Fleurian

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Fleurian

Heerlijk eten bij Restaurant Fleurian

In de prachtige omgeving van de Brabantse Wal ligt restaurant Fleurian. Ben je in de buurt van Huijbergen voor een wandeling of fietstocht door De Zoom-Kalmthoutse Heide? Dan is Fleurian een plek die zeker op je route moet komen te liggen. Een perfecte plek om niet alleen even uit te waaien of even te relaxen, ook om te genieten van hun heerlijke a la carte menu of steengrill gerechten. De echte kenners vinden de altijd beschikbare verse wafel met Huijberse aardbeien een aanrader, dus vraag hiernaar bij de chef!

Meer informatie over restaurant Fleurian

9,3

Jouw recensie over het restaurant Fleurian

Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Na aankomst waren ze snel met de drankjes, na een minuut of 10 ben ik maar gaan vragen of ik de kaart ook kon zien. We kozen het wildmenu.
Het vlees was goed, de friet was slecht, het ijs was wel smakelijk maar er zaten veel kristallen in.
Er was een actie, 20 procent korting op de rekening. Ik had nog 2 vvv dinercheques, maar die mocht ik niet gebruiken omdat ik gebruik maakte van de actie....
Heel vervelend, volgens mij is een dinercheque gewoon een betaalmiddel. Toen we binnenkwamen werd onze jas aangepakt, bij het weggaan moesten we hem zelf maar van de kapstok vissen. Geen aanrader!!!!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hele goede keuken , leuk interieur en vriendelijke bediening . Wij zijn er al meerdere keren geweest met AH bonnen en zullen zeker nog meerdere malen terug komen .
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ondanks keuzemogelijkheid uit 'n beperkte selectie van de volledige menukaart, heeft iedereen toch een heerlijk diner voor zichzelf kunnen samenstellen. Beslist niet de laatste keer dat hier heb gegeten, voor herhaling vatbaar. Wat ons betreft echt een aanrader!
tessydoggen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Eten was heerlijk, ruim voldoende keuze.
Vlotte en correcte bediening. Wij gaan zeker nog eens terug, we hebben genoten!
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Aardig restaurant met een iets te hoge prijstelling. Vlotte bediening en aardige gastvrouw. Inrichting moet je van houden.
OmaDruif .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij kwamen met vrienden en via de AH-actie. Anders dan bij andere restaurants werd er geen verschil in de bediening gemaakt.
De keuze van het menu was niet erg groot, maar het smaakte allemaal heerlijk.
Echt een aanrader om nog eens terug te gaan!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Fijne Sfeer!
Vicky C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ondanks dat we met een AH-actie boekten was het ontvangst en de service zeer vriendelijk.
Er werd ons een keuze menu aangeboden. Mijn partner en ik maakten een verschillende keuze.
Alle gerechten waren super vers en perfect geserveerd,
Wij hebben genoten.
Cornelis D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Alles prima verzorgd. Mooie ambiance. Deskundig en vriendelijk personeel. Mooi,opgemaakte borden en prima eten. Voor herhaling vatbaar.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Al vaker hier geweest en we zijn nog nooit geleurgesteld!! heerlijk eten, vlotte en zeer vriendelijk bediening. Erg rustige omgeving wat ons zeer bevalt. Zeker een aanrader.
peggy H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
lekker, vlotte bediening, zeker zijn prijs waard, gaan we zeker nog eens een keertje een diner uit proberen :)
kleine opmerking : een paar sneetje brood/stokbood hadden bij de soep niet misstaan
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De gerechten zijn niet heel exclusief, maar wel erg smakelijk en de prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Ook de service is uitstekend!
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Al jaren een prima restaurant. Lekker eten, grote gastvrijheid en een perfecte bediening.
Zo heerlijk dat je bij hun Tom Yam kunt eten.
We hebben er van genoten.
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
wij zijn hier al enkele keren geweest, en zoals steeds, was het eten voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk en attent. Zeker een adresje om aan te raden.
bvwattum .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Overheerlijk gegeten, erg vriendelijke gastvrouw, rustige en mooie inrichting en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar
Margon D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We voelden ons weer heel welkom, lekker gegeten in fijn gezelschap.
Vriendelijke vlotte bediening.
We gaan vast weer snel teug!
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
zoals altijd zijn we zeer tevreden en voldaan huiswaarts gegaan. De verhouding prijs - kwaliteit is hier zeer goed, het eten steeds zeer lekker en ook het onthaal altijd zeer vriendelijk.
Sylveer B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Erg attente mensen. Het was koers in het dorp en ze stuurden ons een mail met de route die we beter konden nemen, om geen problemen te hebben .Alsook een telelefoontje of we met dit goede weer binnen of buiten wilden zitten . Erg attent
John K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Zeer gezellig dorpsrestaurant met veel aandacht voor de gasten.