Over het restaurant Floor17

Floor17 is the place to be

Geniet van een heerlijke lunch of diner, terwijl je uitkijkt over onze prachtige hoofdstad. De open keuken, vlotte bediening en goede muziek zorgen voor een perfecte avond uit. Met op vrijdagavond een goede DJ en heerlijke hapjes is dit de ideale start van het weekend! Een perfecte combinatie tussen een unieke entourage, hoge kwaliteit service en een culinair genot.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Floor17

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Rinske F.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad. De inrichting was zeer sfeervol, het personeel uiterst vriendelijk en het eten werkelijk fantastisch!
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prachtig uitzicht, lekker eten, attend personeel. Restautant en Bistro zijn gescheiden, evenals de kaart. Tarieven zijn best aan de hoge Kant. Vooral de wijn en borrelhapjes zijn erg prijzig. Verder hele fijne avond gehad.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Waanzinnig goed gegeten. De dieprode zalm, voorgerecht heerlijk, evenals the catch of the day: griet filet. Lekkere wijnen erbij. We vonden de Chardonnay beter dan de Sauvignon. Na chocolade mousse, tafelgenote had t niet helemaal met de gelei . Kaasplank prima. Torres dessertwijn deed t niet helemaal bij de kaasplank. Prachtige plek, vaker geweest. Service goed, onze ober wel wat vertwijfeld over b.v. wijnadvies. Heerlijk muziekje. Publiek op zaterdagavond, hier en daar wat bedenkelijk...
kelly P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gastvrijheid op hoogte en een fantastische beleving zowel het eten als de ambiance. Erg vriendelijk personeel. Bij elk gerecht een uitleg van zowel de chef als bedienend personeel. Deze avond zal mijn klant zeker niet snel vergeten en dit geldt ook voor mij. Nogmaals bedankt!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het restaurant ziet er netjes uit en heeft een mooi uitzicht als je aan het raam zit. De sfeer is ok, minder dan de foto's doen vermoeden. Het blijft toch een hotelrestaurant. Personeel is wisselend: van heel attent en vriendelijk tot nors en geïrriteerd.
We kozen voor het 'chef's tasting menu'. De gerechten waar lekker, niet bijzonder. Een deel van ons gezelschap had een wijarrangement. We kregen halve glaasjes geschonken; dat bleek heel duidelijk wanneer een ander per glas bestelde: die werd 2x zo vol gedaan. Echter, het wijnarrangement is omgerekend gewoon 7,- per glas. Ondanks dat hier meerdere keren wat over is gezegd, werd er niet goed op gereageerd. Alleen een 'het lijkt weinig door het grote glas'. En met frisse tegenzin werd na aandringen nog een klein scheutje erbij gedaan.
Het is een dubieuze en verkeerde zuinigheid; zorgt voor een vervelende nasmaak. Het gezelschap maakte alles goed, doch, de sfeer is niet super, de gerechten zijn matig op smaak (wel origineel) en de bediening is ondermaats.
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dit restaurant serveert fine dining menu's. Het wordt aangeraden om voor het volledige menu te gaan. Als je minder gangen neemt, houd je waarschijnlijk trek. Er wordt veel zorg besteed aan de samenstelling en de opmaak van de gerechten. Die zien er dan ook erg mooi uit. Helaas zijn de porties veel te klein. Ondanks dat wij het menu hebben genomen (61 euro excl wijn), gingen wij allen (familie, inclusief ouder stel) helaas niet voldaan van tafel.
AG1987 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hier weer met 2 andere collega's wezen eten en wat een verwennerij! Gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu en ondanks onze dieetwensen was dit geen enkel probleem. Genoten van combinaties met bloemkool, de ceviche van kabeljauw en de steak tartaar. De chef van het restaurant, Inan, kwam zelfs een aantal keer langs om de gerechten uit te leggen en te checken of alles naar wens was. Fantastisch! Daarnaast was de overige bediening, Maurits, Samuel en Bhutan, ook goed. Duidelijk aanwezig en vlot in de omgang. Gelukkig niet zulke stijve bediening. Overall een heerlijke avond gehad. We komen snel nog een keer!
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ten opzichte van eerder vinden we de inrichting en bediening sterk verbeterd. Gerechten zijn weliswaar klein maar mooie combinaties en goed van smaak. Door de kleine porties bestel je wel wat meer waardoor je wat duurder uit bent maar het is het zeker waard!
Nori Martinez B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ben al eerder bij Floor 17 geweest, ben blij dat de kaartsysteem wederom is aangepast. De 5-verassingsmenu is echt top! Voor een redelijke prijs. Service personeel is hartstikke goed, bordpresentatie is echt top! Kom graag terug. Echte aanrader
timon2003 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Weer heel goed gegeten. We hadden deze keer het vijf gangen menu met bijpassende wijnen. Vijf gangen lijkt veel maar de porties zijn niet groot en heel erg goed. Het gaat om kwaliteit en niet kwantiteit. Omdat de porties niet heel groot zijn ben je aan het einde niet tonnetje rond maar gewoon goed voldaan. Het uitzicht is uiteraard geweldig. Er was voor ons een mooie tafel aan het raam gereserveerd. Bediening is vriendelijk, attent en vakkundig. Floor 17 is geen low budget restaurant. Maar voor wie van lekker en kwalitatief goed eten houd is dit zeker een aanrader.
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Mooie tent waar service heel duidelijk een belangrijk aandachtspunt is. De meeste medewerkers doen dit op een leuke manier. De jongen die ons bediende gaf ook goeie service en was snel, maar deed dat zooo gedienstig dat we er een beetje onpasselijk van werden. Met de hele tijd z'n hand op z'n borst en zo'n beetje achterwaarts kleine buiginkjes makend verliet hij de tafel. Ik was bijna bang dat hij dacht anders slaag te krijgen... Service voelt beter aan als het niet gedienstig en onderdanig is. Stand up straight, be witty and galant. Eten was heeeerlijk. De akoestiek is niet heel relaxed.
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We komen al 5 jaar bij Floor 17. We hebben altijd erg genoten van de gerechten en sfeer. Romantische en geweldig eten. Wat ons gisteren erg opviel was de prijs, deze is extreem verhoogt waar we wel erg van schokken.
Eerder had men de keus in het 3 gangen menu en kreeg je tussendoor allerlei amuses wat heerlijk was en voor een schappelijke prijs. Toen was de mogelijkheid ook om glazen wij te bestellen en nu helaas niet meer.

Eerder waren wij hier tussen de €90 en €120 kwijt voor een heerlijk diner... nu tussen de €145 en €170.. toch wel een extreme verhoging. We zullen hier zeker blijven komen en we raden het ook echt iedereen aan want het eten is heerlijk. Maar het wordt voor ons alleen voor speciale gelegenheden omdat de prijs te hoog is geworden.

Aanrader, maar prijzig.
Tony S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
mooie locatie met fraai uitzicht over Amsterdam, zeker gezien het prachtige heldere weer. Lunch was goed, smaak prima en redelijke keuze. Voor de prijs zou bij de hamburger nog wel iets van frites mogen worden geleverd. Bediening was goed.
anwester .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten met mooi uitzicht! De bediening was erg goed. Alleen bij binnenkomst verliep het iets rommelig, niemand ving ons op. Verder was het allemaal positief. We komen graag een keertje terug.
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
In de middag al naar de 17e verdieping gegaan om als aperitief een paar cocktails te drinken. Erg leuke sfeer, mooi uitzicht en fantastische cocktails. Niet alleen de standaard cocktails die iedereen kent, maar ook andere creaties. Bediening erg vriendelijk. Jammer dat er geen vegetarische/veganistische borrelhapjes te bestellen zijn.
Daarna een paar tafels opgeschoven naar de restaurantzijde voor een 5-gangenmenu waarvan 1 in de veganistische versie (vooraf aangekondigd). Het eten was smaakvol en werd mooi geserveerd. De ene gang wat mooier opgemaakt en smaakvoller dan het andere, en over het algemeen dus van goede kwaliteit. Bijpassend wijnarrangement was verrassend gewaagd en lekker. Bediening werd goed aangestuurd, was erg attent en ging op een goede gezellige manier met ons om. De sfeer van het restaurant is erg prettig en het uitzicht over de verlichte stad en de vliegtuigen op Schiphol is leuk om naar te kijken. Prijs/kwaliteit in orde.
Mitchel J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Superservice, uiterst vriendelijk personeel en leuk eten! Fijn ook dat je goed kunt parkeren in de buurt of parkeergarage. Dikke aanrader!
Juf Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij opteerden voor een verassingsmenu (5 gangen)..
Vorig jaar waren wij hier ook geweest. SUBLIEM!!! De smaken, creaties, presentatie,.. een dikke dikke pluim voor de chef!
Ik zou het iedereen aanraden! TOP!!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima eten in een goede sfeer leuk om het verrassingsmenu te nemen en dat men dan ook nog rekening houdt met eventuele voorkeuren van de gasten.
Richelle V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten was zeer goed! Kregen ook een aantal amuses die van goede kwaliteit waren. De coquille was top! Steak was erg mals. En alle smaken kwamen goed samen. Als dessert de chocolademousse... tja wat moet ik erover zeggen.... die was goddelijk! Nog nooit zo'n lekker dessert gegeten. Gezellig restaurant, leuke ambiance, goed personeel en fantastisch eten! Ik kom zeker terug!
marcaarts .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Uitmuntend!!! Neem het menu van de chef. Alles met smaak!! Mooi uitzicht over Amsterdam. Zeer vriendelijk personeel. Neem vooraf een cocktail in de bar aan de open haard, de cocktails zijn ook van hoog niveau.