Florent

Visschersplein 75 3511 LX Utrecht Nederland Kaart

Foto's van gerechten

Over het restaurant Florent

Sex and the City op z’n Frans

Een stukje Sex and the City in Utrecht. Het hippe New York komt tot leven in het stijlvolle interieur van Restaurant Florent.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Florent

10 minuten lopen vanaf het centraal station
  • : Betaald parkeren in de buurt (Springweg garage is op 3 minuten loopafstand)

Maandag t/m Zaterdag
Zondag
- Brunch / Lunch 11:00 - 17:30
- Diner 18:00- 23:00

Jouw recensie over het restaurant Florent

Kaspar D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Geweldig restaurant! Mooie gebalanceefde gerechten, goede aanbevelingen door vriendelijk personeel! Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Alleen de akoestiek is verschrikkelijk. Kon soms mijn partner niet horen. Nu is er overal harde materialen op vloer en wanden. Misschien meer gordijnen ophangen. Ondanks dat we heerlijk gegeten hebben, hou het harde geluid me tegen om nog eens te gaan
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een genot om er te eten. Ik kan iedereen aanraden om het uit te proberen. Naast de bijzondere gerechten een prettige bediening die goed luistert naar wat de klant wilt. Tot de volgende keer!
Leonore D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima gegeten met zorg en expertise bereid. Zeer goede bediening. Heel attent en goede tussenpozen.
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Één van mijn favorieten inhebt centrum v Utrecht, op loopafstand v Utr Centraal.
Heerlijke bijpassende wijnen, originele en klassieke gerechten, allemaal lekker.
veronique T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
met zes personen TOP gegeten. het 4 gangen diner was lekker, goede smaak en samen met wijnarrangement een hele goede keus. bediening was attent, voorkomend en hield de tafel goed in de gaten
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We aten goed en een heel goede gastheer en gastvrouw.
Jammer dat ze niet zelf aanbieden nog frites of brood erbij te serveren en dat ze geen terras hebben.
Anne-Marie M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Spannende en mooi opgemaakte gerechten, een persoonlijke bediening met uitstekende wijnadviezen, goede stoelen en tafels met ruimte ertussen en geen storende muziek. Kortom, alles wat je nodig hebt voor een fijne avond met een goed gesprek.
Kathalijn V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
ronde tafels zijn goed, maar de 2 pers. tafels veel te dicht op elkaar. Na het hoofdgerecht geen aandacht meer van de bediening. Service en aandacht onvoldoende. Gerechten zijn wel goed.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het personeel was zeer vriendelijk, niet overdreven, precies goed. Het, eten was goed, alleen de akoestiek kan beter. Prima avondje gehad. Ik kan dit restaurant iedereen aanbevelen.
Huug B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Vrienden hadden voor het gezelschap gereserveerd voor donderdagavond. Restaurant ziet er goed uit. Modern ingericht. De service was redelijk. Jonge bediening, traag met opnemen. Service moet echt beter met deze prijzen. Qua eten: het voorgerecht - de kroketten van mosselen - waren prima! Ook de voorgerechten van tafelgenoten waren goed. Wijn (Malbec per fles) - was zijn kleine 30 euro niet waard. Fles twee - een overblijvertje (Aglianico del Vulture - zelfde prijs) was iets beter, maar ook aan de prijs voor tafelwijntje. Qua eten ging het helaas daarna snel minder, voor de vegetariër was er maar een hoofdgerecht op de kaart en die was op, dus kwam er een bord met groenten ter vervanging. Verzorgd, maar saai. Steak Florent (simpel maar goed stukje sukade), mooi opgemaakt was ok. Nagerechten netjes - kaasplankje ook geen topper. Redelijk lang moeten wachten tussen hoofd- en nagerecht. Al met al voor kwaliteit van eten redelijk gepeperde rekening - van 250 EUR voor vier personen. Voor mij geen reden Florent aan te bevelen.
Nieske C.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, originele gerechten, prettige service, fraaie setting.
We hadden een heerlijke zomeravond gezeten voor de open deuren.
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk eten, bediening was goed en deskundig, goed team can jonge mensen met passie voor hun vak!
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer hartelijke ontvangst en bediening. Heerlijke gerechten in het viergangenmenu. Goede bijpassende wijn geadviseerd. De gerechten kwamen lekker vlot door. Erg fijne avond gehad.
Helena26 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima restaurant, fantastische gerechten, fijne persoonlijke bediening en leuke inrichting. Echt een toppertje in Utrecht en voor herhaling vatbaar!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten van een 4 gangen menu. Heel mooi opgediend.
Bediening prima, wisselende personen.
Sfeer heel goed.
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Uitermate vriendelijke en deskundige bediening (was meer een fijne begeleider van ons diner). Menu vd chef heerlijk! als start een bouillabaisse die in Cassis niet zou misstaan. Toen heerlijk rund op tarte tatin van gekonfijte ui. Mooie kazen en als dessert combinatie van zoete heerlijkheden. Wijn (montepulciano) en dessertwijnen paste allemaal perfect.

Tip: bestel friet en krijg de lekkerste rösti ever....:-)
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het klopt helemaal! Eten, wijntje, inrichting en personeel... Top!
jaike S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk eten, we hadden het chef's special 3 gangen menu. Mooi opgemaakte gerechten. Prettige bediening. Goede wijnen. Ik kom zeker eens terug!
juditho .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wat een verrassend leuk restaurant, in deze straat verwacht je dit niet. Heerlijk gegeten, goede wijn gedronken en de sfeer was top. Ik vraag me echt af waarom het niet afgeladen vol zit bij florent!