Florizz

31-786200255

Meer informatie over restaurant Florizz

Walter L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig eetcafé met een leuke kaart. Dagverse vis is mogelijk. Hier nu een courgettesoep genomen; lekker maar zeer eenvoudig. Als hoofdgerecht een originele hamburger met pulled pork genomen. Op zich lekker maar erg droog; miste een sausje erover. Dessert was de carrotcake; ook prima, maar heeft qua structuur meer weg van een boterbloem, te compact. Zeer vriendelijke bediening en gezellig ingericht.
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Na de vriendelijke ontvangst en het opnemen van onze drankjes hebben we drie keer moeten vragen naar de menu kaart. Tussendoor kwam een serveerster nog vragen of we stokbrood wilden hebben en misschien nog een drankje. Onduidelijk was waarom dit zo lang moest duren.
We hebben gekozen voor het dagmenu van 29 euro. Ook dit bedrag werd niet vermeld door de ober en stond niet op de kaart.
Voorgerecht van zalm, salade en kerriesaus. Goede zalm en best lekkere combi met de kerriesaus. Hoofdgerecht een goede angus hamburger met wederom salade en patat. Zelf heb ik koffie genomen ipv dessert, maar hoorde van mijn tafelgenoot dat het prima smaakte.
Het geluidsniveau is hoog en daardoor moeilijk een gesprek aan tafel te voeren.
Elinda35 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We hebben gisteren met koningsdag heerlijk gegeten. Maar de service vinden wij nou niet om over naar huis te schrijven. De klant blijft toch altijd koning!!! Een beetje meer interesse en beter je best doen voor de klant kan geen kwaad. Zeker na het afrekenen kon er nog geen dank je wel van af !!!
Of we nu nog eens terug komen, betwijfel ik......
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
beetje een late reactie maar ik had niet gezien dat ik hier mijn review kon plaatsen, maar dat komt nu dan als nog. Met mijn man broer en schoonzus hier geweest geweldig gegeten niets op aan te merken service was goed kwamen regelmatig langs of alles naar wens was nou dat was het we hadden garnalen een heerlijk stuk vlees en zalm en een heerlijk dessert en dat alles met verse groenten. Het enigste min puntje vond ik de dag prijs voor de zalm 21.50 euro dat vond ik erg duur dat moeten ze wel melden als je dit besteld. Verder zeker voor herhaling vatbaar. Na het eten nog een uurtje aan de bar gezeten was heel gezellig.
Zuurig .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Leuke tent, gezellig bij binnenkomst, open keuken, stoelen hard maar oke. Brood vers gebakken, flinke portie, voorgerecht carpaccio prima! De wild worst beetje taai, lang wachten op hoofdgerecht, entrecote heerlijk, sate gewoon goed, koffie weer lang wachten, komen we terug? Ja misschien wel
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Met grote groep collega's van echtgenoot gegeten. Uiteraard een vastgesteld menu, eenvoudig, maar erg lekker en goed verzorgd. Gamba's in een lekker sausje, Sate van kippedijen met een donkere pindasaus en een simpele creme brulee.
De jongeman die als eerste bij ons aan tafel kwam en enthousiast vertelde over het speciale kerstbier en de Italiaanse rode wijn hebben we helaas niet meer teruggezien. Vriendelijke en vlotte bediening.
René V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gezellige plek
Eten goed maar voor een redelijk simpele kaart zijn de smaken te vlak en de prijs te hoog.
Op een drukke zaterdag avond moesten we ruim een uur op ons voorgerecht wachten, dat is echt veel te lang.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
5 jaar geleden hadden mijn vrouw en ik onze 2e date bij Florizz. Sindsdien is het vaste prik om terug te komen; zelfs onze bruiloft hebben we er gevierd! :-) Gisteren wederom heerlijk gegeten, ditmaal de maandaanbieding. Florizz is zeker niet de goedkoopste, maar de kwaliteit is ver bovengemiddeld en het dus dik en dubbel waard!
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Voortreffelijk gegeten, entourage niet bijzonder, vriendelijke bediening. Meer restaurantwaardig dan ik alvorens had gedacht
RalluF .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Bij aankomst was gevraagde tafel nog niet klaar. Geen probleem, we waren vroeg en prima weer voor het terras. Buiten een drankje en een mandje stokbrood. Warm en kraakvers uit de oven met twee heerlijke smeerseltjes. Bestelling doorgegeven en kregen seintje toen we aan tafel konden. Voorgerechten waren uitstekend. De pulled porc met rode kool was heerlijk en de carpaccio uitstekend.
De hoofdgerechten waren prima. Mooie borden, prima porties en meest belangrijke; heerlijk van smaak. The Black Angus steak prima medium gebakken en de saus was top. De andere gasten waren dik tevreden over de beide sateh varianten en ook de varkensnek krijgt een dikke voldoende. Gezellige, vriendelijke en lekker losse bedoening die past bij dit eetcafe. Het aan tafel gemaakte toetje, de scroppino, is een aanrader. De helft van het gezelschap was er voor de eerste keer en ook zij geven aan zeker terug te komen. Al met al een bovengemiddeld goed eetcafe.
Tankpat .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
afgelopen zaterdag met 2 man gaan eten

Het eten was echt erg lekker en ook gewoon voldoende om gewoon ook 3 gangen te nemen. Verse spullen en zeer smaakvol.
Service is gewoon goed, alhoewel op hun site wordt gezegd dat het wat langer kan duren.

Toetje (scroppino) wordt aan tafel gemaakt..kan je gelijk vragen stellen zodat t thuis ook gemaakt kan worden.

Leuke avond gehad en dus heerlijk gegeten, aanrader als je hier in de buurt woont.

Overdekte buitenterras (nieuw) gaan we ook zeker eens proberen.
Emmavanhagen .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wij gingen naar Florizz omdat het er altijd supergezellig is en omdat wij daar een keer ontzettend lekker hadden gegeten. Die kok van toen werkt er kennelijk niet meer. We konden als vegetariër letterlijk één hoofdgerecht kiezen, wat op zich niet erg hoeft te zijn, maar het was een broodje falafelburger met een bakje sla en een bakje friet. Dus van een ervaring die het eetcafé verre oversteeg gingen wij in één klap van een maaltijd waar een snackbar nog niet echt trots op hoeft te zijn. De burger was ook zompig, we kunnen het zelf lekkerder klaarmaken. Op de vraag of alles naar wens was, gaven we eerlijk antwoord... dat het heus lekker was, maar dat we geen broodje willen als we 's avonds uit eten gaan, en dat we hiertoe nu gedwongen werden omdat we geen ander vegetarisch gerecht konden kiezen. Eerlijk antwoord was kennelijk niet de bedoeling, want de bediening ging meteen in de verdediging. Ten eerste: noem mij dan eens een restaurant waar wél meer dan één vegetarisch gerecht op de kaart staat? (Denk eens serieus na over deze vraag) en ten tweede zei ik "pitabroodje" (sorry!) en het was geen pitabroodje, het was een heerlijk hamburgerbroodje! Wij geven het op. Vegetariërs: niet naar Florizz, in elk geval niet tot ze een nieuwe kaart hebben..... en nog een tip voor de bediening: één keer "jongedame" tegen een vrouw van boven de 60 kan misschien gewaardeerd worden, vijf keer wordt echt vervelend.
Sentijn .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Een gezellig eetcafe/bistro met vlotte en spontane bediening.
We hebben het weekmenu gekozen en daarop iets gevarieerd. Dat was geen probleem. Alle gerechten zijn goed van smaak en de juiste hoeveelheden (niet teveel)
Alles bij elkaar een goede prijs prestatieverhouding.
Lacacciatora .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Hier terecht gekomen via een dinerbon. Eten was prima, zoals je zou verwachten van een eetcafe. Sfeer was gezellig, geen placemats met reclame kunnen bespeuren.

Er was iets fout gegaan met mijn gerecht maar dit werd super gecorrigeerd.

We hebben een leuke avond gehad!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Vanavond Florizz. Wat zien we voor ons? Papieren placemats met reclame van het lokale bedrijfsleven. 1 tip aan de eigenaar: hier zit niemand op te wachten, weg met die zooi. Weizener van Hertog Jan, prima. Stokbrood met zoutkorst en smeersels, lekker. Wel 8 minuten wachten voor de oven. Na 20 min de kaart, dat duurt best lang. Alle 4 het menu. Zalmsalade met stroop, currymayo, salad, heerlijk. Daarna de ribeye. Net iets hard gegrilled, te veel zwarte strepen, maar nog net goed van smaak. De dames tiramisu, prima, ik een koffielikeur van La Chouffe, lekker. Al met al best een aanwinst voor de Zwijndrechtse horeca. We komen vast nog eens.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Met 4 personen aan tafel. Niemand van ons had al eerder kennis gemaakt met het personeel van dit restaurant. We werden verwelkomd door een zeer vriendelijke mannelijke bediende, die onmiddellijk op de amicale toer ging. WIJ vonden dit geen probleem, zelfs gezellig, maar ik kan me voorstellen dat dit niet door iedere gast geapprecieerd wordt. Hetzelfde gedrag vertoonde de andere mannelijke bediende: Erg joviaal en grappen makend richting alle gasten. Enige terughoudendheid is aan te bevelen, zoals bijvoorbeeld wél door hun vrouwelijke collega werd gedaan. Gedurende de avond bleek dat beide heren wél kennis van zaken hadden en - nogmaals - ONS groepje vond het amicale gekeuvel wel prettig.
Het eten beviel ons zeer goed. Keurig opgemaakte dishes. Eén van ons had als voorgerecht heerlijke scampi's in een zéér smakelijk sausje. Het voorgerecht van de anderen (meloenbolletjes met een uiterst dun vleugje vis er overheen) was ook smakelijk, maar wat iel v.w.b. de hoeveelheid vis. Over het hoofdgerecht (malse entrecote of eendenborst) waren we zéér te spreken. Groenten en frites als bijgerechten: prima van smaak, maar ook hier karig v.w.b. hoeveelheid en er kwam ook geen aanbod van de bediening zelf om bijvoorbeeld wat extra frites bij te halen. De toetjes (scroppino of cheesecake) waren ook dik in orde! Het decor oogt wat rommelig en het is er soms rumoerig. De tafeltjes buiten (terras) staan onmiddellijk langs de weg en voetgangers kunnen nauwelijks passeren. Binnen staan eenvoudige tafels en stoelen en omdat in de zaak om de hoek de aangrenzende bar (met muziek) van dit restaurant is, kan het soms ook wat rumoerig zijn in het restaurantgedeelte. Als geheel hebben we echter een zeer geslaagde avond gehad en bijzonder lekker gegeten. Prijs/kwaliteitverhouding is goed.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Op Valentijnsdag gegeten bij Florizz. Niet voor het Valentijnsdiner gekozen, maar a la card. Stokbrood kwam warm aan, samen met aioli en een soort kruidenboter. Heerlijk. Daarna een flensje gevuld met geitenkaas, heerlijk, had een groter portie mogen zijn. Als hoofdgerecht de varkenshaassaté, lekker mals. Het dessert was wel van het Valantijnsmenu: brownies met ijs en vanillesaus, maar dat viel tegen: de brownies waren uitgedroogd, jammer. Wel lekker was de verse jus (heerlijk op kamertemperatuur met schuimlaagje) en de verse muntthee.
De bediening was vriendelijk, op het amicale af. Eerst hadden we een tafel bij de keuken, vel licht en bediening die telkens heen en weer liep, maar toen we vroegen om een ander plekje kregen we die.
Anouk J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Net gegeten bij Florizz met de familie. Fijne bediening en heerlijk eten. het stokboord wordt vers afgebakken. Als hoofdgerecht hadden we spareribs, kip- en varkenshaassate, 1 keer ossenhaas en 1x tournedos. De spareribs waren goed gaar en kwamen heel goed van het bot af. De saus (speciaal naar gevraagd omdat deze saus bij een ander vleesgerecht hoorde) van knoflook, rode wijn en karamel was heerlijk. Ook het decor is erg gezellig. Een aanrader dus!
Teunie .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Wij komen regelmatig bij Florizz. En sinds deze zomer hebben ze een nieuwe kok! Geweldig! Van het weekend met 12 mensen gegeten en het was echt super. Origineel dagmenu en heerlijk bereid. Ook het dessert was fantastisch, een chocolade mousse met pure chocola. Service en sfeer is al jaren super, dus nu met de nieuwe kok ga ik zeker vaker!
Eliza F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Zeer vriendelijke bediening,ze vertellen met hart en ziel over hun mooie producten op de kaart,eten heerlijk,fijne omgeving voor een avondje uit eten.