Over het restaurant Floor17

Floor17 is the place to be

Geniet van een heerlijke lunch of diner, terwijl je uitkijkt over onze prachtige hoofdstad. De open keuken, vlotte bediening en goede muziek zorgen voor een perfecte avond uit. Met op vrijdagavond een goede DJ en heerlijke hapjes is dit de ideale start van het weekend! Een perfecte combinatie tussen een unieke entourage, hoge kwaliteit service en een culinair genot.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Floor17

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

AG1987 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hier weer met 2 andere collega's wezen eten en wat een verwennerij! Gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu en ondanks onze dieetwensen was dit geen enkel probleem. Genoten van combinaties met bloemkool, de ceviche van kabeljauw en de steak tartaar. De chef van het restaurant, Inan, kwam zelfs een aantal keer langs om de gerechten uit te leggen en te checken of alles naar wens was. Fantastisch! Daarnaast was de overige bediening, Maurits, Samuel en Bhutan, ook goed. Duidelijk aanwezig en vlot in de omgang. Gelukkig niet zulke stijve bediening. Overall een heerlijke avond gehad. We komen snel nog een keer!
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ten opzichte van eerder vinden we de inrichting en bediening sterk verbeterd. Gerechten zijn weliswaar klein maar mooie combinaties en goed van smaak. Door de kleine porties bestel je wel wat meer waardoor je wat duurder uit bent maar het is het zeker waard!
Nori Martinez B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ben al eerder bij Floor 17 geweest, ben blij dat de kaartsysteem wederom is aangepast. De 5-verassingsmenu is echt top! Voor een redelijke prijs. Service personeel is hartstikke goed, bordpresentatie is echt top! Kom graag terug. Echte aanrader
timon2003 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Weer heel goed gegeten. We hadden deze keer het vijf gangen menu met bijpassende wijnen. Vijf gangen lijkt veel maar de porties zijn niet groot en heel erg goed. Het gaat om kwaliteit en niet kwantiteit. Omdat de porties niet heel groot zijn ben je aan het einde niet tonnetje rond maar gewoon goed voldaan. Het uitzicht is uiteraard geweldig. Er was voor ons een mooie tafel aan het raam gereserveerd. Bediening is vriendelijk, attent en vakkundig. Floor 17 is geen low budget restaurant. Maar voor wie van lekker en kwalitatief goed eten houd is dit zeker een aanrader.
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Mooie tent waar service heel duidelijk een belangrijk aandachtspunt is. De meeste medewerkers doen dit op een leuke manier. De jongen die ons bediende gaf ook goeie service en was snel, maar deed dat zooo gedienstig dat we er een beetje onpasselijk van werden. Met de hele tijd z'n hand op z'n borst en zo'n beetje achterwaarts kleine buiginkjes makend verliet hij de tafel. Ik was bijna bang dat hij dacht anders slaag te krijgen... Service voelt beter aan als het niet gedienstig en onderdanig is. Stand up straight, be witty and galant. Eten was heeeerlijk. De akoestiek is niet heel relaxed.
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We komen al 5 jaar bij Floor 17. We hebben altijd erg genoten van de gerechten en sfeer. Romantische en geweldig eten. Wat ons gisteren erg opviel was de prijs, deze is extreem verhoogt waar we wel erg van schokken.
Eerder had men de keus in het 3 gangen menu en kreeg je tussendoor allerlei amuses wat heerlijk was en voor een schappelijke prijs. Toen was de mogelijkheid ook om glazen wij te bestellen en nu helaas niet meer.

Eerder waren wij hier tussen de €90 en €120 kwijt voor een heerlijk diner... nu tussen de €145 en €170.. toch wel een extreme verhoging. We zullen hier zeker blijven komen en we raden het ook echt iedereen aan want het eten is heerlijk. Maar het wordt voor ons alleen voor speciale gelegenheden omdat de prijs te hoog is geworden.

Aanrader, maar prijzig.
Tony S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
mooie locatie met fraai uitzicht over Amsterdam, zeker gezien het prachtige heldere weer. Lunch was goed, smaak prima en redelijke keuze. Voor de prijs zou bij de hamburger nog wel iets van frites mogen worden geleverd. Bediening was goed.
anwester .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten met mooi uitzicht! De bediening was erg goed. Alleen bij binnenkomst verliep het iets rommelig, niemand ving ons op. Verder was het allemaal positief. We komen graag een keertje terug.
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
In de middag al naar de 17e verdieping gegaan om als aperitief een paar cocktails te drinken. Erg leuke sfeer, mooi uitzicht en fantastische cocktails. Niet alleen de standaard cocktails die iedereen kent, maar ook andere creaties. Bediening erg vriendelijk. Jammer dat er geen vegetarische/veganistische borrelhapjes te bestellen zijn.
Daarna een paar tafels opgeschoven naar de restaurantzijde voor een 5-gangenmenu waarvan 1 in de veganistische versie (vooraf aangekondigd). Het eten was smaakvol en werd mooi geserveerd. De ene gang wat mooier opgemaakt en smaakvoller dan het andere, en over het algemeen dus van goede kwaliteit. Bijpassend wijnarrangement was verrassend gewaagd en lekker. Bediening werd goed aangestuurd, was erg attent en ging op een goede gezellige manier met ons om. De sfeer van het restaurant is erg prettig en het uitzicht over de verlichte stad en de vliegtuigen op Schiphol is leuk om naar te kijken. Prijs/kwaliteit in orde.
Mitchel J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Superservice, uiterst vriendelijk personeel en leuk eten! Fijn ook dat je goed kunt parkeren in de buurt of parkeergarage. Dikke aanrader!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima eten in een goede sfeer leuk om het verrassingsmenu te nemen en dat men dan ook nog rekening houdt met eventuele voorkeuren van de gasten.
Juf Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij opteerden voor een verassingsmenu (5 gangen)..
Vorig jaar waren wij hier ook geweest. SUBLIEM!!! De smaken, creaties, presentatie,.. een dikke dikke pluim voor de chef!
Ik zou het iedereen aanraden! TOP!!
Richelle V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten was zeer goed! Kregen ook een aantal amuses die van goede kwaliteit waren. De coquille was top! Steak was erg mals. En alle smaken kwamen goed samen. Als dessert de chocolademousse... tja wat moet ik erover zeggen.... die was goddelijk! Nog nooit zo'n lekker dessert gegeten. Gezellig restaurant, leuke ambiance, goed personeel en fantastisch eten! Ik kom zeker terug!
marcaarts .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Uitmuntend!!! Neem het menu van de chef. Alles met smaak!! Mooi uitzicht over Amsterdam. Zeer vriendelijk personeel. Neem vooraf een cocktail in de bar aan de open haard, de cocktails zijn ook van hoog niveau.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker eten, verrassende smaakcombinaties! Porties wel erg klein.
Hierdoor moet je toch echt wel 4 gerechten de man nemen.
Gezellige maar dure avond!
Jutha T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Met het tennisteam hebben we een heel gezellige avond gehad. De gerechtjes waren allemaal heerlijk. Voor de mannen was het wat weinig en we hebben toen wat frietjes bijbesteld. Deze waren ook weer op een aparte manier klaargemaakt en lekker pittig. Het was wel even schrikken toen de rekening kwam. €3,90 voor een biertje is niet echt goedkoop. De bediening was super aardig. Kortom, we hebben een erg leuke avond gehad met geweldig uitzicht.
Jutha T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heerlijk gegeten met een groep van 9 collega's! Vier gangen met kleine, zeer smaakvolle gerechten, lekkere wijnen en een fantastisch uitzicht als toegift. Wel jammer dat we na afloop van het diner te horen kregen dat we toch gevraagd werden om voor 14 personen te betalen ondanks dat we een email hadden gestuurd en bij binnenkomst hadden gemeld dat we door annuleringen met 9 personen zijn. Had dan even van tevoren hiervan melding gedaan of maak de porties iets groter. Geeft na de heerlijke smaken toch een nare nasmaak!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Weekendje weg, Amsterdam. Geslapen in het Apollo hotel. We hadden het diner vooraf gereserveerd. En we kunnen niets anders concluderen dat de smaken, gerechten en bijpassende wijnen ons weekendje Amsterdam tot een culinair hoogte punt hebben gebracht. 6 gangen met creatieve amuses en vakkundig personeel die verstand hebben van de wijnen. En ook van de gerechten, als de chef de juist uitlegt geeft. Als afsluiting van het diner meerdere cocktails gedronken, veel variatie. Het uitzicht over Amsterdam is hier adembenemend, van het voorgerecht tot aan het ontbijt.
annette89 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten, mooi uitzicht en goede bediening :) heerlijke amuses tussendoor. Aanrader, zeker met restaurantweek . Drie gangen.