Over restaurant Floc Restaurant

Kwaliteit, gastvrijheid & ambacht

Vernoemd naar een bijzonder aperitief uit de regio Les Landes in het zuidwesten van Frankrijk dat wordt gemaakt met vers geperst druivensap en Armagnac. Een uitstekend drankje om de avond mee te beginnen of juist af te sluiten. De internationale keuken met Frans-Nederlandse basis past daarbij perfect bij de wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Floc Restaurant

www.flocrestaurant.nl

Duur
E C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Aan de buitenkant niet heel herkenbaar, voordeur zit wat onhandig verstopt achter een betonnen paal,
Bediening heel vriendelijk, gerechten zien er mooi uit en hebben duidelijke smaken.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wat een leuke plek! Bijzonder aardig stel dat het restaurant runt. De amuse (wilde eend) vooraf, met dikke Zeeuwse en fijnere Bretonse mosselen daarna en de lamsrack, maakte mijn avond verrassend en erg lekker. Laat de keuze van een wijntje maar aan het restaurant over, dat kunnen ze ook goed. Mijn tafelgenoot ging voor het kalf en een onweerstaanbaar toetjes met chocolade. Top avond met top eten en drinken.
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten en de service was gewoon erg goed. Alleen het interieur kan wel iets verbeterd worden. Kwam een beetje kaal over.
Stef B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag voor de 2e x gegeten bij Floc. Het was wederom zeer, zeer smakelijk. Helaas was het erg rustig in de zaak. Waarom toch? De vakantieperiode is naar alle waarschijnlijkheid de grote boosdoener. Hier wordt met zoveel passie en liefde voor producten en de gast gekookt. Dit moet gewoon een goedlopend restaurant gaan worden. Vooraf een bisque op basis van krab met een sardine in notenkorst voor het smaakvolle krakje. Als hoofdgerecht een smaakvol stuk kangaroo biefstuk. Kruidig en toch smaakvol vlees. Prima bereid. Als dessert een lekker luchtig taartje op basis van caramel. En een kaasplank die superieur op temperatuur was. Paar glazen wijn, een Irish coffee met lobbig geklopte (niet uit de spuitbus) slagroom. Heerlijk gegeten en voldaan. Aandacht voor de gast. Wat is dit toch een leuke tent.
Anjamantel .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten, kleine kaart maar daardoor niet minder. Enthousiast ontvangen door de gastvrouw/eigenaar. Ze weet waar ze over praat. Ik ga hier zeker nog een keer eten als ik in Den Haag ben.
Tip: het toiletgedeelte kan en mag wel een opknapbeurt gebruiken.
Florisd .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Prettige ontspannen avond gehad bij Floc. Fijn eten, mooie wijnen en aangename gastvrouw. Het restaurant zit een beetje verscholen naast Korzo, je loopt er nog te makkelijk aan voorbij. Dat is zonde want het is er goed toeven. En dat weten gelukkig meer mensen want de zaak liep gedurende de avond voller. De kaart is klein en is gevuld met niet overdreven complexe maar wel uitgesproken krachtige gerechten, voornamelijk op Franse leest geschoeid. Ondanks dat de kaart beperkt is tot 4-5 gerechten per gang hadden we last van keuzestress omdat alle gerechten ons aanspraken. Het kaasplankje van mijn tafelgenoten (waar ik van mee heb mogen snoepen na het eveneens lekkere rabarber dessert met witte chocolade) overtrof ieders verwachtingen. Alleen daarvoor zou ik nog eens terug willen komen.
Finebouche .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heel leuk en sfeervol restaurant,leuke franse muziek.lieve bediening en de kok kwam regelmatig even aan tafel vragen of alles naar wens was.het was erg rustig vanwege de warmte en we konden buiten ons drankje nuttigen.het ging er heel relax aan toe,het eten was erg lekker en het voorgerecht was erg goed.komen zeker terug.
Jjdevries .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Een heerlijk avondvullend programma bij Floc. Een vakkundige bediening die tegelijkertijd een huiselijke sfeer uitstraalt. Goede bijpassende wijnen met interessante toelichting gekregen. Een van de wijnen kende ik al, waardoor de gastvrouw prompt met een vervanging op de proppen kwam: het zijn dit soort details die maken dat je je welkom voelt. Het eten straalde zorg en passie uit. De kok kwam persoonlijk het kaasplankje brengen en nam de tijd voor een praatje, ondanks de drukke avond. We komen zeker een keer terug!
Frank.vanderpeet .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Erg ondergewaardeerd dit restaurant, gezien het aantal eters. Pas weer genoten van heerlijk, overduidelijk met liefde bereid eten. Van de ongedwongen en deskundige bediening die zorgt voor perfecte combinaties met mooie wijnen. Het pand is niet super knus, maar het uitzicht op de levendige Prinsestraat is erg leuk .
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Afgelopen vrijdagavond bij Floc gegeten, ik was op de positieve recenties afgegaan en die klopte absoluut! Een alleraardigst stel die zelfs de vakantie een paar dagen aangepast hadden omdat wij gereserveerd hadden!!!
Je hebt hier eerder het idee dat je bij iemand thuis te gast bent dan dat je in een restaurant zit, er werd met alle wensen rekening gehouden, mijn vriendin lust alles maar ik ben wat lastiger, houd niet van vis en schaaldieren, dat werden de asperges, alles vers, heerlijk klaargemaakt, mijn vriendin had het dagmenu, die was helemaal in de wolken met deze keuze.
Het toetje was ook heerlijk een creme brulee met vervene, verrassend lekker!
Al met al een echte avond uit bij vrienden, zo voelde dat, een echte aanrader.
Roby V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Alweer heerlijk gegeten voor een prima prijs! Hele attente bediening. Ze hielden erg goed rekening met het feit dat ik zwanger ben. Mijn favoriete restaurant in de Prinsestraat, aanrader!
Svneerven .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij zijn hier gaan eten voor de verjaardag van mijn broertje. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Met een lekker wijntje erbij mochten wij een keuze maken uit het menu. Het menu is klein maar zeer gevarieerd en ook de extra dagspecialiteiten klonken ons heerlijk in de oren. Het eten was erg lekker en de presentatie was top. Een extra pluspuntje voor het dessert van witte chocolade met rabarber! De gastvrouw was heel lief en betrokken en ook de chef kwam af en toe zijn eigen creaties toelichten. Kortom, een geslaagde avond dus. Ik snap niet dat het zo rustig was in het restaurant op zaterdagavond, want Floc is echt een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten, lekkere wijn en uiterst vriendelijke bediening. Een aanwinst voor Den Haag en daarom een aanrader volgens ons.
Rutger-ardon .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk gegeten, top bediening met veel kennis en een super enthousiaste kok. Een echte aanrader. Ik was dan ook complete verrast dat we (een collega en ikzelf) de enige gasten waren. Dit restaurant verdient meer.
Bolleboos_maes .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijke bediening. Alles kraakvers met een lekkere witte wijn....Topper
Onbegrijpelijk dat we de enige klanten waren in zulk een goed restaurant
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vers is in 1 woord omschreven wat je hier proeft. Garnalen waren mijn favoriet, je betaalt weliswaar iets meer maar daarvoor is het hier ook allemaal vers. Prettige service die niet opdringerig is. Ben je een grote eter zou ik hier wel wat meer bestellen dan gemiddeld , maar zo niet kom je prima uit met de portie die je geserveerd krijgt die dan ook (je raad het al) lekker vers is. Zeker de moeite waard weer eens terug te keren naar Floc.
Sophie O.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heb de garnalen, de eend en de crème brulee gegeten, mijn tafelgenoten iets anders, maar het was allemaal even lekker! Hele fijne en vriendelijke bediening, het eten kwam niet te vlug maar was ook niet te traag.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vorig jaar Pasen aten wij heer voor het eerst en nu voor de tweede keer. Wederom voortreffelijk gegeten met een uitstekende toelichting van de eigenaren over de kaassoorten bij het dessert. Prijs/ kwaliteitsverhouding is erg goed.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, erg leuke en persoonlijke bediening. Een restaurant van een koppel met passie voor koken. Goede wijnen en heerlijke smaken, niet druk, kortom: een van de leukste avonden uit in Den Haag!
Moutonguido .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Kwaliteit prijs een uitstekend restaurant. Gerechten waren lekker en dit met een mooie decoratie. Ondanks de behoorlijke drukte waren de eigenaars zeer vriendelijk en voorkomend. Wij hebben ervan genoten.