Florilympha

Lutterzandweg 16 7587 LH De Lutte Nederland Kaart

Over restaurant Florilympha

Gezelligheid en natuurlijke rust

De Florilympha blinkt uit in gezelligheid: in de winter als de haard brand en in de serre zodat het lijkt alsof je buiten zit. Midden in het groene landschap is dit restaurant gezegend met een geweldige locatie- een paradijs voor de wandelaars en fietsers. Op de menukaart vindt je een een grote variatie aan eigenwijze gerechten, met name bereid met streekeigen producten, maar ze komen ook regelmatig van over de grenzen.

Meer informatie over restaurant Florilympha

Maria S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Remco W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Afgelopen week weer ontzettend genoten van het heerlijke eten, de geweldige ambiance, prachtige omgeving en enorme gastvrijheid. Een team enthousiaste mensen die begrijpen waarvoor je in een restaurant komt................genieten, onthaasten en verrast worden. Tip: combineer het bezoek met een wandeling door het mooie Lutterzand, daarna lekker eten. Veel plezier alvast!
Esmeralda D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was een goed, gezellig restaurant. erg rusig op het moment dat wij er zaten.
Eten was goed, we horden zelfs dat er voor een andere meneer rekening met dieet werdt gehouden ondanks de ah actie.

Super avond gehad en super servies van personeel
Robin E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Redelijk goed restaurant. Gegeten met de AH kortingsbon. Gezellig interieur en goed en ruim voldoende eten. De grote bak patat was niet knapperig dat is erg jammer. En ruim een half uur moeten wachten op het dessert omdat het personeel zat te slapen. En een hele groep mensen liep door de zaak dat was erg rumoerig en irritant.
Inekevansanten .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Onverwacht lekker en goed gegeten met de AH kortingsbon. Met zorg bereid en prettige bediening. EIgenlijk alleen maar positief.
Hartigetaart .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gezeten. Krijgt waar voor je geld met het AHmenu. Goede rustige bedoening. 1 tip voor de kok: iets meer kruiden in de kruidenboter.
Tapas zijn leuk,bospaddenstoelensoep heerlijk. De bief puntjes en vis ook smakelijk, wellicht is een zoutig krokantje door de risotto of bij de risotto een optie zodat het iets meer bite krijgt. Mooie locatie.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
prima bediening en lekker gegeten. leuke inrichting en mooi gelegen in het bos. kinderen konden ook buiten spelen. bij slecht weer speelhoek binnen.
Famdekker4 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Via AH actie genoten van het leuke menu. De omgeving is mooi bosrijk, waarbij het restaurant mooi is geïntegreerd. De sfeer is ongedwongen.
NelK .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Met AH actiebon. Keuze uit 2 voor, hoofd en nagerechten. Vooraf namen wij de tapas, was heerlijk! Hoofd gerecht 1 pers. de vis en de ander de biefstukpuntjes. Beiden zeer tevreden hierover! Toetje ook verrukkelijk! Kortom hier is niets op aan te merken!
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wij hebben deelgenomen aan de AH restaurantactie. De gerechten waar je uit kon kiezen waren verzorgd en heerlijk! Je kreeg ruim voldoende, onze buikjes waren goed gevuld. Echt een aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Via AH geboekt 3 gangen menu. Heerlijk gegeten vooral het voorgerecht. Aardige bediening! Zeker een aanrader. Prachtige landelijke ambiance.
Mtjkoutstaal .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Op 9september j.l. hebben wij samen,man en vrouw heerlijk gedineerd ,
met gebruik making van de AH-bon.Er was een apart AH-menu wat zeer goed was.
Je kon kiezen uit vlees of vis.Wij hebben voor de vis gekozen,deze was heerlijk.
Verder kon je kiezen ui het voorgerecht en het nagerecht.Wij kozen voor een heerlijk tapas voorgerecht.Het nagerecht bestond uit een creme brulee en een panna cotta.Er werd een prima glas wijn bij geserveerd.Kortom wij hebben een heerlijke avond gehad.Als wij
weer in de buurt zijn komen wij beslist terug.Het personeel was correct en zeer vriendelijk.Er kwam een klas met kinderen binnen waardoor e.e.a. wat rumoerig !was.maar dat kan gebeuren.
B.j.j.nijhuis .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Fantastische omgeving ,er waren meerdere feestjes ,maar de bediening was prima
Het eten was gewoon goed ,en ruim voldoende ,
Wij komen zeker nog eens terug
Hamdevries .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, we konden kiezen uit 2 voor- hoofd- en nagerechten. Als je niet van biefstuk en vis houdt, dan heb je een probleem, maar wij vonden het ontzettend lekker. De bediening was uitstekend en ze hadden kennis van zaken. Het restaurant ligt in een prachtige omgeving en binnen straalt het warmte uit.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij kennen Florilympha al vele jaren! De uitstraling van de omgeving en het interieur zijn erg mooi.Het etentje was erg goed, de tapas Florylimpa en de biefpuntjes Stroganoff "" bijzonder lekker""
Bediening uitstekend vriendelijk, attente mooi gekleed!!
Henregberink .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We warenervor de tweede keer bij fl. omdat we de eerste keer al zeer tevreden waren. Dit restaurant verdient alle lof. Speciaal voor AH eters een speciaal menu dat er mag zijn. Zeer verfijnd. Bovendien een goed gevuld glas wijn voor een niet te hoge prijs. We gaan er ook eens eten van de gewone kaart. Florillympha veel succes.
Ria en Henk
Johveenstra .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was een mooie locatie Door de wind viel er wel veel uit de bomen op de tafel.
Filtjes op het glas brachten uitkomst.
De bediening was vriendelijk.
De tijden tussen de gangen waren ok, behalve bij het toetje dat duurde erg lang.
Al met al lekker gegeten en heerlijk buiten gezeten.
Wimpet65 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Geweldige gezellige mooie sfeer en zeer goed gegeten.
Zou dit menu zeker bij iedereen aanbevelen.
De bediening was vlot en had oog voor detail.
De gerechtjes zagen er goed verzorgd uit.
Top avond gehad????

J.vanderweerd .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het AH-diner bij Florilympha was absoluut de moeite waard. Aan alle onderdelen (vooraf, hoofd- en nagerecht) was ruim zorg besteed en de smaak was prima.
Wij hebben hier een heerlijke avond gehad in een leuke ambiance en met vriendelijk personeel, ook met dank aan het mooie weer.
Omdat wij niet uit de omgeving komen en hier een weekje op vakantie waren zullen we niet snel terug komen, maar voor eters uit de omgeving absoluut een aanrader.
Frits.molenaar .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Voorgerecht, Tappas origineel, met div. soorten brood,
soep was ook goed,

Hoofdgerecht wat minder, wat stugge biefstuk, moeilijke saus, teveel uien

Nagerecht waren ze ons vergeten helaas, na 45 min. toch nog gekregen...............

al met al, redelijk goed.