Florent

Visschersplein 75 3511 LX Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Florent

Sex and the City op z’n Frans

Een stukje Sex and the City in Utrecht. Het hippe New York komt tot leven in het stijlvolle interieur van Restaurant Florent. In de bistro verwennen Lamber van Dam en Thomas Haukes je met Franse lekkernijen met veel groente.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Florent

10 minuten lopen vanaf het centraal station
  • : Betaald parkeren in de buurt (Springweg garage is op 3 minuten loopafstand)

Maandag t/m Zaterdag
Zondag
- Brunch / Lunch 11:00 - 17:30
- Diner 18:00- 23:00

Froukje T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer goede ervaringen met dit restaurant. Afgelopen week was het eten en de bijpassende wijnen weer helemaal goed. Voor het verrassingsmenu gegaan met bijpassende wijnen. De open ravioli was heerlijk, maar niet te zwaar (als voorgerecht). Goede balans in hoeveelheden.
Ontvangst en service liet een beetje te wensen over met wat ik gewend was/ben. We werden allereerst genegeerd bij aankomst (zelf onze jas maar opgehangen). Daarnaast leek de serveerster gedurende avond een beetje geïrriteerd en was er meer aandacht voor andere gasten (vrienden/bekenden?).
michiel V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ambiance is goed en heeft ons op het verkeerde been gezet. Tweemaal op de wijnkaart de wijn niet hebben kan niet. Daarnaast als je vraagt of je vlotte opvolging na het hoofdgerecht wil dan is 45 minuten niet erg vlot. Kortom voor ons een tegenvaller.
shopperella .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik heb wederom een heerlijke avond gehad bij Florent.

Het eten is verrukkelijk, prijs kwaliteit verhouding is perfect, de sfeer is gemoedelijk en gezellig, het restaurant heeft een prachtig interieur met heerlijke stoelen en de open keuken maakt het helemaal af!
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekkere originele vegetarische gerechten en de bediening was vriendelijk en enthousiast.
Jens C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wederom uitstekend gegeten. Ondanks het feit dat het super druk was wist het personeel de geweldige gerechten snel uit te serveren, met de persoonlijke aandacht die we van Florent gewend zijn! In een zeer informele ambiance!
Christina B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Glas cava werd uitgeschonken bijna zonder bubbels en lauw maar naar opmerking opgewisseld. Zeer attent bij de koffie werd de boterkoek omgewisseld voor bonbons na een opmerking dat ik deze niet lust. Prima avond, lekker gegeten, temperatuur iets aan de koele kant en ookal zat het restaurant niet vol, veel rumoer. Bediening erg goed en sommige porties van het eten aan de hele ruime kant. Twee gangen was ruim voldoende.
Nettie K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk eten en goede bediening. Ik had wel n.a.v. de website meer groenten verwacht. Dus graag meer groenten!
Heerlijke wijnen, ook per glas.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk verzorgd eten. De combinaties die worden aangeboden is over nagedacht. Daardoor zijn de smaken verrassend en soms zeer verfijnd. Zo werd ons aangeraden om van het voorgerecht in elke hap de verschillende onderdelen op te nemen. Dat maakte het extra lekker. De hoeveelheden zijn ook zodanig dat je je niet overvoerd voelt en er ook niets hoeft te worden weggegooid. Kortom, wat ons betreft een echte aanrader.
MSK1 S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het Chef Special menu was erg heerlijk, en de a la carte gerechten ook. Bijpassende wijnen maakten het helemaal af. Absolute aanrader.
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer met zeer vriendelijke bediening. Chef's menu is een aanrader! De creativiteit van de koks zijn een belevenis op zich!
WHGM D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk(st) gegeten, prettige gastvrouwe en lekkere ongedwongen sfeer. Restaurant tip ontvangen maar die gaan we zeker weer verder delen!
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten,verfijnde keuken.
Vriendelijk personeel
Echt een aanrader
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het eten was best aardig, hoewel ook niet heel bijzonder. Ronduit teleurstellend was de ontvangst en de bediening. Heel onpersoonlijk en weinig echt contact en aandacht. Geen gevoel voor humor. Ik had niet de indruk dat de dames plezier hadden in hun werk.
Birbiri .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Uitstekend! Heerlijk eten. We hebben een gezellige avond gehad. We waren hier eerder met zijn tweeën en dat beviel. Dit keer onze kinderen meegenomen. Op zich beviel het opnieuw maar het was dit keer behoorlijk rumoerig. Gezelligheid is prima en het wás ook druk, maar ik denk dat er op de akoestiek veel af te dingen is. Dat was het enige dat wel wat stoorde. Verder fijn!
Geert R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Verrassingsmenu was erg geslaagd. Vooral de twee versies van hert in het hoofdgerecht waren erg bijzonder. Wijnprijzen zijn te duur.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Goede prijs kwaliteit
Aangenaam rustig en mooi ingericht
Goed bereikbaar per auto en ov
Aanrader!
Vroom A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima eten en wijn , goede prijs kwaliteit verhouding , Prettige omgeving !
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
In plaats van pakjesavond uit eten :-) Eerder bij Florent geweest in verschillende bezettingen. De sfeer is goed en het eten lekker. De wijn goed. We hebben genoten. Rustig op 5 december maar niet te rustig. We komen terug!
Ynte T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Harstikje goed
samasrim .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vrijdag gegeten met een vriendin. Het eten was echt heel goed. De service ook. De reviews over kleine porties deel ik absoluut niet. Het voorgerecht was eigenlijk zeker te veel voor 1 persoon, ik was blij dat we dat gedeeld hadden (Bospaddenstoel kroketten). Als hoofdgerecht had ik het vispannetje (lekker en licht). Ik kom zeker nog eens terug.