Fleurian

Dorpsstraat 19 4635 BC Huijbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fleurian

Heerlijk eten bij Restaurant Fleurian

In de prachtige omgeving van de Brabantse Wal ligt restaurant Fleurian. Ben je in de buurt van Huijbergen voor een wandeling of fietstocht door De Zoom-Kalmthoutse Heide? Dan is Fleurian een plek die zeker op je route moet komen te liggen. Een perfecte plek om niet alleen even uit te waaien of even te relaxen, ook om te genieten van hun heerlijke a la carte menu of steengrill gerechten. De echte kenners vinden de altijd beschikbare verse wafel met Huijberse aardbeien een aanrader, dus vraag hiernaar bij de chef!

Meer informatie over restaurant Fleurian

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
9,1
lela .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten en kunnen het iedereen aanraden. Een zeer vriendelijke gastvrouw met oog voor de klanten en hart voor de zaak! Rustige ambiance en prettige sfeer.
johan L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten en bediening van het restaurant Fleurian was top. Prijs kwaliteit van de menu was zeker in orde.
Het is zeker de moeite waard om het te herhalen.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het was een aangename ervaring, goede kwaliteit, geen top, standaard zoals in vele zaken.
We hebben er van genoten, ook omdat het helemaal uit onze buurt was!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellige sfeer, attente bediening en prima eten. Voor ieder wat wils. Ook met kinderen goed te doen!
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het was gezellig en het driegangendiner van AH had goede keuzemogelijkheden en was goed verzorgd. Zeker een aanrader tijdens de AH restaurantaktie.
marryarnold .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij zijn weer afgegaan op het prachtige menu, door Fleurian samengesteld voor AH actie, ofwel het tweede diner/lunch gratis. Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en werden naar ons prachtig gedekte tafeltje verwezen.
Mijn man had als voorgerecht de Tom Yam soep wat hij heel lekker vond. Als hoofdgerecht heeft hij voor de tongfilet met scampi en kreeftensaus gekozen, uitstekende smaakcombinatie. De coupe Primavera als nagerecht was ook prima.
Zelf heb ik de gerookte kipsalade gegeten en ben ik voor de combinatie van de Australische flank en malse varkenshaas gegaan en als toetje natuurlijk de Chocolade Lover, genieten was dat. Wij hebben weer genoten en komen zeker snel weer terug.
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten, mooi geserveerd en lekker bereide gerechten. De portie's zijn ook prima. We komen binnenkort met familie weer eens terug. Zeker een aanrader!
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten, menu was van de AH aktie, prima keuze menu. Alles werd mooi opgediend, borden waren goed warm en het was erg lekker! Aanrader!
Bediening altijd erg vriendelijk en attent.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima prijs kwaliteit . Gegeten met Ah aktie . Tagiatelli met tong en gamba's aanrader . Ook de angius steak met varkenshaas
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer!!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Prima ambiance en prima eten. Niet te chique, maar precies de juiste sfeer.
Gido D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Keurig ontvangst ,nette charmante bediening , sfeervol leuk ingericht restaurant.De aandacht voor ons als klant was zo dat wij ons direct thuis voelden.Geweldig lekker gegeten.
Alles voor herhaling vatbaar. Daarom direct weer gereserveerd.
Chapeau voor Fleurian
wimmie44 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijk personeel, verzorgd eten, fijne ambiance. We waren er nog nooit geweest en via de AH-actie dit restaurant uitgekozen.
Kortom het was verrassend goed.
ansmeyer .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We werden weer heel vriendelijk ontvangen.
Het was lekker druk en gezellig. Na wat wijn overleg en die gekozen te hebben konden wij het menu bekijken. We hebben allemaal het vlees hoofd gerecht gekozen. En dat was ook weer zoooo
heerlijk mals. De sla die erbij werd geserveerd had iets meer dressing mogen hebben. En wij vinden het jammer dat er op die mooi gedekte tafels papieren servetten worden gezet. Dat is het enige minpuntje vonden wij. we gaan zeker weer terug. En het is zo lekker dichtbij!!
hazeduin .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hebben een zeer genoeglijke avond doorgebracht. Prima prijs/kwaliteit en ruime keuze in het speciale AH-menu. Erg kundige en vlotte bediening.
mertensverleysen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Inrichting van restaurant is gezellig en het was er rustig . Het eerste uur waren we er alleen. Voor- en nagerecht was nogal duur voor hetgeen wat het was. Het hoofdgerecht was goed ,maar wat weinig frietjes.Het hoofdgerecht varkenshaasje met eigen gemaakte pepersaus is een aanrader. Het haasje was mals en goed doorbakken .We hebben genoten, en gaan deze zomer nog eens terug .
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De bediening heel vriendelijk en het eten is voortreffelijk . Leuk ook dat ze met AH actie mee deden . Wij zijn er diverse keren geweest en komen vast en zeker terug
marryarnold .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Inmiddels zijn wij meer dan eens bij Fleurian geweest, via de AH actie maar ook zonder actie en het eten is altijd prima. De ontvangst is heel vriendelijk en wat heel bijzonder is dat de gastvrouw precies je naam en het soort wijn wat jij lekker vindt nog weet. Waar vind je dat nog.

Marry en Arnold
lreith .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij zien hier al meerdere keren geweest en elke keer was de ontvangst en bediening super goed.
Het eten is overheerlijk en vakkundig klaar gemaakt.
Niets is teveel gevraagd aan de gastvrouw en de service is perfect.
Een restaurant dat goed eten voorschotelt, een gastvrouw die de klanten goed aanvoelt en een kok die perfect eten bereidt.
Als ik een cijfer moet geven, dan zou het een 10+ zijn.
Niets anders dan lof voor dit restaurant.
gerard-m .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De ontvangst en bediening waren zeer vriendelijk. Het hoofdgerecht en dessert waren goed te noemen. Kanttekeningen echter bij:
1. Prosecco, die echt niet door de beugel kon....beetje suikerwater-achtig
2. De lay-out. Het tafeltje naast ons stond zo dicht bij dat de aanwezigheid van de buren (tafeltje van 4 met 1 persoon met nogal harde stem) soms storend was.
3. Als voorgerecht hadden we de gewokte scampi's. Daarbij was zo veel peper gebruikt dat die de smaak volstrekt overheerste. Verder was de groente te lang gewokt en niet knapperig meer.
4. Het verbaast dat een 3 gangen wildmenu 30 € kost terwijl voor een 3 gangan AH menu bijna 50 € moet worden betaald. Is dat compensatie voor het feit dat het 2e menu gratis is (wat door her restaurant moet worden betaald, zoals expliciet op de kaart vermeld).