Flynn's

Hoogstraat 167 3131 BB Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Flynn's

Dagelijks van 16:00 tot 1:00 uur
9,2

Jouw recensie over het restaurant Flynn's

H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Super gegeten, niet lang hoeven wachten op het eten, vriendelijk personeel, ook fijn dat de tafel de hele avond gereserveerd is dus alle tijd om na te tafelen.
H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Xander S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goede verhalen over gehoord. En het restaurant ziet er gezellig en mooi uit. Helaas viel onze eerste ervaring hier erg tegen. We hadden keurig van te voren voor de vrijdagavond gereserveerd, maar werden alsnog voor de ingang geplaatst. Afgezien van het feit dat je direct daardoor in de tocht zit was er van sfeerverlichting weinig sprake. We zaten precies onder een felle spot. Desondanks werden we in eerste niet opgemerkt door de bediening en duurde het - na meerdere signalen richting de bediening door ons - een half uur voordat we überhaupt onze drankjes konden bestellen.
Gelukkig kwam niet veel later een andere tafel vrij waardoor we daar naartoe konden. Eerlijk is eerlijk, het eten rook heerlijk en zag er goed uit toen we het restaurant binnen kwamen. Dit was echter helaas niet hetgeen wij op ons bord kregen. Na ons eten om 20:25 besteld te hebben en pas om 22:15 gekregen te hebben, kregen we flauwe doorgekookte groente en had een vriendin die het kippetje bestelde en gortdroge maaltijd. Met de overige maaltijden was niks mis, al was door de hoeveelheid saus bij het wild zwijn eerder sprake van een soepje.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Top restaurant, aanwinst voor Vlaardingen! Meer kan ik er niet over zeggen maar ik moet op zijn minst 120 tekens schrijven.
Berry K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heb goed en lekker gegeten. Goede bediening en service. Zeker een aanrader voor een gezellig avondje met lekker eten.
Raymondkool .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fijn restaurant heerlijk gegeten. Alleen een voorgerecht en een hoofdgerecht waren voldoende. Dit restaurant is een aanwinst voor de regio.
Jaouad L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten, rustig en sfeervol Restaurant.
Ligt mooi in het centrum, leuk pand en mooi gedecoreerd.
Een echte aanrader...
Ursula F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk gegeten...alles in rustig tempo...en met een heerlijk vol gevoel naar huis
Jordy E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Nou nou sorry hoor maar na het lezen van de goede recensies zijn we ook geweest bij Flynn en ik vond het allemaal een beetje rommelig de aankleding van de gerechten zijn er erg jaren 90 uit en ik had voorgerecht de pate met spaanse ham maar vond heel die combinatie niet smaken. Daarna hadden we de Tomahawk steak die veel te rauw was.
Voor de rest wel mooie zaak maar daar houd het voor mij mee op maar goed nu is Vlaardingen nooit een culinaire stad geweest en past het misschien daar wel bij.
Ook was het erg koud binnen.
Suzan G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Echt heerlijk gegeten ,maar het was er steenkoud ,volgens de serveerster klaag de boven buurvrouw dat het bij haar te warm is ,en dus gaat dan de kachel uit .
Tonny A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Bediening is zeer klantgericht. Het enige minpuntje was dat de wachttijd tussen de gerechten wel aan delange kant was.
D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Schitterend ingerichte zaak met een goede bediening; niet opdringerig met kennis van zaken en ook heerlijk eten; genoeg maar niet te veel keuze uit vlees, vis en vega. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Rhowy S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Hier gister voor het eerst gegeten en heel erg genoten. Leuk personeel, heel goed eten en een goede uitstraling. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het is een aanwinst voor Vlaardingen, prima en erg lekker gegeten.
De ontvangst is prima.
Gelijk weer besproken voor de volgende keer!
Rogier R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Leuke avond gehad in Flynn’s, dat kwam met name door de vriendelijke en gastvrije bediening en de gezellige ambiance. Het eten was goed genoeg, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Door de zeer hoge waardering hier op Iens waren de verwachtingen wellicht net iets te hoog. Het toetje ( schaal met diverse nagerechten) was wel top. Ik zal zeker nog eens terug komen hier.
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Veel te duur voor wat er geserveerd word!
Bediening er kil.
Glaasje wijn word karrig bijgeschonken en we moesten echt 45min wachten voor het eten.
Voor de rest vond ik mijn vis niet vers smaken en had ik er veel meer van verwacht maar voor mij scoren ze dikke onverdoende
René M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
De bediening was zeer vriendelijk en attent! We werden goed geïnformeerd met betrekking tot de gerechten en er was een goede mogelijkheid tot het kiezen van de wijn.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Leuke tent heerlijk gegeten en. Vriendelijk personeel
Anne-Marieke O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk eten en nog een leuke verrassing voor de verjaardag van mijn dochter!