Foe Wah

De Clinckhoeff 3 3402 GA IJsselstein Nederland Kaart

Over restaurant Foe Wah

Midden in de natuur

Genieten van het luxe leven. Dat betekent Foe Wah. En dat genieten kan niet op! Hier worden Indische en Chinese gerechtjes met zorg en liefde bereid, of je een all you can eat menu kiest of a la carte. Het zeldzame zeeaquariam loopt dwars door het restaurant heen en kenmerkt gelijk het thema: de natuur van het Oosten. Afhalen, catering en bezorgen is ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant Foe Wah

• Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Marvin .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Nou dit is een van weinig Sushi restaurant met een constant kwaliteit!
Alle sushi is met zorg en liefde bereid, dat zie je direct als je een pro sushi eter bent.
Prijs voor dit vakmanschap is echt goedkoop te noemen. Totaal geen gevoel van All you can Eat restaurant , maar meer een exclusief sushi tent . Alles was heel persoonlijk en keuze van de kaart is enorm.
Kortom een van de beste in de regio.
John P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Weer lekker sushi gegeten!
Top restaurant voor zowel liefhebbers van sushi en allerlei oosters gerechten.
Bediening vlot en persoonlijk, leuk voor een avondje uit eten in het weekend.
Ook nog eens een prachtig aquarium naast je.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Eten was redelijk, de sushi viel mij tegen. De dim sums waren wel prima. Decor en bediening zijn niet om over naar huis te schrijven.
Ramon .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Wij komen regelmatig bij Foe Wah, vooral voor de sushi. Van alle sushi restaurants waar wij komen serveert Foe Wah kwalitatief verreweg de beste sushi. Alles isvers, met zorg gemaakt en geweldig van smaak.
De bediening is vriendelijk en persoonlijk, waardoor je totaal niet het idee hebt dat ik je in een all-you-can-eat restaurant zit. Wij raden iedereen die van sushi houdt van harte aan om hier te gaan eten! Vr
Hartelijke groeten van Ramon en Eva
Talisman .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Ik woon in de buurt van de Foe Wah en ben zeer verbaasd over de lovende reacties- ik ben ook altijd verbaasd over hoe vol het is en hoe lang de rijen zijn voor afhalen in het weekend.
De keren dat ik af heb gehaald omdat ik een hunkering naar "chinese" tomatensoep of bami pangang ben ik welliswaar met een hoeveelheid thuisgekomen waar ik drie dagen van had kunnen eten, maar de kwaliteit was gewoon "okee", echt smaakvol of lekker was het niet.
Na een teleurstellende ervaring met een loempia "Foe-Wah" onlangs, heb ik besloten hier niet meer te halen.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Met de familie hier wezen eten. erg verbaast was ik hoe lekker het allemaal was. mooie verse sushi, gevarieerd, zowel, japans als chinees. goede prijs kwalitietsverhouding.zeer goede vriendelijke service.het had een 9 kunnen zijn maar bij veel gerechten waren de porties veel te groot waardoor je na een paar hapjes al snel vol zit. ik zie graag bij het al you can eat concept meerdere gerechten voor mij verschijnen. ikzelf ben een grote eter, maar mijn moeder had na 4 stuks al genoeg. alles was zeer smaakvol. en we gaan zeker vaker terug komen
Mark799 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Zelf kom ik uit Den Haag,we hadden een etentje met familie. Oh man wat had ik een geweldig avond , ben zelf een fan van japans dus ik gelijk all you can eat gekozen ,maar sommige van gezelschap nam wat van de Kantonees kaart .Het verbaas me dat alles zo goed werd geserveerd. Je kan hier gewoon alles combineren van A La Carte tot All you can eat ,dat zagen we ook veel mensen doen, zelf in Den Haag heb ik veel japans restaurant geprobeerd ,zelfs van de bekende Ketens, maar dit concept steekt werkelijk boven alles uit! Tjonge jonge, keuze is oneindig in dit restaurant! Heerlijk gegeten met een mooi omgeving en service is top.Na afloop nog wat sushi`s bij afhaal mee.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
We hadden al gehoord van dit restaurant met zeer goede sushi, wat hebben we genoten zeg jeetje teveel om op te noemen , sushi vers , grill uitstekend smaak. En ook lekkere kantonees/ Chinees dus zeeeeer uitgebreid kaart. Hadden leuke gezellig avond met vriendelijk bediening totaal geen all you can Eat sfeer. Echt wel aanrader!!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Met een grote groep hebben we hier gegeten, er was genoeg en het was ruim gevarieerd. Wat hebben we allemaal lekker gegeten. Ze hadden meer aan ons kunnen verdienen als de drankjes wat sneller zouden worden aangevuld. Een mooi aquarium en een lachende eigenaar die veel sfeer in het restaurant brengt. Een heel goed oosters restaurant.
John P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Vanavond lekker All You Can Eat genomen bij Foe Wah& Fuyumi, zo heerlijk heb ik nog nooit gegeten,vooraf beetje Sushi daarna Grill gerechten ook beetje Dimsum en ook Wok gerechten. Veel meer keuze dan bij normaal Japans restaurant,dit is echt een restaurant waar ik lang op heb gewacht. Beetje Japans,oosters en Kantonees. Een woord voortreffelijk!!