FOLLIA

Frederikstraat 62 2514 LV Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant FOLLIA

Pizza bij Follia

Voor eerlijke en goede kwaliteit product ben je bij Follia in Den Haag aan het juiste adres! De lekkerste gerechten worden hier met een enorme passie voor je gemaakt. Van traditionele pasta’s tot de beste houtoven pizza’s. De gastvrijheid in dit restaurant is ontzettend fijn en de goede sfeer zorgt ervoor dat je een onvergetelijke avond zult hebben.

Meer informatie over restaurant FOLLIA

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Oba 1.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
De mooie houtgestookste pizza-oven is een prachtige eye-catcher. De pizza's die eruit komen zijn heerlijk. De sfeer is prima! De bediening vriendelijk, hoewel soms niet helemaal goed verstaanbaar. Maar prima. De wijn is erg goed!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijke Italiaanse sfeer, met op de kaart alleen antipasti en pizza's: die zijn alvast heerlijk vond ik, maar wat ze buiten de kaart nog hebben maakt het feest compleet, samen met de fijne service. Even een stukje Italië in Den Haag !
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gezellig knus restaurant met perfecte bediening.
Vooraf een antipasto misto, glaasje grillo erbij, heerlijk! Daarna specialiteit van de dag. Verse pasta met gorgonzola saus. Pasta was iets te 'al dente' maar nadat ik er wat over gezegd had, kreeg ik deze iets meer doorgekookt. Nog steeds 'al dente' maar nu zoals het hoort.
Volgende keer kom ik voor een pizza, want een uit een houtoven, smaakt toch duidelijk anders.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik heb goed gegeten, alsof ik in Italië kon zijn. De bediening, de vrouwen, vond ik soms n beetje overdreven, vooral richting de man van het gezelschap. En werd op n robotachtige manier het menu uitgelegd, n paar bestellingen waren vergeten, van de man, dus beetje jammer, maar ze waren wel aardig.
Vjdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten, dit is de Italiaanse leuken in volle glorie. De vriendelijke bediening maakt her compleet - we waren zeer tevreden en komen zeker terug!
Denisevdm .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lekker gegeten, maar qua bediening waren er wel behoorlijk wat negatieve puntjes. Zo is de kaart die aan de muur hangt alleen in het Italiaans en moesten we een paar keer vragen om een vertaling. Ook hebben we helemaal geen menukaart waar de pizza's op staan ontvangen. Verder had de bediening een fout gemaakt, waardoor onze voor- en hoofdgerechten tegelijk werden geserveerd. Natuurlijk wilden wij dat niet. Toen we aangaven dat we eerst gewoon ons voorgerecht wilden en daarna pas het hoofdgerecht, reageerden ze daar erg geprikkeld op: het eten was immers al klaar. Gelukkig is dit uiteindelijk allemaal in orde gekomen en hebben ze later een nieuw hoofdgerecht voor ons gemaakt.
Tot slot werd het bord al weg gehaald terwijl iemand nog aan het eten was. Het personeel kan dus nog wel wat training gebruiken.
Maar: het eten smaakte prima!
Indira.stolze .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Heerlijk eten, lekkere wijn en goede service. De porties zijn groot, waardoor wij (twee personen) altijd twee voorgerechten en een hoofdgerecht delen. De burrata is all time favorite, mits geserveerd met voldoende salade en dressing (dat is echt het lekkerst!) samen met het charcuterieplankje. De pizza's zijn ook erg aan te raden!
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We hebben zijn vieren bij Follia gegeten en het eten was lekker: een heerlijk salade met burrata en goede tomaatjes en sla. De dressing zou nog wat pittiger kunnen zijn, en de hoeveelheid daarvan ook iets meer. Het hoofdgerecht van saltimbocca was goed maar niet heel bijzonder. De bediening was vriendelijk. Bijzonder is dat de kaart niet op papier verstrekt wordt, maar mondeling meegedeeld wordt. Leuk en persoonlijk, maar hierdoor weet je niet wat alles kost. En dat merkten we aan de hoge rekening achteraf. Dat was een minpuntje.
Christine B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Fijne Italiaanse keuken en uitstekende bediening.
Het restaurant was goed bezet; daardoor voor ons te veel drukte. Akoestiek niet zo optimaal.
Lindydh .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Zonder twijfel de beste echt Italiaanse pizza van Den Haag. Bruschetta is ook heerlijk, goede wijn, fijne snelle en vriendelijke service, goede prijs. Op tijd reserveren!
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Dit italiaanse restaurant serveert top pizza's. Wij zijn binnen een maand drie keer teruggekomen en zullen dat nog vaak blijven doen. De pizza's hebben een mooie bodem zonder broodsmaak die je bij zoveel nep pizzeria's vindt tegenwoordig. Je hebt de keuze uit ~30 pizza's die goed gevarieerd zijn en subtiel belegd zodat de pizza's ook echt onderscheidend smaken. Voor mensen die behalve pizza's iets anders willen is er ook genoeg keuze.
Ida1968 S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
prima restaurant om zonder poespas lekker te eten. heerlijke pizza's uit de oven, heerlijke wijn per glas, zeer vriendelijke bediening.
Jeltejvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Echte italiaanse authenciteit.Goede kwaliteit en sfeervolle omgeving.
Wel druk en moeilijk verstaanbaar..door de drukte. Dicht op elkaar gepakt.
Mavdzalm .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Bij Follia was alles top. Bij IENS Seat Me niet. De reservering was niet doorgegeven aan Follia. Heel vervelend als je voor 7 personen een reservering maakt en bij het restaurant weet men van niets.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Erg lekker gegeten, goede sfeer, leuke bediening, TOP
We waren 4 personen: vooraf bruschetta en burrata, daarna zwaardvis pasta en risotto en toe canela en tiramisu. Heerlijke wijn ook!
Marten F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Bij Follia eet je eerlijke en heerlijke ongecompliceerde gerechten. Met 2 personen een flesje wijn, voorgerecht & heerlijke pizza met heel dunne bodem en “insalata” voor nog geen €70 geeft een prima prijs kwaliteit .
.. FATCAT ..
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Onlangs voor het eerst een pizza van Follia geproefd. Afgaand op meerdere lovende reacties van kennissen ben ik deze week maar eens langs gegaan. Vanwege tijdgebrek ben ik niet bij Follia Ristorante, maar bij de tegenovergelegen bezorg-/afhaallocatie Follia da portare via binnengestapt. Het is een kleine zaak waar enkele nietszeggende tafeltjes een koelkast voor drankjes om zelf te pakken en een gekoelde horeca-vitrine waar de toppings voor de pizza, enkele verpakte porties lasagne en antipasti in uitgestald waren. Kortom, snackbarfeeling...Achter de toonbank staan twee uiterst vriendelijke en lollige pizzabakkers, die hun handwerk goed verstaan. Zij schuwen het contact met de gasten niet en zijn druk bezig om alle pizza's gereed te maken voor vertrek. Ik bestelde mijn pizza om daar ter plekke op te eten. Op aanraden van anderen, koos ik pizza Tartufo e prosciutto. De pizza smaakte erg lekker en de bodem had naar mijn smaak een aangename dikte. Daarbij dronk ik een, zo werd mij verteld, typisch Italiaans frisdrankje van citroen. Met 14€ zijn ze net even die 2 euro duurder dan elders, maar krijgt men er wel een bovengemiddeld lekkere pizza voor. Prijs verschilt overigens niet met die bij het Ristorante. Het is maar net wat je op zo'n moment zoekt.

Conclusie:
Een van de betere pizza's van Den Haag, leuke werknemers, goede producten en erg geschikt als men gewoon even snel een pizza naar binnen wil vouwen. Voor het echte uiteten-gevoel is men aan de overkant wellicht beter af, maar daar kan ik nu nog niet over oordelen. Voor pizza in Den Haag?...vanaf nu graag Follia.
Kaatje_TheHague .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We verheugden ons, want bij Follia is het altijd lekker en gezellig. Maar helaas was het vanavond een stuk minder. We vonden het 'wel aardig', aan de zoute kant, niet bijzonder. En ook die leuke eigenaar was verdwenen? Mede door de rekening (175 euro) achteraf beetje een kater.
Laulau17 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik had de Pizza Caprese en mijn vriend de Pizza Salame e Gorgonzola. Allebei heerlijk! Super verse ingrediënten en zeker heel dichtbij de Italiaanse standaard. Het was Valentijn's dag en bij het vertrek kregen we een mooie roos. Dit is zeker een restaurant waar ik nog een keer zal eten!
Mvanderdonk8 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten was lekker maar kan niet zeggen dat de pizza super lekker was, heb zeker wel betere gehad in het verleden. Wijn was goed, voorgerechten oke. Vind het een saai restaurant, niet echt gezellig binnen en erg irritant is de deur naar binnen. Je staat namelijk meteen binnen als de deur opengaat en daarom komt er steeds een hele koude wind binnen, ondanks het gordijn wat ze proberen dicht te houden maar niet echt lukt. Ik heb het daarom erg koud gehad en had mijn sjaal over mijn benen gelegd om n beetje warm te blijven. Jammer. Het was Valentijnsdag en ik kreeg, heel lief, een pizza in de vorm van een hart en een roos bij weggaan. Erg attent.