Fong Ling

Zaterdag en Zondag 15:30 - 22:00

• Af te huren
Teis N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Bestellen hier regelmatig. Het eten is altijd goed. De meest malse Babi Pangang ooit, Foe Yong Hai met sappige kip, altijd super verse en knapperige groenten (en fruit). Maar ook de Surinaamse specialiteiten zoals de Moksi Meti (speenvarken, kip, tja siew en bij de speciaal ook pittige worst) is gewoonweg heerlijk. Zullen hier met veel liefde blijven bestellen!
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Afgelopen maandag eten besteld bij Fong Ling. De kipsate was droog en taai (volgens mij kippenborst ipv kippendij), maar de pindasaus was wel erg lekker. Dimsum met vlees er in leek wel verdacht veel op de variant die je bij elke toko in de vriezer ziet liggen. Ik had een combinatiegerecht met kip, speenvarken en tja sieuw, deze was lekker maar de portie was vrij klein voor Chinese begrippen. Misschien had ik net de verkeerde dingen besteld als ik naar de andere recensies kijk. Ohja en ik had m'n eten om 18.00 besteld en ze waren er al om 17.00, dat was een beetje jammer.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Heerlijk eten!! Afhalen of laten bestellen. Het gerecht dat je MOET eten is de specialiteit 'Wo Shang Kai' met tjauw min. In de volksmond ook wel S3 genoemd. Hemels lekker is het! En stiekem het enige gerecht waar ik nog voor ga.Je kan ook (buiten de kaart om) voor een broodje S3 gaan, zoals een eerdere recensent heeft geschreven.
Scram9 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Geregeld halen wij hier af. Vooral het broodje S3 (wat buiten de kaart verkocht wordt) is een aanrader. En de Tja Ha is ook een topper. En naast lekker eten is de gastvrouw altijd erg vrolijk en vriendelijk!
Wildzwijn .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Fong Ling moet worden geprezen. Want laten we wel wezen, dit is een kanjer. Laatst weer eens afgehaald en wederom verbazingwekkend lekker.
Daarnaast is er enorm veel vegetarische keuze. En waar andere Chinese restaurants de vegetarische maaltijden als verplicht nummertje zien, is dit restaurant heer en meester in het niveau van de groentengerechten. Het is een familiebedrijf - wat niet heel uitzonderlijk is in de Chinese restaurantbranche - maar de 'vrouw des huizes' maakt de gerechten op haar eigen wijze klaar. En als je geluk hebt komt ze uit de keuken om je breed glimlachend eet smakelijk te wensen.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Niet ter plekke gegeten maar thuis laten bezorgen. Zeer goed bevallen, boven verwachting. De Mihoen Singapore was goed, nu eens niet met die grote rubberachtige garnalen maar mooie kleintjes, de saté was voor een Chinees echt goed, met knoflook in de saus. De vegetarische Jil Go Chai was een enorme hoeveelheid gevarieerde groente. Een aanrader voor vegetariërs die normaal gesproken liever geen Chinees eten.