Over het restaurant Floc Restaurant

Kwaliteit, gastvrijheid & ambacht

Vernoemd naar een bijzonder aperitief uit de regio Les Landes in het zuidwesten van Frankrijk dat wordt gemaakt met vers geperst druivensap en Armagnac. Een uitstekend drankje om de avond mee te beginnen of juist af te sluiten. De internationale keuken met Frans-Nederlandse basis past daarbij perfect bij de wijnkaart.

Menuprijzen

9,3

Jouw recensie over het restaurant Floc Restaurant

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Mooie uitgebalanceerde gerechten plus ontwapenend eigenwijze (want kundige) en persoonlijke bediening. Absolute aanrader!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Floc. De mensen zijn supervriendelijk en weten waar ze het over hebben.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Bij Floc stelt het eten nooit teleur. De eigenaar/chefkok en zijn vrouw zijn attent en hebben een goed gevoel voor persoonlijke aandacht, doorspekt met de juiste dosis humor. De sfeer is gemoedelijk, de wijnen bij het eten ook uitstekend. En altijd als aperitief een Flocje natuurlijk!
Renegeerards G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gastvrij, goede ontvangst, persoonlijk. Alle wijnen (die per glas geserveerd worden) konden we vooraf proeven. Eten wordt met liefde bereid. Het was voor ons een mooie avond.
Cathelijne V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Fantastisch restaurant. Niet zo clichématig als veel andere restaurants die Frans pretenderen te zijn. Frans moderne twist. Kok heeft veel ervaring in Frankrijk opgedaan en dat proef je. Fijne, persoonlijke sfeer. Echt een aanrader.
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Brioche met de (zeer goede) gepoeleerde foie gras, fijn. Met de slakken, ongewoon. Maar met de hamburger ?!?! Overal teleurstellend. Nog een restaurant waar bijna overal en zoetje (de brioche is zoet) toegevoegd wordt. Jammer.
De tafel van Marina L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De inrichting is heel leuk - hip maar ook gezellig. Je krijgt ook leuke franse muziek te horen. Het eten was gewoon uitstekend, wijnen ook. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel. We komen zeker terug!
Bram V.
We hebben heerlijk gegeten, en de gastvrouw heeft ons geweldig bijgestaan! Lekker, traditioneel Frans eten, met goede wijn en perfecte service.
De tafel van Petra P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij hebben genoten van het diner, was erg goed. Zeer vriendelijke bediening, wij voelden on erg thuis.
Cor V.
Heerlijk gegeten en prettige bediening.
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gister avond heerlijk gegeten
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
kwalitatief hoogwaardig eten echt heerlijk gegeten. Klein menu met verse producten erg ontspannen sfeer komen zeker terug!
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Bediening was uitzonderlijk attent en accuraat. Toen mijn tafeldame een deel niet had opgegeten vroeg men of er iets mis was maar ze hield gewoon niet van dat ingrediënt. Er werd een alternatief aangeboden maar dat was niet nodig. Adviezen over drank waren goed en onderbouwd.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten, Interessante menukaart, hartelijke bediening.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer aan te bevelen; gemoedelijke sfeer, aardige bediening, rustige maar leuke (Franse) muziek, prima wijnkeuze en hoge kwaliteit eten!
Vincentius Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Lekker gegeten bij Floc. Prima keuken en bediening. Heel hartelijk en persoonlijk. Chef kok komt nog even aan tafel. Enige minpuntje is de entourage. De sfeer van het pand mag wat warmer. Meer stoffen, schilderijen, bloemen etc. Dan is het een erg leuke zaak.
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Bediening was oké, wel een lange wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht. Eten was so-so. Wel redelijk bereid maar lauw opgediend. Ik zie hier allemaal negens en tienen in de reviews maar die lijken mij niet erg realistisch.
Hans-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten was redelijk.
Bediening ok
josma51 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Beperkte, originele kaart, met regelmatig wisselende menu's van de dag. Zeer smakelijk bereid met ingrediënten van hoge kwaliteit. Je voelt je meteen welkom. Verdient grote pluim, wat ons betreft.
Marja C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zorgzaam en vriendelijk service!
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eigenlijk een prima restaurantje, lekker eten, de kaart is echter wat te beperkt, vooral eend wat ze serveren... Dat doen ze dan wel goed. Dus hou je van foie gras, eendenborst, een eenden burger? this is the place to be.
dennis T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
FLOC is zeer persoonlijk. Ik was daar op een date en het was een heerlijk kleine intieme restaurant.
De perfecte spot.
Daarnaast was de gastvrouw heel gezellig en heel enthousiast om al onze vragen te beantwoorden.
Het eten was ook snel op tafel en natuurlijkk ook heerlijk.