Over het restaurant Floor17

Floor17 biedt “Taste with a View” met gebruik van lokale ingrediënten en hedendaagse technieken. Door de hechte samenwerking met de leveranciers halen zij passie uit het creëren van een wisselend menu met de beste ingrediënten van die periode.

Zij houden van alle mooie producten die de natuur ons te bieden heeft. Het liefst uit de directe omgeving en waar mogelijk biologisch. Pure en originele smaken vormen bij ons de basis. Met visie en vakmanschap combineert onze keuken deze ingrediënten tot heerlijke gerechten.

Het enige dat zij willen weten is hoeveel gangen je wilt nemen en of je voor het volledige menu wilt gaan wat inclusief huisaperitief, passende wijnen, water en koffie na is. Zij verzorgen de rest!

Meekijken in de open keuken, genieten van de beste wijnen, tekst en uitleg krijgen van chef de cuisine Michiel van der Kroon en zijn brigade. Persoonlijke aandacht van ons serviceteam. Het beste uitzicht van Amsterdam. Een avondvullend programma.

Halve fles mineraalwater

Zondag t/m woensdag 10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Floor17

Birgitta K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. We komen zeker nog eens terug. Ook het gratis parkeren behoort tot de pluspunten
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk 4 gangen diner gegeten in een prachtige ambiance met uitzicht over de stad; top! Gratis parkeren ook altijd fijn in Amsterdam.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Leuke plek, mooi ingericht restaurant met fraai uitzicht over Amsterdam. Gerechten zijn lekker en creatief, bediening erg vlot en attent. Speciale vermelding voor het meisje met de lange blonde haren. Een feeërieke verschijning die elegant als een ballerina rond de tafel dans en een uitstekende gastvrouw die een etentje net dat extra beetje glans geeft.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Bediening met focus op gasten ipv op elkaar. Ontvangst jassen aannemen. Bij vetrek jassen aangeven. Eten was goed en paste goed bij elkaar. Uitzicht fantastisch.
Tamara F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mooi hotel met goed uitzicht. Diner was heel lekker maar niet voor iedereen weggelegd gezien het aardig Frans en culinair is en niet internationaal. De sfeer was gezellig en clubbing. Ontbijt was een beetje rommelig ook al was het ontzettend uitgebreid. De kamer was modern maar niet te. Alles was aanwezig en het bed had voldoende comfort. Jammer dat er een sauna is maar geen zwembad. Daarnaast waren de prijzen voor snacks prijzig een borrelhapjeskaart dat pas om 16:00 ingaat, is niet echt klantvriendelijk en laat. Verder was het oké.
Joey R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Echt een goed restaurant, een aanrader voor iedereen! Michelinsterwaardig! Fijne sfeer. Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Floor 17 zal moeten kiezen: alleen een bar met flink harde muziek of een restaurant met sfeer. Hoewel we ver van de bar zaten konden we elkaar nauwelijks verstaan. Wat gaat Floor 17 worden?
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Op maandag 23 oktober 2017 weer een heerlijk 3 gangen diner gehad wat zowel oog als tong-strelend was.
Alleen dit keer hebben we lang moeten wachten op de drankjes vooraf, waarbij geen enkele verontschuldiging over gemaakt werd. En ook moesten we lang wachten op onze gerechten
Mhz0609 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Leuke tent mooi uitzicht. Helaas geen bediening op dakterras toen we er waren. Lekkere cocktails en goede gerechten. Is niet goedkoop.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hadden beiden een 5 gangen diner en rekenden 145,- af. Het was een gezellige avond met mooi uitzicht over de stad. Het was niet erg dat mijn zwangere vriendin toch (kippe-)lever kreeg terwijl ze dat nog als voorbeeld had genoemd. Ze kreeg een snelle portabello. Wat we wel jammer vonden was dat sommige gerechten niet zo geslaagd waren als bedoeld. Sommige smaak combinaties waren helaas geen goede match.
Ivhvert K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voor die prijs viel de kwaliteit van het eten toch wel tegen. Misschien zijn wij als Zeeuws-Vlamingen een beetje verwend met al die toprestaurants hier, maar bij iedere gang waren er wel dingen die toch een stuk minder waren. De kastanjemousse in het nagerecht was geschift en dan is het niet erg professioneel om daarop te reageren met: het was eigenlijk niet echt een mousse, maar meer een crème. Geschift blijft toch echt geschift. Beetje jammer. Maar er waren ook heerlijke dingen bij, zoals onder andere de jus bij de eend. Al met al dus een redelijk.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hele snelle en attente bediening, met speciale vermelding van de aardige jongedame met het blonde haar.
Ilja N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Na dat we ons menu hadden besteld (5 gangen) kreeg ik het gevoel dat we niet belangrijk waren.
De amuse was verbrand en weinig smaak en na bijna een 45 uur te wachten op de 1e gang was deze niet wat het hoorde te zijn, een makreel ceviche dat niks te maken heeft met ceviche.
Na geklaagd te hebben kregen we een vervanging maar daar moest een dik half uur op gewacht worden.
Dit was de vis van de markt en het was eigenlijk het enige gerecht waar liefde in zat.
Uiteindelijk moest ik voor elke gang ruim een half uur wachten waardoor ik het gevoel kreeg dat onze tafel was vergeten. En de uitleg van de gerechten werden verteld alsof de dame snel weer van tafel wilde zijn.

Heel jammer allemaal, het zag er veel belovend uit maar ik heb in tijden niet zon slechte ervaring gehad.
josekeessol .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We zijn hier 3 maanden geleden ook geweest en de bediening was weer uitstekend. Eten was subliem,mijn man had vlees en mijn voorkeur ging uit naar vis.Zalig!! Echt een aanrader!!
marco K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wederom weer goed verzorgd. Jammer dat zaterdagavond altijd een rustige avond is.. ik kom hier graag weer terug
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Als eerste heel lang moeten wachten op onze drankjes (ice tea green en ginger) en daarna op een stukje brood. Heeft letterlijk 20 min geduurd. Daarna ruim diner gegeten, wij wilde om 22:10 nog een klein toetje bestellen. Volgens de ober en manager mocht dat niet meer omdat 22:00 de diner kaart sluit, zonder te melden. Apart, aangezien wij diner ruim voor 22:00 genuttigd hebben. Vervolgens dat aan gekaart bij een andere manager en die zei dat een toetje natuurlijk nog mogelijk was omdat wij voor 22:00 nog gewoon diner hebben gegeten. Fijn dat het nog uiteindelijk kon. Maar het eten was ook niet super denderend.

Jammer! Voor de rest de sfeer was leuk en uitzicht natuurlijk mooi, personeel aardig maar toch onervaren..
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hadden gereserveerd voor het restaurant. 's Ochtends werden we gebeld of we ook a la carte in het bargedeelte wilden eten, want het restaurant was 2 weken dicht. Dat vonden we wel jammer, maar goed. 's Avonds bij aankomst werden vriendelijk naar onze tafel begeleid. Vervolgens werden we een kwartier in de steek gelaten! Toen ik een serveerster, die regelmatig langs onze tafel liep en zag dat we nieuwe klanten waren, hierop aansprak, zei ze alleen maar: I was busy. Toen sprak de chef ons aan, die ons had gebeld. Hij vond het lange wachten vervelend en zei dat ie iets ging bedenken, maar wist nog niet wat...
Vanwege de tocht, mochten we toch in het restaurantgedeelte zitten. Het uitzicht is mooi en de sfeer is gezellig. Het is weliswaar op hoge hoogte, maar dat geldt niet helemaal voor de inrichting. Het eten (burger, friet en kaasplank) was goed.
Na alle spijzen genuttigd te hebben vroegen we de rekening met nog steeds in ons achterhoofd: wat zou de genoegdoening zijn waar de chef nog steeds op broedde. Maar die kwam nooit. De derde teleurstelling. Al met al een ervaring met een dubbelgevoel.
Falco T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prachtige ervaring op een prachtige plek, met leuke bediening en heerlijke maaltijden. Dit kan ik met plezier aanbevelen.
info490 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een goede ontvangst en dan eerst nog ff wat gedronken aan de bar. Daarna naar een leuk tafeltje gebracht aan het raam. De bediening had veel verstand van de wijn en vertelde daar leuk en enthousiast over. De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakte allemaal erg lekker. Alles bij elkaar een geslaagde avond. We zijn hier al eens eerder geweest en ook nu was het weer goed.
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten worden mooi opgediend. super service in het restaurant, wij hadden 5 gangen en kregen nog 2 aperitif & brood bij.
&natuurlijk een erg mooi uitzicht