Floris V

Voorstraat 12 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Floris V

Verfijnde smaken

In het kloppende hart van Voorschoten vind je dit gezellige restaurant. De chef serveert overdag en 's avonds verfijnde gerechten uit de Frans-internationele keuken. Een feestje om te zien en geweldig van smaak. Puur genieten dit!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Floris V

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Floris V

loek-yvonne .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Uitstekend ontvangst in zeer aangename omgeving.
Uitstekende gerechten, die werden toegelicht.
Zeer soepel met kleine aanpassingen, waar dit voor enkele gasten nodig was.
De begeleiding van passende wijnen is erg goed in de smaak gevallen. Zeker de toelichting en omschrijving van de wijnen was uitstekend!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Veel smaak en combinaties die elkaar versterken.

Wijnarrangement ook goed keus!

Wij komen jaarlijks terug, en het is altijd heel goed. Consciëntieus gastvrij en heel vriendelijk, prettig!
C Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was verrukkelijk, we hebben in tijden niet zo lekker gegeten. , bediening prima. Komen zeker nog een keer terug.
Drachten T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker eten, goede smaken. Voor ons kwam de sfeer erg gemaakt over.
Wij houden niet van toneelstukjes, maar gewoon zakelijk!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Alles was van top niveau, goede bediening, smaakvol eten, geen enkel detail verkeerd klaargemaakt We komen zeker terug !
htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hoewel we maar met zijn tweeen waren werd er niet gehaast. De bediening was uitstekend en het eten was voortreffelijk.We genoten van een AH gerecht en konden deze uitbreiden met een 4e gerecht.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellige ambiance, fijne bediening en lekker eten en een goede huiswijn
Ellie H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben in het restaurant heerlijk gegeten. De bediening was prima en wij zullen zeker nog een keer terugkomen.
Diverse vrienden hebben wij geïnformeerd over uw restaurant.
C.G. B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prima ontvangst, het eten en de wijn waren uitstekend, dit is voor herhaling vatbaar
Malti B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heel erg goed. De sfeer was goed. De bediening zeer deskundig en toch humoristisch , beleefd. En het eten .........heerlijk. je proefde de fijnheid in elk gerecht. Wij komen zeer zeker terug!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prachtige ambiance, vriendelijk en attente bediening en heerlijk gegeten!!
Wij schrokken echter van alle extra's, zoals brood en water, op de rekening.
Een volgend bezoek zeker waard!
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Hier genoten van ons driegangen AH-menu. De gerechtjes waren, evenals de vooraf geserveerde amuse, zeer smaakvol bereid. Bijzonder goed beviel ons de fles huiswijn, een Urmeneta rood. Prachtige locatie en ligging. Aardige bediening. We komen zeker terug.
B.L. H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Uitstekend! Mooie locatie, mooi gebouw, authentieke sfeer, vriendelijk personeel. Sfeervo en ongedwongen. Eten erg goed. Oog voor detail. Heerlijke amuse vooraf. Ik kan Floris V warm aanbevelen!
aart D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Geboren en getogen in buurgemeente Leidschendam was het er nog nooit van gekomen hier te dineren. Jammer, want het zal zeker niet de laatste keer zijn. We konden op een warme zomeravond lekker op het rustieke terras eten. We kregen als amuse een overheerlijke gazpacho van rode biet (met wat zure rode paprika om de grondsmaak van de bieten te neutraliseren). Perfect! Mijn tafelgenote genoot van haar bisque van langoustine en ikzelf deed dat van mijn op een krokante papadum geserveerde carpaccio, perfect op temperatuur. Ook de hoofdgerechten (resp. ossenhaas en bavette) waren van grote kwaliteit. De ober/gastheer wist zonder zich op te dringen met al zijn kennis over eten en drinken de avond tot een heel speciale te maken. De huiswijnen (Urmeneta, Chili, 2016) zijn uitzonderlijk smaakvol. Keuken en bediening maken er hier iets heel moois van, een aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prime sfeer lekker eten prettige bediening zeer kundig ,men wist enthousiast en met passie over de wijnen te vertellen en de tafels waren buiten gedekt wat heel gezellig was
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
commentaar: het eten en de service zijn ons erg goed bevallen. Helaas vond ik de prijzen van het water en glaasjes wijn erg overdreven; zelfs moeten wij voor alle extras flink betalen.
ROBNIEK .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De AH maaltijd aktie was qua prijs/ kwaliteit goed. 2pers. voor €40,- voor een 3gangen menu. Brood ( € 5,50) en garnituur( 3,50 per portie) bij het hooftgerecht wordt extra berekend. Ook geen probleem bij zo'n aanbieding want het moet toch ook rendabel voor de restauranthouder zijn.. Maar helaas was 1 van ons 4tjes ziek en waren we met 3 pers. Deze ene persoon moest dus €39,-- betalen voor het AHmenu en dat was te veel. Niet in verhouding met de prijs/kwaliteit. Gastgerichter was geweest in dat geval de ene persoon bijvoorbeeld € 25 te laten betalen want meer was het menu niet waard. Ook jammer dat er maar 2 tafeltjes bezet waren . Wij en een ander echtpaar terwijl de zaken er omheen vol zaten. Misschien een teken aan de wand. Wij wensen de aardige zwangere dame die ons bediende veel sterkte en geluk met haar toekomstige baby.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met 4 personen op vrijdagavond een 3-gangen verrassings menu gegeten. Kregen een amuse vooraf. Gerechten waten goed van smaak en mooi opgemaakt. Bediening was jong en wist niet alles precies uit te leggen. Maar we hebben genoten van de gerechten. Alleen dat er voor frites en brood extra geld wordt gevraagd vind ik niet passen als je 39 euro betaald voor een 3-gangen menu.
aehzitter .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervol ingerichte restaurant. Ik had aangegeven dat ik geen vlees en vis had. Daar was rekening mee gehouden en bij alle drie de gangen was ik aangenaam verrast. Het was én heerlijk én zag er allemaal prachtig opgemaakt uit. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Gerdy B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
In een woord: geweldig! Bijzondere gerechten, perfecte smaakcombinaties, uitstekende bediening. Wij zaten buiten op het mooie terras; hoe de sfeer binnen is, kan ik niet beoordelen. Maar dit restaurant is een grote omweg waard.