Floris V

Voorstraat 12 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • GEEN KEUZE MENU - KAN DAGELIJKS VERSCHILLEN
      Uiteraard houden we rekening met
      persoonlijke (dieet) wensen en allergieën
      NIET IN COBI MET OVERIGE ACTIES EN DINERBONNEN (CARDS)
  • Hoofdgerechten
    • .
  • Nagerecht
    • .

Over het restaurant Floris V

Verfijnde smaken

In het kloppende hart van Voorschoten vind je dit gezellige restaurant. De chef serveert overdag en 's avonds verfijnde gerechten uit de Frans-internationele keuken. Een feestje om te zien en geweldig van smaak. Puur genieten dit!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Floris V

Heltiek O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zaten helaas niet aan de voorzijde van het restaurant maar in een achterkamer die wat minder sfeervol is en best wel gehorig. Het extra tussengerecht voor 2 pers. is op de rekening ook volgens de AHbon berekend e.w.
€ 13.50 p.p. maar in totaal toch € 27,00 voor 2 pers., hetgeen betekent dat de prijs normaal € 27,00 p.p. is. Dit is in verhouding tot de AH menuprijs € 19,75 p.p. niet echt normaal. Het was lekker maar zonder de korting geen
€ 27,00 p.p. waard! Volgens AHbon had er dus gewoon € 13,50 voor 2 pers. berekend moeten zijn! Er was ook niet vermeld dat hierop geen korting van toepassing was!
De tafel van Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten, het alberthein menu was voortreffelijk !
We konden wat aanvullingen op het driegangen menu nemen en die waren ook erg goed.
Hele leuke en goede bediening met veel verstand van bijpassende wijnen.
Dit restaurant kunnen wezeker aanbevelen .
AJVA H.
Mooie combinaties geproefd van amuses, voor- en tussen - gerechten en hoofd- gerechten, kaasplankje en nagerecht: vooral bijgerechten als vijg, puree van zoete aardappel en gebruik van spek bij de haas en een geweldig mooie saus, maakte het diner een feestje. Had het leuk gevonden als er, zoals bij een goed concert, een soort toegift zou volgen. Misschien kan het plankje meer stapjes maken in de diverse smaken ?
Mariella B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We zaten in een soort "huiskamer". er ging nog al wat mis met de tafeltjes/bediening her en der. Eten goed, klassiek, niet bijzonder. Alleen vind ik 3 1/2 uur veel te lang duren, lange zit, hebben ook geen koffie/thee genomen, maar de rekening gevraagd. Aardige man die ons bediende.maar hij was erg druk, leek of hij alles alleen moest regelen.....
De tafel van Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Leuk restaurant, vriendelijke bediening, gezellige sfeer en mooie gerechten.
Marijke D.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Hebben ons laten verrassen met een 3 gangen menu. Personeel kundig en vriendelijk. het restaurant zag er erg leuk uit voor ons zeker om nogmaals naar terug te gaan!!
De tafel van Ria K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Prima locatie, fijne bediening met zeer goede kennis van wijnen en eveneens een goede uitleg van de te serveren gerechten. Wij gaan hier zeker terug komen.
J. K.
Hele fijne en leuke bediening. Prachtige ambiance. Fantastisch gegeten.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten, helaas niet gekozen voor extra gang. Zo jammer dat we uitgegeten waren....
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
De gerechten supergoed. Het nagerecht een kadootje van de keueken. Compliment !
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Floris V is een gezellig restaurant, met goede, vlotte bediening, er werd uitleg gegeven bij ieder gerecht. Het hoofdgerecht was niet te groot, maar precies goed. Alle gerechten waren heerlijk.
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Geweldige locatie, goede sfeer, vriendelijk personeel, over heerlijk eten, niets op aan te merken. Het enige minpuntje is dat mijn wijnglas werd weggehaald toen het leeg was zonder de vraag of ik eventueel nog een glas zou willen en het glas van mijn tafelgenoot was nog niet leeg.
Het was een ervaren ober en geen leerling. Wat wel een plus was, de obers gaan op de knie om je te informeren over de gerechten, dus spreken op ooghoogte met je.
Elles B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We hebben een fijne avond gehad. Het eten en de service waren top. Ze gaan ook erg serieus met allergieën om.
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Goede uitleg van de kaart.
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Perfect restaurant. Goed eten heerlijke wijn en prettige bediening. Wat wil je nog meer?
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wat hebben we een fantastische avond gehad! Alle gerechten waren even prachtig en verrukkelijk. De heren van de bediening, samen met de mooie ambiance van het pand, maakten het 'feestje' compleet. We komen gauw weer terug!
Josefa T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten, prachtige gerechten die zeer goed smaakten. Prachtig opgemaakte borden. Attente en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Riet H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Zeer lekker gegeten met ahbon.
Prima service en uitstekende uitleg van geserveerde gerechten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Prima. Goede bereidingen en zeer voorkomende en beschaafde bediening. Het gevraagde rustige tafeltje gekregen. Gezelschap was ook zeer tevreden. Zeker een zaak om terug te komen.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben zalig gegeten. We voelden ons echt welkom. De bediening was uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar. We wonen zo dichtbij en dit was de eerste keer dat wij hier aten. Hadden we veel eerder moeten doen
T. K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Met de AH-actie hebben wij werkelijk uitstekend gegeten bij Floris V in Voorschoten. Het restaurant is gelegen in prachtig historisch pand met hoge kamers en lambriseringen. De ontvangst en bediening door Marcel waren zondermeer hartelijk te noemen. Kok Timo kwam even een praatje maken. Tussen de gerechten door werd gevraagd of wij al verder wilden of nog even wilden wachten, zodat wij zelf het tempo konden aangeven en dat was heel fijn. De gerechten waren heerlijk: verrassende combinaties en een lust voor het oog. Al met al hebben wij een hele fijne avond gehad bij Floris V!