Fong Lie

Zeestraat 55 2042 LB Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Fong Lie

Pure gerechten en een eerlijke glimlach

De inrichting doet denken aan een salon met ouderwets en stijlvol meubilair. Hier eet je Chinees op z’n Chinees en worden geen concessies gedaan aan kwaliteit. Geniet van producten in hun puurste vorm en laat je door het gastvrije personeel heerlijk in de watten leggen. Het is tenslotte jouw avondje uit en daar geven ze bij Fong Lie op heel aangename wijze gehoor aan!

Meer informatie over restaurant Fong Lie

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Fong Lie

lisette B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ouderwets lekker,gerechten zijn zoals ze horen te zijn.
G.T.J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hebben hier voor de tweede keer gegeten en het was wederom heerlijk. Wij hebben de rijsttafel genomen en alles hiervan is zeer smakelijk. De eigenaresse is een zeer vriendelijke vrouw en zij bedient op een zeer correcte wijze. Als we weer in Zandvoort zijn gaan we hier weer naar toe, de inrichting en binnenkomst (met veel bloemen) is ook zeer sfeervol.
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het eten was erg lekker, allemaal bereid met verse groente. De bediening was ook uiterst vriendelijk. Toen we vertelden dat we flinke vertraging hebben gehad met de trein kregen we gratis koffie met likeurtje toe! Wat een sympathiek gebaar.
Janaklinken .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het eten van Fong lie is erg lekker ! Wel moet men weten dat het meer een afhaal restaurant is dan een echt restaurant waar je gezellig met ze alle kunt gaan eten.
Dit wisten wij niet dus dat viel ons een beetje tegen. Wij hebben het uiteindelijk gewoon mee genomen als take away. Het eten was erg lekker en de bediening was ook vriendelijk!
benndijkzeul .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Erg lekker, de bediening was erg vriendelijke, de porties zijn vrij groot ( niet helemaal opgekregen terwijl ik toch best een grote eter ben )
een aanrader !
Pillepalle .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Neem de tijd om in een bijzondere sfeer aziatisch te eten, zoals het niet op elke hoek van een Nederlandse straat in een afhaalrestaurant wordt geserveerd. Het eten is allemaal vers en erg lekker. Aanrader.