Fong Sheng

Meer informatie over restaurant Fong Sheng

7,2
Brenda8477 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
We hebben ons laten verrassen door het all you can eat menu. Diverse voorgerechtjes gekregen, waarvan het één nog lekkerder dan het ander. Zo krijg je ook eens iets wat je normaal niet zou bestellen, zoals gestoomde flensjes met geroosterde Pekingeend of garnalen met snordingen. Nog een aantal hoofdgerechtjes en toen zaten we echt vol. Bediening en betrokkenheid super. Wijn mochten we proeven welke we het lekkerste vonden. We komen snel weer een keer. Afhalen ook altijd lekker.
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Op zich lekker gegeten. We hadden de bon van Xenos, waarbij één persoon gratis kon eten. Dit hebben we ook bij andere restaurants gedaan en het beviel altijd goed. We kregen een normale kaart, bij andere restaurants was de kaart aangepast voor de Xenos-actie.
Voordat we bestelden, vroegen we nog of we uit alle gerechten mochten kiezen. Dit kon. We bestelden het verrassingsmenu. De eigenaresse vertelde echter dat dit niet bij de actie hoorde. Toch konden we het bestellen, ze regelde wel wat. Mijn partner gaf nog aan geen vis te willen en dit was prima, aldus de bediening.

Het eerste gerecht was sushi met zalm, dus mijn partner was al enig sinds verbaasd. Daarna volgde een soep. Nog enkele gerechten, waarbij de drakensnorrolletjes wel het lekkerst waren. De laatste twee gangen voor het toetje waren beide vis. Echt heel erg vreemd, omdat van te voren werd aangegeven dat we geen vis wilden.
Op zich was alles wel lekker, dus we hebben wel goed gegeten. De bediening was erg aardig en vroeg vaak of alles naar wens was. Toch geven we maar een 6, omdat er 3 gangen met vis waren en we geen vis wilden.

Toen we afrekenden bleek dat we 15 euro korting kregen. Dus niks "1 persoon gratis". Met een gemengd gevoel gingen we de zaak, die een beetje in de tijd is blijven hangen qua inrichting, uit en reden naar huis.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Een rijsttafel gegeten bij dit middelmatige Chinese restaurant. Een groentegerecht ontbrak bij de rijsttafel, verder veelal de bekende Chineze gerechten als bami pangang en foe yong hai. Kwaliteit van het vlees was matig te noemen. Vreemde keuze zijn de sushi (rijst was erg plakkerig) die we kregen bij het voorgerecht in dit menu. Decor is aardig maar er hangt een (ongezonde) gaslucht in het restaurant deze drukke zondag door de vele gasbrandertjes die aan staan om de maaltijden/rijsttafels te verwarmen. Dit zou anders kunnen (waxine lichtjes?). Bediening is vriendelijk maar oogt wat chaotisch bij drukte.
DoraCake .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Via Grouponbon een verrasssings-rijsttafel voor 3 personen. Zo verrassend was deze niet. Gewoon de standaard, meest goedkope chinese gerechten, niet zo veel als dat we wel eerder op tafel hebben gekregen bij andere restaurants.
Bij binnenkomst was het al duidelijk dat mevrouw de eigenaresse niet zo blij is met Grouponmensen. Ontvangst was erg afstandelijk. Er werd nog net verteld waar we onze jas op konden hangen, maar weg was mevrouw al weer. Zo ook met afrekenen. Mevr zat gewoon aan de telefoon en keek ons niet eens aan. Voor mij was de keus snel gemaakt om geen cent fooi te geven, terwijl ik anders altijd een fatsoenlijk bedrag aan fooi geef.
De meisjes van de bediening waren wel vriendelijk, maar sommigen weer niet zo handig.
Kortom, ons zie je hier nooit weer terug.
hmdw .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Hadden een groupon aanbieding voor een rijsttafel.
Heerlijk gegeten voor weinig geld.
Zeker voor herhaling vatbaar !!
We gaan binnenkort dan ook zeker terug.
Wiebrand E.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Via groupon: chin-ind rijstafel voor 2 personen.. We hadden het met 5 personen nog niet eens opgekund!
Perfecte service, en echt lekker eten!

Als we weer in de buurt zijn, komen we hier graag terug.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Woensdag avond 2 juli zonder reservering binnen gelopen met vier personen.
Geen probleem, plaats genoeg. Mooie fles huiswijn op tafel: Merlot.
Gekozen voor "All you can eat" Chinees. Toch een keer proberen.
Nederlandse bediening nam de eerste bestelling op. Komt enige tijd later de Chinese gastvrouw aan tafel, vermoedelijk de eigenares. Met de mededeling dat het erg lastig is wat we willen, namelijk: zelf kiezen uit de "All you can eat" kaart. Of het niet een leuk idee is om ons te verassen.
Uitleg is mij niet geheel duidelijk. Nee dat willen we juist niet.
Voorgerechtjes komen met tussenpozen op tafel. Eend in flensjes, mini loempia, garnalen met snor, dumpling, pasteitje, sushi. Allemaal OK, niet bijzonder.
Na de eerste gang kwam de bediening saté met sesam aanbieden, niet gekozen toch maar genomen. Daarna volgde het aanbod of we ook soep willen. Nee dat willen we niet, want we willen graag zelf kiezen. Dat is de tweede keer!! Geen soep dus.
Vervolgens kwamen er vier hoofdgerechten met vis onze kant op. We hadden niets besteld, we waren vrij om het wel of niet te nemen. Je bent een avondje uit dus ik wil niet verder zeiken over de service dus nemen we het. Met rijst en nasi geserveerd. Prima van smaak: Tong, tongrolletjes, garnalen en een andere ondefinieerbare vis. De ronde er na kwam er ongevraagd kip en varkenshaas en kregen we zo waar ook de mogelijkheid om zelf nog iets te kiezen uit de kaart. Eend en rundvlees. Prima van smaak. Als laatste ronde een fruit schaal met wat ijs. Niets bijzonders, kan ook niet. Wel OK.

In het kort: All you can eat klopt wat het zegt, je kan blijven bij bestellen. Zelf kiezen is op verzoek van de Chinese gastvrouw niet gewenst. Eten is hier prima. A la carte doe ik hier liever.

DuRi .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Een tijd geleden het all you can eat menu gegeten in het restaurant. Dat was prima. Vandaag hebben we gekozen voor afhaal. De loempia was geplet doordat de rest van de bestelling er bovenop stond. De verpakking was kapot en de loempia viel zo op de tafel. De loempia was helemaal nat, ik kon de zachte korst gewoon uitwringen. Ik heb er wel een hap van gehad, de smaak was echter ook zeer slecht. In de ajam pangang zat heel veel knars. De kip (en de korst van de loempia) was zacht in plaats van lekker knapperig.
Wij halen hier voorlopig geen maaltijden af.
Deze ervaring hebben wij ook doorgebeld naar het restaurant.
Hopper .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Met de hele familie zijn we hier wezen eten. Ons werd de de ´All you can eat´ aangeraden. En dat was zeker geen slechte keuze. We kregen constant nieuwe gerechtjes aangeleverd aan tafel en het één smaakte nog beter dan het andere, met als positieve uitschieter de super malse en heerlijk gemarineerde varkenshaas.

Dus mocht je nog eens in de buurt van Meppel een goede Chinees zoeken, dan is dit zeker een aanrader!
T. B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Voordat we naar de schouwburg gingen, hier gegeten. We namen een chinese rijsttafel. De tomatensoep was lekker en daarna was het niets meer. Alles smaakte hetzelfde. Een vlakke, flauwe smaak. De sate hebben we laten staan, omdat daar helemaal geen smaak aan zat. Een varkensvleesgerecht en eiergerecht smaakten precies hetzelfde. De tong was ronduit vies. Gepaneerd, maar niet krokant. Gewoon een flauwe deegsmurrie om een heel klein stukje vis. Bij dit restaurant zullen we niet meer terugkomen.