Flicka

Berm 47 5331 KL Kerkdriel Nederland Kaart

Over het restaurant Flicka

Genieten van heerlijke gerechten bereid met pure ingrediënten van het seizoen en uit de regio. Met volle toewijding en liefde maakt Thomas de meest bijzondere gerechten. Met zijn gerenommeerde kennis van zaken staat hij vol overgave te koken. Deze kennis heeft Thomas opgedaan bij Hotelschool ter Duinen in Koksijde. Na zijn opleiding heeft Thomas veel ervaring opgedaan in verschillende toprestaurants waaronder Boreas, Parkheuvel, Beluga, De Fuik, Chalet Royal, Zuid Zeeland en Prinses Juliana. Zijn passie werd hier aangewakkerd om te doen wat hij echt wil; koken met liefde. Voor hem is koken geen werk maar een vorm van leven zoals zijn motto vertelt: “Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit meer te werken."

Glas champagne

• Bar
Uitmuntend
9,6
9,2

Jouw recensie over het restaurant Flicka

Maikel En Monique S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Zoals gewoonlijk weet Thomas ons steeds weer te verassen. Complimenten
YES!!! zo gezellig dat jullie er weer waren! dankjewel voor deze geweldige complimenten xx Thomas en Merlijn
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Verrassend en verfijnd bereid eten dat ook nog bizonder leuk wordt gepresenteerd.
In korte tijd mijn 3e ervaring en steeds weer uitermate positief.
Echte aanrader, op weg naar een ster.
Wauw hartelijk dank! Wat een prachtig schrijven van u. We vinden het gezellig als u er bent! Tot ziens, we ontvangen u weer met open armen!
MIchael S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Mijn schoonvader neemt mij na 33 jaar voor het eerst "'alleen" uit eten om het eens ongestoord over onderwerpen te hebben die gewoon ter sprake komen. We hadden het er al jaren over en nu was het dan zo ver. Dit restaurant is een plek waar mijn schoonvader vaker gesprekken voert met zakelijke vrienden en andere gasten vanwege de kwaliteit, de centrale ligging en ik denk ook zeker omdat het eten heerlijk is (kan niet anders) en de zeer professionele bediening. Wij kozen het 5 gangen menu waarvan werd gewaarschuwd dat het overwegend vis zou betreffen. Wat een onnodige waarschuwing en wat mooi ingelost! Na 3 prachtige zeer gevarieerde amuses, de volgorde mocht van ons wel andersom qua smaak opbouw, kregen we in een aangenaam tempo gamba, schol en rogvleugel voorgeschoteld op een manier zoals ik het nog nooit heb beleefd, Topniveau! Ook de Rouleaux van Fazant was perfect en natuurlijk had ik weer het kogeltje... Ook het koffie dessert zou ik nooit besteld hebben, maar was zalig. De gastvrouw schonk onze wijnglazen met bijpassende wijnen die zij wat ons betreft zelf mocht kiezen, maar toch mochten we voorkeur uitspreken. Goed aangevoeld. Wat een topzaak!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Supervriendelijke bediening .
Wijnadvies zeer goed. Prachtige en heerlijke gerechten.
Het restaurant mag alleen wat gezelliger worden ingericht.
Hoi Nicole, hartelijk dank voor je vriendelijke schrijven. We doen ons werk ook echt met grote passie en plezier. Qua inrichting is denk iets persoonlijks, maar ik zal er rekening mee houden! Graag tot een volgende keer! Lieve groet, Thomas, Merlijn en de rest van ons fantastische team!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Gegeten met gasten. Mooie gerechten met prima smaakafwisselingen. Goede bij passende wijnen. Goed rekening gehouden met beperkingen/allergieën
Annebertie D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en verrassende maar vooral lekkere gerechten. Niet goedkoop maar absoluut iedere cent waard! We hebben echt genoten!
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Het was een hele fijne avond alles was geweldig tot de volgende keer
Teun H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
wij waren hier op zondag 11 november 2018. eigenlijk hadden wij maar een kleine lunch in onze gedachten, maar het werd toch een 5 gangen diner. En dit alles zonder spijt! Voortreffelijke gerechten met zorg en kunde samengesteld. Een beleving van smaken en ook de opmaak van de gerechten waren plaatjes van de hoogste klasse. Prima bediening en een heerlijke ongedwongen sfeer. Dit restaurant is echt een aanrader, wij waren hier nog niet eerder. De bediening vertelde ons dat het restaurant nu iets meer dan een jaar bestaat en wij vinden het aanwinst voor de omgeving. Wij komen hier beslist terug.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wederom overheerlijk gegeten, een verrassend menu, absolute aanrader.
Akoustiek kan verbeterd worden. Prettige bediening.
Meneer Selles, allereerst hartelijk dank voor uw komst! We vonden het gezellig dat u gisterenavond bij ons kwam dineren. Aan de akoestiek wordt momentele gewerkt, we hopen het zsm in orde te hebben, ik ben het met u eens dat op een drukke avond zoals gisteren het een kakofonie aan geluid is. Hopelijk mogen we u nog eens ontvangen! We wensen u nog een prettig weekend, hartelijke groet Thomas en Merlijn
Jandams .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Voor de derde keer binnen half jaar alhier getafeld en de conclusie is duidelijk: hier wordt op zeer hoog niveau gekookt voor een zeer, zeer gunstige prijs-kwaliteit. Thomas van Santvoort heeft het duidelijk in de vinders en o.l.v. zijn charmante vrouw Merlijn heerst er een rustige en prettige sfeer. Heerlijke Noordzeekrab, lekkere kabeljauw (met royaal verse truffel !!), perfect bereide zwezerik (krokant van buiten en mals van binnen, een hele kunst !!) zijn een paar grepen uit het voortreffelijke menu. Mooie wijnen met een knipoog naar minder bekende druiven/wijngebieden, leuk !
De Michelin-ster kan hier echt niet uitblijven.
Jacco D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening was goed , We komen zeker terug .
Han F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten met een correcte, vriendelijke ontspannen bediening.
Mooie wijnkaart met goed betaalbare wijnen.
Komen zeker nog een kee terug.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Weer genoten, heerlijke lunch.
Het was weer gezellig dat u er was! Hartelijke groet, Thomas en Merlijn
Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten, de gerechten waren zeer creatief.
het personeel was vriendelijk en kundig.
zeker een aanrader.
Dankjewel voor uw vriendelijke woorden! We hopen u nog eens te mogen ontvangen! Hartelijke groet, team Flicka
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Dit restaurant stond al een tijdje op ons lijstje en vanwege de positieve berichten vertrokken we met hoge verwachtingen naar het Gat van Sientje, een uitloper van de Maas waar Flicka aan gelegen is. Een mooi pand aan de dijk met een aardig terras waar twee grote potten staan met Perenbomen. Daarmee zijn de eerste punten al gescoord. Het restaurant is smaakvol ingericht. Het plan was de lunch te gebruiken, een drie gangen verrassingsmenu met vooraf amuses en op speciaal verzoek oesters. De amuses tonen vaak de creativiteit van de Chef. De combinaties waren buitengewoon creatief zowel qua smaak als presentatie. Diezelfde creativiteit zag je ook weer terug in het nagerecht. Voor en hoofdgerecht waren ook perfect. Chef Thomas van Santvoort en z’n team en gastvrouw Merlijn laten zien wat je kunt bereiken met passie en liefde voor het vak !
Hartelijk dank voor uw lovende schrijven. Ik moet ook eerlijkheidshalve aangeven dat we het bere gezellig vonden dat u er was! Hartelijk dank voor uw komst, en we zien u (en de rest van de familie uiteraard ook!) graag terug, lieve groet, Thomas en Merlijn
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Geweldig gegeten!! Bediening echt goed in orde, weet echt hoe het werkt. Wat is Thomas toch goed natuurlijk ook geholpen door zijn jonge team maar je merkt dat hij durf heeft! Alles hoog op smaak en combinaties die echt super goed zijn! Heel veel zaken met een ster zijn nog lang niet op het niveau qua keuken zoals bij Flicka!
.... wauw.... dankjewel! We krijgen er een beetje kippenvel van! Was gezellig dat je er was! Lieve groet, Thomas en Merlijn
Jac M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Flicka op een schitterende locatie! 3 gangen lunch gegeten met uitstekende smaken en service! Kom zeker een keer terug voor het diner! Top zaak!
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden maar ook voor uw komst! Graag tot ziens! Hartelijke groet, team Flicka
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prima prijs kwaliteitverhouding. Wijn spijs combinatie top.
Durk V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zondag 2 september hebben we bij Flicka gegeten op onze trouwdag. We kozen het 5-gangen verrassingsmenu. Na 2 heerlijke en super mooi gemaakte amuses kregen we het een na het andere heerlijke gerecht. Thomas is een topchef die van iedere gang een feestje maakt. Het bedienend personeel was ook zeer goed en vriendelijk. Flicka is en blijft voor ons het beste restaurant uit de regio.
JW V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018