Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

Nieuweweg 2 9711 TD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

Dineren in een designers wereld.

Flinders Café is een heel leuk en levendig café-restaurant waar je lekker kunt eten en drinken en kwaliteit, geserveerd met een lach. Hun motto is: de wow-factor meegeven aan alle gasten. Dit wow-effect krijg je echt niet alleen door de black angus, Pulled Porc of de andere gerechten maar ook de design van Flinders zelf, alle stoelen en banken waar je op zit kun je ter plekke bestellen! Origineler dineren kan bijna niet. Enjoy the WOW!

Meer informatie over restaurant Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Flinders Café Restaurant Groningen Schuitendiep

Noeme M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Ruim 17,50 euro voor twee spiesjes met wat stukjes zalm is veel te duur. Geen stukje friet of blaadje sla erbij. We voelen ons afgezet en bedrogen. Het personeel reageert nogal laconiek op opmerkingen hierover. Echte afrader, eenmalig maar nooooit weer. Mijden!!!!
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De ijzeren stoelen op het terras maken een enorme herrie, men tilt de stoelen ook niet op maar sleept ze over de grond. Zeer storend!
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Hebben hier met 14 personen gedineerd. Het eten was vooral veel, de smaak van goed tot slecht. Met name de spareribs smaakten slecht doordat veel teveel zout is gebruikt. Veel hapjes waren wel goed van smaak, maar nogal vet. Er waren onvoldoende servetten aanwezig en op onze vraag werden de servetten onvoldoende aangevuld. De bediening was wel vriendelijk, maar niet vlot, het duurde allemaal wat lang. Wij zaten er redelijk gezellig, maar te dicht op elkaar en met te harde muziek. al met al misschien net aanvaardbaar, maar het houdt niet over, voor mij geen herhaling.
C L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk eten maar te weinig personeel te lang wachten op drankjes en eten. Terras en binnen zat vol en daar waren ze niet op ingericht. Aangegeven dat we na een half uur wachten de drankjes niet meer hoefden. Haalden het van de rekening maar hadden door de drukte niet echt tijd om klacht aan te horen of excuses aan te bieden. Heel jammer!
Puck O.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik eet hier altijd lekker, het personeel is zeer vriendelijk en zorgt voor een relaxte informele sfeer. Er is een zeer ruime keuze aan speciaal bier, ik kom hier wekelijks en heb nog steeds niet elk biertje geproefd. Het leuke interieur maakt het plaatje helemaal af. Zeker de moeite waard om hier te dineren.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Lekker geluncht met verse producten. Had een club sandwich met zalm heerlijk. Zaten ook nog lekkere verse patat bij. Mijn vrouw had een sandwich humus. Ook vers heerlijk.Grote porties en gemoedelijke sfeer. Bediening goed
Katy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Je kunt hier heerlijk eten, echt originele gerechten, maar ik ga steeds minder vaak, de muziek staat érg hard......
Laatste keer vroeg ik of het zachter kon, en dat kon niet... toen ben ik maar ergens anders gaan eten, het stond die keer te hard om gewoon te kunnen kletsen.
StevendeB .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Internationaal, urbanstyle. Krijg ik wel een hip gevoel van. Eten idem dito. zakelijk vlotjes 2 salades gehad, maar prima voor elkaar.
Mooie locatie in de stad ook.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Achteraf bleek ik vol kauwgom te zitten aan de rugkant; er lag ook kauwgom op de vloer; iemand heeft blijkbaar de rugleuning ook met kauwgom bedekt.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prima eten voor een prima prijs. Bediening ook prima.. Maar alles niet bijzonder
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gezellig met onze dochter gegeten. Het personeel was zonder uitzondering erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten kwam snel en was lekker. Bij de carpaccio was de truffelmayonaise voor onze dochter wat te heftig. maar de kwaliteit was goed. Heerlijk frites! Prima wijn.
Het publiek is gemêleerd, zowel jongeren als ouderen. De sfeer is goed en ontspannen.
Het was niet de eerste keer dat wij hier kwamen en zeker ook niet de laatste keer.
De tafel van AnnaCatharina H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Lekkere lunch voor een goede prijs.
Wel jammer dat de muziek naar mijn smaak te hard was.
Verder een hele leuke gelegenheid!
Marian V.
Een aangename plek om te lunchen. Dit was voor mij de eerste keer, maar is voor herhaling vatbaar.
André N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gisteravond met z'n tweeen bij Flinders gegeten. Bediening was vriendelijk en vlot. Helaas was de frisdrank niet koud, maar dat werd prima opgelost door een glas ijsklontjes op tafel te zetten. Het eten was echter een grote teleurstelling. De shortrib was veel te vet. Punt van aandacht voor de keuken!
Jolieke W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Erg leuke sfeer, vriendelijke bediening en heel lekker eten! Wel stond de muziek erg hard waardoor het, vooral toen het wat drukker werd, lastig was elkaar te verstaan.
DeStrijdbare .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Flinders is een gezellig restaurant met een interessante menukaart, sommige gerechten zijn ook verkrijgbaar voor kinderen. Onze zoon (11mnd) heeft heerlijk gesmuld van de zoete aardappelsoep.

Wil je gezellig eten met je kind(eren), kom dan vroeg dan is er voldoende ruimte voor al je spullen en kan je gebruiken maken van de aanwezige kinderstoel.

Maar Flinders is ook een gezellig restaurant om zonder kinderen te bezoek. Want de menukaart heeft voor iedereen wel een gerecht naar zijn voorkeur.
Lisetteberends .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Rustig en relaxt gezeten en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en fijne ambiance. Zeker een aanrader voor een lekker en relaxt avondje uit!
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
De bestelling duurde lang voordat deze uitgeserveerd werd. Ik vond de keuze op de kaart gering en de keuze die wij hadden gemaakt was niet beschikbaar. Het vlees was wel erg mals maar het eten opzich was niet heel bijzonder. Qua prijs / kwaliteit oke. Ik zou hier niet snel weer gaan eten.
Lineke W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke hippe eettent. Bediening kan beter. Niet heel vriendelijk en tafel was deels afgeruimd terwijl de rest van de borden nog een tijd bleef staan. Ook te lang moeten wachten tot ik mijn eerste wijntje kon bestellen. Verder hebben we een prima avond gehad!
A. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ruim restaurant maar toch sfeervol. Zicht op de open keuken, professionele geoliede gerechtenmachine. Bediening vlot en vriendelijk. Gerechten heerlijk. Wagyusteak was rare besteld en ook rare geleverd (vaak is het toch best wel medium). Ravioli (vegetarisch) had ietwat teveel olijfolie er over. WC was niet erg schoon. Verder zeker voor herhaling vatbaar.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima eetcafe, lekker rumourig. Aardige en uitgebreide kaart, met veel hoofdgerechten voor een eenheidsprijs van E16,50. Mogelijkheid om voor een gezonde keuze te gaan (super food healthy achtige salade voor de hoofdmaaltijd). Op het moment dat wij er waren was de bediening nog wat onwennig. Salade was erg zwaar aangemaakt met olijfolie, geen probleem om salade opnieuw te maken. Zaak doet aan alle populaire trends mee: gin&tonic, 3 kleine slider burgers, healthy food, soja in de koffie, etc.