Fong Shou

Capelseweg 41 2907 XA Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over restaurant Fong Shou

Goede oost

Restaurant Fong Shou heeft een bijzondere geschiedenis als eerste Chinees restaurant in Capelle. Je zou het restaurant bijna boers kunnen noemen, aangezien het gelegen is in een voormalige boerderij, aan een 'simpel' boerderijweggetje. De naam Fong Shou betekent "Goede Oogst", dat verwijst naar de perfecte kwaliteit van de altijd verse producten die in de keuken worden gebruikt. Wil je wat anders dan anders in het kleine Capelle? Dan raden we je zeker aan langs Fong Shou te gaan.

Meer informatie over restaurant Fong Shou

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Hoogeveenderaad .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gisterenavond gegeten met de AH actie.
De bediening had er duidelijk geen zin in en je kreeg je bestek over de tafel gegooid.
Het menu werd i no time avhter elkaar opgediend, zo van hoe ieder kun je weer gaan.
De soep was lauw.
Het hoofdmenue was erg karig, amper vlees, een schaal vol paprika, ui en ketjap.
Nagerecht was wel okee.
Vorig haar hebben wij ook eens van de akyie gegeten en toen was het goed, nu was het zeer armoedig.
Zeker niet genoeg gegeten en door de houding van het personeel hadden we geen zin om nog wat anders te bestellen.
Nee wij zijn klaar met Fong Shou en zullen er niet meer terugkomen en ze ook niet aanbevelen.
Als je niet genoeg verdient aan zo'n aktie moet je NIET meedoen.
Overigens zouden er zonderklanten via deze Aktie bijna geen klant in de zaak zitten, misschien dat het personeel daarom zo "professioneel" deed.
Ceesdubbeldam .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
een prettig avondje uit eten - best een aanrader - leuke inrichting restaurant - ruime parkeergelegenheid - het AH aanbod was een ruime keuze uit diverse mogelijkheden
Lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We zijn met de AH actie via Fong SHou gaan eten. Pittig gerecht met kip genomen en het pannetje met vlees en groente, deze gerechten gedeeld met elkaar. Het Dessert met yoghurt en bosvruchten was op, dus nu dame blanche gekozen ipv dat dessert
We hebben weer heerlijk gegeten en komen zeker weer terug!
Lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Mijn moeder en ik zijn via de AH restaurant actie wezen eten. We hebben het pannetje (met groente en vlees) . Zelf heb ik een gerecht met gember, groente en kip genomen. We nemen altijd van ieder gerecht iets, dat wisselt het eten lekker af. We hebben heel lekker gegeten. En gingen met een voldaan gevoel weer terug naar huis.
Fer D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanavond weer eten afgehaald voor 4 personen. Nemen altijd een speciaal gerecht erbij en nu ook weer. Echter vanavond was het eten simpelweg niet te eten. Kort samengevat, te gaar en smaakloos. Bahhh bah.
Cc.arends1952 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed eten voor een redelijke prijs. Mooie rustige omgeving en vriendelijke bediening. Ik hoop alleen dat bij de volgende ah actie de kaart wordt uitgebreid of veranderd.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De ontvangst is heel vriendelijk.
Je wordt netjes naar het tafeltje gebracht, door een vriendelijke medewerkster.
Het eten was erg lekker. Het was een prima menu. Heerlijke soep, hoofdgerecht en dessert voor 35,00 euro.
buiten de drankjes natuurlijk.
Een aanrader!!.
Nvastenhout .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
heerlijk gegeten met de actiekaart van de albert heyn .Keuze uit een speciaal menu ivm de actie.
Fijne ambiance en goede bediening voor een goede prijs.
Bobdijkers .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een etentje bij Fong Shou is altijd een feestje. Geweldige kwaliteit en variatie in gerechten en zeer fijne sfeer in een, voor een Chinees restaurant, zeer fraaie entourage.
Maja L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Als we lekker willen eten komen we hier altijd weer terug! Heerlijk eten en gezellige bediening. Mooie, sfeervolle inrichting.
AenA .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was weer even geleden dat we bij Fong Shou hadden gegeten. Ondanks de drukte kwamen de gerechten binnen een acceptabele tijd uit de keuken, alleen bij het dessert was de wachttijd wel wat lang. Kwaliteit van het voorgerecht was goed, tussengerecht de Dim Sum Mix erg goed. Ook de hoofdgerechten uit dit AH menu waren prima. Dit alles vergezeld van prima open wijnen. Adres om terug te komen!
W V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Mooie inrichting, gezellig en sfeervol(veelal ronde tafels), uitstekende en attente bediening. Luxe wachtruimte met makkelijke fauteuils indien rest van het gezelschap nog niet gearriveerd is.
Anja I.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten zoals altijd lekker. Albert Heijn kortingsactie.
Tegen kleine meerbetaling kon er een ander hoofdgerecht worden gekozen.
Niets op aan te merken.
Allen is de parkeerplaats erg slecht verlicht.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zojuist om 18.30 uur eten laten bezorgen. Enkele maanden geleden was het eten echt niet lekker en wederom was het erg slecht en sommige gerechten echt vies. Om te beginnen was de Kroepoek oud, de Tjap Tjoy was matig wat in het verleden echt heel lekker was. De kip saté was zo vies dat we het direct in de vuilnisbak gegooid hebben. Het lijkt wel of het vlees helemaal kapot gekookt was. De halve kip heb ik daarom uit angst niet aangeraakt en de garnalen waren ook erg vies. De Mihoen smaakte zoals de vorige keer niet vers en licht aangebrand. De Kou Lou Yuk daar in tegen was gewoon lekker zoals altijd en de Babi Pang Gang smaakte ook goed alleen de porties zijn erg klein geworden.Het spijt mij dit te moeten melden omdat in het verleden alles echt goed en lekker was. Wat is er gebeurd met dit restaurant? Andere eigenaar en/of kok? Wat een teleurstelling. Erg jammer en zonde van mijn geld. Dit was voor ons de laatste keer dat wij er besteld hebben.
Met vriendelijke groet,
Richard 2909TH
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met vrienden gegeten en genoten van de rijsttafel. De ontvangst is altijd vriendelijk en de bediening zeer attent. De rijsttafel bestond uit diverse gerechten van hoge kwaliteit, waaronder zeer malse rendang, heerlijk zachte saté ajam. Als extra was de overheerlijke, prima gekruide lams-saté besteld. Heerlijk restaurant met een uitgebreide kaart.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Meerdere keren wezen eten .Altijd voortreffelijk. eten is heel erg lekker .Bediening correct en vriendelijk.Niets op aan te merken
Vhet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De kwaliteit van het eten was zeer goed alsook de bediening. Waarom een drie gangen menu Euro 35,== kost terwijl in de aanbieding buiten Euro 27,50 wordt gevraagd voor een drie gangen menu is mij niet duidelijk.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Fijn restaurant, fijne sfeer, zeer vriendelijke bediening, het eten was heerlijk, goed warm! Korte wachttijd. Reservering kon snel gemaakt worden. Van harte aanbevolen!
Ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Correcte ontvangst en begeleiding naar tafel. Gewenste gerechten en dranken aanwezig. Heerlijk eten, zowel voor-, tussen-, hoofd- en nagerecht. Vriendelijke bediening. Dus: prima en alleszins aan te bevelen restaurant.