Fly Inn

Meer informatie over restaurant Fly Inn

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Dinsdag 12:30 - 20:30
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
6,1
5,4
6,3
Duur
Eelco72 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Fly Inn had een Grouponactie, 2 personen kaasfondue voor 19,50. restaurant even gebeld met de vraag of een Groupon kopen voor morgen nog zin had. Hierop geeft de eigenaar aan, dat we de bon niet hoeven te kopen maar dat we de kaasfondue voor dezelfde prijs krijgen als bij Groupon vermeld staat. 19,50 Dus. Bij het uitserveren van 1 kommetje kaasfondue vertelde de ober dat het gebruikelijk is om voor 1 man de kaasfondue neer te zetten en de portie voor de tweede persoon pas uit te serveren als de eerste portie op is. Dit omdat er anders kans is dat er teveel overblijft omdat het teveel is. Toen onze portie op was en we om de tweede vroegen kregen we van de eigenaresse te horen dat er geen tweede portie zou komen, dit had de ober verkeerd verteld. Behalve een excuus verder geen reactie. Bij het afrekenen stond er op de bon een bedrag van 25 euro voor de kaasfondue. Even serieus, de maaltijd omvatte drie kleine bakjes met bleekselderij, wortel en komkommer. Bij elkaar niet meer dan drie stengels bleekselderij, drie wortels en een halve komkommer, nog geen euro aan groenten. Daarnaast een portie patat, een klein bakje sla en een enorme bak met stokbrood. Los van het feit dat twee mensen hier nooit genoeg aan hebben als diner, klopt het afrekenen ook niet. De eigenaar geeft bij reserveren aan mij de Grouponprijs te berekenen zonder grouponbon omdat hij anders de helft weer moet afstaan, maar rekent vervolgens wel 5 euro meer... Het is geen bedrag om ruzie over te maken, maar de actie is echt schandalig!! Reclame maken kost geld, als je reclame wilt maken via goedkopere maaltijden dan moet je accepteren dat je er geen winst op maakt. Absoluut een teleurstellende ervaring!!!! Het enige positieve punt was dat het eten binnen 5 minuten op tafel stond. Maar terugkomen wil ik niet meer...
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We zijn hier met een grote groep geweest, maar wat ons betreft was dit ook meteen de laatste keer. BIj het opnemen van de bestellingen vroeg iemand of de kaasfondue ook te delen was, waarop gezegd werd dat het voor één persoon was. Hierop bestelden wij twee maal de kaasfondue. Tussendoor nog geprobeerd een drankje te bestellen, maar het personeelslid in kwestie kon geen besteliingen opnemen. Om iemand langs te sturen die dit wel kon kwam blijkbaar ook niet in hem op. Uiteindleijk zelf langs te bar gelopen om na te vragen voordat er iemand langs kwam. Vervolgens kregen we met z'n tweeën één portie kaasfondue. Pas bij navraag kregen we te horen dat we een tweede keer kregen als dit op was. Toen we na de eerste portie aangaven dat we niet meer wilden was dit 'oké', maar bij het afrekenen bleek dat we het wel moesten betalen omdat 'het voor de keuken evenveel werk was, ongeacht of we het aten of niet'. Blijkbaar werd het dus per portie van twee personen ontdooid (ook niet vers dus). Toen ik aangaf dat er niet van tevoren werd gemeld dat het voor twee personen was werd dit simpelweg tegen gesproken. Onder protest toen maar gewoon betaald, maar erg ontevreden dat er geen enkele poging tot een tussenoplossing of zelfs maar excuses voor de verwarring vanaf kon.
Tatnie .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met 11 personen het bbq arrangement gegeten. Het eten was erg lekker. Wij waren allemaal zeer tevreden over het enthousiaste personeel. OPa werd 80 jaar en het personeel zette hem spontaan in het zonnetje. Kortom wij komen zeker weer terug
RoyR1200R .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag tijdens een rit met de motorclub geluncht, wat een teleurstelling. Bestellingen werden door elkaar gehaald en koud eten. Dit werd wel weer opgelost, maar echt fijn is het niet. De grootste verrassing kwam echter bij het afrekenen. 30 euro voor 2 glaasjes fris en 2 broodjes droog vlees (pulled pork noemen ze het )
Op de vraag of dit wel klopte werd er verteld dat het broodje 12.95 per stuk kost. Nou, dat is het naar onze mening echt niet waard. Eens maar nooit meer.
Marpiet144 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een terras op een toplocatie maar een bedieningsconcept, werkelijk hoe verzinnen ze het. Verdienen willen ze hier blijkbaar niet, een bestelling doorgeven kost je pijn in je arm van het zwaaien en is er dan eindelijk contact dan wordt je tot tweemaal toe verteld dat de persoon in kwestie geen bestelling mag opnemen, de enige persoon waarschijnlijk de eigenaar ziet, of wil je niet zien..Het eten was redelijk, de droge witte mag de naam wijn niet hebben... De expresso was koud en de contreau, de dame wist niet wat dat was...werd geserveert in een vies ogend glas, waarvan werd verteld; dit glas is niet vuil maar de vlekken zijn ouderdom...
De boeidelen van het pand hangen los, het geheel oogt verwaarloosd.
Een toiletbezoek durfde we niet aan, Jammer, maar hier zullen we niet snel meer terugkomen.
Loetje1 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Ze vragen hier veel te veel geld voor wat je krijgt. Bestellen op het terras kon slechts bij 1 persoon die je na zo'n 20x zwaaien nog steeds niet zag. Even iets vragen binnen werd afgesnauwd door een met dollartekens in haar ogen, de kassa bewakende vrouw die ons beval buiten te bestellen. Ik wilde alleen even iets vragen. De bedienende meiden: top. Helaas mogen ze alleen bestellingen wegbrengen en opruimen.
Wij gaan nog wel naar vliegveld hilversum, maar dan met zelf meegebracht eten plaatsnemen op de vele bankjes die naast het restaurant staan. Want de lokatie met de vliegtuigen blijft wel geweldig!
Foodfreaks .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen, dat zulke zaken nog bestaan?
Je hebt horecaondernemers die er keihard voor moeten knokken, en je hebt deze horecaondernemers die door de locatie toch wel gasten krijgen. Mooi gelegen aan het vliegveldje van Hilversum dus locatie is top. Maar: de bediening snap er echt werkelijks niks van. Vieze glazen, vies bestek het toilet is zo smerig dat je liever buiten maar naar een boom loopt. De schimmel zit in de automatische handdroger. De hond van de eigenaar zit continu op hun schoot niet erg hygiënisch en dan de prijs kwaliteit daar kun je ook niet over naar huis schrijven. Wij komen hier nooit meer terug.
Covd .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
We hebben op 11 oktober met 5 personen gebruik gemaakt van het bbq arrangement. Alles was perfect. Het eten de bediening en de sfeer. Helemaal in overeenstemming met eerdere keren dat we bij Fly Inn hebben gegeten. Wij gaan zeker vaker terugkomen
Rowicom .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Onbeperkt spare-ribs via Groupon. Een tientje per persoon, niet duur. Spare-ribs waren goed, patat frites idem. Er wordt gevraagd of je een broodplankje vooraf wil. Twee donkerbruine (afbak?)broodjes, een vingerhoedje aioli en een waterig drabje dat voor pesto door moet gaan, staat dan voor 4,50 op de rekening. Een glas witte wijn kost 4,95 en komt vermoedelijk uit een fles van nog geen 4 euro. Da's lekker binnenlopen en zo maak je het 'verlies' op de spare-ribs weer goed. Vergane glorie en 't oogt allemaal niet fris. De honden van de eigenaar rennen door de zaak heen en gezien de zwarte rok met witte hondenhaartjes van de serveerster, neemt ze de beesten regelmatig op schoot. Nee, wij komen niet meer terug.
HansVanCamper .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Ik maakte een lange wandeling (17,5km) en ong halverwege wilde ik bij Fly Inn koffie drinken. Bestelde die en vrijwel onmiddellijk realiseer ik me dat ik mijn geld in een andere broek had zitten. Riep dus snel en annuleerde de bestelling.
Ik plotte de rest van de route en terwijl ik daarmee bezig ben, komen ze toch met een koffie.
"Dat komt de volgende keer wel in orde" was het commentaar.
Super gewoon, wat een heerlijke service.
Heideroosjes .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
De locatie is leuk, verder niet heel bijzonder. Te hoge prijs voor de drankjes en gerechten. Vieze toiletten (worden waarschijnlijk alleen aan het einde van de dag schoongemaakt) en heel veel bezoekers met honden (onhygienisch).
Hoog Gooise "R" gehalte.
Pv .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Teleurstelling. De tafel stond onder de airco. We zaten vanaf het begin met ijsvoeten. Het hoofdgerecht (vispotje) zou met aardappel gratin geserveerd worden. Bleek een fout in de menukaart te zijn, ik kon achteraf kiezen uit friet of gebakken aardappels. Dat komt altijd te laat, als iedereen al bijna klaar is. Het minescule vispotje was goed van smaak maar met een paar happen op. De manier waarop mijn klacht opgepakt werd (lees discussie met eigenaar) vond ik verre van klantvriendelijk. Er is èèn keer een drankje opgenomen , verder is hier niet naar gevraagd en dan ook niet besteld.
Fleurancehagen .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Met een 50% korting Grouponbon ging ik met 2 vriendinnen eten. De bon zelf kostte 7 euro en je zou 50% korting krijgen op het driegangenmenu, excl drank, koffie of mandje brood.
Als voorgerecht had ik een portobello met geitenkaas waarbij er vocht uitkwam wanneer ik mijn vork in mijn gerecht stak. Mijn vriendinnen hadden de uiensoep, die overigens lekker was en meloen met ham. Dat was prima. Als hoofdgerecht hadden we de brucheta van ossenhaaspuntjes, deze was lekker op de barbecue gedaan en had dus een grillsmaak. Mijn vriendin had de kipsate met satesaus. Deze saus was echt super pittig, waarbij je na elke hap steeds een slokje van je drinken moest nemen. Uiteindelijk zeiden wij tegen de bediening dat dit tegenviel. Zij reageerde met: "pittig als in heel pittig of pittig als in je kan het blussen met een ijsje?" Een beetje te direct, vonden wij. Als nagerecht hadden we de dame blanche en banana royale. Deze ijsjes waren bedolven onder de slappe slagroom. Aan het ijs zat geen smaak. Het enige waar smaak aan zat was de banaan. We hebben de helft dus ook maar laten staan.
We hebben een gezellige avond gehad, maar het eten kon veel beter. Dat was een beetje een teleurstelling. Wel was het leuk dat wij een roos na afloop kregen in de hoop dat we terug zouden komen als hij uitgebloeid is. Ik denk niet dat we weer terugkomen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Gisteravond met zijn zes-en gebruik gemaakt van een Groupon bbq- arrangement. Het was goed vol, er was ook een feest. Voor nog geen 10 euro per persoon is de verwachting niet super hoog. Het vlees wordt buiten door twee uiterst vriendelijke medewerkers bereid en uitgereikt. Genoeg keuze uit vlees en ook vis, veel bijgerechten. Het is ons prima bevallen, verwacht geen sterrenrestaurant maar geniet van een gezellige avond bbq-en. Voor 10 euro kun je de drank uitkopen voor 2,5 uur. Wij gaan zeker terug.
WllmG .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Bleek meer een cafetaria te zijn dan een restaurant, maar dan wel met de prijsstelling van een restaurant. Wat ook heel vreemd was dat je met je Hema Diner bon voor alle gerechten boven de 20 euro, 5 euro extra toeslag moest betalen zodat je Diner bon zomaar ineens 10 euro minder waard werd bij twee hoofdgerechten, heel merkwaardig en lucratief (wordt nog gecheckt !). Ze moeten het hier kennelijk duidelijk hebben van de leuke locatie naast het vliegveld, je krijgt niet wat je vraagt (vlees gerecht was rauw en niet medium zoals gevraagd / wij zagen dat de mensen naast ons "ook geen privacy, je zit pal naast elkaar" een aangebrande pannenkoek hadden) prijskwaliteit staat in geen verhouding. Oh..ja, de frites waren wel erg lekker.
Hellevoetsteproevers .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Super gegeten! Super sympathieke bediening en eigenaren. Niets was teveel. BBQ was heerlijk, onbeperkt voor 15 euro. Heerlijke zelf bereide spareribs. Geweldig uitzicht over het vliegveld Hilversum, dus genoeg te zien tijdens het eten. Nodigt uit om lekker lang na te borrelen. Een echte aanrader!!
M O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Bestelling: broodje carpaccio, tosti en een uitsmijter, een chocomel, fristi en een koffie verkeerd. Het broodje van de carpaccio smaakte niet vers vond ik, ik vond het taai. De carpaccio op zich was in orde maar er de Parmezaanse kaas, waar ik normaal van houd, heb ik zelfs van mijn broodje af gehaald omdat er naar mijn mening een vreemde smaak aan zat... Getwijfeld over terugsturen maar te veel trek in eten om langer te gaan wachten. De tosti zag er enorm vet en klef uit en werd als zodanig ook afgeserveerd door mijn kleine tafelgenootje. De uitsmijter voldeed redelijk maar ook hierover schreven we niet naar huis.
De locatie is leuk zo naast het kleine vliegveldje. Daar is echt niks op aan te merken. De tafels, banken, parasols voldoen prima om een leuke sfeer te creëren.
Dan de bediening/service: slecht! Er werken wat vriendelijke meisjes die er ook niks aan kunnen doen maar de meer doorgewinterde vaste bediening is minder aangenaam in de omgang en het feit dan mijn zoontje die het bloedheet had op deze zomerse dag na zijn chocomel niet eens even een glaasje kraanwater kon krijgen schoot me echt in het verkeerde keelgat. We hebben het nog aan twee andere bedienden gevraagd maar nee hoor, voet bij stuk, er wordt hier geen kraanwater geserveerd, als je dorst hebt bestel je maar bronwater. Ik vind dat gegeven het feit dat we een volledige lunch besteld hadden en dat het een bloedhete dag was en om een kind ging echt ongepast.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Ik heb een grouopn onbeperkt kaasfondeu genuttigd. Waarde zou 49,50 zijn voor 2 personen.
Terwijl het dus maar 14,50 pp kost.
Rouwkost karig: leek oude hergefrituurde patat. De kaas was niet lekker maar dat is wellicht persoonlijk.
We waren met 45 minuten klaar en hebben extra patat besteld omdat we de rouwkost niet lekker vonden (komkommer, wortel, tomaat en selderij)
Decor is erg aftants en inderdaad kan aan de uniformiteit van de bediening ook nog wel wat gedaan worden...
Karea .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
We zijn hier wezen eten met een Groupon. De patat die geserveerd werd bij de fondue had veel oude patat, dwz patat die over is van een eerste baksel en nog even meegaat in het vet. De fondue in het eerste schaaltje was wat smakeloos, in het tweede schaaltje beter op smaak. De geserveerde rauwkost was gevarieerd, maar heel simpel. Het brood was gewoon lekker. De bediening was prettig, de huisstijl is zwart maar de heren en dames liepen in eigen kleding wat een wat rommelig geheel van stijlen en minstens 50 tinten zwart liet zien. De schorten waren niet schoon. Bijzonder was dat een medewerkster constant met een i phone rondliep. De zaak zelf is gedateerd ingericht met oud meubilair en niet kraakhelder. Afgerond met een Dame Blanche die lekker was. Kortom, is te doen maar in prijs kwaliteit verhouding kan het beter. Voor de €50 die volgens Groupon normaal voor twee personen moet worden betaald had het beter gemoeten.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Met z'n 4en onbeperkt kip en onbeperkt kaasfondue gegeten. Was prima te doen.
Het eten was gewoon lekker, maar niet bijzonder. De kip was wat droog maar verder ok, de kaasfondue ging er bij de dames fluitend in: die zaten te genieten. Uitstekende friet, goed gevuld bakje rauwkost. Gewoon ok dus.
Het gebouw ziet er van buiten als een sportkantine uit, maar eenmaal binnen is het er heel gezellig. Gemoedelijke sfeer, niks mis mee. En het ligt (met een terras aan het vliegveld) natuurlijk enig. Zeker om heen terug te komen op een warme middag, als er op het vliegveld veel te doen is.
En de bediening? Erg attent, erg aardig, doen hun best om het je naar de zin te maken en zijn gewoon vriendelijk. Ik kan me zelfs indenken dat je door deze mensen vaker terug komt. En omdat je er zo enig zit natuurlijk. En dat eten? Niet klagen: duur is het niet.