Foe City

Meer informatie over restaurant Foe City

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30
Tiffany19 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Donderdag hier voor het eerst gegeten. Zeer goed van smaak en kwaliteit.de inrichting inderdaad wat gedateerd maar het is er schoon en fris en ook het heeft iets fijns ouderwets.
Een echte aanrader. De bediening was heel vriendelijk en attent.

P W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Al heel lang was ik op zoek naar een "ouderwetse hollandse chinees" . Zo eentje die van die grote loempia's maken PLUS weinig of geen vetsin gebruiken. JAHA": gevonden.
Dit restaurant is vorig jaar van eigenaar veranderd en tevens ook een andere keukenbrigade.
Wat wij gegeten hebben : loempia/ babi pangang mager -keuze uit 3 soorten , wij kozen de magere- /een vega schotel 'nepal' groenten met paddestoelen.
De gekookte rijst waren hele korrels rijst (vaak krijg je van die gebroken rijstkorrels)
Alles wat tiptop. Super vers en goed heet.
Nu hopen dat deze formule ook zo blijft.
Alleen de verse kroepoek was matig qua smaak , tikje visserig zal ik maar zeggen.
Deze zaak is echt een aanrader. Er is ook een afhaal afdeling.