Fondue & Fondue

Overtoom 415 1054 JR Amsterdam Nederland Kaart
31-206129104

Speciale deals

20% korting op je rekening

Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Fondue & Fondue

• Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Goed eten voor redelijke prijs voor mijn al zeker de 6 x keer
Virgill V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
De beste fondue restaurant ter wereld! Heerlijk gegeten de Hollandse kaas fondue. Echt een aanrader!
Sharita K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Prima avond gehad.
Aybala C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ontzettend leuke serveerder, maar helaas het eten teleurstellend. Weinig groente, rauwe bloemkool en brocolli?, en een fondue die zelfs voor een fondue te zout en te vet is.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Afgeladen op de dinsdagavond. Maar het was er ook wel de avond voor: stormachtig. Wat wil je dan nog meer dan een pan kaas voor je?
Er werd zeer netjes uitleg gegeven over de mogelijkheden voor mij met een glutenvrij dieet. Ze hadden zelf geen glutenvrij brood maar ik mocht dit zelf meenemen en ik kreeg extra groenten etc.
Wel erg rumoerig waardoor het lastig was om elkaar goed te verstaan.
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heel gezellig knus klein fondue restaurant
Wij gaan er al jaren heen
Beaudine V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Hier komen we zeker terug!
Maaike C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
De truffelkaasfondue was heerlijk.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
geweldige service, voelde me thuis!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Middels social deal hier gegeten. Lekkere en goede hoeveelheid kaasfondue (en wij zijn royale eters). Fijn dat je onbeperkt groente kan vragen (champignons, paprika, bleekselderij, rauwe bloemkool en broccoli en mini-augurkjes). Mijn jongste heeft nog toetje gehad en ook dat was prima! Er waren maar 3 man personeel (2 in de bediening en 1 in de keuken). Ze moesten hard werken maar waren desondanks klantvriendelijk. Wat mij betreft absolute aanraking tegen gunstige prijs.
Benjamin H.E. M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Voldoet gewoon aan de verwachting die we hebben en is ook de reden dat we regelmatig teruggkeren.
Igor W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Bediening is wat traag en niet altijd met de gasten bezig maar wel vriendelijk en attent de kaasfondue is goed en lekker
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Had hier eerder gegeten en dat beviel goed. Dit keer de vleesfondue. In eerste instantie lijkt het weinig maar je raakt behoorlijk gevuld. Ik heb alleen wat moeite met de tafels buiten. Staan behoorlijk scheef en wankelen nogal... en dat met gloeiend hete bouillon op tafel.... ik vind dat je altijd moet zorgen dat je terras goed betegeld is om ieder mogelijk accident te voorkomen. Service voldoende.
Alexander W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Leuke tent en lekker gegeten! Service erg goed en speelt ook goed in op de wensen van de klant. Denken met je mee over samenstelling en invulling van alle bestelde gerechten (met de fondue)
Justin T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekker eten, vriendelijk personeel. Echter wel heel erg dicht op elkaar. Tafels moesten verschoven worden als je even naar het toilet moet. Toilet zit overigens beneden. Dus als je slecht ter been bent is dat niet optimaal. Het was buiten -5, en binnen wel 30 graden. Airco stond niet aan, ramen waren beslagen en het was 1 geoot kippenhok.

Als je hier doorheen kunt kijken is het aanrader.
Fb K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Te veel lawaai te benauwd en te dicht op elkaar maar wel gezellig lekker eten en vriendelijke bediening
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijk eten, fondue was genieten, kregen brood toen het op was en ook de groente was onbeperkt.
Stonden naar onze mening met iemand te weinig in de bediening voor het mooie, daarom duurde het soms misschien iets langer maar dit was zeker niet storend. De gastheer was zeer vriendelijk!
Komen zeker nog een keer terug
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Top fondue en service. Akoestiek maakt het wel een uitdaging om elkaar te verstaan ????
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De vleesfondue was van goede kwaliteit, alleen een beetje weinig. Het was net aan pas. Het ijs achteraf was perfect. Goed dat er nog frietjes waren met kaas. Daardoor gingen we net niet hongerig weg. De sfeer was goed. De zaak was vol. Wel weinig ruimte tussen de tafeltjes. De wijn was erg smaalvol. En niet duur. De prijs viel mee.