Fondue & Fondue

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Fondue & Fondue

Benjamin H.E. M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Voldoet gewoon aan de verwachting die we hebben en is ook de reden dat we regelmatig teruggkeren.
Igor W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Bediening is wat traag en niet altijd met de gasten bezig maar wel vriendelijk en attent de kaasfondue is goed en lekker
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Had hier eerder gegeten en dat beviel goed. Dit keer de vleesfondue. In eerste instantie lijkt het weinig maar je raakt behoorlijk gevuld. Ik heb alleen wat moeite met de tafels buiten. Staan behoorlijk scheef en wankelen nogal... en dat met gloeiend hete bouillon op tafel.... ik vind dat je altijd moet zorgen dat je terras goed betegeld is om ieder mogelijk accident te voorkomen. Service voldoende.
Alexander W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Leuke tent en lekker gegeten! Service erg goed en speelt ook goed in op de wensen van de klant. Denken met je mee over samenstelling en invulling van alle bestelde gerechten (met de fondue)
Justin T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekker eten, vriendelijk personeel. Echter wel heel erg dicht op elkaar. Tafels moesten verschoven worden als je even naar het toilet moet. Toilet zit overigens beneden. Dus als je slecht ter been bent is dat niet optimaal. Het was buiten -5, en binnen wel 30 graden. Airco stond niet aan, ramen waren beslagen en het was 1 geoot kippenhok.

Als je hier doorheen kunt kijken is het aanrader.
Fb K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Te veel lawaai te benauwd en te dicht op elkaar maar wel gezellig lekker eten en vriendelijke bediening
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijk eten, fondue was genieten, kregen brood toen het op was en ook de groente was onbeperkt.
Stonden naar onze mening met iemand te weinig in de bediening voor het mooie, daarom duurde het soms misschien iets langer maar dit was zeker niet storend. De gastheer was zeer vriendelijk!
Komen zeker nog een keer terug
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Top fondue en service. Akoestiek maakt het wel een uitdaging om elkaar te verstaan ????
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De vleesfondue was van goede kwaliteit, alleen een beetje weinig. Het was net aan pas. Het ijs achteraf was perfect. Goed dat er nog frietjes waren met kaas. Daardoor gingen we net niet hongerig weg. De sfeer was goed. De zaak was vol. Wel weinig ruimte tussen de tafeltjes. De wijn was erg smaalvol. En niet duur. De prijs viel mee.
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Erg leuk restaurant .lekker eten vond het alleen een beetje erg druk zat helemaal vol daar laten ze kansen liggen waren veel.meer klanten die er wouden eten maar geen plaats meer voor was en een beetje jammer dat ze een kleine wijn kaart hadden en te weinig loop ruimte
De tafel van Bob K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten en gedronken!
Lenie K.
Prima bediening. Heerlijkgegeten kleinzoon en vriendin. Vonden het gezellig druk en het was meer dan genoeg .komen zeker nog terug.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijke kaas, vlees en chocolade fondue gehad. Echt n aanrader!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het is een klein restaurant waar ze te veel tafels in gezet hebben. Je zit boven op elkaar en de tafeltjes zijn te klein. Het was niet echt ontspannen eten en jammer dat je alle twee dezelfde fondue moet bestellen.
Bediening was wel erg vriendelijk maar wij komen hier niet meer terug.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten van vlees en kaas fondue. Er was een goede wijn bij. We hebben het erg gezellig gehad met elkaar maar ook met het personeel dat ons een prima bediening gaf Hier komen we zeker nog eens terug. We hadden ook snel een parkeer plaats en dat in Amsterdam.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Superaardige bediening. Lekker, betaalbare en toegankelijk fondue
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellige locatie in een leuk gedeelte van de stad. De ruimte is klein en om toch zoveel mogelijk klanten binnen te halen staan er veel tafels. Te veel m..i. want je zit te dicht op elkaar (iets met comfortzone...) en je kunt eigenlijk niet goed verstaan wat je tafelgenoot zegt. Ondanks dit alles is het eten in orde. Je kunt kiezen uit vier vaste fondues en 2 fondues vd maand. Je krijgt voldoende en men vraagt regelmatig of alles naar wens is. Het nagerecht dat ik had was de New York cheesecake (ook vd maand)... die was god-de-lijk! Ik kom hier zeker terug. Ik zou wel overwegen om een set tafels weg te halen. Het maakt t er wel prettiger op.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben met onze dochters genoten van een heerlijke vleesfondue in dit intieme tentje. Ondanks het feit dat de tafels dicht op elkaar staan, hadden we geen last van andere gasten. De bediening is ontzettend aardig en had veel humor volgens mijn jongste dochter. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen voor de visfondue.
Butra G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eerlijk is eerlijk wij hadden er niet heel veel van verwacht, maar alles klopte gewoon bediening vriendelijk. Alles was van goede kwaliteit en oversteeg op elk punt dus onze verwachting.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Via Social Deal hebben we hier gegeten. In alle eerlijkheid waren mijn verwachtingen vooraf niet heel groot, maar ik ben absoluut verrast en heb hier heerlijk gegeten.

We hebben gekozen voor fondue met mosterdkaas. Het was prima in orde! Groenten en brood kan onbeperkt bijbesteld worden.

In het begin was er een tekort aan bediening (een persoon voor binnen en buiten) en moesten we wat anger wachten. Gelukkig kwam er later iemand bij. Bediening was verder prima en vriendelijk. Wat dat betreft herken in andere recensies niet.

Prima avond dus en kom zeker een keer terug.