Over het restaurant Floor17

Floor17 biedt “Taste with a View” met gebruik van lokale ingrediënten en hedendaagse technieken. Door de hechte samenwerking met de leveranciers halen zij passie uit het creëren van een wisselend menu met de beste ingrediënten van die periode.

Zij houden van alle mooie producten die de natuur ons te bieden heeft. Het liefst uit de directe omgeving en waar mogelijk biologisch. Pure en originele smaken vormen bij ons de basis. Met visie en vakmanschap combineert onze keuken deze ingrediënten tot heerlijke gerechten.

Het enige dat zij willen weten is hoeveel gangen je wilt nemen en of je voor het volledige menu wilt gaan wat inclusief huisaperitief, passende wijnen, water en koffie na is. Zij verzorgen de rest!

Meekijken in de open keuken, genieten van de beste wijnen, tekst en uitleg krijgen van chef de cuisine Michiel van der Kroon en zijn brigade. Persoonlijke aandacht van ons serviceteam. Het beste uitzicht van Amsterdam. Een avondvullend programma.

Halve fles mineraalwater

Zondag t/m woensdag 10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Floor17

Mhz0609 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Leuke tent mooi uitzicht. Helaas geen bediening op dakterras toen we er waren. Lekkere cocktails en goede gerechten. Is niet goedkoop.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hadden beiden een 5 gangen diner en rekenden 145,- af. Het was een gezellige avond met mooi uitzicht over de stad. Het was niet erg dat mijn zwangere vriendin toch (kippe-)lever kreeg terwijl ze dat nog als voorbeeld had genoemd. Ze kreeg een snelle portabello. Wat we wel jammer vonden was dat sommige gerechten niet zo geslaagd waren als bedoeld. Sommige smaak combinaties waren helaas geen goede match.
Ivhvert K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voor die prijs viel de kwaliteit van het eten toch wel tegen. Misschien zijn wij als Zeeuws-Vlamingen een beetje verwend met al die toprestaurants hier, maar bij iedere gang waren er wel dingen die toch een stuk minder waren. De kastanjemousse in het nagerecht was geschift en dan is het niet erg professioneel om daarop te reageren met: het was eigenlijk niet echt een mousse, maar meer een crème. Geschift blijft toch echt geschift. Beetje jammer. Maar er waren ook heerlijke dingen bij, zoals onder andere de jus bij de eend. Al met al dus een redelijk.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hele snelle en attente bediening, met speciale vermelding van de aardige jongedame met het blonde haar.
Ilja N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Na dat we ons menu hadden besteld (5 gangen) kreeg ik het gevoel dat we niet belangrijk waren.
De amuse was verbrand en weinig smaak en na bijna een 45 uur te wachten op de 1e gang was deze niet wat het hoorde te zijn, een makreel ceviche dat niks te maken heeft met ceviche.
Na geklaagd te hebben kregen we een vervanging maar daar moest een dik half uur op gewacht worden.
Dit was de vis van de markt en het was eigenlijk het enige gerecht waar liefde in zat.
Uiteindelijk moest ik voor elke gang ruim een half uur wachten waardoor ik het gevoel kreeg dat onze tafel was vergeten. En de uitleg van de gerechten werden verteld alsof de dame snel weer van tafel wilde zijn.

Heel jammer allemaal, het zag er veel belovend uit maar ik heb in tijden niet zon slechte ervaring gehad.
josekeessol .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We zijn hier 3 maanden geleden ook geweest en de bediening was weer uitstekend. Eten was subliem,mijn man had vlees en mijn voorkeur ging uit naar vis.Zalig!! Echt een aanrader!!
marco K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wederom weer goed verzorgd. Jammer dat zaterdagavond altijd een rustige avond is.. ik kom hier graag weer terug
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Als eerste heel lang moeten wachten op onze drankjes (ice tea green en ginger) en daarna op een stukje brood. Heeft letterlijk 20 min geduurd. Daarna ruim diner gegeten, wij wilde om 22:10 nog een klein toetje bestellen. Volgens de ober en manager mocht dat niet meer omdat 22:00 de diner kaart sluit, zonder te melden. Apart, aangezien wij diner ruim voor 22:00 genuttigd hebben. Vervolgens dat aan gekaart bij een andere manager en die zei dat een toetje natuurlijk nog mogelijk was omdat wij voor 22:00 nog gewoon diner hebben gegeten. Fijn dat het nog uiteindelijk kon. Maar het eten was ook niet super denderend.

Jammer! Voor de rest de sfeer was leuk en uitzicht natuurlijk mooi, personeel aardig maar toch onervaren..
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hadden gereserveerd voor het restaurant. 's Ochtends werden we gebeld of we ook a la carte in het bargedeelte wilden eten, want het restaurant was 2 weken dicht. Dat vonden we wel jammer, maar goed. 's Avonds bij aankomst werden vriendelijk naar onze tafel begeleid. Vervolgens werden we een kwartier in de steek gelaten! Toen ik een serveerster, die regelmatig langs onze tafel liep en zag dat we nieuwe klanten waren, hierop aansprak, zei ze alleen maar: I was busy. Toen sprak de chef ons aan, die ons had gebeld. Hij vond het lange wachten vervelend en zei dat ie iets ging bedenken, maar wist nog niet wat...
Vanwege de tocht, mochten we toch in het restaurantgedeelte zitten. Het uitzicht is mooi en de sfeer is gezellig. Het is weliswaar op hoge hoogte, maar dat geldt niet helemaal voor de inrichting. Het eten (burger, friet en kaasplank) was goed.
Na alle spijzen genuttigd te hebben vroegen we de rekening met nog steeds in ons achterhoofd: wat zou de genoegdoening zijn waar de chef nog steeds op broedde. Maar die kwam nooit. De derde teleurstelling. Al met al een ervaring met een dubbelgevoel.
Falco T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prachtige ervaring op een prachtige plek, met leuke bediening en heerlijke maaltijden. Dit kan ik met plezier aanbevelen.
info490 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een goede ontvangst en dan eerst nog ff wat gedronken aan de bar. Daarna naar een leuk tafeltje gebracht aan het raam. De bediening had veel verstand van de wijn en vertelde daar leuk en enthousiast over. De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakte allemaal erg lekker. Alles bij elkaar een geslaagde avond. We zijn hier al eens eerder geweest en ook nu was het weer goed.
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten worden mooi opgediend. super service in het restaurant, wij hadden 5 gangen en kregen nog 2 aperitif & brood bij.
&natuurlijk een erg mooi uitzicht
carloshester .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Fantastisch, gastvrij, vriendelijk. Wij hadden een 5 gangen diner vd chef (kado gekregen), maar kregen 2 extra amuses, brood&boter en een aperitief erbij + koffie na. Zeer prettige plek, zowel in het restaurant als het prachtige dakterras.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De prijs/kwaliteit verhouding is hier misschien niet de beste. Je hebt een prachtig uitzicht, maar die is slechts zichtbaar vanuit de bar. Het eten is heerlijk, maar de service komt zo nu en dan wat klungelig over (al een nieuwe fles wijn gaan schenken als je nog niet eens klaar bent met champagne als aperitif bijv). Al met al prima, maar voor het geld zijn er betere alternatieven.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten en een mooi uitzicht. Leuke bediening die ondanks wat zieke collega's ons perfect bediende en vol plezier aan het werk was.
Em@Iens C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eerst een heerlijk cocktailtje aan de bar gedronken en daarna een mooi tafeltje bij het raam met uitzicht over de stad. De bediening was heel vriendelijk en we hebben genoten van de 5 gangen menu. We kregen eerst amuses, die nogal gewoontjes waren. Maar door de rest van de gerechten blij verrast! We komen hier zeker terug, ook heel benieuwd naar de avonden met DJ!
willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Eten perfect lucht beheersing matig er waseen wat onaangename koude luchtstroom
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
heerlijk gegeten met twee personen. het restaurant ziet er goed, het eten smaakt goed en de bediening werkt hard en is oprecht! echt een aanrader
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prachtige locatie met utizicht over heel Amsterdam. Het eten was erg lekker en goede porties. Heel prettige bediening ook, je voelde je echt te gast en er werd goed voor ons gezorgd. !!
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het menu is erg gericht op culinair, maar de smaak blijft achter. Het voorgerecht was zelfs niet lekker. 4 gangen met diverse amuses gegeten, te hoog tempo, te laag kwaliteit van de chef(s).