Fong Shou

Capelseweg 41 2907 XA Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Fong Shou

Goede oost

Restaurant Fong Shou heeft een bijzondere geschiedenis als eerste Chinees restaurant in Capelle. Je zou het restaurant bijna boers kunnen noemen, aangezien het gelegen is in een voormalige boerderij, aan een 'simpel' boerderijweggetje. De naam Fong Shou betekent "Goede Oogst", dat verwijst naar de perfecte kwaliteit van de altijd verse producten die in de keuken worden gebruikt. Wil je wat anders dan anders in het kleine Capelle? Dan raden we je zeker aan langs Fong Shou te gaan.

Meer informatie over restaurant Fong Shou

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Henniepauwels-teerds P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
prima gegeten aardig personeel zeker voor herhaling waren aan de vroege kant geen probleem werden rustig geholpen ik hoop dat ze mee blijven doen met de ah actie
janjasp .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een rustige omgeving en is zeer zeker voor herhaling vatbaar. het was donderdag en zeer rustig.
I.m. M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH bonnen. Juiste hoeveelheden, vriendelijk bediening, zeer smaakvolle gerechten in precies goed tempo geserveerd. Ook de ruime eetzaal sprak ons aan. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst .Deze keer was de keuze uitgebreider dan de vorige keer. Toen was er alleen een twee keuze menu met twee gangen. Dit is beter bevallen.
sienievanheumen .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooi menu, er wordt iets teveel zout gebruikt. Bediening heel prettig en snel!
keuzemenu behoorlijk uitgebreid . Restaurant is pas gerenoveerd en ziet er smaakvol en gezellig uit.
rvanmeerendonk9 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het gerecht wat ik uitgekozen had viel mij een beetje tegen. Ga zeker nog een keer. Vriendelijk personeel, keurig gedekte tafels. Je bent echt een avondje uit.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het AH-menu is prima. Het kost hier € 35,00. Gerechten waren uitstekend, heel lekker, goed warm opgediend. Een absolute aanrader!
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Geen huis, tuin en keuken Chinees. Zelfs de Babi Pangang smaakt bijzonder.
Prima adres voor een lekkere Chinees waar je rustig kunt eten. Dus geen vreetschuur maar aandacht voor het eten en sfeer.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prettige bediening, heerlijk eten voor een redelijke prijs
Shannah .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Omdat we hier al meer gegeten hadden konden we verwachten dat het deze keer met een grotere groep ook in de smaak zou vallen. Dat was zeker het geval.
nicowal .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het menu via de restaurantzegels kost € 35,00 en het 2e menu dus gratis. Is niets mis mee, echter in dit menu kan je ook een extra tussenronde bestellen voor € 5,50. Lijkt leuk, maar is een flauwe truc, want bij het afrekenen blijkt de tussenronde in de menu gewoon 2 maal berekend te worden. Jammer. Overigens is het menu met wonton soep, tipan saté en koffie met lekkernij erg smakelijk. met 4 consumpties totaal € 55,00.
Suci47 L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Goede en rustige omgeving om te eten. Daarbij is het menu goed en betaalbaar. Goed bereikbaar en eigen parkeer plaatsen.
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Evenals in eerdere recensies weergegeven: een uitstekend restaurant om gezellig rustig te dineren. Parkeren geen probleem (gratis). Vriendelijk hulpvaardig personeel. Met AHzegels (2e diner gratis) wordt een speciaal (wel duurder dan normaal) menu aangeboden met prima keus en van prima kwaliteit. Aanbevelenswaardig restaurant,, wij komen er regelmatig terug.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Prima Chinees restaurant. Goede service, lekkere gerechten tegen een gunstige prijs.
M H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
na lange tijd weer eens gegeten bij fong shou,nieuwe kaart,ruim opgezet restaurant,terras en dat alles voor een prijs dat het meer dan waard was.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij zijn nu diverse keren bij dit restaurant geweest.Het is er altijd gezellig en de ontvangst is zeer vriendelijk.
Het eten is gewoon perfect. Bediening is goed en vriendelijk.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op Koningsdag, dus het was druk. Parkeerterrein vol, maar toch nog een plekje kunnen vinden. We hebben echt zitten genieten van het heerlijke menu en de bediening is werkelijk top.
Kortom een aanrader.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We komen hier al vele jaren tot volle tevredenheid, dat zegt al genoeg!
Pianist Rob F.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Een sfeervol restaurant en ruim opgezet. Heerlijk en smaakvol eten en goede bediening!
Zeker een ambiance om aan te bevelen!
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het is een heel gezellig restaurant. Ontvangst was heel hartelijk en we werden netjes naar onze tafel gebracht. Eerst wat drinken daarna de kaart gekregen. Het aanbod op de kaart is heel goed. De maaltijd was voortreffelijk. Service prima . Eten Prima.