Flinders Café Restaurant Hilversum

Kerkbrink 2 1211 BX Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Flinders Café Restaurant Hilversum

Alleen maar genieten

Het sympathieke Flinders is neergestreken in Hilversum. In deze ontzettend gezellige zaak lunch en dineer je tussen het designmeubilair. Mooi! De gerechten zijn oude bekende, maar dan wel in een verrassend jasje. De kans is groot dat je er een nieuwe favoriet bij hebt!

Meer informatie over restaurant Flinders Café Restaurant Hilversum

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik ben er zo vaak langs gelopen, maar nu eindelijk eens binnen geweest. Zaak is prima ingericht. Door de muur bij de bar, heb je veel privacy, maar als je iets wilt bestellen, dan moet je wel wachten tot er iemand van achter de bar of keuken de zaak in komt. De lunchkaart is prima verdeeld en voor elk wat wild (koud/warm, vegetarisch/vlees vis). De bediening is erg vriendelijk. We hebben een geitenkaassalade en de fish en chips genomen. Mooie ruime porties en ook prima qua smaak. Zeker voor herhaling vatbaar en ik zal er niet zo snel meer aan voorbij lopen. Een aanwinst voor Hilversum!
Francis B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer teleurstellend, ze waren ons vergeten en we hebben 1 uur en een kwartier moeten wachten op ons eten.
De frietjes waren lekker maar dat was dan ook alles.
De kaart en gerechten doen modern en hip aan maar dat zijn de enige pluspunten ( als je daarvan houdt)
Marcello D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Afgelopen week 2 x gegeten in dit toegankelijke restaurant. Toegankelijk, omdat je niet perse hoeft te reserveren, want er is altijd wel ergens een plek op het terras en dat kwam gezien het lekkere weer prima uit. Is ook wel eens prettig als je spontaan op de avond zelf besluit ergens een hapje te willen gaan eten. Wat dat laatste betreft: zowel de doradefilet als de steak waren erg goed van smaak en vergezeld van porties frites (blijf je van eten!) en salade, die prima waren qua hoeveelheid. Bij de vis kwam de kok nog apart de geroosterde trostomaatjes brengen. De steak vergezeld door oesterzwammen, bleek een smakelijke combinatie. Beide keren als nagerecht onze favoriet de lemon cheesecake met frambozensorbet gegeten met een glaasje limoncello erbij. Onweerstaanbaar lekker! De bediening was vlot, attent en persoonlijk. De locatie zelf is een stijlvol monumentaal pand met een terras waar je 's avonds nog leuk kan zitten en wat meerdere mensen aantrekt die nog even wat willen drinken en nagenieten van het zomerse weer. Wat dat betreft mag en kan er van de Kerkbrink méér gemaakt worden dan wat het nu is.
Chel_Evi .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteravond voor het eerst bij Flinders gegeten. De Angus steak is een aanrader. Overigens was alles ontzettend lekker! We zullen hier zeker vaker gaan eten.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gisteren wezen eten bij Flinders.
Bij binnenkomst werden wij al leuk ontvangen door de bediening.
Mijn vrouw had de burrata en ik de kip saté wat erg smaakvol was. Wij gaan zeker terug komen... Vooral ook voor de lekkere lokale biertjes die ze hebben!
Echtegenieter12 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Gisteravond wezen eten met wat collega's. Vooraf de Steak Tartaar en als hoofgerecht de kipsate van de grill. Erg genoten van beide gerechten! Kom snel terug om ook de andere gerechten te proberen. Een aanrader.
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
De buikpijn is bij alle 3 begonnen na 15minuten. Bestek was niet gepoleerd en de afwas kreeg de schuld prima kan gebeuren. Vervolgens kwam het hoofdgerecht patat met veelste veel zout. Alweer kreeg de afwas de schuld. Volgens mij is de keuken hier eindverantwoordelijk voor? Een afwasser die er voor de eerste keer staat de schuld geven, lekker makkelijk. Helaas verstond de man in de keuken geen woord van wat ik zei. De bediening nam het ook niet heel serieus, helaas geen buik vlinders voor flinders.
RogerdeB .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ik heb samen met mijn vriendin gegeten bij dit fantastische restaurant!! Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel en hadden we een top plekje bij het raam!

Voor-, hoofd- en nagerecht was allemaal erg goed!! Ondanks de drukte werden we vriendelijk en snel geholpen door het personeel. Na ons nagerecht nog lekker lang kunnen natafelen met een paar goede gin tonics (veel keuze)!!

Daarnaast hebben we erg genoten van de mooie inrichting. De chique tafels, stoelen en met name de verlichting geven dit restaurant een hele fijne sfeer!!

Wij komen snel weer langs om optimaal te genieten van een avondje uit!
Bourgondier1987 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Afgelopen week ben ik voor de eerste keer gaan eten bij Flinders. Vooraf had ik een heerlijke tomatencremesoep en als hoofdgerecht de ravioli. Ik heb sinds tijden niet meer zo'n heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten en ook genoten van de sfeer in het restaurant. Ik kom zeker nog een keer terug!
Brouwer.evelien .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met 2 vriendinnnen genoten van het Zomermenu bestaande uit drie gangen met heerlijke gerechtjes die schitterend werden opgediend. De bediening was erg vriendelijk. We konden buiten zitten onder een scherm wat gezien de plotselinge korte regenbui niet verkeerd was. Het buitenzit gedeelte is ook erg gezellig. Kortom een aanrader !
MarissieB .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We zijn hier gisteravond gaan eten als stel. in het begin hartelijk ontvangen.
Ik had een geitenkaassalade besteld als hoofdgerecht. Bij de vraag of ik er friet of brood bij wilde bestelde ik brood. Mijn vriend kipsate. Toen het hoofdgerecht bezorgd werd, oogde de geitenkaassalade een beetje goedkoop, sla, twee tomaatjes, veel croutons, een paar haricot verts, ei. Verder geen dressing, dat moest echt van de geitenkaas komen. Geitenkaas was gelukkig wel lekker met walnoten en honing. Er zat echter geen brood bij. Ik heb hierom gevraagd bij de serveerster die het zou doorgeven, maar toen ik mijn salade op was helaas nog geen brood gekregen. Serveerster vroeg me 10 minuten later wel nog 'Jullie hebben het brood gekregen, toch?'. Nee dus, kreeg gelukkig wel excuses. Omdat ik mijn hoofdgerecht al op had hoefde ik het brood ook niet meer. We zijn toen maar snel weggegaan. Ook heb ik 's avonds veel last van mijn darmen gehad, al kan ik dat natuurlijk niet met zekerheid toeschrijven aan het eten.
Al met al viel het dus tegen.
Y. T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We komen hier vaak om in het weekend even te lunchen. Het is dan altijd druk en vaak zijn er veel kinderen aanwezig. Prima broodjes, salades en soepen. Bediening laat bij drukte soms wat steken vallen (al 2 keer bij de club sandwich niet de frietjes gekregen, geen brood bij soep, etc) maar wel erg vriendelijk. Leuk terras.
Mjnijnens .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij konden lekker buiten zitten. Van de entourage binnen`eigenlijk niet veel gezien, maar oogde gezellig. Eten was heerlijk. Wij hebben gevarieerd gekozen, maar alles erg smakelijk. De Steak was superlekker, mals en smakelijk.
Gerechten aantrekkelijk opgediend. Worden heerlijke regionale producten gebruikt.
Echt een aanrader!
Majella S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vanavond hier gegeten met een vriendin. Wat hebben we zitten smullen. Super leuk dat ze buitenom de kaart ook met seizoensproducten werken dus wij hadden gekozen voor asperges met zalm. Het was smullen. Vriendelijk personeel. Maken even en vriendelijk praatje en hebben aandacht voor de gast. Heerlijk terras ook. In de zomer heerlijk maar ook als het iets kouder wordt met heaters. Wij komen zeker terug!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Een heerlijke lunch op het terras van Flinders op de Hilversumse Kerkbrink. In het hartje centrum. Ontzettende vriendelijke bediening. Heerlijk belegde snee brood ( Vlaams Broodhuys) met avocado, boontjes, sla en gegrilde courgette. Mijn collega had de salade makreel op brood. Goed van smaak en een zeer verzorgd uiterlijk van de gerechten. Na een tijdje zitten voelde ik de harde ijzeren terrasstoel wel. Volgende keer een plekje op de bank nemen. Jammer dat er soms een stinkende bromfiets een geur van benzine vlak langsrijdt. Verder een topplekje!
Angeli V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
We hebben op het terras bij Flinders gegeten tijdens de koopavond, het was dus ook buiten gezellig druk! We werden bediend door twee aardige jongens, die van alles goed op de hoogte waren. Mijn man heeft asperges met beenham gekozen en ik pulled pork. De gerechten waren allebei heerlijk en goed verzorgd met frietjes en mayonaise, gebakken aardappeltjes, sausjes, salade en coleslaw erbij. Toen we twijfelden over een toetje hebben we overlegd met de bediening en gekozen voor cheesecake, gemaakt door de Italiaanse buurman..., was lekker!
Het was een ongedwongen sfeer, met een persoonlijke bediening. Ook leuke gratis kaarten bij het toilet ;)
We komen nog eens terug!
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
We hebben de carpaccio vooraf gedeeld. Was lekker maar jammer dat er geen stukje brood bij zat.
Als hoofdgerecht de angus steak en de maaltijdsalade met geitenkaas. De steak was erg lekker, maar heel weinig frietjes met een druppel mayo en daarbij nog een ieniemienie bakje sla.
Het kleine bakje friet en sla komt vast omdat er erg gepronkt wordt met de kok die ooit in een sterrenrestaurant gewerkt heeft. Helaas was het restaurant helemaal leeg op nog 1 ander stel na. Hierdoor kregen we duidelijk mee dat de soep van meneer koud was, dit was extra vreemd doordat er aangegeven werd dat zijn soep uit dezelfde pan zou komen als de soep van mevrouw (maar ach... het is ook geen sterrenrestaurant, je kan van het keukenpersoneel dan ook niet verwachten dat ze over sterrenrestaurant kwaliteiten beschikken; ondanks wat vermeld wordt op de website en de kaart)
De geitenkaas was erg weinig in verhouding met de hoeveelheid sla. Nadat we waren uitgegeten en onze borden werden weggehaald gaf de bediening aan dat hij nog wel een extra stukje geitenkaas kon brengen. Tip voor de volgende keer: kom tussendoor eens vragen of alles naar wens is. De bediening was onzichtbaar.
In de zomer zullen we nog een keer op het terras komen zitten maar dan niet om te eten.
Pieterradius .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Nou dit vond ik dus echt een leuke tent! Echt lekker eten, mooie mensen in de bediening en lekkere sfeer. Eerst buiten bruschetta gegeten op het grote terras met bier van tak (skuumkoppe). Ging regenen.was balen.maar toen werd de zaak overkapt zodat we buiten konden blijven. Daarna was het zo gezellig dat we ook binnen gingen eten. Black angus was perfect stuk vlees.mooie rioja erbij. Vrouwlief had geitenkaassalade. Je kunt ook kiezen uit stuk of 5 andere salades. Daarna mousse van tonys chocolonelys. Aanrader. Ze doen best veel met fairtrade. Mooie designlampen hangen er. Heb thuis gekeken om zelf te kopen. Maar 600euro voor lamp vond ik wat te duur. Bediening is vlug capabel en leuk. Ik kom terug.
Marcello L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Ik heb gegeten met mijn Italiaanse familie uit Italië bij Flinders in Hilversum.
Wat een heerlijke zaak, goede wijnen, zeer attente en aardige bediening maar vooral het eten.. de Geroosterd Black Angus steak van mijn vrouw en mij, is een absolute aanrader....

Service, eten en relaxte sfeer. Prima plek om te vertoeven. Vooral Eelko (de bedrijfsleider ) verhoogde de feestvreugde door zijn betrokkenheid Alles in het teken van een tevreden klant! Zou normaal moeten zijn maar hier wordt het dan ook echt uitgevoerd. FANTASTICO.......
Famiglia Nicolotti.

Questo ristorante Flinders è una piccola perla in Hilversum e molto accogliente, il menù è ben arricchito dì buone cose. nutrita la scelta della carne, abbiamo mangiato il Quinoa risotto en ravioli con ricotta. Complimenti di qualità.La cucina è ottima e vale assolutamente il prezzo che si paga.il posto e anche molto bello. Iuccy, Ornella, Silvia ,Giacomo ,Antonio Silvana e Marco Nicolotti.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gezellig en lekker gegeten bij Flinders. Was de eerste keer daar maar zeker een restaurant waar ik nog eens terug kom. Vriendelijke en soepele bediening