Florilympha

Lutterzandweg 16 7587 LH De Lutte Nederland Kaart

Over het restaurant Florilympha

Gezelligheid en natuurlijke rust

De Florilympha blinkt uit in gezelligheid: in de winter als de haard brand en in de serre zodat het lijkt alsof je buiten zit. Midden in het groene landschap is dit restaurant gezegend met een geweldige locatie- een paradijs voor de wandelaars en fietsers. Op de menukaart vindt je een een grote variatie aan eigenwijze gerechten, met name bereid met streekeigen producten, maar ze komen ook regelmatig van over de grenzen.

Meer informatie over restaurant Florilympha

• : Parkeerplaats

Maandag vanaf 11:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Florilympha

tonnie.petra .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
het eten was goed . de locatie was goed(maar er was een groot gezelschap en dat geeft vel lawaai)de prijs was goed , omdat je 2 maaltijden kreeg voor een prijs. anders was het veel te duur!
Sjaak (J.C.) K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie locatie, goed eten en een prettige bediening. Jammer dat er een groot gezelschap zat dat erg luid aan het praten was. Zeer waarschijnlijk ligt dit aan de akoestiek van het gebouw.
EvdStaaij .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We komen hier weer graag terug, en met a.h actie ook netjes en goed , personeel is correct en vriendelijk ,
eten was lekker klaargemaakt
lusebeest .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prachtige locatie en zeer vriendelijk personeel. Van de mixed grill was de gekruide kip zeer smakelijk. Vooraf en toetje waren geweldig
feria7kram .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Kom regelmatig bij Florilympha en ook en ook nu weer was de service uitstekend en vriendelijk zoals altijd.
Het eten was lekker, maar zou ik daar twee maal 34,50 voor moeten betalen vind ik het aan de dure kant.
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Via de AH actie dit restaurant uitgekozen. Keuze uit 2 voorgerechten-hoofdgerechten en nagerechten. Vond ik vrij weinig. Het eten mag wat meer gekruid zijn en de opmaak van het bord mag wat meer aandacht aan besteed worden. Maar ik heb nig nooit zo'n kekkere cheesecaje gegeten!
Service / bediening prima.
Helma D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het menu werd probleemloos aangepast toen we aangaven dat één van ons geen varkensvlees eet.
Een lekker menu. De omgeving is mooi. Dit restaurant kunnen we zeker aanbevelen!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben goed gegeten op het terras, lekker uit de wind, prima. Jammer dat het AH menu precies hetzelfde was als bij de vorige AH actie.
freddy.kemerink .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het restaurant ligt in een mooie rustige en natuurlijke omgeving. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is van een goede kwaliteit met een redelijke prijs.
Wanneer wij in de buurt zijn gaan wij zeker hier nog een keer eten.
Diny M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
ligging van het restaurant is prachtig. De maaltijd was ook goed, behalve de mixgrill, was erg droog en ook de salade was zonder enige dressing.

Voorgerecht prima , vis van hoofdgerecht heerlijk en ook het dessert was okay
C A H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Alles was goed alles was goed alles was goed alles was goed ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.........................................
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gelegenheid is ons bekend. Gezellig, landelijk. Leuk terras. Vriendelijke, persoonlijke bediening. Beperkte kaart, ook lokale specialiteiten. Er worden ook congressen en vergaderingen gehouden in de bijbouw. Hoofdgebouw verzorgd en landelijk, kan oubollig uitgelegd worden. Toiletten optimaal verzorgd. Eten met aandacht bereid.
EvdStaaij .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten op de a. h actie, personeel heel kundig en goede uitleg aan tafel , we hopen hier weer terug te komen , heerlijk in de bossen met deze warmte
nel.adolfse .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heel lekker gegeten met de AH kortingsbon. Prachtige locatie midden in de natuur van het louter zand Het weer was prachtig dus we konden buiten eten. Al met al een goede keuze
Jolan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We moesten gebruik maken van een keuze menu, keuzes zijn goed. Helaas was het vlees van de hoofdgerechten erg slecht. We hebben dit aangegeven bij het meisje van de bediening, ze mocht ons een drankje van het huis aanbieden, prima. Vond wel jammer dat de kok niet de moeite nam om het met ons te bespreken. Nu moest het 'jonge'. Meisje van de bediening het met ons oplossen, dat deed ze prima!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gewoon een goed diner met lekkere huiswijnen voor een mooie prijs/qualiteit verhouding,geserveerd door vriendelijke en kundig personeel,in een mooie rustige omgeving.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Sfeervolle plek in de natuur. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie tot volle tevredenheid. Wij hebben gekozen als voorgerecht tapas, hoofdgerecht mixed grill, dat bestond uit 3 behoorlijke stukken vlees, t.w. biefstuk (prima kwaliteit), kip en varkensfilet, plus nog een stukje hartige groentetaart. Het nagerecht dat wij kozen was mango-ijs met kokos. De bediening is uiterst voorkomend. Aanrader.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wederom lekker gegeten bij Florilympha. Eerst lekker op het terras kunnen borrelen en het diner binnen mogen nuttigen. Omdat de porties goed waren verzochten wij het of toetje even kon wachten. Dit was geen enkel probleem. Koffie na uit een echt bonenapparaat, kon niet beter. Het was redelijk druk deze avond met zowel kleine als grotere groep gasten, maar qua geluidsniveau of vertraging in serveren van drankjes of het eten helemaal niets op aan te merken. Wij zeggen een dikke 10 en tot de volgende keer!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening in een prachtige omgeving
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De gerechten smaakten voortreffelijk, het zag er daarnaast nog goed uit en het werd uitgeserveerd wanneer wij
dat wilden al met al een fijne avond gehad.
Een klein min puntje wij zaten bij de uitgang met als gevolg dat als er mensen het restaurant verlieten wij een koude stroom over ons heen kregen.