Foam Café

Donderdag en Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 18:00

Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bij ons bezoek aan het museum binnengestapt voor een snelle hap met zeer weinig verwachtingen wat het decor ook leek te bevestigen. Vervolgens echter een snelle,vlotte bediening ; een beperkte keuze maar wel lekker en prijs/kwaliteit verhouding in orde
Een aanrader voor wie even snel tussen 2 musea door een bv vegetarisch hapje wil nemen
Het eerste museumcafe waar ik me niet afgezet voelde
Flore E.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Na heerlijke dag! Hongerig aangkomen bij foam. Daar voor tentoonstelling lekkere truffelpizzetta gegeten! En een heerlijke verwarmende muntthee met sinaasappel en gember! Heerlijke late lunch en uiterst vriendelijke bediening!TIP: Je kan hier ook zitten zonder naar tentoonstelling te gaan!
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Nadat we in het museum bezocht hadden, hebben we een drankje en een taartje gedaan in het cafe. In eerste instantie moet je volgens mij bij de bar je bestelling je doen, maar het tweede drankje werd gewoon aan tafel opgenomen. Leuke en vriendelijke bediening.
De_enge_buurvrouw .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Heerlijke salade met quinoa, hazelnoot en venkel gegeten. Leuke originele kaart, smakelijk en gezond. Veel keus voor vegetariërs. Snelle aardige bediening. Echt een aanrader !
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Onverwachts lekker gegeten bij bezoek aan tentoonstelling. Mooie smaakcombinaties, goed bereid. Aandachtspunt is de bediening die ons wel erg lang liet wachten.