Florent

Visschersplein 75 3511 LX Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Florent

Sex and the City op z’n Frans

Een stukje Sex and the City in Utrecht. Het hippe New York komt tot leven in het stijlvolle interieur van Restaurant Florent. In de bistro verwennen Lamber van Dam en Thomas Haukes je met Franse lekkernijen met veel groente.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Florent

10 minuten lopen vanaf het centraal station
  • : Betaald parkeren in de buurt (Springweg garage is op 3 minuten loopafstand)

Maandag t/m Zaterdag
Zondag
- Brunch / Lunch 11:00 - 17:30
- Diner 18:00- 23:00

Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Goede prijs kwaliteit
Aangenaam rustig en mooi ingericht
Goed bereikbaar per auto en ov
Aanrader!
Vroom A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima eten en wijn , goede prijs kwaliteit verhouding , Prettige omgeving !
Mark L.
Samasrim .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten en top service!!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima ontvangst in een gezellig restaurant in hartje Utrecht. Eten was van uitstekende kwaliteit, in niet al te grote porties, ook omdat geen bijgerechten geserveerd worden. Open keuken toonde ons goed op elkaar afgestemd personeel.
B B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goed eten (paddenstoelenkroketten met mosterd!) en heerlijke (alledaagse maar smaakvolle) fregola. Pijnboompittentaart was gedrenkt in caramelsaus; vrij zwaar. En matige akoestiek.
Lesley E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was weer een top avond bij Florent, supergoed ontvangst en zeer vriendelijke brigade met een uitstekend advies.......gerechten stuk voor stuk heerlijk.

Echt een aanrader!
Neige .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Modern ingericht, attente bediening. Gerechten op de kaart voor ieder wat wils. Lekker gegeten, het ging iets te snel, Het wijntje bij het voorgerecht was na het hoofdgerecht pas op. Het dessert was wat te machtig. De kwaliteit van het eten is prima, alleen voor mijn gevoel net een paar eurootjes te duur.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een uitstekende 'Sunday-lunch' met een zeer vriendelijke bediening. Ze had kennis van zaken en informeerde ons op uitstekende wijze. Een aanrader
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten prettige bediening inderdaad wat weinig bloedworst maar allemaal even heerlijk
Hansbs .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Kwaliteit van de gerechten in verhouding tot de prijs gewoon prima. Er wordt ook op goed niveau gekookt. Bediening is vlot, superaardig en ook deskundig. Aandachtspuntje is misschien dat je op de hele avond verschillende mensen aan je tafel krijgt waardoor dingen weleens dubbel worden gevraagd. Ik vind het restaurant een aanrader.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Gekozen voor 4 gangen chef's special met wijnarrangement en het was heerlijk! Goeie uitleg en fijne bedoening. Zoals altijd een feestje om hier te eten!
W.devries .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Eten was lekker, maar met beetje meer inspanning zou het echt bijzonder zijn geweest. Vond de millefeuille teleurstellend, en in de bloedworst met bietjes was er wel erg weinig bloedworst. Wijn was prima, en de vriendelijke bediening was zeer behulpzaam bij een goede wijnkeuze. Al met al geslaagde avond, prijs/kwaliteit viel een beetje tegen.
KBW75 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Tweede keer dat ik hier kwam, juist ook omdat de eerste keer zo goed beviel. Lekkere wijnen die perfect pasten bij de gangen, echt heerlijk allemaal.
1 puntje: de rosti smaakte licht naar vis, hoewel er niet in olie gefrituurd was waarin ook vis gefrituurd was (denk aan tempura garnalen). Kon wellicht aan de olie liggen.
Verder: gewoon gaan, superlekker.
W Ilto N O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zondag 2 oktober 2016 hier wezen eten. Weer een restaurant open op zondag, erg prettig. Was er erg druk, maar gelukkig was er nog een plekje. Naast de open keuken, fijn om te zien hoe er in de keuken gewerkt werd. De bediening had het druk, maar soms sprong er iemand van de keuken bij. Dat was heel prettig.

Eten was wat ik ervan had verwacht, gezien de eerdere beoordelingen. En het restaurant heeft een interieur waar ik heel erg blij van wordt. Dat had ik eerder, bij het voorbijlopen, al gezien.
Lisauiteten .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prachtig restaurant verstopt achter de Mariaplaats. Prettige sfeer, kundige bediening. We hebben genoten van het viergangenmenu. Alleen het dessert was wat teleurstellend, verder alles top.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wat een fijne en goed verzorgde avond. We begonnen aan een hoge tafel, maar zodra er een lage tafel vrijkwam werden we hierheen gebracht (zonder vragen). De service is heel attent, informeel, maar zeker niet té informeel. Het vier gangen menu van de chef was heerlijk, en voor ons met heel veel nieuwe smaken.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten bij Florent is zeer goed. Mooie visgerechten zoals gerookte botervis en snoekbaars met parelgort. En de eend was ook mooi klaargemaakt. De bijpassende wijnen waren met zorg uitgezocht.
De grote teleurstelling was de ontvangst: niet vriendelijk en je gast een welkom gevoel geven. En de bediening: na een half uur je gasten pas vragen wat ze willen drinken kan gewoon niet. Pas na een opmerking werd dit hersteld. Uiteindelijk aperitief van het huis gekregen als goedmaker, de buren naast ons de koffie vanwege het lange wachten. Hier gaat iets niet helemaal goed. En dat is jammer, want de keuken is perfect.