Over het restaurant Floc Restaurant

Kwaliteit, gastvrijheid & ambacht

Vernoemd naar een bijzonder aperitief uit de regio Les Landes in het zuidwesten van Frankrijk dat wordt gemaakt met vers geperst druivensap en Armagnac. Een uitstekend drankje om de avond mee te beginnen of juist af te sluiten. De internationale keuken met Frans-Nederlandse basis past daarbij perfect bij de wijnkaart.

Menuprijzen

9,4

Jouw recensie over het restaurant Floc Restaurant

alo147 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten, niet goedkoop - de wijn met name is aan de prijs. Verrassende gerechten en wat waren we blij met de rognons de veau
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Attente bediening
Joan R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heel erg lekker gegeten; goede begeleidende wijn. Een prettige gastvrouw, een restaurant om terug te keren!
J K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wat een leuk restaurantje. Hele plezierige bediening. Lekker eten. Een aanrader!
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk geen zoals altijd
Elize L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het koppel dat dit restaurant runt, is gastvrij en kundig. De bediening is goed en vriendelijk. Jammer dat het hoofdgerecht dat ik had uitgezocht niet meer besteld kon worden. Het restaurant is redelijk strak maar sfeervol ingericht.
RoJa .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een avond bij Floc verrast altijd en stelt nooit teleur. Vers en creatief. Vriendelijke gastvrouw die bij elke gast de juiste toon weet te treffen.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten, attente bediening.
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ter ere van de verjaardag van mijn BFF, voor het concert van Jett Rebel hier gegeten. We werden zeer gastvrj ontvangen en we werden er tijdig op gewezen dat we weg moesten naar het concert. Het driegangenmenu was erg lekker. Vooraf coquilles, hoofdgerecht ik eend en mijn BFF de vis van de dag. De garnituren waren voldoende en ook erg lekker. Na een variatie op de scroppino. Een echte aanrader!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Mooie uitgebalanceerde gerechten plus ontwapenend eigenwijze (want kundige) en persoonlijke bediening. Absolute aanrader!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Floc. De mensen zijn supervriendelijk en weten waar ze het over hebben.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Bij Floc stelt het eten nooit teleur. De eigenaar/chefkok en zijn vrouw zijn attent en hebben een goed gevoel voor persoonlijke aandacht, doorspekt met de juiste dosis humor. De sfeer is gemoedelijk, de wijnen bij het eten ook uitstekend. En altijd als aperitief een Flocje natuurlijk!
Renegeerards G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gastvrij, goede ontvangst, persoonlijk. Alle wijnen (die per glas geserveerd worden) konden we vooraf proeven. Eten wordt met liefde bereid. Het was voor ons een mooie avond.
Cathelijne V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Fantastisch restaurant. Niet zo clichématig als veel andere restaurants die Frans pretenderen te zijn. Frans moderne twist. Kok heeft veel ervaring in Frankrijk opgedaan en dat proef je. Fijne, persoonlijke sfeer. Echt een aanrader.
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Brioche met de (zeer goede) gepoeleerde foie gras, fijn. Met de slakken, ongewoon. Maar met de hamburger ?!?! Overal teleurstellend. Nog een restaurant waar bijna overal en zoetje (de brioche is zoet) toegevoegd wordt. Jammer.
De tafel van Marina L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De inrichting is heel leuk - hip maar ook gezellig. Je krijgt ook leuke franse muziek te horen. Het eten was gewoon uitstekend, wijnen ook. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel. We komen zeker terug!
Bram V.
We hebben heerlijk gegeten, en de gastvrouw heeft ons geweldig bijgestaan! Lekker, traditioneel Frans eten, met goede wijn en perfecte service.
De tafel van Petra P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij hebben genoten van het diner, was erg goed. Zeer vriendelijke bediening, wij voelden on erg thuis.
Cor V.
Heerlijk gegeten en prettige bediening.
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gister avond heerlijk gegeten
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
kwalitatief hoogwaardig eten echt heerlijk gegeten. Klein menu met verse producten erg ontspannen sfeer komen zeker terug!
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Bediening was uitzonderlijk attent en accuraat. Toen mijn tafeldame een deel niet had opgegeten vroeg men of er iets mis was maar ze hield gewoon niet van dat ingrediënt. Er werd een alternatief aangeboden maar dat was niet nodig. Adviezen over drank waren goed en onderbouwd.