Fong Shou

Capelseweg 41 2907 XA Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Fong Shou

Goede oost

Restaurant Fong Shou heeft een bijzondere geschiedenis als eerste Chinees restaurant in Capelle. Je zou het restaurant bijna boers kunnen noemen, aangezien het gelegen is in een voormalige boerderij, aan een 'simpel' boerderijweggetje. De naam Fong Shou betekent "Goede Oogst", dat verwijst naar de perfecte kwaliteit van de altijd verse producten die in de keuken worden gebruikt. Wil je wat anders dan anders in het kleine Capelle? Dan raden we je zeker aan langs Fong Shou te gaan.

Meer informatie over restaurant Fong Shou

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Fong Shou

Nico V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Mooie zaak, goede bediening en heerlijk eten
Sildabob V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het eten was uitstekend!
Elders in het restaurant zat een groot gezelschap , vond het zeer hinderlijk dat die mensen hun kinderen door de zaak lieten rennen!!
Verder was alles Prima!!
W. C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel. We werden snel geholpen. Eten was uitstekend. We komen hier zeker terug.
edgoyarts G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten chinees pannetje vlees was heerlijk zacht echt een aanrader
lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik heb samen met mijn moeder lekker gegeten bij Fong Shou voor een voordelige prijs dankzij de AH actie. Mooi sfeervol restaurant.
a.botkok B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mijn vriendin is allergisch voor vetsin, maar ook in dat geval is men gehouden aan het trouwens mooie AH keuzemenu. In alle voorgerechten zit deze smaakversterker verwerkt, dus deze kon zij niet nemen. Het hoofdgerecht was echter ruim voldoende qua hoeveelheid. Alles goed op temperatuur geserveerd. Wat een mooi restaurant... veel allure en goed bezet. Wij vonden 3 drankjes 2 x een glas huiswijn en een klein flesje plat water voor bijna € 15,00 nogal aan de prijs,
Taeke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
vlotte en correcte bedieing. Uitgebreide keuze. Rustige en geen overheersende muziek in het restaurant. Zeker een gelegenheid om nog eens te bezoeken.
Minpuntje: Parkeerplaats
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goed geslaagd etentje met de hele familie 11 grote en een kleintje van ruim 2 jaar.
Zeer rustige sfeer wat de bediening betreft.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was prima en het restaurant is mooi en warm ingericht! Tafels zijn mooi gedekt en we hebben heel lekker gegeten.
ilse122 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was lekker
Maar jammergenoeg de ontvangst niet We voelden ons niet welkom jassen werden niet aangenomen We werden ook niet geïnformeerd over de mogelijkheid van een wijn
arragement. Jammer !
jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De gerechten zagen er verzorgd uit en waren lekker , een minpuntje was de zachte slagroom bij het ijs.De bediening was perfect. Ik kom beslist weer.
wim.erdle .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk. We vinden dit toch wel een van de beste Chinese restaurants in de (wijde) omgeving.
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer te vreden met de kwaliteit en kwantiteit
Christa M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was bijzonder lekker, sfeer was goed en is zeker nog eens voor herhaling vatbaar. Een aanrader voor iemand die eens wat anders dan babi pangang wil!
lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was weer erg lekker en het was gezellig om met mijn familie gebruik te maken met de AH actie. Ik heb nu gerecht met vis en bonensaus uitgeprobeerd.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik was hier voor de 2e keer deze week. Ik heb weer heerlijk gegeten. Het was wat rumoeriger, maar op zaterdag is het erg druk, dus ook rumoeriger. Verder was het heel gezellig en een prima bediening.
F.E. T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was weer heel goed verzorgd. Wij komen er graag eten omdat het erg lekker is. De ambiance in het restaurant is goed en gezellig. De ontvangst en bediening zijn uitstekend. Het bedienend personeel heeft veel aandacht voor haar gasten. Wij zijn al diversen keren te vreden naar huis zijn gegaan. Wij komen er graag nog een keer terug.
A.H.P. D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
geweldig restaurant, na reservering direct een tafel, vriendelijke bediening en perfect eten. Ruime afstand met andere tafels waardoor er een goede prive situatie was.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een heel mooie inrichting met de tafels ruim van elkaar voor een goede privacy,goed parkeren en vriendelijk personeel .natuurlijk is het eten ook goed.
Geen enkel negatief iets
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ik kom al jaren bij dit restaurant en vind het er prima. We hebben er weer lekker gegeten en zaterdag ga ik weer en nu met familie.