Fong Shou

Capelseweg 41 2907 XA Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Fong Shou

Goede oost

Restaurant Fong Shou heeft een bijzondere geschiedenis als eerste Chinees restaurant in Capelle. Je zou het restaurant bijna boers kunnen noemen, aangezien het gelegen is in een voormalige boerderij, aan een 'simpel' boerderijweggetje. De naam Fong Shou betekent "Goede Oogst", dat verwijst naar de perfecte kwaliteit van de altijd verse producten die in de keuken worden gebruikt. Wil je wat anders dan anders in het kleine Capelle? Dan raden we je zeker aan langs Fong Shou te gaan.

Meer informatie over restaurant Fong Shou

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was heerlijk (kippensoep, tomatensoep, saté en stoofvlees met nasi en bami, en ijs toe). Het was meer dan genoeg en de bediening heel vriendelijk. Leuk etentje gehad.
t_vaneijk60 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met 5 personen heerlijk gegeten en alle gerechten waren erg goed.
Op verzoek of de gerechten rustig na elkaar gebracht konden worden werd keurig gehoor aan gegeven.

Familie v Eijk Staal
Anja I.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie zoals altijd heerlijk gegeten tomatensoep, kip in pittige saus met bami toe yogurtbossenijs.
Prima porties goede bediening top
EterinUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het eten was lekker van het AH menu, ruime porties.
Jammer dat de 3 keuzes van de desserts allemaal met ijs waren, wat voor een niet ijsliefhebber minder fijn is.

Ook jammer dat er naast de wijn geen kraanwater geserveerd wordt tegen een eventuele vergoeding en een fles water ruim 5 euro moet kosten.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Saté ( menu) was droog en verbrand dreef in de sojasaus .
Leek meer een sasliek dan saté .
Gasten werden bezocht tafeltje vrij te maken en hun koffie ergens anders in restaurant te nuttigen . Bestelling hadden ze net gedaan
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Dit is een ver dan bovengemiddeld Chinees restaurant. Het merendeel van de menukaart bestaat uit niet standaard gerechten. Bediening was de gehele tijd goed totdat bij het afrekenen de mevrouw achter de balie meer aandacht had voor haar kids op wie ze moest oppassen (heel vreemd) dan op ons. De inrichting van het restaurant is luxueus. Helaas is de gedraaide muziek weliswaar niet luid maar wel westers. Ik wil in zo een gelegenheid Chinese muziek horen
bertus.wiskie .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het is en blijft een geweldige ervaring eten bij Fong Shu. Altijd een zeer gezellige sfeer, goed eten vlotte en vriendelijke bediening.
Fredroos .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Prima ontvangst, mooie inrichting, uitstekend diner. Er wordt niet gehaast uitgeserveerd en de bediening is uiterst vriendelijk.
Henniepauwels-teerds P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
heerlijk gegeten prima personeel heel fijn dat onze hond mee mag ze hebben er ook geen last van dat is wel eens anders met gillende rennende kinderen .
wim.erdle .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving (in kerstsfeer) met een zeer vriendelijke bediening. Het was weer top! We komen zeker weer gauw terug.
C S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben goed gegeten maar 35,- vond ik wel de top die je hiervoor kunt vragen of eigenlijk voor 1p wat veel. De chinese tomatensoep was zoals die hoort te zijn, de sateprikkers met verschillende soorten vlees waren lekker (maar eenvoudig), de ijsjes sumier en erg eenvoudig. Ik had groene thee ijs. Het ijs was niet glad van structuur en heel erg zoet. Ik lust tot nu toe alles maar dit was niet lekker. Er zat spekkoek bij maar dat was een plakje van maar 0,3 cm dik. Karig toetje. De inrichting is sfeervol. De bediening prima. Qua prijs/kwaliteit had ik meer verwacht. Dus toch een beetje een teleurstelling.
HalveMaan .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Goed verzorgde, smaakvolle gerechten. Voortreffelijk gegeten. Prijsverhouding tussen eten en drinken vind ik minder. Drank, mins inziens, aan iets tè hoge kant. Toch een aanrader! Zal hier zeker terugkomen.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
super kwaliteit eten en uitstekende bediening goede sfeer alles afgestemd voor de klant heel erg klantgericht vriendelijk en beleefd
Shannah .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
De ontvangst was heel vriendelijk. We mochten zelf een tafel uitkiezen. Toen bleek dat een van ons haar leesbril vergeten was werd er een doosje met leenbrillen aangeboden. Het AH keuzemenu was gevarieerd genoeg, drie voorgerechten, vier hoofdgerechten en drie nagerechten. De vissoep en de gefrituurde tong in pruimensaus waren voortreffelijk en de huiswijn was prima. De entourage was heel rustig en op een fijnzinnige wijze al in kerstsfeer. Alles bij elkaar zeker aan te bevelen.
rvanmeerendonk9 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het is een gezellig goed ingericht restaurant. Mooi servies en wij komen er erg graag. Er is geen verschil met de bediening als je komt eten met de AH kaart.
lhonkoop01 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Sfeervol restaurant, met vriendelijke bediening en goede kwaliteit van de menu's.
We hadden chinese kippensoep het late menu en ijs met chocolade
Jeanette Z.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Voorgerecht, dim sum en nagerecht prima. Hoofdgerecht de sate was overdone en bijna zwart. Het stoofpotje was wel lekker. Fong Shou was voor ons een van de betere chinezen in de omgeving, maar helaas is dat deze keer niet waargemaakt. Prijs kwaliteit ver uit verhouding, zelfs met de korting van de AH bon.
hoogeveenderaad .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gezellige sfeer, mooi en schoon restaurant, vriendelijke bediening zeer correct, prima en goed eten, een aanrader..!!
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gisterenavond gegeten met de AH actie.
De bediening had er duidelijk geen zin in en je kreeg je bestek over de tafel gegooid.
Het menu werd i no time avhter elkaar opgediend, zo van hoe ieder kun je weer gaan.
De soep was lauw.
Het hoofdmenue was erg karig, amper vlees, een schaal vol paprika, ui en ketjap.
Nagerecht was wel okee.
Vorig haar hebben wij ook eens van de akyie gegeten en toen was het goed, nu was het zeer armoedig.
Zeker niet genoeg gegeten en door de houding van het personeel hadden we geen zin om nog wat anders te bestellen.
Nee wij zijn klaar met Fong Shou en zullen er niet meer terugkomen en ze ook niet aanbevelen.
Als je niet genoeg verdient aan zo'n aktie moet je NIET meedoen.
Overigens zouden er zonderklanten via deze Aktie bijna geen klant in de zaak zitten, misschien dat het personeel daarom zo "professioneel" deed.
ceesdubbeldam .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
een prettig avondje uit eten - best een aanrader - leuke inrichting restaurant - ruime parkeergelegenheid - het AH aanbod was een ruime keuze uit diverse mogelijkheden