FOAM catering

Frederikstraat 44 2514 LL Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant FOAM catering

Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 19:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 17:00

Aukje M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Beetje jammer om voor sluitingstijd niet meer binnen gelaten te worden terwijl de zaak vol met mensen zit.
Het eten is goed, maar service en je welkom voelen is misschien wel belangrijker.
Voor mij een reden niet meer terug te komen.
Lantje .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Samen met mijn man lekker geluncht in de zonnige stadstuin van Foam. Wij eten alle 2 wel vlees maar wilden een keertje iets anders proberen. Pita met vegan gyros is echt een aanrader. Mijn man had de bietenburger, ook erg lekker. De porties zijn wat ons betreft van prima grootte.
Sannes79 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lunch gehad samen met mijn vriend bij Foam. Hele leuke uitstraling en mooi terrasje voor en achter het pandje.

Fijne uitgebreide kaart met salades, broodjes, sapjes en taartjes, bijna alles is vegan. Mijn vriend had de falafel en ik de maaltijdsalade.

Smaak van de gerechten was goed maar de porties extreem klein! Broodje falafel is 1 pita broodje met paar stukjes falafel, voor een bedrag rond de 8€. Maaltijdsalade is meer een voorgerecht dan een maaltijd (klein bord en zonder broodjes of iets dergelijks geserveerd) en was rond de 12€. De porties zouden 2x zo groot moeten zijn om een echte lunch te zijn in plaats van een soort voorgerecht of snack, om deze reden zou ik niet nog een keer deze lunchzaak bezoeken.
Beste Sannes79,
Bedankt voor je recensie. Wat jammer dat je de porties te klein vond. Mocht je FOAM tóch nog een keer willen bezoeken dan zou ik je willen vragen om een klacht door te geven terwijl je bij ons in de zaak zit. Zo krijgen wij de kans om het op te lossen. We kunnen jullie altijd zonder problemen iets extra's geven. Fijne dag!
Anna072 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Super lekker veganistisch gegeten bij Foam! Ik had wortel-gember-kokossoep en de homemade vegan carotcake ..mmm! Mijn familie eet niet veganistisch maar vond het eten ook heel lekker en zeker voor herhaling vatbaar! Mijn vader had de burger van de dag (vandaag kikkererwten) en mijn broer de quesadillas (gemaakt van bonenkaas) die ik ook heb geproefd. Heel lekker, maar wel een beetje pittig. De mango-sinaasappel-banaansap is ook een aanrader! Heel vriendelijk personeel, een fijne sfeer met gezellig decor en veel licht. Ze hebben ook plekken in de tuin om te zitten bij mooi weer. We komen zeker weer terug!!
Dank je wel Anna en graag tot snel!
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Erg fijn dat je bij Foam lekker veganistisch of vegetarisch kan lunchen.
Het eten was lekker en gezond. Een leuke kleine zaak met open keuken en een tuintje waar je heerlijk kunt zitten. Toch een aantal minpunten: soms misten we wat ingrediënten, mijn portie falafel was klein, de dame die bediende was wat kortaf, de rook van de afzuigkap blaast precies op het terras en voor ons was het wat te duur.