Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

Nieuweweg 2 9711 TD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

Dineren in een designers wereld.

Flinders Café is een heel leuk en levendig café-restaurant waar je lekker kunt eten en drinken en kwaliteit, geserveerd met een lach. Hun motto is: de wow-factor meegeven aan alle gasten. Dit wow-effect krijg je echt niet alleen door de black angus, Pulled Porc of de andere gerechten maar ook de design van Flinders zelf, alle stoelen en banken waar je op zit kun je ter plekke bestellen! Origineler dineren kan bijna niet. Enjoy the WOW!

Meer informatie over restaurant Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

StevendeB .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Internationaal, urbanstyle. Krijg ik wel een hip gevoel van. Eten idem dito. zakelijk vlotjes 2 salades gehad, maar prima voor elkaar.
Mooie locatie in de stad ook.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prima eten voor een prima prijs. Bediening ook prima.. Maar alles niet bijzonder
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gezellig met onze dochter gegeten. Het personeel was zonder uitzondering erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten kwam snel en was lekker. Bij de carpaccio was de truffelmayonaise voor onze dochter wat te heftig. maar de kwaliteit was goed. Heerlijk frites! Prima wijn.
Het publiek is gemêleerd, zowel jongeren als ouderen. De sfeer is goed en ontspannen.
Het was niet de eerste keer dat wij hier kwamen en zeker ook niet de laatste keer.
De tafel van AnnaCatharina53 H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Lekkere lunch voor een goede prijs.
Wel jammer dat de muziek naar mijn smaak te hard was.
Verder een hele leuke gelegenheid!
Marian V.
Een aangename plek om te lunchen. Dit was voor mij de eerste keer, maar is voor herhaling vatbaar.
André N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gisteravond met z'n tweeen bij Flinders gegeten. Bediening was vriendelijk en vlot. Helaas was de frisdrank niet koud, maar dat werd prima opgelost door een glas ijsklontjes op tafel te zetten. Het eten was echter een grote teleurstelling. De shortrib was veel te vet. Punt van aandacht voor de keuken!
Jolieke W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Erg leuke sfeer, vriendelijke bediening en heel lekker eten! Wel stond de muziek erg hard waardoor het, vooral toen het wat drukker werd, lastig was elkaar te verstaan.
DeStrijdbare .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Flinders is een gezellig restaurant met een interessante menukaart, sommige gerechten zijn ook verkrijgbaar voor kinderen. Onze zoon (11mnd) heeft heerlijk gesmuld van de zoete aardappelsoep.

Wil je gezellig eten met je kind(eren), kom dan vroeg dan is er voldoende ruimte voor al je spullen en kan je gebruiken maken van de aanwezige kinderstoel.

Maar Flinders is ook een gezellig restaurant om zonder kinderen te bezoek. Want de menukaart heeft voor iedereen wel een gerecht naar zijn voorkeur.
lisetteberends .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Rustig en relaxt gezeten en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en fijne ambiance. Zeker een aanrader voor een lekker en relaxt avondje uit!
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
De bestelling duurde lang voordat deze uitgeserveerd werd. Ik vond de keuze op de kaart gering en de keuze die wij hadden gemaakt was niet beschikbaar. Het vlees was wel erg mals maar het eten opzich was niet heel bijzonder. Qua prijs / kwaliteit oke. Ik zou hier niet snel weer gaan eten.
Lineke T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke hippe eettent. Bediening kan beter. Niet heel vriendelijk en tafel was deels afgeruimd terwijl de rest van de borden nog een tijd bleef staan. Ook te lang moeten wachten tot ik mijn eerste wijntje kon bestellen. Verder hebben we een prima avond gehad!
A. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ruim restaurant maar toch sfeervol. Zicht op de open keuken, professionele geoliede gerechtenmachine. Bediening vlot en vriendelijk. Gerechten heerlijk. Wagyusteak was rare besteld en ook rare geleverd (vaak is het toch best wel medium). Ravioli (vegetarisch) had ietwat teveel olijfolie er over. WC was niet erg schoon. Verder zeker voor herhaling vatbaar.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima eetcafe, lekker rumourig. Aardige en uitgebreide kaart, met veel hoofdgerechten voor een eenheidsprijs van E16,50. Mogelijkheid om voor een gezonde keuze te gaan (super food healthy achtige salade voor de hoofdmaaltijd). Op het moment dat wij er waren was de bediening nog wat onwennig. Salade was erg zwaar aangemaakt met olijfolie, geen probleem om salade opnieuw te maken. Zaak doet aan alle populaire trends mee: gin&tonic, 3 kleine slider burgers, healthy food, soja in de koffie, etc.
Roza W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het eten en de service waren super, maar het is wel echt nodig dat ze op de stufi night ook een veganistische optie hebben de volgende keer.
P V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Mooie zaak. Dochter besteld ceasar salad. Een bak sla overgoten met teveel saus. Klacht doorgegeven en gegrond verklaart. Bij het afrekenen een onodige discussie dat de prijs gewoon betaald moet worden en hij er niets aan wou doen. De dame loste het later prima op door de salade half geld te rekenen. Jammer van de discussie en onsypathieke jongeman in de bediening.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk eten, gezellige drukte en gewoon goede bediening.
Precies goed.
N K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gisteren bij Flinders gegeten aan het Schuitendiep. Mijn partner en ik hadden allebei de gegrilde black angus steak met rodewijnjus, bosui en oesterzwammen. Ik heb geen bosui kunnen ontdekken en de rodewijnjus was zeer vlak. En het vlees... rare was medium en welldone was overdone. Erg jammer was ook de hoeveelheid van het vlees:mi-ni-maal. Dit hebben wij, toen Flinders nog in het noorderplantsoen zat wel véél beter gegeten.
MarmadukeM52 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Uitgebreide kaart met heerlijke hapjes en lekkere smoothie. Prettige service. Buiten te lawaaiig om rustig te zitten. Je bent in twee minuten midden in het centrum van Groningen.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Paar jaar bij Flinders gegeten toen het nog in het park zat. Heerlijk gegeten, leuke open keuken en prima bediening. Waren weer eens in Groningen dus waar eten? Flinders natuurlijk, maar dan op nieuwe lokatie. Prima, mooie plek. Lekker gegeten, maar de bediening helaas. Verkeerd moment kennelijk als ik de recensies zo lees. Veel te amicaal gedrag en vergeetachtig die avond. Volgende keer in Groningen toch maar iets anders proberen.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik heb geluncht bij Flinders. Het was een heerlijk broodje met tapenade, gesmolten geitenkaas en gegrilde courgette. Daarbij een heerlijk koele water met muntblaadjes! Leuke plek om te zitten aan het Schuitendiep en vanwege het warme weer op een plekje in de schaduw. Bediening was aardig en attent, ook voor de andere gasten.
lisel0tte_faber .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het was een goeie sfeer en spontane bediening. We kregen als dessert verrassing van de kok dat was ons erg bevallen! We hadden gekozen voor de zomeractie en dat was een heerlijke keuze