Florizz

Veerplein 1 3331 LD Zwijndrecht Nederland Kaart
31-786200255

Over het restaurant Florizz

Lekker eten in Zwijndrecht doe je bij restaurant Florizz. Dit eetcafé heeft een uitgebreide menukaart met hoofdgerechten als ossenhaas, spareribs en varkenshaassaté. Je bent verzekerd van een heerlijke maaltijd, ook voor de kleintjes is er genoeg keus. Alle gerechten worden uitsluitend bereid met verse producten. Naast deze maaltijden, verzorgt Florizz ook lekkere wijnen en speciaalbieren, waar je tijdens het eten van kunt genieten. Daarna nog trek in een toetje? Op de kaart staan verschillende nagerechten, zoals een sorbet of dame blanche. Genoeg voor iedereen! Kom de verschillende gerechten van Florizz zelf ervaren en reserveer direct!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Florizz

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Florizz

Renate P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Ik mag geen gluten en werd van tevoren goed ingelicht over de mogelijkheden. Heel fijn, keuze genoeg en duidelijk in wat ze wel of niet glutenvrij kunnen maken.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Om half 7 waren we aanwezig om vervolgens 2 uur later het hoofdgerecht te krijgen. Deze wachttijd is echt veel te lang. Als uitleg kregen we te horen dat ook de tuin open was. ??
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Ik heb hier lekker gegeten samen met mijn partner. Het eten was lekker en een goed formaat porties. De bediening was snel, vriendelijk en aandachtig.
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuk restaurant en vriendelijke dames.
Eten krijgen duurt wel lang en bij het dessert met peer was geen peer te bekennen. Het enige met peer was een heel klein beetje saus.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was heerlijk de sfeer goed vriendelijk personeel kan gewoon niet beter, nog wat gedronken aan de bar was ook leuk en de prijs was ook heel redelijk ,wij gaan er zeker nog eens eten.
frans S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Erg lang wachten vooraf en tussen de gangen. En als je dan lang moet wachten verwacht je toch wel wat meer van de maaltijd.
Margon D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goed gegeten, gelukkig hadden ze nog een tafeltje over, want de reservering van Iens was niet doorgegeven. Dus slechte zaak vanuit Iens.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het eten was heel lekker. Bediening attent en vriendelijk.
De entourage is wat oudbollig.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig eetcafé met een leuke kaart. Dagverse vis is mogelijk. Hier nu een courgettesoep genomen; lekker maar zeer eenvoudig. Als hoofdgerecht een originele hamburger met pulled pork genomen. Op zich lekker maar erg droog; miste een sausje erover. Dessert was de carrotcake; ook prima, maar heeft qua structuur meer weg van een boterbloem, te compact. Zeer vriendelijke bediening en gezellig ingericht.
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Na de vriendelijke ontvangst en het opnemen van onze drankjes hebben we drie keer moeten vragen naar de menu kaart. Tussendoor kwam een serveerster nog vragen of we stokbrood wilden hebben en misschien nog een drankje. Onduidelijk was waarom dit zo lang moest duren.
We hebben gekozen voor het dagmenu van 29 euro. Ook dit bedrag werd niet vermeld door de ober en stond niet op de kaart.
Voorgerecht van zalm, salade en kerriesaus. Goede zalm en best lekkere combi met de kerriesaus. Hoofdgerecht een goede angus hamburger met wederom salade en patat. Zelf heb ik koffie genomen ipv dessert, maar hoorde van mijn tafelgenoot dat het prima smaakte.
Het geluidsniveau is hoog en daardoor moeilijk een gesprek aan tafel te voeren.
Elinda35 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We hebben gisteren met koningsdag heerlijk gegeten. Maar de service vinden wij nou niet om over naar huis te schrijven. De klant blijft toch altijd koning!!! Een beetje meer interesse en beter je best doen voor de klant kan geen kwaad. Zeker na het afrekenen kon er nog geen dank je wel van af !!!
Of we nu nog eens terug komen, betwijfel ik......
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
beetje een late reactie maar ik had niet gezien dat ik hier mijn review kon plaatsen, maar dat komt nu dan als nog. Met mijn man broer en schoonzus hier geweest geweldig gegeten niets op aan te merken service was goed kwamen regelmatig langs of alles naar wens was nou dat was het we hadden garnalen een heerlijk stuk vlees en zalm en een heerlijk dessert en dat alles met verse groenten. Het enigste min puntje vond ik de dag prijs voor de zalm 21.50 euro dat vond ik erg duur dat moeten ze wel melden als je dit besteld. Verder zeker voor herhaling vatbaar. Na het eten nog een uurtje aan de bar gezeten was heel gezellig.
Zuurig .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Leuke tent, gezellig bij binnenkomst, open keuken, stoelen hard maar oke. Brood vers gebakken, flinke portie, voorgerecht carpaccio prima! De wild worst beetje taai, lang wachten op hoofdgerecht, entrecote heerlijk, sate gewoon goed, koffie weer lang wachten, komen we terug? Ja misschien wel
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Met grote groep collega's van echtgenoot gegeten. Uiteraard een vastgesteld menu, eenvoudig, maar erg lekker en goed verzorgd. Gamba's in een lekker sausje, Sate van kippedijen met een donkere pindasaus en een simpele creme brulee.
De jongeman die als eerste bij ons aan tafel kwam en enthousiast vertelde over het speciale kerstbier en de Italiaanse rode wijn hebben we helaas niet meer teruggezien. Vriendelijke en vlotte bediening.
René V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gezellige plek
Eten goed maar voor een redelijk simpele kaart zijn de smaken te vlak en de prijs te hoog.
Op een drukke zaterdag avond moesten we ruim een uur op ons voorgerecht wachten, dat is echt veel te lang.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
5 jaar geleden hadden mijn vrouw en ik onze 2e date bij Florizz. Sindsdien is het vaste prik om terug te komen; zelfs onze bruiloft hebben we er gevierd! :-) Gisteren wederom heerlijk gegeten, ditmaal de maandaanbieding. Florizz is zeker niet de goedkoopste, maar de kwaliteit is ver bovengemiddeld en het dus dik en dubbel waard!
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Voortreffelijk gegeten, entourage niet bijzonder, vriendelijke bediening. Meer restaurantwaardig dan ik alvorens had gedacht
RalluF .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Bij aankomst was gevraagde tafel nog niet klaar. Geen probleem, we waren vroeg en prima weer voor het terras. Buiten een drankje en een mandje stokbrood. Warm en kraakvers uit de oven met twee heerlijke smeerseltjes. Bestelling doorgegeven en kregen seintje toen we aan tafel konden. Voorgerechten waren uitstekend. De pulled porc met rode kool was heerlijk en de carpaccio uitstekend.
De hoofdgerechten waren prima. Mooie borden, prima porties en meest belangrijke; heerlijk van smaak. The Black Angus steak prima medium gebakken en de saus was top. De andere gasten waren dik tevreden over de beide sateh varianten en ook de varkensnek krijgt een dikke voldoende. Gezellige, vriendelijke en lekker losse bedoening die past bij dit eetcafe. Het aan tafel gemaakte toetje, de scroppino, is een aanrader. De helft van het gezelschap was er voor de eerste keer en ook zij geven aan zeker terug te komen. Al met al een bovengemiddeld goed eetcafe.
tankpat .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
afgelopen zaterdag met 2 man gaan eten

Het eten was echt erg lekker en ook gewoon voldoende om gewoon ook 3 gangen te nemen. Verse spullen en zeer smaakvol.
Service is gewoon goed, alhoewel op hun site wordt gezegd dat het wat langer kan duren.

Toetje (scroppino) wordt aan tafel gemaakt..kan je gelijk vragen stellen zodat t thuis ook gemaakt kan worden.

Leuke avond gehad en dus heerlijk gegeten, aanrader als je hier in de buurt woont.

Overdekte buitenterras (nieuw) gaan we ook zeker eens proberen.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wij gingen naar Florizz omdat het er altijd supergezellig is en omdat wij daar een keer ontzettend lekker hadden gegeten. Die kok van toen werkt er kennelijk niet meer. We konden als vegetariër letterlijk één hoofdgerecht kiezen, wat op zich niet erg hoeft te zijn, maar het was een broodje falafelburger met een bakje sla en een bakje friet. Dus van een ervaring die het eetcafé verre oversteeg gingen wij in één klap van een maaltijd waar een snackbar nog niet echt trots op hoeft te zijn. De burger was ook zompig, we kunnen het zelf lekkerder klaarmaken. Op de vraag of alles naar wens was, gaven we eerlijk antwoord... dat het heus lekker was, maar dat we geen broodje willen als we 's avonds uit eten gaan, en dat we hiertoe nu gedwongen werden omdat we geen ander vegetarisch gerecht konden kiezen. Eerlijk antwoord was kennelijk niet de bedoeling, want de bediening ging meteen in de verdediging. Ten eerste: noem mij dan eens een restaurant waar wél meer dan één vegetarisch gerecht op de kaart staat? (Denk eens serieus na over deze vraag) en ten tweede zei ik "pitabroodje" (sorry!) en het was geen pitabroodje, het was een heerlijk hamburgerbroodje! Wij geven het op. Vegetariërs: niet naar Florizz, in elk geval niet tot ze een nieuwe kaart hebben..... en nog een tip voor de bediening: één keer "jongedame" tegen een vrouw van boven de 60 kan misschien gewaardeerd worden, vijf keer wordt echt vervelend.