Flow Stadscafe

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

7,2
Klaproth .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lunch gehad met een vriendin, zomaar zin in brood met kroketten.
Dit was echter see tweede keer dat het misging,vorige keer waren de kroketten nog koud aan de binnenkant,nu keihard en verbrand.Keurig uitgelegd dat het vet veel te heet geweest was.Kok heeft het kennelijk niet begrepen.tweede Kroket was precies het zelfde! Flow serveert gebak van ROOS uit Bergen,subliem gebak zeker omdat Den Helder niet in het bezit is van knappe banketbakker,dus Flow zeker aanrader voor lekker koffie met gebAk maar lunch sla ik voortaan wel over.

Passievoordehoreca .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Al meerdere keeren bij Flow geweest, eten is altijd goed. Leuke sfeer en vriendelijke bediening.
Positieve feedback; iets beter op de lege glazen letten, duurde lang voordat ik een 2de drankje kon bestellen.
Luc T.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Aardige attente bediening, maar de aankleding is een soort van eclectische poging vele tinten paars en roze te combineren. Een beetje te bont voor onze smaak.

Het eten voor mijn partner (vegetarische quiches) was prima. Mijn rib eye viel wat tegen: een beetje taai. Wel lekkere aardappeltjes erbij.

Kortom een aardig eet café, niets meer niets minder.
Ateisje78 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijk gelunched op een zondagmiddag na een heerlijke strandwandeling. Samen met de kids (9 & 10) en grootouders genoten van een heerlijke wrap kip kerry en een fijn glaasje wijn. Ondertussen werden we vermaakt door een live jazzband. Wat een heerlijke zondag!
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Een lekkere lunch! Prijs kwaliteit prima. Geen culinaire hoogstandjes. Maar dat is ook niet nodig.
Gezellige ambiance. Is voor een lunch een aanrader. Geen ervaring met diner.
André K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gister bij Flow eerst koffie gedronken en daarna gegeten. Een heerlijke afgebakken appeltaartje van Dunselman bij de koffie. Later gegeten, vooraf Carpaccio was prima. Daarna Spareribs en die waren werkelijk fenomenaal vond ik. Het bot viel werkelijk kaal van het vlees en het vlees was super mals en heerlijk gekruid. De los bij geserveerde knoflook saus heb ik niet aangeraakt.
Verder vriendelijk personeel en goede service. We konden zelf aangeven wanneer we ons hoofdgerecht wilden. Klein aandachtspuntje is dat het personeel iets vaker de zaak rond mag kijken of er mensen zijn die iets nodig hebben, maar ze zijn makkelijk benaderbaar dus dan loop ik gewoon zelf even.
Het zat er wel vol dus reserveren op zaterdag is aan te raden. Het is er daardoor overigens wel erg warm dus doe geen dikke trui aan.
Al met al, een super avond gehad.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Flow ziet er erg gezellig uit, maar toen er een dj ging draaien ( al om 20.00!!)en we elkaar niet meer konden verstaan was de lol er al snel af. Het eten was redelijk maar de falafel burger ronduit slecht. Melig en smakeloos. Bediening loste dit netjes op door een dessert aan te bieden. Misschien gezellig voor jongeren maar voor een gezellig familie diner een slechte plek.
Jonkvrouw .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Mooi trendy eetcafe met ongedwongen sfeer. In tijden niet zo heerlijk vegetarisch gegeten; geitenkaas wellington met wilde spinazie, humus en tomatenrelish. Ook heerlijke toetjes (merengue met rood fruit en gele room). Borden mooi opgemaakt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook voor de kids genoeg te kiezen (wel graag volgende keer wat groente/salade bij kindermenu).
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag, na bezoek aan het Gemini ziekenhuis, een hapje gegeten bij stadscafé flow. Dit restaurant heeft meer de allure van een grand café dan een stadscafé. maar goed, dat mogen ze zelf bepalen.

Het restaurant is zee ruim, met heel hoog plafond. Er is in het midden een ruime hoge tafel waar 'passanten' even wat kunnen eten/drinken die geen eigen tafel wensen. Daaromheen en boven tafeltjes. Dit alles geeft het een zeer ongedwongen en gezellige sfeer, anders dan een doorsnee restaurant. Aan de ene kant jammer dat het in een winkelstraat ligt, waardoor het 's avonds wat uitgestorven is.

Ik werd bijzonder attent geholpen door Anne Marieke. Ze heeft me goed geadviseerd met de wijn, al hebben ze niet veel keuze. Vroeg op beetje brood, en kreeg een hele broodplank met het allerlekkerste brood dat ik ooit in een restaurant heb gegeten! Jammer dat ze niet vroegen of ik wit of bruin wilde, want nu ging al het wit terug. Beetje zonde. Verder lekkere aioli, kruidenboter en nog wat andere schaaltjes er bij. Erg lekker, aanrader.

Voor het eten kon ik moeilijk kiezen, want had geen grote trek. Anne Marieke adviseerde derhalve de Portobello's en de Carpaccio salade. Ik ben gek op portobello's, maar dit gerecht waren dat stukjes portobello. Vond het gerecht wel lekker maar een beetje vlak. Daarom voor het eten geen 9.

De Carpaccio salade was heerlijk. Dit is eigenlijk carpaccio, maar dan met veel meer salade dan gebruikelijk. Perfect advies voor kleine, maar lekkere, trek. Stond gelukkig verse peper op tafel.

Kortom, hele vriendelijke bediening, lekker eten en gezellige sfeer. Aanrader als je in de buurt bent en ongedwongen lekker wilt eten.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Mooie stijlvolle hippe tent. Een van de serveerster had haar dag niet en presteerde het om een stapel borden naar beneden te laten vallen in de kinderhoek. Daar kwamen nog wat glazen bij. Redelijk eten , ruim voldoende maar matig brood
Mascha J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Altijd genieten hier! Voelt als thuis komen! Raspberry mojito en broodje compleet, vaste bestelling! In de zomer op het terras met een liefmanns! Bediening is niets teveel.
DeniseX .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Heerlijk geluncht. Broodje gezond die zo groot was dat ik er gewoon moeite mee had om hem op te krijgen. Eten werd snel geserveerd met ontzettend vers en donker vloerbrood. Heerlijk.

Enige minpunt is dat de bediening mijn water voor de thee kwam brengen, en vervolgens niet de theedoos.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Heerlijk met zijn tweeen gegeten. Perfekte bediening, geen lange wachttijden en het eten smaakte van het voorafje tot aan het dessert verrukkelijk. Perfecte atmosfeer. Misschien alleen jammer dat je steeds dezelde reclameclipjes op de tv schermen ziet.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Heerlijk gegeten. Pittig stoofpotje van kippendijen. Er zat veel kip in en het was heel mals. We kregen allebei een eigen schaaltje met (veel) frites en mayonaise. Het was weer erg geslaagd.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
De laatste maanden regelmatig gegeten bij Flow en wij genieten van de sfeer en eten ( de Flowburger en Spare Ribs zijn absolute aanraders). Het meest genieten we nog van de bediening, het zijn allemaal stuk voor stuk bijzonder aardige en vakkundige mensen. Het pareltje van Den Helder. Wij komen nog vaak terug uit het amsterdamse voor een bezoek aan Flow en Dj mats !
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Heerlijk gegeten en gezellig druk op een maandagavond in Den Helder. Prijs kwaliteit is uitstekend. De proeverij voor 2 een aanrader!
Bediening is vriendelijk en allert. Aanrader en positieve reclame voor Den Helder.
SimonD .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Vorige week gegeten bij Stadscafé Flow. Binnenkomst was goed, wij (gezelschap van 3 personen) werden vervolgens naar een mooie tafel gebracht in een ''nisje''. Het decor is prachtig! Hip en trendy. Mijn tafelgenoten hadden de Dry aged rib eye en de gevulde parelhoen. Ikzelf had de kabeljauw met doperwtencreme, puree en cantharellen en bieslook beurre blank in 1 woord: Voortreffelijk. Bediening was erg professioneel, het eten was zeer goed en de sfeer werd later op de avond nog leuker, druk en erg gezellig met een DJ. Ik kom hier zeer snel weer terug! Complimenten.
M Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Superleuke locatie! Helaas laat het eten en het personeel nogal te wensen over. We zijn hier nu meerdere malen geweest en elke keer valt er wel weer iets tegen. De eerste keer lunchen hebben we een broodje filet American en een broodje carpaccio besteld, de filet had meer weg van rauw gehakt en de carpaccio zat onder de pijnboompitten (er was toch echt heel nadrukkelijk gevraagd om een broodje carpaccio zonder pijnboompitten). De keer erna kwamen we wat later op de avond om een wijntje te doen. Bij iedere bestelling die we wilden doen duurde het toch zeker 10 minuten voordat we ook daadwerkelijk contact hadden met het personeel, toch konden we niet zeggen dat het druk was. Nu ben ik hier opnieuw samen met een vriendin aan het lunchen en lijkt het alsof het personeel er wederom geen zin in heeft gasten te helpen. Bovendien worden we lichtelijk weg gejaagd door de keuken die blijkbaar bezig is met een grondige schoonmaak waarbij de chloorwalm je onmogelijk kan ontgaan. Meerdere malen hebben we dit bedrijf een nieuwe kans willen geven vanwege de leuke ligging en de gezellige inrichting, dit keer was voor ons echter de laatste.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Mooie trendy zaak. Aardig personeel en erg leuk in de bediening. Hier vaker bij bezoek aan Den Helder geweest en altijd dezelfde sfeer. Lekker bier van Texel van de tap. Voor een inwoner van Den Haag is het altijd tegen vooroorlogse prijzen genieten hier.
Ook fan van Floow
E-roberts .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Een restaurant op een goede locatie zou ik zeggen: midden in het centrum en een imposant groot gebouw. Helaas redt je het daar niet alleen mee.. Het personeel lijkt geen zin in het werk te hebben en lijkt een handjevol gasten nog niet aan te kunnen. De uitsmijter was lekker maar het zou een biologische uitsmijter zijn. Na wat navragen blijken alleen de eieren biologisch te zijn; wat een aanfluiting! Ik zou zeggen: nieuwe leiding, nieuw gemotiveerd personeel en probeer het opniew. De locatie is verder prima. Jammer..