Fondue & Fondue

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Fondue & Fondue

Remco P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijke kaas, vlees en chocolade fondue gehad. Echt n aanrader!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het is een klein restaurant waar ze te veel tafels in gezet hebben. Je zit boven op elkaar en de tafeltjes zijn te klein. Het was niet echt ontspannen eten en jammer dat je alle twee dezelfde fondue moet bestellen.
Bediening was wel erg vriendelijk maar wij komen hier niet meer terug.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten van vlees en kaas fondue. Er was een goede wijn bij. We hebben het erg gezellig gehad met elkaar maar ook met het personeel dat ons een prima bediening gaf Hier komen we zeker nog eens terug. We hadden ook snel een parkeer plaats en dat in Amsterdam.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Superaardige bediening. Lekker, betaalbare en toegankelijk fondue
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellige locatie in een leuk gedeelte van de stad. De ruimte is klein en om toch zoveel mogelijk klanten binnen te halen staan er veel tafels. Te veel m..i. want je zit te dicht op elkaar (iets met comfortzone...) en je kunt eigenlijk niet goed verstaan wat je tafelgenoot zegt. Ondanks dit alles is het eten in orde. Je kunt kiezen uit vier vaste fondues en 2 fondues vd maand. Je krijgt voldoende en men vraagt regelmatig of alles naar wens is. Het nagerecht dat ik had was de New York cheesecake (ook vd maand)... die was god-de-lijk! Ik kom hier zeker terug. Ik zou wel overwegen om een set tafels weg te halen. Het maakt t er wel prettiger op.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben met onze dochters genoten van een heerlijke vleesfondue in dit intieme tentje. Ondanks het feit dat de tafels dicht op elkaar staan, hadden we geen last van andere gasten. De bediening is ontzettend aardig en had veel humor volgens mijn jongste dochter. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen voor de visfondue.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eerlijk is eerlijk wij hadden er niet heel veel van verwacht, maar alles klopte gewoon bediening vriendelijk. Alles was van goede kwaliteit en oversteeg op elk punt dus onze verwachting.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Via Social Deal hebben we hier gegeten. In alle eerlijkheid waren mijn verwachtingen vooraf niet heel groot, maar ik ben absoluut verrast en heb hier heerlijk gegeten.

We hebben gekozen voor fondue met mosterdkaas. Het was prima in orde! Groenten en brood kan onbeperkt bijbesteld worden.

In het begin was er een tekort aan bediening (een persoon voor binnen en buiten) en moesten we wat anger wachten. Gelukkig kwam er later iemand bij. Bediening was verder prima en vriendelijk. Wat dat betreft herken in andere recensies niet.

Prima avond dus en kom zeker een keer terug.
René P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een verrassend leuk restaurant! Het vlees was erg mals en de kaas fondue van mijn buurman was ook goed van smaak. Qua side dishes zijn er bij dit restaurant nog wel wat punten te verdienen.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijke kaasfondue en allervriendelijkst bediening!
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de tweede keer bij Fondue & Fondue en net als de vorige keer was het weer goed. De kaasfondue was erg lekker en ook de vleesfondue was van goede kwaliteit. Mijn dessert (sorbet van de maand) was OK, maar niet echt bijzonder.

Wat een nadeel van het restaurant is dat het nogal klein is (zeker in vergelijking met het aantal tafels) . Als je met een grotere groep bent is dit een manco aangezien de ruimte om eventueel naar de WC te gaan voor degene die niet aan het gangpad zitten beperkt is. Echter, bij ons was dit bekend en dus ook geen verrassing. De bediening was op onze avond erg attent, vriendelijk en snel. Zelfs met een vol restaurant was er tijd voor een kort praatje. Ook kwamen ze regelmatig (maar niet te vaak) vragen of wij nog wat nodig hadden. Kortom een goede bediening.
Benjamin H.E. M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De cijfers spreken voor zich, dus algemeen goed. Het verwijderen van 1 tafel aan elke lengte zijde van het restaurant zou net meer ruimte geven aan de overige tafels.
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Prima kaasfondue met onbeperkt brood en lekkere groente. (6 soorten).
Geen culinaire hoogstandjes, maar de fondue was smakelijk. Je zit er wat dicht op elkaar, maar de sfeer is gezellig. Ik zou persoonlijk de optie van bruin stokbrood prettig vinden.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Erg lekker kunnen fonduen zonder de geuren in het eigen huis, de porties waren redelijk en de garnituren (aardappeltjes en salades) smaakte prima. De service kan echter wel wat werk gebruiken, echt aandacht voor de klant leek er niet gezien glazen erg lang leeg bleven, bij bestellingen deels vergeten werden (1 bakje ipv 2 bakjes aardappelen extra) en op sommige vragen de meest vreemde antwoorden terug kwamen (heeft u een Malt biertje? Nee maar wel Pils, etc etc.... iaw snapte niet wat een malt bier was). Door de kleine ruimte is het al snel rumoerig wat deels dankzij mijn familie denk ik wel aan de orde was.

Verder een leuk concept met prima ingrediënten voor een gezellige avond, met wat training van het personeel kan je hier een mooi geheel van maken (en denk ik de omzet ook wel verdubbelen)
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Maandag 7 november met 7 personen ( familie ) voor het eerste gegeten , we hadden de vlees fondue en het smaakte prima het vlees in de bouillon had een lekkere smaak , klein is het inderdaad maar wel gezellig soms even wachten maar we hadden geen haast en hadden veel lol .

We komen zeker een keer terug en dan gaan we de kaas fondue proberen.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gisteravond op een drukke zaterdag hebben wij bij Fondue & Fondue gegeten. Met het eten was weinig mis, de truffelkaas fondue smaakte goed en de vleesfondue met bouillon in plaats van olie was ook goed van smaak. Wel had het brood bij de kaasfondue wel iets beter gekund (geplette stukjes stokbrood). Maar vooral de service was echt een teleurstelling. Wij bestelden geen voorgerecht maar hebben een uur op onze fondue gewacht. Toen wij dit onder de aandacht brachten van het personeel werd daar goed op gereageerd, maar helaas stonden ons nog wat onprettigheden te wachten: lang wachten op de rekening, een arm in mijn gezicht toen de bediening de rekening voor mij langs aan de persoon naast mij gaf en als klap op de vuurpijl een duw in mijn rug toen bij het opstaan er blijkbaar iemand van de bediening heel erg nodig langs moet. Het is nogal vol namelijk bij Fondue & Fondue met ontzettend veel tafels in een kleine ruimte, waardoor gasten noch bediening hun kont kunnen keren. Je zou denken dat "pardon mag ik er even langs dat de eerste stap zou zijn", maar helaas kwam dit nadat ik opzij geduwd was. Kortom: prima eten, maar erg druk als het vol is en de service niet ideaal.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben heel gezellig buiten zitten eten bij Fondue & Fondue. Wij vonden de 'gewone' kaasfondue lekkerder dan die met truffel, maar dat is een kwestie van smaak. Leuk aangekleed met lekkere groentes en voldoende brood. Wij komen zeker nog eens terug.
ageethrosman .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Onze reservering via IENS stond helaas niet in de agenda van Fondue en Fondue waardoor we de eigenaar enigszins voor het blok zetten, wij hadden namelijk wel een reserveringsbevestiging, maar binnen 5 minuten was er een plek voor ons geregeld.
Het was wel allemaal erg krap en we moesten lang wachten tussen de gangen door, maar we vonden het eten allemaal erg lekker. De bediening heeft zijn uiterste best gedaan maar het was eigenlijk te vol en te veel voor slechts 3 man personeel.
Sophie1970 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Vaker hier gegeten, deze keer de kaasfondue. Hoewel het lekker was, zal ik volgende keer toch weer voor de vis fondue kiezen. De kaassmaak was goed en het brood lekker vers. Toch de vis met aardappeltjes uit de oven en sausjes erbij maken dat gerecht voor mij lekkerder. Na een koffie net lemoncello. Dat was héérlijk! Ook de witte wijn, chardonnay-sauvignon is een aanrader. Kom volgende weer graag weer.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een goede kaasfondue of vlees/vis. Deze laatste twee zijn met bouillon en niet met olie. We hadden deze keer een groupon en gekozen voor de kaasfondue. Voor 1,50 extra konden we voor de truffelfondue kiezen. Absoluut een aanrader. Brood en groente kun je constant extra bestellen zonder extra te hoeven betalen. De wijnen zijn prima in hun soort en smaak. Alleen het personeel zou iets alerter kunnen zijn. Ze zijn vriendelijk, maar letten soms niet goed op. Maar we komen hier elke keer weer terug, met of zonder groupon.