Over restaurant Floris V

Verfijnde smaken

In het kloppende hart van Voorschoten vind je dit gezellige restaurant. De chef serveert overdag en 's avonds verfijnde gerechten uit de Frans-internationele keuken. Een feestje om te zien en geweldig van smaak. Puur genieten dit!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Floris V

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijke 3 gangen menu met amuse vooraf en broodjes gegeten in een rustige en prettige ambiance met een lekker wijntje erbij en koffie na
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Bij ontvangst werden de jassen netjes aangenomen en werden naar ons tafel begeleid. De locatie bijzonder sfeervol. We hebben heerlijk gegeten alle gangen waren goed verzorgd. Alleen jammer dat er maar één menu werd aangeboden terwijl op de ah-Iens site keuze menu's werden vermeld. Mijn partner houdt niet van tonijn maar werd wel als voorgerecht als enige aangeboden. Ondanks de ah-actie vonden wij de prijs van het menu en de wijnen aan de hoge kant. Water, brood en een klein schaaltje friet werden ook apart in rekening gebracht. Ook jammer dat bij het verlaten van het restaurant wij zelf de jassen moesten zoeken. Een min-puntje van de service. Ondanks dit hebben wij een fijne avond gehad.
Janopdetuin .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Vlotte vriendelijke ontvangst, uitstekende keuken, vriendelijk personeel.Geen keuze menu via de AH actie, maar indien gewenst kon dit wel aangepast worden. Het werd echter niet aangeboden. Echter de kwaliteit van het eten, maakte dit voor ons meer dan goed.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Floris V stond al langer op onze lijst, en heeft de verwachtingen waargemaakt. We kregen een vast dagmenu met carpaccio, hert en een chocolade moelleux. Voor bijgerechten (brood, friet) moet wel extra worden betaald.
Braam .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het restaurant zit in een historisch pand, wat erg mooi en sfeervol is. De bediening is correct en vriendelijk. Als amuse is een heerlijk eenderilet gegegeten. Als voorgerecht aten wij op drie wijze bereide tonijn. Mooi van kwaliteit en aan te bevelen. Als hoofdgerecht aten wij hert met rode wijnsaus wat lekker mals was. Als verassing was er als dessert een warm chocoladetaartje. Perfect, maar erg machtig. Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke bediening! Veel privacy. Aanrader. Verder niets over tr zeggen maar moet 120 tekens volkletsen van Iens..
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooi en gezellig huiskamergevoel restaurant. Heerlijk gegeten met de restaurantactie. Het eten was top en bijzonder aardig en leuk personeel!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Floris V stond al lang op mijn verlanglijstje. Nette ontvangst. Vanwege de volle ruimte en een paar grotere tafels was het wel nogal rumoerig. Driegangenmenu gekozen. De carpaccio, met eendenlever en kaas, zette meteen het niveau: een heerlijk voorgerecht vol van smaken. Vervolgens een hertenbiefstuk met een wijnsaus, en tot slot een chocoladecakeje met ijs en slagroom.
Vanaf het moment dat de gerechten werden geserveerd hadden we geen last meer van de drukte om ons heen. Een mooie avond gehad!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Vertrouwde, gezellige, chique sfeer. Lekker en goed eten en laat je vooral verrassen door de wijn. Een geslaagde avond en we komen zeker nog een keertje terug
J.m.huijbregts .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij vonden het eten lekker en bijzonder, maar de porties wel erg klein. Bovendien moet je voor alle bijgerechten als brood en frites extra betalen. Daardoor is het eten bij Floris V erg prijzig. Ook de wijn is niet echt goedkoop te noemen erg aan de prijzige kant.
Koefjes1955 K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima gegeten met de AH kortingsactie. Prettige bediening en alle gerechten mooi geserveerd en van goede kwaliteit. Het restaurant ligt in een sfeervol authentiek straatje in Voorschoten.
Agnes L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Met een vriendin heb ik hier heerlijk gegeten met de AH actie. Erg goede gerechten! We hebben echt genoten en komen zeker een keer terug!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Floris V is een fantastisch restaurant als je heel luxe wilt eten. Wij zijn met 4 personen met de AH actie gegaan, maar hebben alle mogelijke uitbreidopties erbij genomen en dan ben je echt nog heel erg veel geld kwijt ondanks de AH actie. Hiervoor heb je dan wel een complete avond uit met zeer deskundig en gezellig personeel die precies weet hoe de etiquette behoort te worden uitgevoerd. Het eten en de wijnen, porten en sherry's zijn subliem en we vonden dat de zeer hoge rekening gewoon waard. Mijn tip is dus: ga hier eten als je luxe wilt en houd rekening met een hoge rekening maar geniet dan vooral ook van alles wat ze te bieden hebben!
Jwh R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wederom voortreffelijk gegeten. Goede kwaliteit gerechten in een ontspannen sfeer,
Zeker voor herhaling vatbaar. Alle 4 gangen waren van hoge kwaliteit en oogstrelend opgediend.
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Floris V. Het is daar niet goedkoop, maar alle gerechten zijn van prima kwaliteit.
De medewerkers zijn vriendelijk en professioneel en geven duidelijke uitleg over de gerechten.
Herrewijn H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij komen nu voor de 2e keer via ah actie bij Floris de V. Wederom werden wij weer verrast door de correctie houding van het personeel goede bediening en drie gangen menu was smaakvol en van goede kwaliteit.
Wij komen zeker hier weer terug.
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het restaurant is niet goedkoop, maar dat merk je aan de kwaliteit van de gerechten. Het 'betere' soort restaurant met vriendelijke bediening. De Voorstraat in Voorschoten is pittoresk en een goede keuze. Het gebouw ademt geschiedenis.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met AH restaurant-actie gegeten op aanraden van onze vrienden hadden we hier geboekt, geen spijt! Heerlijke gerechten en deskundige en vlotte bediening.
HedwigK .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was goed verzorgd, smaakte goed en was voor ons voldoende met een extra tussengerecht. Wel een aanrader!
De bediening was vriendelijk en correct. De dame wist precies wat er in de gerechten was verwerkt.
Heel klein minpuntje: om 18.00 uur op de site gekeken wat de gerechten waren, zoals is geschreven, maar om 19.00 uur waren de gerechten toch anders.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Geen keuzemenu. Het hoofdgerecht met lamsvlees was zéér matig. Als iemand geen lamsvlees wenst kon alleen met bijbetaling iets worden besteld. Bediening was niet erg geïnteresseerd.
Vorige week bij De Mazzel in dezelfde straat gegeten. Daar was het niet zo hoogdravend maar wel véél beter.