Over het restaurant Floris V

Verfijnde smaken

In het kloppende hart van Voorschoten vind je dit gezellige restaurant. De chef serveert overdag en 's avonds verfijnde gerechten uit de Frans-internationele keuken. Een feestje om te zien en geweldig van smaak. Puur genieten dit!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Floris V

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Floris V

gerard G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij Floris. Prachtig 3-.gangen menu voor een zeer redelijke prijs. Vooral het voorgerecht (tonijn) was voortreffelijk. Gastvrije sfeer en prima vakkundige bediening. En dat alles in de sfeervolle Voorstraat in het centrum van Voorrschoten.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Geweldig 4 gangen specialiteiten dagmenu, waaraan veel aandacht is besteed. Iets minder zout hadden wij prettig gevonden, maar verder tip-top!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij komen hier minimaal jaarlijks. Zoals gewoonlijk is het hier goed eten.Ook het wijn arrangement is fantastisch. In combinatie met de gerechten. En de bediening is zeer goed. Aanrader dus. Ook als je vanuit leiden of omliggende dorpen en of steden moet komen!!!
Johan T.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Genoten van het 4 gangen verassingsmenu met wijnarrangement, zeer smaakvolle gerechten de geserveerde wijnen waren fantastisch vooral de sherry px bij het dessert. Klein minpuntje was de samenstelling van het menu was gelijk aan het menu van ons laatste bezoek aan her restaurant in oktober.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening is erg vriendelijk en de service is uitermate goed.
Berta G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Mooie locatie. Lekker menu. Bediening mag iets alerter zijn. We kregen 2 maal iets geserveerd wat voor een andere tafel bestemd was.
M W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ontvangst wat rommelig en bediening wat verward verder top alleen jammer dat we in een achterkamer geplaatst werden.
Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit prachtige, sfeervolle restaurant . Uitgebalanceerd drie gangen menu in herfstsfeer. Uitstekend eten, ruime porties met voldoende groente . Kregen ook een leuke en deskundige uitleg over de diverse wijnen uit het goed gekozen wijnarrangement. Een aanrader dus !
Phily P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Te veel tafels in kleine ruimte.Het kan gezelliger met b.v wat meer planten
Het eten was heerlijk,We misten wel een lekker broodje,kost weinig maar staat wat verzorgder.
DE bediening was heel prettig,met goede uitleg over de ingrediënten.
loek-yvonne .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Uitstekend ontvangst in zeer aangename omgeving.
Uitstekende gerechten, die werden toegelicht.
Zeer soepel met kleine aanpassingen, waar dit voor enkele gasten nodig was.
De begeleiding van passende wijnen is erg goed in de smaak gevallen. Zeker de toelichting en omschrijving van de wijnen was uitstekend!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Veel smaak en combinaties die elkaar versterken.

Wijnarrangement ook goed keus!

Wij komen jaarlijks terug, en het is altijd heel goed. Consciëntieus gastvrij en heel vriendelijk, prettig!
C Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was verrukkelijk, we hebben in tijden niet zo lekker gegeten. , bediening prima. Komen zeker nog een keer terug.
Drachten T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker eten, goede smaken. Voor ons kwam de sfeer erg gemaakt over.
Wij houden niet van toneelstukjes, maar gewoon zakelijk!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Alles was van top niveau, goede bediening, smaakvol eten, geen enkel detail verkeerd klaargemaakt We komen zeker terug !
htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hoewel we maar met zijn tweeen waren werd er niet gehaast. De bediening was uitstekend en het eten was voortreffelijk.We genoten van een AH gerecht en konden deze uitbreiden met een 4e gerecht.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellige ambiance, fijne bediening en lekker eten en een goede huiswijn
Ellie H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben in het restaurant heerlijk gegeten. De bediening was prima en wij zullen zeker nog een keer terugkomen.
Diverse vrienden hebben wij geïnformeerd over uw restaurant.
C.G. B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prima ontvangst, het eten en de wijn waren uitstekend, dit is voor herhaling vatbaar
Malti B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heel erg goed. De sfeer was goed. De bediening zeer deskundig en toch humoristisch , beleefd. En het eten .........heerlijk. je proefde de fijnheid in elk gerecht. Wij komen zeer zeker terug!