Floris V

Voorstraat 12 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • GEEN KEUZE MENU - KAN DAGELIJKS VERSCHILLEN
      Uiteraard houden we rekening met
      persoonlijke (dieet) wensen en allergieën
      NIET IN COBI MET OVERIGE ACTIES EN DINERBONNEN (CARDS)
  • Hoofdgerechten
    • .
  • Nagerecht
    • .

Over het restaurant Floris V

Verfijnde smaken

In het kloppende hart van Voorschoten vind je dit gezellige restaurant. De chef serveert overdag en 's avonds verfijnde gerechten uit de Frans-internationele keuken. Een feestje om te zien en geweldig van smaak. Puur genieten dit!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Floris V

Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Prima! Goed ontvangen en goed eten. Komen hier graag. De creme brulee van bitterkoekjes kende ik nog niet maar is erg lekker.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening
kempendewolff H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij zouden de volgende keer iets meer verrast willen worden in de menukeuze. Iets gedurfder konen zou wat ons betreft best mogen.
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Positieve ervaring
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijke gerechten! Uitstekende bediening, comfortabele stoelen om te zitten en prettige sfeer en ambiance!
Weststrate R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wij hadden gereserveerd met het AH restaurant menu. Lekkere gerechten en prima huiswijn.
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Ik ga geregeld eten bij Floris V. Het is het beste restaurant van Voorschoten. Ik wel een tip/advies: die eetkamerstoelen kunnen echt niet meer! Als die zouden worden vervangen door iets stijlvollers zou dat een wereld van verschil maken...
Sjaak W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
uitstekend !
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
met ah restaurantactiekaart een heerlijk 3 gangen diner gekregen. Personeel erg vriendelijk.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten en een zeer goede bediening. We hebben genoten.
Vanda S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vriendelijke, voorkomende en vlotte bediening. Het AH 3-gangen diner was feestelijk en heerlijk.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wij hebben prima bij jullie gegeten, eten was heerlijk en de wijn was erg lekker. We zullen jullie zeker aanbevelen!
met vriendelijke groet,
Erna en Simon Voets
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Prima eten, met aanpassingen voor de gasten die speciale wnesen hadden. Kwaliteit zeer goed, prima wijn en zeer vriendelijke service.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten, mijn vrouw at zoutloos en daar werd rekening mee gehouden.
Een smakelijk amuse en een verse broodbol verhoogden de feestvreugde!
Een geslaagde avond!!
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We gingen voor het ah menu. Van te voren mijn allergie gemeld en dat werd mooi aangepast.
Prachtig opgemaakte borden en heerlijk gegeten. Alle smaken waren op elkaar afgestemd.
Kortom prima!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Een geweldige avond gehad er heerlijke gerechten.
Bedankt.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Met ah kaart culinair gegeten. Werkelijk verrukkelijk. Ook bediening gezellig en professioneel. Een top 10 redtaurant????
B.L. H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Zeer goed! Eten top, service ontzettend aardig en attent.
Mijn favoriete restaurant????
Heltiek O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zaten helaas niet aan de voorzijde van het restaurant maar in een achterkamer die wat minder sfeervol is en best wel gehorig. Het extra tussengerecht voor 2 pers. is op de rekening ook volgens de AHbon berekend e.w.
€ 13.50 p.p. maar in totaal toch € 27,00 voor 2 pers., hetgeen betekent dat de prijs normaal € 27,00 p.p. is. Dit is in verhouding tot de AH menuprijs € 19,75 p.p. niet echt normaal. Het was lekker maar zonder de korting geen
€ 27,00 p.p. waard! Volgens AHbon had er dus gewoon € 13,50 voor 2 pers. berekend moeten zijn! Er was ook niet vermeld dat hierop geen korting van toepassing was!
Beste mevrouw Oorschot, hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben nogmaals de voorwaarden van de AH restaurantactie doorgenomen. De 50% korting die u met een volle spaarkaart krijgt geldt op een 3-gangen menu. (2e drie-gangen menu gratis). Als u dus extra gerechten bestelt krijgt u hier geen korting over. Een extra tussengerecht is dus niet € 27,00 maar € 13,50 p.p.
Het spijt ons dat hier bij u verwarring door is ontstaan.
De tafel van Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten, het alberthein menu was voortreffelijk !
We konden wat aanvullingen op het driegangen menu nemen en die waren ook erg goed.
Hele leuke en goede bediening met veel verstand van bijpassende wijnen.
Dit restaurant kunnen wezeker aanbevelen .
AJVA H.
Mooie combinaties geproefd van amuses, voor- en tussen - gerechten en hoofd- gerechten, kaasplankje en nagerecht: vooral bijgerechten als vijg, puree van zoete aardappel en gebruik van spek bij de haas en een geweldig mooie saus, maakte het diner een feestje. Had het leuk gevonden als er, zoals bij een goed concert, een soort toegift zou volgen. Misschien kan het plankje meer stapjes maken in de diverse smaken ?