Fong Shou

Capelseweg 41 2907 XA Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Fong Shou

Goede oost

Restaurant Fong Shou heeft een bijzondere geschiedenis als eerste Chinees restaurant in Capelle. Je zou het restaurant bijna boers kunnen noemen, aangezien het gelegen is in een voormalige boerderij, aan een 'simpel' boerderijweggetje. De naam Fong Shou betekent "Goede Oogst", dat verwijst naar de perfecte kwaliteit van de altijd verse producten die in de keuken worden gebruikt. Wil je wat anders dan anders in het kleine Capelle? Dan raden we je zeker aan langs Fong Shou te gaan.

Meer informatie over restaurant Fong Shou

Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Pianist Rob F.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Een sfeervol restaurant en ruim opgezet. Heerlijk en smaakvol eten en goede bediening!
Zeker een ambiance om aan te bevelen!
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het is een heel gezellig restaurant. Ontvangst was heel hartelijk en we werden netjes naar onze tafel gebracht. Eerst wat drinken daarna de kaart gekregen. Het aanbod op de kaart is heel goed. De maaltijd was voortreffelijk. Service prima . Eten Prima.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijke gerechten, zeker geen "standaard" chinees restaurant, gezellig restaurant en vriendelijke vlitte bediening. Het verrassingsmenu (laat je verrassen door de kok ...) is een aanrader !! Wij komen zeker terug ....
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hier zien ze me niet meer terug. We moesten erg lang wachten op de soep. Mensen die na ons waren binnen gekomen kregen eerder soep. Het excuus was dat ze gelijk het kindermenu wilden opdienen maar hoe lang heb je nodig voor patat en een frikandel?
Mijn vegetarische schotel was erg karig. Ik heb het een en ander van de rijsttafel van mijn vrouw en zoon moeten nemen. Daar was wel genoeg van aangezien ze kleine eters zijn.
Na afloop vroegen we om een doggybag maar die hebben we dus nooit meer gezien. Er kan hier zoveel verbeterd worden met een beetje een systeem opzetten voor dingen in plaats van maar wat aanmodderen.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke omgeving.
lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was zoals altijd heel goed, de wachttijd deze keer kon beter, er was vandaag een tekort aan medewerkers, daardoor moesten we langer wachten dan we normaal gesproken van Fong Shou gewend zijn (normaal is dit wel goed).
JB3 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We waren blij verrast door de ruime keuze in het AH actiemenu. De kwaliteit van het eten was prima en de porties ruim. De bediening was zeer vriendelijk en het restaurant is heel mooi. We zullen dan ook zeker nog eens terugkomen, ook als er geen actie is.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie zaak waar ze het traditionele rode en warmhoudplaten op tafel gelukkig achter zich hebben gelaten. Ook hele mooie online service. Zeker voor herhaling vatbaar.
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met Albert Heyn bonnen, een beperkte kaart.
We waren met 6 personen op maandag en een rustig tijdstip, en hebben alle gerechten 'gekeurd'.
Prijzen lijken hoog, maar door de geleverde kwaliteit is dit terecht.
Restaurant is ruimer opgezet, met veel ronde tafels (wat het tafelen o.i. gezelliger maakt).
De afhaal is volledig gescheiden.
Enige minpuntje: er werd over de tafel en voorlangs geserveerd, anders was ook dit een 10.
alka .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was heerlijk! Helaas was de bediening, zeer tegen eerdere ervaringen in, ongeduldig en niet erg vriendelijk. Jammer.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was heerlijk (kippensoep, tomatensoep, saté en stoofvlees met nasi en bami, en ijs toe). Het was meer dan genoeg en de bediening heel vriendelijk. Leuk etentje gehad.
t_vaneijk60 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met 5 personen heerlijk gegeten en alle gerechten waren erg goed.
Op verzoek of de gerechten rustig na elkaar gebracht konden worden werd keurig gehoor aan gegeven.

Familie v Eijk Staal
Anja I.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie zoals altijd heerlijk gegeten tomatensoep, kip in pittige saus met bami toe yogurtbossenijs.
Prima porties goede bediening top
EterinUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het eten was lekker van het AH menu, ruime porties.
Jammer dat de 3 keuzes van de desserts allemaal met ijs waren, wat voor een niet ijsliefhebber minder fijn is.

Ook jammer dat er naast de wijn geen kraanwater geserveerd wordt tegen een eventuele vergoeding en een fles water ruim 5 euro moet kosten.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Saté ( menu) was droog en verbrand dreef in de sojasaus .
Leek meer een sasliek dan saté .
Gasten werden bezocht tafeltje vrij te maken en hun koffie ergens anders in restaurant te nuttigen . Bestelling hadden ze net gedaan
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Dit is een ver dan bovengemiddeld Chinees restaurant. Het merendeel van de menukaart bestaat uit niet standaard gerechten. Bediening was de gehele tijd goed totdat bij het afrekenen de mevrouw achter de balie meer aandacht had voor haar kids op wie ze moest oppassen (heel vreemd) dan op ons. De inrichting van het restaurant is luxueus. Helaas is de gedraaide muziek weliswaar niet luid maar wel westers. Ik wil in zo een gelegenheid Chinese muziek horen
B.N. W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het is en blijft een geweldige ervaring eten bij Fong Shu. Altijd een zeer gezellige sfeer, goed eten vlotte en vriendelijke bediening.
Fredroos .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Prima ontvangst, mooie inrichting, uitstekend diner. Er wordt niet gehaast uitgeserveerd en de bediening is uiterst vriendelijk.