Fong Shou

Capelseweg 41 2907 XA Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Fong Shou

Goede oost

Restaurant Fong Shou heeft een bijzondere geschiedenis als eerste Chinees restaurant in Capelle. Je zou het restaurant bijna boers kunnen noemen, aangezien het gelegen is in een voormalige boerderij, aan een 'simpel' boerderijweggetje. De naam Fong Shou betekent "Goede Oogst", dat verwijst naar de perfecte kwaliteit van de altijd verse producten die in de keuken worden gebruikt. Wil je wat anders dan anders in het kleine Capelle? Dan raden we je zeker aan langs Fong Shou te gaan.

Meer informatie over restaurant Fong Shou

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Annie D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten is erg goed. De bediening vriendelijk en correct. Met de AH actie net zo goed als normaal.
Het menu met de AH kaart ook behoorlijk veel keuze.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vriendelijke bediening, goede kwaliteit heerst in dit restaurant echt aan te bevelen. De tafel die wij graag wilde hebben ook gekregen.
Th. K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het verschil tussen de menu kaart van Fong Shou en A.H is te groot.
Financieel is er geen verschil, Moest bijbetalen voor mijn gerecht.
Kan beter de menukaart van Fong Shou hanteren .Jammer zal geen zegels van A.H. meer sparen om een etentje
gr een ontevreden klant.
agnes W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het voorgerecht en nagerecht was goed maar het hoofdgerecht was niet te "pruimen".
De soep was heerlijk en het ijsje toe mankeerde niets aan maar de sateetjes waren minimaal vlees en verbrand!
RvZ2409 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met 5 vriendinnen heerlijk genoten van het 3-gangen AH menu. Smaakvol en goed verzorgd. Voldoende keuze uit de 3 voor- hoofd- en nagerechten.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Modern ingericht Chinees restaurant, met gastvrije ontvangst en prima bediening. De gerechten waren zeer smakelijk. We kwamen er door de AH restaurantactie, maar zullen zeker nog eens terug gaan.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Het is was voortreffelijk. En ook de bediening was correct. Zeker om een keer terug te komen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben wel vaker bij Rest. Fong Shou gegeten en waren altijd zeer tevreden, ook deze keer. Het eten was prima, de bediening was vriendelijk, alles was naar tevredenheid.
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Tja, hoe lang komen we al bij Fong Shou. Misschien wel 20 jaar of meer. Heel lang dus. En ze worden steeds beter. Op alle fronten. We komen er (door omstandigheden) te weinig. Maar elke keer weer is het op alle fronten helemaal af. Een aanrader. En niet allen voor twee, maar breng je hele familie maar mee. Plaats zat en goed verzorgd. Aanrader dus.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Een mooie locatie op een rustige plaats. Het eten was goed en de bediening correct. Een goede prijs - kwaliteit verhouding. We hebben genoten van dit uitje.
margee .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Bij Fong Shou met vrienden chinees fondue gedaan.
Veel keuze qua vlees en vis,maar groente alleen paksoi.
De bouillon voor de fondue heb ik beter gehad bij een andere chinees deze was flauw van smaak.
Ook de vleesballetjes vond niemand lekker.
Verder wel prima genoten van de fondue.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met supervriendelijke bediening. Ook als je komt eten via de AH-actie is men heel gastvrij en wordt een aantrekkelijk 3-gangenmenu aangeboden. Een aanrader!
nelgoetzee .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een mooi retaurant met vriendelijke bediening het eten was ook erg lekker er was een gezellige sfeer.wacht tijd is net goed het was een gezellig etentje.
R C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was uitstekend en van zeer goede kwaliteit in een prima, schoon en rustig restaurant met goede parkeergelegenheid.
Een aanrader voor een ieder die lekker en goed eten kan waarderen.
maj.rekkers .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De aten er met gebruik making van de AH-actie kaarten. Vorige keer was de AH-kaart heel summier, nu had men echt weer keuze. Het eten was prima, de bediening en de sfeer is er altijd goed.
cg V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
wij hebben [verrassing van de chef] besteld heerlijk
Theo J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Super gegeten, voor herhaling vatbaar
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ontvangst zeer vriendelijk. De bediening professioneel. De gerechten zijn van uitstekende kwaliteit. Een evenwichtige kwaliteit/prijsverhouding. Kortom: voor iedereen een aanrader.
Henniepauwels-teerds P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
prima gegeten aardig personeel zeker voor herhaling waren aan de vroege kant geen probleem werden rustig geholpen ik hoop dat ze mee blijven doen met de ah actie
janjasp .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een rustige omgeving en is zeer zeker voor herhaling vatbaar. het was donderdag en zeer rustig.