Fong Shou

Keith H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Reckhardt .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik kom al jaren met veel plezier bij dit restaurant.
Eigenaresse van deze zaak is heel gastvrij en het is altijd leuk een praatje met haar te maken.
Wij nemen meestal het buffet maar de Fondue is een aanrader.
ook is de prijs kwaliteit prima en het nagerecht zit in de prijs.
Toch maak ik mij een beetje zorgen om het buffet. Het is al jaren het zelfde en dat gaat wel een beetje vervelen.
Tip: verander het menu van het buffet.
Bhaantje K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
kom al meer dan 20 jaar bij fong shou, maar de laatste keren vond ik het steeds minder worden
bij lopend buffet op zondag leek oud eten van zaterdag garnalen en kip geen smaak,alles smaakt het zelfdepangang spek zo hard gebakken lijkt weer opgebakken kosten een hoop geld met 15 man heb het voorlopig wel gehad daar jammer
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Het eten was van prima kwaliteit en de bediening was erg vriendelijk. Een tip voor dit restaurant: "zorg dat de bakken van het lopend buffet op tijd worden bijgevuld, want we troffen een aantal zo goed als lege bakken aan."
Healthy .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Bediening is altijd vriendelijk tegenover de klanten. Ze houden altijd rekening met mensen met beperkingen/allergieën. Het eten is in buffetvorm en heeft veel te bieden voor vleeseters, vegetariers, viseters. Naast buffet hebben ze ook een grill waar zalm, pangasiusfilet, courgette en meer wordt bereid. De gegrilde zalm is mijn favoriet! Prijs en kwaliteitsverhouding is zeer te doen.
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Eindelijk een goede Chinees gevonden waar niet alle gerechten in dezelfde rode zoetzure saus worden geserveerd. Maanmenu gehaald voor 2 personen...was ontzettend lekker en echt niet duur. (€15,- voor twee pers). Meer dan genoeg en zeer gevarieerd. Je wordt vriendelijk geholpen. Nette wachtruimte en ook het restaurant ziet er keurig verzorgd uit. Hier gaan we zeker weer heen.
A M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Dit restaurant heeft blijkbaar al 28 jaar een plek in winkelcentrum Leyweg. Als je dat zo´n lange periode volhoudt, dan moet je wel kwaliteit leveren, en niet alleen maar met ´standaard´ gerechten. Dat bleek gisterenavond na mijn eerste bezoek aan Fong Shou. Door de veelzijdige menukaart met uiteenlopende gerechten van diverse Chinese keukens mag dit letterlijk een restaurant heten. Ook de kwaliteit van het eten is van hoog niveau. Net als de service en bejegening door het uiterst vriendelijke personeel. Verder is de prijs-kwaliteit verhouding prima op orde. Al dit goede werd ook bevestigd door de royale bezetting: die was behoorlijk hoog voor een dinsdagavond. ´t Is dat ik niet in de buurt woon, maar anders zou ik zeker vaker langsgaan bij dit pareltje in stadsdeel Escamp.
--> DE DIGITALE KALENDER FUNCTIONEERT NIET; IK AT HIER DINSDAG 17 MAART
Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Fong Shou is een heerlijk restaurant met een goeie bediening,service en het eten is overheerlijk, Nr 154 is een aanrader Ju Sian Kai, geen enkel restaurant heeft dat geloof ik, tenminste niet zoals het daar smaakt, alles krijgt van mij ook een dikke 10 en blijf daar heel graag komen met heel mijn familie en alleen ook natuurlijk bij de afhaal, ik hoop dat ik er nog lang van mag genieten.
Biovega .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Vegetarische Indonesische rijsttafel staat niet op het menu. Bij navraag werd er onmiddellijk actie ondernomen en binnen korte tijd stond er een heerlijke vega rijsttafel op tafel. De bijzonder vriendelijke eigenaresse kwam kijken en was zo enthousiast dat ze dit gerecht direct op de website zou laten plaatsen. Het eten was heerlijk, geen vetsin, waar ik erg gevoelig voor ben. Het restaurant ziet er erg mooi uit t/m het prima sanitair. We konden heerlijk rustig eten en de zeer attente bediening kwam zonder storend te zijn, regelmatig kijken of alles naar wens was. Ik kom hier zeker terug, het was top!
Shar T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Lekker eten, alle warme gerechten en voorgerechten zijn vers. Grillgerechten worden voor je neus klaar gemaakt. Goed op smaak. Verse sushi aanwezig! Lopend buffet zeker een aanrader! Personeel dat oprecht vriendelijk is. Inrichting van het restaurant overtreft zichzelf met al die mooie kroonluchters en de muurdecoratie. Echt een bezoek waard als je in Den Haag bent.
S .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Al jaren vaste klant om de verjaardag van oma te vieren en vaak ook met kerst. Veel keuze uit verschillende gerechten. Alles in warmhoudbakken maar alles wordt goed bijgevuld. Ossenhaasfilet ook gewoon bij het buffet heerlijk vlees. Verse gamba's en verschillende soorten kip in verschillende sausen, zo ook voor rund en varken. alles vers en heerlijke gestoomde groenten mmmm! De eigenaren werken zich een slag in de rondte en blijven altijd vriendelijk. Ook de eigenaresse en eigenaar zijn inmiddels richting de pensioenleeftijd maar zijn vaak aanwezig. Top! Voor een Chinees restaurant is dit zeker een uitblinker op de vaak eenzijdigheid in smaken kunnen ze hier de smaakpapillen blijven verrassen!
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Vaste klant bij Fong Shou. In alle opzichten het beste Chinese restaurant wat ik ken. Altijd verse gerechten met echt verschillende smaken. Keurige bediening voor zowel afhaal klanten als in-het-restaurant klanten. Tegenwoordig bestel ik graag Tie Pan Fou Yo, Babi Pangang met pikante saus
op hete schaal gegrild (of zoals wij het noemen "heet pannetje" . Wat ook erg lekker is, is de Tjap Tjoy Fong Shou, dat is een superverse, knapperige Tjap Tjoy met garnalen, rundvlees en kip. De Babi Pangang spek is ook fantastisch. Tip: laat hem in een papieren zak leveren, dan blijft ie wat knapperiger.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Wij zijn al jaren klant bij Fong Shou, vaak kiezen wij voor het afhalen van een seizoenenmenu maar een paar keer per jaar komen we hier ook lekker eten. Op valentijnsdag hier met een groep sportievelingen genoten van het buffet. De kwaliteit van het eten is constant prima en het personeel is zeer vriendelijk. Ik merk dat wij de laatste tijd vaker kiezen om mee te doen aan het buffet, mede omdat je dan van alles wat kunt proberen. Als je echter van de kaart eet, dan wordt het natuurlijk vers bereid en loop je er niet tegenaan dat je eventueel eens misgrijpt omdat het op is of dat iets te lang al ligt. Het personeel is er alert op tijdig de keuken door te geven of ze iets moeten bijmaken voor het buffet.
Henrique B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Redelijk restaurant. Eigenlijk gewoon de buurtchinees in buffetvorm. Soep aan tafel geserveerd, daarna zelf opscheppen. Voorgerechtenbuffet (blijft lastig om gefrituurde zaken warm te houden...), hoofdgerechtenbuffet (als de bakken die au bain Marie worden warmgehouden bijna leeg zijn raken de producten daarin bijna aangebakken wat de kwaliteit niet ten goede komt) en nagerechten (ijs, fruit, sausje en slagroom).
Personeel is vriendelijk en attent. Bij het vieren van een feestje, een cadeautje van de zaak.
Gilbert R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Is één van beste "chinese restaurants" in Den Haag. Neem altijd het lopend buffet. Al bij de tweede keer wist de bediening "geen soep vooraf". Ruime keuze en informatie over de gerechten. Aparte grillcounter. Bediening is vriendelijk en attent. Je mag rustig natafelen (met verzorgde koffie). Blijf hier zeker komen!
Wessel_ .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Fong Shou is een erg portemonnee-vriendelijk, maar toch kwalitatief uitstekend restaurant. Het is er niet duur en met een permanent lopend buffet kun je zelf de grootte van je portie(s) bepalen. Al is de mogelijkheid tot het nemen van vastgestelde menu's natuurlijk ook een optie. Overweeg je dat te doen, verzoek ik je dit alsnog dit: kijk eerst heel erg goed naar de variatie en kwaliteit van wat je aan eten bij de live grillplaat en de rest van het buffet ziet en vraag je dan af of je er wel goed aan doet ook maar iets van al dat eten moedwillig niet te proeven.

Het restaurant lijkt op het eerste oog een wat goedkoop, weggemoffeld "Chineesje". Dat is te zeggen, tot je er daadwerkelijk binnenloopt. De inrichting is een goed voorbeeld van met relatief simpele middelen veel resultaat bereiken en geeft een gezellige en toch ook Aziatische sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en haalt altijd tijdig je gebruikte borden en/of glazen op met een glimlach.

Naar mijn mening is dit precies wat een restaurant moet zijn: een plaats waar met een gezellige, vrolijke lach van lekker eten kan worden genoten!