Floris V

Voorstraat 12 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • GEEN KEUZE MENU - KAN DAGELIJKS VERSCHILLEN
      Uiteraard houden we rekening met
      persoonlijke (dieet) wensen en allergieën
      NIET IN COBI MET OVERIGE ACTIES EN DINERBONNEN (CARDS)
  • Hoofdgerechten
    • .
  • Nagerecht
    • .

Over het restaurant Floris V

Verfijnde smaken

In het kloppende hart van Voorschoten vind je dit gezellige restaurant. De chef serveert overdag en 's avonds verfijnde gerechten uit de Frans-internationele keuken. Een feestje om te zien en geweldig van smaak. Puur genieten dit!

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Floris V

Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Op 12 juli jl zijn wij verrast door eigenaar Denny en sommelier Marcel. We waren met een groep fijnproevers (de meeste gelicenceerde Bierproevers van een Nederlandse biergigant) en de start van het verrassingsmenu begon ook met een veelheid aan smaakvolle bieren. Een mooie geste van Floris V!
Aansluiten werden wij naar een aparte, grote, hoge ruimte geleid in het monumentale pand, waar het diner plaats ging vinden. Wat een prachtige ambiance.
Alle gangen werden vergezeld van een andere wijn, waarbij de keuze die Marcel gemaakt had voor elke gang weer bijzonder was en uiteraard bijpassend bij het gerecht.
Het eten blonk uit in smaak, presentatie en durf.
Een heerlijke avond op een grootse locatie, voor herhaling absoluut vatbaar.

Ivar Schrijer
Mike C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk voorgerecht, tussengerecht en hoofdgerecht.
Fris en fruitig dessert.

Met zorg samengestelde gerechten en dat proef je.
Cobie D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij hadden een viergangen verassings menu. Alle gerechten waren heerlijk. De opmaak van de borden was elke keer weer heel mooi. Een echte aanrader
Jeanine A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
12-07-2018.... een avond voor in de boeken qua gezelligheid, heerlijk eten en fijn gezelschap . We waren met een gezelschap van 14 personen en werden allerhartelijkst ontvangen door sommerlier Marcel en eigenaar Dennie van Veen. Floris V huist in een prachtig monumentaal pand in de gezelligste straat van Voorschoten. Op het terras werden we verrast met heerlijke drankjes en hapjes en konden we met ons gezelschap in alle rust ons drankje drinken en bijkletsen. Nadat we in een ‘private diningroom’ ons plekje hadden gekregen, werden we verrast op een heerlijk diner met bijpassende wijnen. Het eten was voortreffelijk en met zorg bereid. Iedere gang was een schilderijtje. Marcel vertelde uitgebreid over de heerlijke wijnen en waarom juist voor deze wijnen was gekozen. Het had niet beter kunnen zijn. Dennie en Marcel, bedankt voor een onvergetelijke avond! We komen zeker nog eens terug. Een aanrader voor fijnproevers!
Gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wat een heerlijk restaurant in de pittoreske Voorstraat in Voorschoten! Gerechten en wijnen zijn een culinaire verrassing.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gisteren met collega’s bij Floris V gegeten: prachtige locatie, uitstekende keuken, heerlijk wijnarrangement en zeer gastvrije bediening met veel verstand van drank en spijs. Feest!
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Gebruikten de AH actie zegels, het eten was erg goed en zo was de bediening.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vreemd, dat de AH actie op de site anders luidt: Menu met per gerecht 3 keuzes!
Er was echter maar één mogelijkheid; de kaaskeuze moest gewoon worden bij betaald.
Antwoord de site is aangepast: ondanks dat we op de app lieten zien, dat dit geklets was.
Uiteindelijk betaald , waarbij hij alleen het woord excuus werd uitgesproken.
We begrijpen nu , waarom we als enige twee personen op het terras zaten, terwijl de buren met hun terrassen vol zaten!
Op deze manier ziet men ons daar niet meer terug met of zonder actie.
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heel voorkomende en keurige bediening. Mag wel iets minder formeel, dan lijkt t echter.
Har V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
We hebben er met veel plezier gegeten, verrassende gerechten en goed gekozen wijnen in het wijnarrangement. Een absolute aanrader
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Erg lekker gegeten zag er heel verzorgt en mooi opgemaakt uit. Alles was mogelijk binnen de menu’s. Een echte aanrader voor een gezellige avond uit
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het was onze eerste ervaring met Floris V en die was boven verwachting goed. We hadden een heerlijke avond, alles klopte. We snel komen terug.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Super ervaring. Het "mooie" dat als bijvoeglijk naamwoord aan elk gerecht of elke wijn werd toegevoegd, vergeet je als je de eerste hap neemt.
John Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Genoten van een all-in 4 gangen menu. Heerlijk gerechten met producten van het seizoen. Mooi verse oesters als amuse. Prima ontvangst, zeer gastvrij. Het wijnarrangement goed afgestemd op de heerlijke gerchten.
Bediening aan tafel perfect, zeer gastvrij.
Was weer een feestje deze avond.
Wij hebben genoten in deze mooie ambiance.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Alles zeer verzorgd en vriendelijke bediening. De gerechten waren heerlijk en aantrekkelijk gepresenteerd. We komen graag nog eens terug.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Erg lekker gegeten, goede service, goed wijnarrangement, complimenten!
**************************************************************
Léon T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goed eten. Porties niet al te ruim. Aangename wijnen. Bediening vormelijk, maar kan soms iet attenter.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Kom hier minimaal een aantal keer per jaar eten. Bediening is uitstekend zoals ook het eten en de wijnen. En de prijs kwaliteit vind ik super. Er valt verder weinig aan toe te voegen aanrader dus
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Met 6 familieleden voortreffelijk gegeten. Goede uitleg bij alle gerechten en de bijpassende wijnen.