Florent

Visschersplein 75 3511 LX Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Florent

Sex and the City op z’n Frans

Een stukje Sex and the City in Utrecht. Het hippe New York komt tot leven in het stijlvolle interieur van Restaurant Florent. In de bistro verwennen Lamber van Dam en Thomas Haukes je met Franse lekkernijen met veel groente.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Florent

10 minuten lopen vanaf het centraal station
  • : Betaald parkeren in de buurt (Springweg garage is op 3 minuten loopafstand)

Maandag t/m Zaterdag

Paxsmo86 D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
P T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Prima ontvangst, goede keuken.
Egbert M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Eten en bediening grote klasse, minpunten: in eerste instantie werden we voor diner geplaatst aan hoge bartafel ( geweigerd) , het geluidsnivo is erg hoog, je moet bijna schreeuwen om elkaar te verstaan...
Fieke W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prima eten. Vriendelijke deskundige bediening. Prijs kwaliteitsverhouding goed
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Jaren geleden al eens gegeten. Toen al goed en nu nog beter. Prima brood vooraf. Goede en redelijk geprijste Gewurztraminer voor bij de twee door ons gekozen gerechten. Kroketten van bodpaddestoelen vooraf en eendeborst met rillette van eend als hoofdgerecht. Vooraf prima brood met gezouten boter. Tafelwater. Voorgerecht kwam in snel tempo. Prettig. Mooie vulling van de kroket. Geserveerd met aangemaakte knolselderijlinten en mayo. Prima gerecht. Goed passend bij de wijn. Gold ook voor het hoofdgerecht. Werkelijk perfect gebakken eendenborst. Met daaronder de rillette. Prima dus. Jammer dat het geluidsniveau behoorlijk hoog is. Maar dat werd meer dan goed gemaakt door de super attente bediening! Op naar de volgende keer.
Gerbrand K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een van de betere restaurants van Utrecht. Heerlijk eten voor een vrij redelijke prijs. Professioneel gedaan en de entourage is strak en toch gezellig
Strahinja V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goede sfeer, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Ik heb Florent voor Valentijnsdag gekozen en het voldeed volledig aan mijn verwachtingen.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mooi en sfeervol ingericht. Prima service en heerlijke mooie gerechten. Zorg wel dat je aan de kant van het Vischersplein een tafel reserveert. Daar is meer privacy te vinden!
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Aanrader, voortreffelijk eten, goede bediening, niet duur voor dit nivo
JW A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Overal een 8. Voor Utrechtse begrippen een 9.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk feestelijk diner gehad. Eigenlijk een ster waardig met een erg goede prijs kwaliteit verhouding. We raden dit restaurant zeker aan!
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten op een vrijdagavond. Leuke gerechten, met heerlijke smaken. Een mooie koude vis met een fijn zuurtje erbij, prima! En een fijn hoofdgerecht van een rose stukje eend met mooie winterse groenten die fantastisch smaakten. Je kunt de licht zwavelige geur van spitskool nooit helemaal laten verdijwnen maar je proeft iets heel moois! En een mooi zoet en notig toetje, erg lekker.
De medewerkers zijn heel vriendelijk , geven goede uitleg bij de gerechten, en serveren een goede wijn.
Dank dames en heren van Florent, we genoten!
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie smaken. Goed bereide gerechten.
Zijn ook royaal met de wijn.
titia N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Het was gewoon in alle opzichten prettig en goed om daar uit eten te gaan.
Goede sfeer. Je kon gewoon met elkaar praten wat in menig restaurant tegenwoordig vanwege de resonantie van geluid bijna niet mogelijk is.
Farah H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was mijn 2e keer bij Florent met mijn partner. Ik krijg altijd de juiste wijnen met mijn keuzes en elke keer word Ik verrast.

Heerlijk gegeten, prima ambiance en vriendelijke service. Kortom, zeer tevreden mee en zeker een aanrader.
hulstw .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima ontvangst en bediening. De gerechten waren goed bereid en zeer smaakvol. Akoestiek is helaas niet optimaal. Had af en toe moeite met het verstaan van tafelgenoten.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een donderdagavond geweest. Fijne bediening, mooie, bijzondere smaken (millefeuille met zonnevis, raviolo met draadjesvlees). Je wordt hier echt in de watten gelegd.
Froukje T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer goede ervaringen met dit restaurant. Afgelopen week was het eten en de bijpassende wijnen weer helemaal goed. Voor het verrassingsmenu gegaan met bijpassende wijnen. De open ravioli was heerlijk, maar niet te zwaar (als voorgerecht). Goede balans in hoeveelheden.
Ontvangst en service liet een beetje te wensen over met wat ik gewend was/ben. We werden allereerst genegeerd bij aankomst (zelf onze jas maar opgehangen). Daarnaast leek de serveerster gedurende avond een beetje geïrriteerd en was er meer aandacht voor andere gasten (vrienden/bekenden?).
Tereza V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Ik zou florent zeker aanbevelen, is een van de lekkerste restaurants in utrecht!