Fondue & Fondue

Overtoom 415 1054 JR Amsterdam Nederland Kaart
31-206129104

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Fondue & Fondue

Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Te veel lawaai te benauwd en te dicht op elkaar maar wel gezellig lekker eten en vriendelijke bediening
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijk eten, fondue was genieten, kregen brood toen het op was en ook de groente was onbeperkt.
Stonden naar onze mening met iemand te weinig in de bediening voor het mooie, daarom duurde het soms misschien iets langer maar dit was zeker niet storend. De gastheer was zeer vriendelijk!
Komen zeker nog een keer terug
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Top fondue en service. Akoestiek maakt het wel een uitdaging om elkaar te verstaan ????
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel
corrie K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De vleesfondue was van goede kwaliteit, alleen een beetje weinig. Het was net aan pas. Het ijs achteraf was perfect. Goed dat er nog frietjes waren met kaas. Daardoor gingen we net niet hongerig weg. De sfeer was goed. De zaak was vol. Wel weinig ruimte tussen de tafeltjes. De wijn was erg smaalvol. En niet duur. De prijs viel mee.
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Erg leuk restaurant .lekker eten vond het alleen een beetje erg druk zat helemaal vol daar laten ze kansen liggen waren veel.meer klanten die er wouden eten maar geen plaats meer voor was en een beetje jammer dat ze een kleine wijn kaart hadden en te weinig loop ruimte
De tafel van Bob K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten en gedronken!
Lenie K.
Prima bediening. Heerlijkgegeten kleinzoon en vriendin. Vonden het gezellig druk en het was meer dan genoeg .komen zeker nog terug.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijke kaas, vlees en chocolade fondue gehad. Echt n aanrader!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het is een klein restaurant waar ze te veel tafels in gezet hebben. Je zit boven op elkaar en de tafeltjes zijn te klein. Het was niet echt ontspannen eten en jammer dat je alle twee dezelfde fondue moet bestellen.
Bediening was wel erg vriendelijk maar wij komen hier niet meer terug.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten van vlees en kaas fondue. Er was een goede wijn bij. We hebben het erg gezellig gehad met elkaar maar ook met het personeel dat ons een prima bediening gaf Hier komen we zeker nog eens terug. We hadden ook snel een parkeer plaats en dat in Amsterdam.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Superaardige bediening. Lekker, betaalbare en toegankelijk fondue
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellige locatie in een leuk gedeelte van de stad. De ruimte is klein en om toch zoveel mogelijk klanten binnen te halen staan er veel tafels. Te veel m..i. want je zit te dicht op elkaar (iets met comfortzone...) en je kunt eigenlijk niet goed verstaan wat je tafelgenoot zegt. Ondanks dit alles is het eten in orde. Je kunt kiezen uit vier vaste fondues en 2 fondues vd maand. Je krijgt voldoende en men vraagt regelmatig of alles naar wens is. Het nagerecht dat ik had was de New York cheesecake (ook vd maand)... die was god-de-lijk! Ik kom hier zeker terug. Ik zou wel overwegen om een set tafels weg te halen. Het maakt t er wel prettiger op.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben met onze dochters genoten van een heerlijke vleesfondue in dit intieme tentje. Ondanks het feit dat de tafels dicht op elkaar staan, hadden we geen last van andere gasten. De bediening is ontzettend aardig en had veel humor volgens mijn jongste dochter. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen voor de visfondue.
Butra G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eerlijk is eerlijk wij hadden er niet heel veel van verwacht, maar alles klopte gewoon bediening vriendelijk. Alles was van goede kwaliteit en oversteeg op elk punt dus onze verwachting.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Via Social Deal hebben we hier gegeten. In alle eerlijkheid waren mijn verwachtingen vooraf niet heel groot, maar ik ben absoluut verrast en heb hier heerlijk gegeten.

We hebben gekozen voor fondue met mosterdkaas. Het was prima in orde! Groenten en brood kan onbeperkt bijbesteld worden.

In het begin was er een tekort aan bediening (een persoon voor binnen en buiten) en moesten we wat anger wachten. Gelukkig kwam er later iemand bij. Bediening was verder prima en vriendelijk. Wat dat betreft herken in andere recensies niet.

Prima avond dus en kom zeker een keer terug.
René P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een verrassend leuk restaurant! Het vlees was erg mals en de kaas fondue van mijn buurman was ook goed van smaak. Qua side dishes zijn er bij dit restaurant nog wel wat punten te verdienen.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijke kaasfondue en allervriendelijkst bediening!
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de tweede keer bij Fondue & Fondue en net als de vorige keer was het weer goed. De kaasfondue was erg lekker en ook de vleesfondue was van goede kwaliteit. Mijn dessert (sorbet van de maand) was OK, maar niet echt bijzonder.

Wat een nadeel van het restaurant is dat het nogal klein is (zeker in vergelijking met het aantal tafels) . Als je met een grotere groep bent is dit een manco aangezien de ruimte om eventueel naar de WC te gaan voor degene die niet aan het gangpad zitten beperkt is. Echter, bij ons was dit bekend en dus ook geen verrassing. De bediening was op onze avond erg attent, vriendelijk en snel. Zelfs met een vol restaurant was er tijd voor een kort praatje. Ook kwamen ze regelmatig (maar niet te vaak) vragen of wij nog wat nodig hadden. Kortom een goede bediening.
Benjamin H.E. M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De cijfers spreken voor zich, dus algemeen goed. Het verwijderen van 1 tafel aan elke lengte zijde van het restaurant zou net meer ruimte geven aan de overige tafels.
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Prima kaasfondue met onbeperkt brood en lekkere groente. (6 soorten).
Geen culinaire hoogstandjes, maar de fondue was smakelijk. Je zit er wat dicht op elkaar, maar de sfeer is gezellig. Ik zou persoonlijk de optie van bruin stokbrood prettig vinden.