Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

Nieuweweg 2 9711 TD Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

Dineren in een designers wereld.

Flinders Café is een heel leuk en levendig café-restaurant waar je lekker kunt eten en drinken en kwaliteit, geserveerd met een lach. Hun motto is: de wow-factor meegeven aan alle gasten. Dit wow-effect krijg je echt niet alleen door de black angus, Pulled Porc of de andere gerechten maar ook de design van Flinders zelf, alle stoelen en banken waar je op zit kun je ter plekke bestellen! Origineler dineren kan bijna niet. Enjoy the WOW!

Meer informatie over restaurant Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Voordelig
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima eetcafe, lekker rumourig. Aardige en uitgebreide kaart, met veel hoofdgerechten voor een eenheidsprijs van E16,50. Mogelijkheid om voor een gezonde keuze te gaan (super food healthy achtige salade voor de hoofdmaaltijd). Op het moment dat wij er waren was de bediening nog wat onwennig. Salade was erg zwaar aangemaakt met olijfolie, geen probleem om salade opnieuw te maken. Zaak doet aan alle populaire trends mee: gin&tonic, 3 kleine slider burgers, healthy food, soja in de koffie, etc.
Roza W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het eten en de service waren super, maar het is wel echt nodig dat ze op de stufi night ook een veganistische optie hebben de volgende keer.
P V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Mooie zaak. Dochter besteld ceasar salad. Een bak sla overgoten met teveel saus. Klacht doorgegeven en gegrond verklaart. Bij het afrekenen een onodige discussie dat de prijs gewoon betaald moet worden en hij er niets aan wou doen. De dame loste het later prima op door de salade half geld te rekenen. Jammer van de discussie en onsypathieke jongeman in de bediening.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk eten, gezellige drukte en gewoon goede bediening.
Precies goed.
N K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gisteren bij Flinders gegeten aan het Schuitendiep. Mijn partner en ik hadden allebei de gegrilde black angus steak met rodewijnjus, bosui en oesterzwammen. Ik heb geen bosui kunnen ontdekken en de rodewijnjus was zeer vlak. En het vlees... rare was medium en welldone was overdone. Erg jammer was ook de hoeveelheid van het vlees:mi-ni-maal. Dit hebben wij, toen Flinders nog in het noorderplantsoen zat wel véél beter gegeten.
MarmadukeM52 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Uitgebreide kaart met heerlijke hapjes en lekkere smoothie. Prettige service. Buiten te lawaaiig om rustig te zitten. Je bent in twee minuten midden in het centrum van Groningen.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Paar jaar bij Flinders gegeten toen het nog in het park zat. Heerlijk gegeten, leuke open keuken en prima bediening. Waren weer eens in Groningen dus waar eten? Flinders natuurlijk, maar dan op nieuwe lokatie. Prima, mooie plek. Lekker gegeten, maar de bediening helaas. Verkeerd moment kennelijk als ik de recensies zo lees. Veel te amicaal gedrag en vergeetachtig die avond. Volgende keer in Groningen toch maar iets anders proberen.
Annes H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik heb geluncht bij Flinders. Het was een heerlijk broodje met tapenade, gesmolten geitenkaas en gegrilde courgette. Daarbij een heerlijk koele water met muntblaadjes! Leuke plek om te zitten aan het Schuitendiep en vanwege het warme weer op een plekje in de schaduw. Bediening was aardig en attent, ook voor de andere gasten.
Lisel0tte_faber .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het was een goeie sfeer en spontane bediening. We kregen als dessert verrassing van de kok dat was ons erg bevallen! We hadden gekozen voor de zomeractie en dat was een heerlijke keuze
Groteflis G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met mooi weer buiten op het terras gegeten. daar zit je prettig. Op de service is weinig aan te merken. We aten mosselen die in de IPA van brouwerij 't IJ bereid. Mosselen zijn geen ingewikkeld gerecht dat gaat bijna altijd goed. Deze mosselen uit Yerseke waren bijzonder smakelijk met daarbij een ruime hoeveelheid mosselgroenten. De bijgeleverde portie frieten was voor één persoon nog karig, laat staan voor z'n tweeën. De erbij geserveerde mediterraan aangemaakte salade was op zich goed, maar paste vooral door de olijven totaal niet bij de mosselen in IPA. Waarschijnlijk wordt deze salade standaard bij ieder gerecht geserveerd. Als bovenstaande verbetert wordt zou ik de volgende keer een 9 geven voor deze schotel.
Wildrik P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker gegeten met een groep van 5 op het terras. Hoofdgerecht duurde wat lang. Black Angus beef zeker een aanrader! Leuke bediening
Lcshendriks .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prima gegeten in een leuk restaurant.
Lekkere wijn gedronken van de topwijnen-kaart. Bediening vond ik wat minder. Iedereen was verschillend gekleed en het bedienen ging niet altijd even soepel. Misschien veel nieuw personeel?
Aimee K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het eten was lekker en de service was ook erg goed. De eerste keer dat we er aten was het nóg lekkerder dus vandaar de 8 ipv de 10.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima tent, gezellige sfeer en een goede bediening.
Eten was heerlijk en verzorgt
Locatie ook leuk en je loopt zo de stad in.
Aanrader
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Erg gezellig gegeten bij Flinders. Originele gerechten en bijgerechten/sausjes. Ook keuze uit biologisch. Als toetje heerlijke cheesecake gehad.
Missjacotjuh .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Eten was heerlijk, echt ontzettend goed. Het duurde echter wel wat lang voordat iets naar de tafel kwam. Bediening overigens heel vriendelijk, daarom toch een 8 voor service. Stoelen zaten niet lekker, wel een prachtige locatie.
Myrte S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Eten was heerlijk, vooral de black angus burger was super mals! De bediening was niet altijd even scherp, maar Flinders is een hele leuke tent!
Etje.blom .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Eten was erg lekker, heel puur van smaak. Het was precies genoeg. De rosé was mij te zoet, de witte sauvignon blanc weer lekker. Ze waren het dessert vergeten door te geven aan de keuken, daardoor duurde het wat langer. We kregen ter compensatie een koffie aangeboden. Erg netjes!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
we hadden voor het zogenaamde zomermenu gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen en mochten kiezen war we wilden zitten. Al snel bleek dat velen op dit speciale menu a 25 Euro waren afgekomen en de bedieningscapaciteit en -kwaliteit onvoldoende waren. Het duurde lang voordat we bediend werden en dat herhaalde zich enige malen. Op enig moment bestelde ik wat bij . Na een paar minuten kwam iemand anders vragen of het naar wens was geweest en werden de borden bijna weggehaald. Ik legde uit dat er nog een bestelling liep. Weer een paar minuten later kwam iemand anders en stelde dezelfde vraag. Nogmaals legde ik uit hoe het zat. De bedienende meiden bleven vriendelijk en schuldbewust. Het had ook wel iets komisch. Zichtbaar nieuw en onervaren.
Oh ja, het eten. Heerlijke soep en redelijke geitenkaas die anders dan verwacht nauwelijks bereid was. Het vlees, een soort biefstuk was prima, de ravioli behoorlijk, maar eenvoudig. De bijgeleverde salade was smakelijk en gevarieerd, maar de portie bescheiden. De patatten idem. Ik bestelde bij maar zoals eerder gemeld , dat ging niet goed. De toetjes waren allemaal prima, niet te zoet, niet te vet, cheesecake, creme brule en een parfait. in de hectiek ging het bij het afreknen drie keer mis, maar dat werd vriendelijk en professioneel gecorrigeerd.
Ebax .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het zomer menu is een topper. De steak was heerlijk zacht en medium. Ondanks de drukte prima bediening. Het was erg gezellig!