Florilympha

Lutterzandweg 16 7587 LH De Lutte Nederland Kaart

Over het restaurant Florilympha

Gezelligheid en natuurlijke rust

De Florilympha blinkt uit in gezelligheid: in de winter als de haard brand en in de serre zodat het lijkt alsof je buiten zit. Midden in het groene landschap is dit restaurant gezegend met een geweldige locatie- een paradijs voor de wandelaars en fietsers. Op de menukaart vindt je een een grote variatie aan eigenwijze gerechten, met name bereid met streekeigen producten, maar ze komen ook regelmatig van over de grenzen.

Meer informatie over restaurant Florilympha

MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Helma D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het menu werd probleemloos aangepast toen we aangaven dat één van ons geen varkensvlees eet.
Een lekker menu. De omgeving is mooi. Dit restaurant kunnen we zeker aanbevelen!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben goed gegeten op het terras, lekker uit de wind, prima. Jammer dat het AH menu precies hetzelfde was als bij de vorige AH actie.
freddy.kemerink .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het restaurant ligt in een mooie rustige en natuurlijke omgeving. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is van een goede kwaliteit met een redelijke prijs.
Wanneer wij in de buurt zijn gaan wij zeker hier nog een keer eten.
Diny M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
ligging van het restaurant is prachtig. De maaltijd was ook goed, behalve de mixgrill, was erg droog en ook de salade was zonder enige dressing.

Voorgerecht prima , vis van hoofdgerecht heerlijk en ook het dessert was okay
C A H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Alles was goed alles was goed alles was goed alles was goed ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.........................................
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gelegenheid is ons bekend. Gezellig, landelijk. Leuk terras. Vriendelijke, persoonlijke bediening. Beperkte kaart, ook lokale specialiteiten. Er worden ook congressen en vergaderingen gehouden in de bijbouw. Hoofdgebouw verzorgd en landelijk, kan oubollig uitgelegd worden. Toiletten optimaal verzorgd. Eten met aandacht bereid.
EvdStaaij .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten op de a. h actie, personeel heel kundig en goede uitleg aan tafel , we hopen hier weer terug te komen , heerlijk in de bossen met deze warmte
nel.adolfse .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heel lekker gegeten met de AH kortingsbon. Prachtige locatie midden in de natuur van het louter zand Het weer was prachtig dus we konden buiten eten. Al met al een goede keuze
Jolan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We moesten gebruik maken van een keuze menu, keuzes zijn goed. Helaas was het vlees van de hoofdgerechten erg slecht. We hebben dit aangegeven bij het meisje van de bediening, ze mocht ons een drankje van het huis aanbieden, prima. Vond wel jammer dat de kok niet de moeite nam om het met ons te bespreken. Nu moest het 'jonge'. Meisje van de bediening het met ons oplossen, dat deed ze prima!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gewoon een goed diner met lekkere huiswijnen voor een mooie prijs/qualiteit verhouding,geserveerd door vriendelijke en kundig personeel,in een mooie rustige omgeving.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Sfeervolle plek in de natuur. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie tot volle tevredenheid. Wij hebben gekozen als voorgerecht tapas, hoofdgerecht mixed grill, dat bestond uit 3 behoorlijke stukken vlees, t.w. biefstuk (prima kwaliteit), kip en varkensfilet, plus nog een stukje hartige groentetaart. Het nagerecht dat wij kozen was mango-ijs met kokos. De bediening is uiterst voorkomend. Aanrader.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wederom lekker gegeten bij Florilympha. Eerst lekker op het terras kunnen borrelen en het diner binnen mogen nuttigen. Omdat de porties goed waren verzochten wij het of toetje even kon wachten. Dit was geen enkel probleem. Koffie na uit een echt bonenapparaat, kon niet beter. Het was redelijk druk deze avond met zowel kleine als grotere groep gasten, maar qua geluidsniveau of vertraging in serveren van drankjes of het eten helemaal niets op aan te merken. Wij zeggen een dikke 10 en tot de volgende keer!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening in een prachtige omgeving
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De gerechten smaakten voortreffelijk, het zag er daarnaast nog goed uit en het werd uitgeserveerd wanneer wij
dat wilden al met al een fijne avond gehad.
Een klein min puntje wij zaten bij de uitgang met als gevolg dat als er mensen het restaurant verlieten wij een koude stroom over ons heen kregen.
Meine K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het is een gezellige locatie om te eten. Jammer dat er een open haard was. Dit had tot gevolg dat het op je luchtwegen slaat. Toen we thuis waren rook alles naar de open haard. Kleding kon gelijk de was in. De rieten stoelen waar we in zaten voelde niet prettig. Kon met moeite de stoel voor of achteruit schuiven.
Een groot minpunt was dat wij soep hadden besteld en dat in de soepkop van mijn man een grote barst zat die helemaal zwart was. Hier een opmerking tegen de bediening gemaakt. Die barst zag eruit alsof die er al lang in zat. Benieuwd of ze hem hebben weg gegooid.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben bij Florilympha gegeten met de AH restaurantactie. Personeel was vriendelijk en het eten heerlijk en voldoende. Ook de sfeer vond ik erg gezellig, een aanrader!
helma32 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vooraf hebben we mailcontact gehad ivm het meenemen van de hond, en dat contact was al veelbelovend.
Het ontvangst was erg vriendelijk, de serveerster was super vriendeljk, en straalde veel plezier in haar werk uit!
Erg fijn!!
We hebben erg gezellig gezeten, mooi en sfeervolle inrichting, mooie lokatie waar we geen bereik hadden (hoe relaxed is dat!!) en heerlijk gegeten..... een AANRADER Wij komen in ieder geval zeker terug!
b.j.m.mazeland .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben lekker en gezellig gegeten. Bediening was vlot en gemoedelijk het was er behoorlijk druk er was ook nog een groot familie feest met veel kleine kinderen maar daar storen wij ons niet aan.
Wij zijn gewend aan kleine kinderen en het bracht ons nog meer gezelligheid.
hennie181 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Er was op ons gerekend; mooi gedekte ruime tafel. Vriendelijk personeel dat oog had voor (klein)kinderen. Er was keuze uit twee ah-menu's: twee voorgerechten, twee hoofdgerechten, twee nagerechten. Ook voor de kinderen was er een ruime keuze uit kindermenu's. We hebben heerlijk gegeten.