Fly Inn

4,9

Jouw recensie over het restaurant Fly Inn

Peter N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een 3-gangen menu voor 16,50 euro is goedkoop, we konden kiezen uit een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Het nagerecht hoefde niet meteen doorgegeven te worden, kon na de 2 andere gerechten. We namen een voorgerecht en hoofdgerecht. Garnalen, en biefstuksalade als voorgerecht, smaakte prima. Schnitzel en biefstuk als hoofdgerecht met patat en een toefje sla, andere groenten konden worden bijbesteld tegen betaling, Je kunt voor 16,50 nou eenmaal niet een super de luxe diner verwachten. We dronken er een cola light en een wit wijntje bij. Voor een nagerecht hadden we geen plekje meer in onze maag, wij vroegen daarom in plaats van dat nagerecht (diverse soorten ijs met slagroom) een kopje koffie. Dat kon niet moesten we extra betalen. Dat vonden we zo vreemd, nog nooit meegemaakt in mijn hele leven. Koffie is toch veel goedkoper dan ijs met slagroom!!!???
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zeer slechte service en ongezellige ambiance. Ik moest na een tijd wachten mezelf melden dat we graag wilden bestellen. Na besteld te hebben, moesten we een UUR wachten op het uitserveren. We waren met kinderen, die verveelden zich enorm. Het eten was ok (hamburgers). Voor toppings moest extra betaald worden. Er werd constant gevraagd of we nog iets wilden drinken. Was zeer irritant. Broodjes van hamburgers waren koud. Het was een zeer teleurstellende verjaardagsavond. We komen hier nooit meer terug!
Co O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Redelijk goed gegeten restaurant mag je het bijna niet noemen het is meer een sport kantine
Personeel was onvakkundig we moesten om bestek vragen de saus die besteld was moesten we ook om vragen
Na het afrekenen bleek thuis dat er op de rekening 2 koffie 1 koffie speciaal en 2 groene thee in rekening waren gebracht die we niet harde gehad
Heb gelijk gebeld degene die er overging was weg maar na lang aandringen zou er woensdag zeker contact opgenomen worden
U raad het al dat wordt dus niet gedaan erg onprofessioneel
Dus kijk uit met afrekenen goed nakijken wat je heb verbruikt ik ging met 15 euro in het schip
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was er gisteravond met een vriendin. Onbeperkt bbq via Social Deal. We dachten dat we fout zaten en moesten meteen lachen om de accommodatie. Het leek op een oude voetbalkantine maar dit bleek toch de goede locatie. We werden vriendelijk opgevangen en er was een keyboardspeler. Rommelige sfeer, veel lawaai en naast onze tafel een grote hondenbak. Even later werden we op een vierkante meter vergezeld door een gezin met twee grote honden die onder de tafel verdwenen. De bbq was prima. Heerlijke sparibs. We misten bij het brood de kruidenboter. Het brood lag onder een oude theedoek maar was verder wel lekker. Het personeel bij de bbq was zeer vriendelijk. Onbeperkt was absoluut onbeperkt. Het lopen steeds voor de bar langs naar buiten was te smal. Je liep elkaar daar constant in de weg. De bediening aan tafel ging rommelig. Hadden we net iets besteld, kwam de volgende om de bestelling op te nemen en nog een keer. Zo ging het de hele avond. Ze vergaten ons in elk geval niet zullen we maar zeggen. Er zat geen systeem in dus een leerpuntje. Het gezin met de honden vertrok en het volgende gezin met een grote hond diende zich aan. Onhygiënisch wat ons betreft. Waarom al die honden in een restaurant? Ik laat die van mij gewoon thuis. Op het terras kan ik het nog snappen maar al die stinkende honden (door de regen) binnen vonden wij echt een afknapper. De eigenaar (stevige man) vonden wij een vriendelijke man. Hij kwam ons vragen hoe we het hadden gehad. Eigenlijk heel gezellig en de bbq was heerlijk. Ik beloofde hem een resentie te schrijven. Bij deze. Ik hoop dat er met de genoemde punten van gasten iets gedaan wordt. Dan is dit restaurant met schitterend terras zeker de moeite waard!
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Zaterdag avond hier met 4 personen via Social deal onbeperkt gebbqt.
Van binnen en buiten ziet het eruit als een voetbalkantine.
De eigenaresse kan niet tegen feedback ( terwijl zij zelf vroeg of alles naar wens was )
Een bbq zonder kruidenboter vond ik best bijzonder en de patat was erg slap..
Toen ik dit netjes aangaf ging de eigenaresse direct in de aanval ( al schreeuwend ) en zei sarcastisch en lachend dat wij dan maar de volle mep hadden moeten betalen.
De mensen die 25 euro betalen krijgen namelijk wel lekker kruidenboter erbij, aldus de botte eigenaresse.
Wij gaan hier dus nooit meer heen!
Cedric D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Zaterdagavond hier gegeten via groupon. Bij binnenkomst moesten we even wacht op de mevrouw die de reserveringen beheerd. Deze dame(denk de eigenares) liep met een ipad in haar hand en verwees ons naar onze tafel buiten. Binnen lijkt het net een kantine bij een plaatselijke voetbalclub. Gelukkig was het buiten mooi weer. Toen we als gezelschap compleet waren vertelde de dame met de ipad hoe het eten in zijn werk ging. We moesten verderop bij een soort overkapping vlees en salade halen. Het vlees lag al in de bakken klaar wat te gaar op je bord wordt gestopt. Salades liggen allemaal niet afgedekt open. Stokbrood was aanwezig afgedekt met een vieze theedoek. Toen we vroegen naar eventueel kruidenboter vertelde de dame met de ipad dat dit hartstikke duur is en dat dit er niet bij inzat. Mijn tafelgenoot gaf aan dat kruidenboter toch echt bij een BBQ hoort waarop de dame met de ipad zei met luide stem: "Wat denkt u wel niet wat u krijgt voor deze prijs? Ik krijg maar €4,50 per persoon voor jullie en er zijn mensen die betalen hier de volle mep". Compleet verbaasd van de dame haar reactie zijn we maar verder gaan eten. Echter komen wij hier noooooit meer. En ik zou iedereen aanraden dit ook niet meer te doen.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Je gaat er heen voor de plek. Bediening zeer slecht, omslachtig systeem dat je zelf met een bonnetje naar de kassa moest lopen, terwijl we de enige gasten waren in de hele tent. Bij het weggaan werd er niets eens gedag gezegd.... en de bestelling: koffie met een appeltaart waren 2 etappesvoor nodig. Brrrr...... hier ga ik nooooit meer heen
CorrieWagenaar .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Met onze vader voor zijn verjaardag hier gegeten. Mijn vader had een uitsmijter. Niets op aan te merken. Ik had een Caesar salad. Ze waren de kip vergeten in de salade te doen, stond nog in de oven. Werd met excuses in orde gemaakt. Mijn zus had salade met tonijn en zalm. Wat bleek de tonijn en zalm uit blik bleek gemengd te zijn, in een verhouding dat de zalm ver te zoeken was. Op de kaart staat dit apart aangegeven : zalm/tonijn/sla... en niet als combi. Als kok moet je ook weten dat tonijn een overheersende smaak heeft. Gemeld aan bediening. Werd voor kennisgeving aangenomen. Op het terras waren ook een paar dames met dezelfde klacht. Toen ik bij het afrekenen hier een opmerking over maakte, werk het zuchtend, brutaal afgedaan als 'weer iemand met een klacht'. Het is vooral de houding die mij erg stoorde. De andere twee dames in de bediening waren erg vriendelijk. Jammer. Locatie top, maar kom hier niet meer.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Zijn hier geweest voor de bbq eten is goed maar niet bijzonder.
De drankjes zijn behoorlijk duur.
Het geheel heeft wel een opknapbeurt nodig.
Bediening was oké!
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We zijn hier zaterdag getrouwd. De hele dag zijn we top verzorgd. De eigenaar en personeel hebben er alles aan gedaan om er een topfeest van te maken. Ook voor het feest dacht de eigenaar (Freek) met veel enthousiasme met ons mee. Vergeleken met toen we de afspraak maakten heeft het terras en restaurant een compleet nieuwe look gekregen. Het is een toplocatie, Het eten wordt met liefde gemaakt. Absolute aanrader als trouwlokatie, een leuk feest of eten. Echt waar voor je geld. Dank jullie wel.
Joanna D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Kom daar graag voor de locatie met mooi weer.. Helaas sinds afgelopen 2 maanden vind ik de bediening erg slecht en onbeleefd! Er zijn 2 mensen die de bestelling opnemen. Waarvan 1 denk ik de eigenaresse, van haar komt weinig enthousiasme. Heel jammer, want het is een top locatie!
Eelco72 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Fly Inn had een Grouponactie, 2 personen kaasfondue voor 19,50. restaurant even gebeld met de vraag of een Groupon kopen voor morgen nog zin had. Hierop geeft de eigenaar aan, dat we de bon niet hoeven te kopen maar dat we de kaasfondue voor dezelfde prijs krijgen als bij Groupon vermeld staat. 19,50 Dus. Bij het uitserveren van 1 kommetje kaasfondue vertelde de ober dat het gebruikelijk is om voor 1 man de kaasfondue neer te zetten en de portie voor de tweede persoon pas uit te serveren als de eerste portie op is. Dit omdat er anders kans is dat er teveel overblijft omdat het teveel is. Toen onze portie op was en we om de tweede vroegen kregen we van de eigenaresse te horen dat er geen tweede portie zou komen, dit had de ober verkeerd verteld. Behalve een excuus verder geen reactie. Bij het afrekenen stond er op de bon een bedrag van 25 euro voor de kaasfondue. Even serieus, de maaltijd omvatte drie kleine bakjes met bleekselderij, wortel en komkommer. Bij elkaar niet meer dan drie stengels bleekselderij, drie wortels en een halve komkommer, nog geen euro aan groenten. Daarnaast een portie patat, een klein bakje sla en een enorme bak met stokbrood. Los van het feit dat twee mensen hier nooit genoeg aan hebben als diner, klopt het afrekenen ook niet. De eigenaar geeft bij reserveren aan mij de Grouponprijs te berekenen zonder grouponbon omdat hij anders de helft weer moet afstaan, maar rekent vervolgens wel 5 euro meer... Het is geen bedrag om ruzie over te maken, maar de actie is echt schandalig!! Reclame maken kost geld, als je reclame wilt maken via goedkopere maaltijden dan moet je accepteren dat je er geen winst op maakt. Absoluut een teleurstellende ervaring!!!! Het enige positieve punt was dat het eten binnen 5 minuten op tafel stond. Maar terugkomen wil ik niet meer...
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We zijn hier met een grote groep geweest, maar wat ons betreft was dit ook meteen de laatste keer. BIj het opnemen van de bestellingen vroeg iemand of de kaasfondue ook te delen was, waarop gezegd werd dat het voor één persoon was. Hierop bestelden wij twee maal de kaasfondue. Tussendoor nog geprobeerd een drankje te bestellen, maar het personeelslid in kwestie kon geen besteliingen opnemen. Om iemand langs te sturen die dit wel kon kwam blijkbaar ook niet in hem op. Uiteindleijk zelf langs te bar gelopen om na te vragen voordat er iemand langs kwam. Vervolgens kregen we met z'n tweeën één portie kaasfondue. Pas bij navraag kregen we te horen dat we een tweede keer kregen als dit op was. Toen we na de eerste portie aangaven dat we niet meer wilden was dit 'oké', maar bij het afrekenen bleek dat we het wel moesten betalen omdat 'het voor de keuken evenveel werk was, ongeacht of we het aten of niet'. Blijkbaar werd het dus per portie van twee personen ontdooid (ook niet vers dus). Toen ik aangaf dat er niet van tevoren werd gemeld dat het voor twee personen was werd dit simpelweg tegen gesproken. Onder protest toen maar gewoon betaald, maar erg ontevreden dat er geen enkele poging tot een tussenoplossing of zelfs maar excuses voor de verwarring vanaf kon.
Tatnie .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met 11 personen het bbq arrangement gegeten. Het eten was erg lekker. Wij waren allemaal zeer tevreden over het enthousiaste personeel. OPa werd 80 jaar en het personeel zette hem spontaan in het zonnetje. Kortom wij komen zeker weer terug
RoyR1200R .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag tijdens een rit met de motorclub geluncht, wat een teleurstelling. Bestellingen werden door elkaar gehaald en koud eten. Dit werd wel weer opgelost, maar echt fijn is het niet. De grootste verrassing kwam echter bij het afrekenen. 30 euro voor 2 glaasjes fris en 2 broodjes droog vlees (pulled pork noemen ze het )
Op de vraag of dit wel klopte werd er verteld dat het broodje 12.95 per stuk kost. Nou, dat is het naar onze mening echt niet waard. Eens maar nooit meer.
Marpiet144 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een terras op een toplocatie maar een bedieningsconcept, werkelijk hoe verzinnen ze het. Verdienen willen ze hier blijkbaar niet, een bestelling doorgeven kost je pijn in je arm van het zwaaien en is er dan eindelijk contact dan wordt je tot tweemaal toe verteld dat de persoon in kwestie geen bestelling mag opnemen, de enige persoon waarschijnlijk de eigenaar ziet, of wil je niet zien..Het eten was redelijk, de droge witte mag de naam wijn niet hebben... De expresso was koud en de contreau, de dame wist niet wat dat was...werd geserveert in een vies ogend glas, waarvan werd verteld; dit glas is niet vuil maar de vlekken zijn ouderdom...
De boeidelen van het pand hangen los, het geheel oogt verwaarloosd.
Een toiletbezoek durfde we niet aan, Jammer, maar hier zullen we niet snel meer terugkomen.
Loetje1 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Ze vragen hier veel te veel geld voor wat je krijgt. Bestellen op het terras kon slechts bij 1 persoon die je na zo'n 20x zwaaien nog steeds niet zag. Even iets vragen binnen werd afgesnauwd door een met dollartekens in haar ogen, de kassa bewakende vrouw die ons beval buiten te bestellen. Ik wilde alleen even iets vragen. De bedienende meiden: top. Helaas mogen ze alleen bestellingen wegbrengen en opruimen.
Wij gaan nog wel naar vliegveld hilversum, maar dan met zelf meegebracht eten plaatsnemen op de vele bankjes die naast het restaurant staan. Want de lokatie met de vliegtuigen blijft wel geweldig!
Foodfreaks .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen, dat zulke zaken nog bestaan?
Je hebt horecaondernemers die er keihard voor moeten knokken, en je hebt deze horecaondernemers die door de locatie toch wel gasten krijgen. Mooi gelegen aan het vliegveldje van Hilversum dus locatie is top. Maar: de bediening snap er echt werkelijks niks van. Vieze glazen, vies bestek het toilet is zo smerig dat je liever buiten maar naar een boom loopt. De schimmel zit in de automatische handdroger. De hond van de eigenaar zit continu op hun schoot niet erg hygiënisch en dan de prijs kwaliteit daar kun je ook niet over naar huis schrijven. Wij komen hier nooit meer terug.
covd .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
We hebben op 11 oktober met 5 personen gebruik gemaakt van het bbq arrangement. Alles was perfect. Het eten de bediening en de sfeer. Helemaal in overeenstemming met eerdere keren dat we bij Fly Inn hebben gegeten. Wij gaan zeker vaker terugkomen
rowicom .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Onbeperkt spare-ribs via Groupon. Een tientje per persoon, niet duur. Spare-ribs waren goed, patat frites idem. Er wordt gevraagd of je een broodplankje vooraf wil. Twee donkerbruine (afbak?)broodjes, een vingerhoedje aioli en een waterig drabje dat voor pesto door moet gaan, staat dan voor 4,50 op de rekening. Een glas witte wijn kost 4,95 en komt vermoedelijk uit een fles van nog geen 4 euro. Da's lekker binnenlopen en zo maak je het 'verlies' op de spare-ribs weer goed. Vergane glorie en 't oogt allemaal niet fris. De honden van de eigenaar rennen door de zaak heen en gezien de zwarte rok met witte hondenhaartjes van de serveerster, neemt ze de beesten regelmatig op schoot. Nee, wij komen niet meer terug.