Fong Fou

Meer informatie over restaurant Fong Fou

Erg voordelig
MartinHalma .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben met een gezelschap van 9 personen van het buffet genoten. Iedereen was zeer tevreden. De gerechten zijn smakelijk, er is ruim voldoende variatie en er wordt goed aangevuld. Kortom, een prima Chinees met goed en vriendelijk personeel. De prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
In Pinksterweekend hier met 14 personen gegeten. Wilden eigenlijk iets van de kaart bestellen, maar bleek dat zij een buffetaanbieding hadden voor € 12,50 p.p. Hier voor gekozen en de prijs kwaliteitverhouding bleek goed in orde. Keuze uit voldoende voor-, hoofd- en nagerechten. Deze gerechten werden steeds aangevuld, waardoor je niet mis taste. Smaken van sommige gerechten wat vlak, maar met wat sambal kon je dit naar smaak wat 'pimpen'. De moeite waard om terug te komen voor zo'n prijs.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Dit is nog een Chinees-Indisch restaurant zoals ik mij herinner uit de jaren zestig. Geen sushi. Geen all you can eat. Een Nederlandse vertaling van Aziatisch eten. Maar wel smakelijk. Met verse ingrediënten en zonder ingeblikte bijsmaak. Nostalgisch lekkere nasi, goede loempia's zonder olieplas. Alles is vriendelijk geprijsd. En de koffie is hier goed. De jonge vrouw die ons bediende was buitengewoon vriendelijk en servicegericht. Het smaakte naar een goede herinnering aan een mooie jeugd met ouders die voorzichtig experimenteerden met uitheems eten.
De inrichting sluit daarbij aan. Schoon en netjes met kunststof decoraties. Niet mooi of modern, maar vertrouwd en ongevoelig voor mode. Getuige de vele afhalers is er nog steeds een breed publiek voor dit zeldzaam wordende type eetgelegenheden. Hoe lang blijft dit mensen trekken? Geen idee! Maar iets wat goed is, hoeft wat mij betreft niet met de mode mee te gaan. Je krijgt hier wat je verwacht en het is vers en smakelijk. Waar voor je geld. Met een mooie glimlach geserveerd!
Jurjen B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Het allerbeste Chinese restaurant in de wijde omgeving. Als missie heeft de fam. Chen ons kennis te laten maken met andere gerechten dan Babi Pangang , Foe Yong Hai e.d. maar ook die zijn bovengemiddeld goed!