Florilympha

Lutterzandweg 16 7587 LH De Lutte Nederland Kaart

Over het restaurant Florilympha

Gezelligheid en natuurlijke rust

De Florilympha blinkt uit in gezelligheid: in de winter als de haard brand en in de serre zodat het lijkt alsof je buiten zit. Midden in het groene landschap is dit restaurant gezegend met een geweldige locatie- een paradijs voor de wandelaars en fietsers. Op de menukaart vindt je een een grote variatie aan eigenwijze gerechten, met name bereid met streekeigen producten, maar ze komen ook regelmatig van over de grenzen.

Meer informatie over restaurant Florilympha

helma32 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
b.j.m.mazeland .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben lekker en gezellig gegeten. Bediening was vlot en gemoedelijk het was er behoorlijk druk er was ook nog een groot familie feest met veel kleine kinderen maar daar storen wij ons niet aan.
Wij zijn gewend aan kleine kinderen en het bracht ons nog meer gezelligheid.
hennie181 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Er was op ons gerekend; mooi gedekte ruime tafel. Vriendelijk personeel dat oog had voor (klein)kinderen. Er was keuze uit twee ah-menu's: twee voorgerechten, twee hoofdgerechten, twee nagerechten. Ook voor de kinderen was er een ruime keuze uit kindermenu's. We hebben heerlijk gegeten.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Rest.Florilympha goed bereikbaar ondanks sneeuw. Voor de AH . rest.actie was er een menuekaart, met een keuze uit 2 voor,hoofd en nagerechten. Wij hebben gekozen voor Tappas voorgerecht .super opgediend en erg lekker
Ook het hoofdgerecht biefpuntjes is aan te bevelen. Als na gerecht hebben we voor cremebrulle gekozen.
Ook de prijs 29,50 prima. Wij gaan er zeker weer naar toe
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Sympathieke ontvangst en vriendelijke bediening. Voorgerecht, lekker glaasje echte tomatensoep een goed hapje zalm en een mooi hapje kipsalade. Het hoofdgerecht, biefpuntjes Stroganoff was goed, maar niet bijzonder.
Het nagerecht crème brullée met vanille ijs was weer prima. De espresso vonden wij erg sterk.
Mooi groot terras, iets om met mooi weer een keer gebruik van te maken.
KarinCo .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Eten was erg lekker maar alle gerechten iets aan de te zoete kant en erg machtig.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten en bedienen was prima. grote tegenvaller was de temperatuur van het restaurant. Men had ons een plek bij het raam toebedacht, de vloer bij Florilympha bestaat uit straatklinkers, in deze tijd van het jaar moet men toch weten dat dat heel koud optrekt. Er was getracht dit te compenseren met een open haardvuur, waar wij ongeveer drie meter vanaf zaten. Maar ja, de dames die goed konden bedienen, hadden van een goed onderhouden haardvuur geen kaas gegeten. De houtblokken waren veel te dik, een open vuur moet je opbouwen met dun hout en dan geleidelijk naar dikker. Ik hoop dat hier aandacht voor komt, ik kom hier voorlopig in de wintertijd niet weer.
Remco W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Afgelopen week weer ontzettend genoten van het heerlijke eten, de geweldige ambiance, prachtige omgeving en enorme gastvrijheid. Een team enthousiaste mensen die begrijpen waarvoor je in een restaurant komt................genieten, onthaasten en verrast worden. Tip: combineer het bezoek met een wandeling door het mooie Lutterzand, daarna lekker eten. Veel plezier alvast!
Esmeralda D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was een goed, gezellig restaurant. erg rusig op het moment dat wij er zaten.
Eten was goed, we horden zelfs dat er voor een andere meneer rekening met dieet werdt gehouden ondanks de ah actie.

Super avond gehad en super servies van personeel
Robin E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Redelijk goed restaurant. Gegeten met de AH kortingsbon. Gezellig interieur en goed en ruim voldoende eten. De grote bak patat was niet knapperig dat is erg jammer. En ruim een half uur moeten wachten op het dessert omdat het personeel zat te slapen. En een hele groep mensen liep door de zaak dat was erg rumoerig en irritant.
inekevansanten .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Onverwacht lekker en goed gegeten met de AH kortingsbon. Met zorg bereid en prettige bediening. EIgenlijk alleen maar positief.
hartigetaart .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gezeten. Krijgt waar voor je geld met het AHmenu. Goede rustige bedoening. 1 tip voor de kok: iets meer kruiden in de kruidenboter.
Tapas zijn leuk,bospaddenstoelensoep heerlijk. De bief puntjes en vis ook smakelijk, wellicht is een zoutig krokantje door de risotto of bij de risotto een optie zodat het iets meer bite krijgt. Mooie locatie.
laura H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
prima bediening en lekker gegeten. leuke inrichting en mooi gelegen in het bos. kinderen konden ook buiten spelen. bij slecht weer speelhoek binnen.
famdekker4 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Via AH actie genoten van het leuke menu. De omgeving is mooi bosrijk, waarbij het restaurant mooi is geïntegreerd. De sfeer is ongedwongen.
NelK .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Met AH actiebon. Keuze uit 2 voor, hoofd en nagerechten. Vooraf namen wij de tapas, was heerlijk! Hoofd gerecht 1 pers. de vis en de ander de biefstukpuntjes. Beiden zeer tevreden hierover! Toetje ook verrukkelijk! Kortom hier is niets op aan te merken!
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wij hebben deelgenomen aan de AH restaurantactie. De gerechten waar je uit kon kiezen waren verzorgd en heerlijk! Je kreeg ruim voldoende, onze buikjes waren goed gevuld. Echt een aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Via AH geboekt 3 gangen menu. Heerlijk gegeten vooral het voorgerecht. Aardige bediening! Zeker een aanrader. Prachtige landelijke ambiance.
mtjkoutstaal .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Op 9september j.l. hebben wij samen,man en vrouw heerlijk gedineerd ,
met gebruik making van de AH-bon.Er was een apart AH-menu wat zeer goed was.
Je kon kiezen uit vlees of vis.Wij hebben voor de vis gekozen,deze was heerlijk.
Verder kon je kiezen ui het voorgerecht en het nagerecht.Wij kozen voor een heerlijk tapas voorgerecht.Het nagerecht bestond uit een creme brulee en een panna cotta.Er werd een prima glas wijn bij geserveerd.Kortom wij hebben een heerlijke avond gehad.Als wij
weer in de buurt zijn komen wij beslist terug.Het personeel was correct en zeer vriendelijk.Er kwam een klas met kinderen binnen waardoor e.e.a. wat rumoerig !was.maar dat kan gebeuren.
b.j.j.nijhuis .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Fantastische omgeving ,er waren meerdere feestjes ,maar de bediening was prima
Het eten was gewoon goed ,en ruim voldoende ,
Wij komen zeker nog eens terug
hamdevries .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, we konden kiezen uit 2 voor- hoofd- en nagerechten. Als je niet van biefstuk en vis houdt, dan heb je een probleem, maar wij vonden het ontzettend lekker. De bediening was uitstekend en ze hadden kennis van zaken. Het restaurant ligt in een prachtige omgeving en binnen straalt het warmte uit.