Fleurian

Dorpsstraat 19 4635 BC Huijbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fleurian

Heerlijk eten bij Restaurant Fleurian

In de prachtige omgeving van de Brabantse Wal ligt restaurant Fleurian. Ben je in de buurt van Huijbergen voor een wandeling of fietstocht door De Zoom-Kalmthoutse Heide? Dan is Fleurian een plek die zeker op je route moet komen te liggen. Een perfecte plek om niet alleen even uit te waaien of even te relaxen, ook om te genieten van hun heerlijke a la carte menu of steengrill gerechten. De echte kenners vinden de altijd beschikbare verse wafel met Huijberse aardbeien een aanrader, dus vraag hiernaar bij de chef!

Meer informatie over restaurant Fleurian

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
lreith .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij zien hier al meerdere keren geweest en elke keer was de ontvangst en bediening super goed.
Het eten is overheerlijk en vakkundig klaar gemaakt.
Niets is teveel gevraagd aan de gastvrouw en de service is perfect.
Een restaurant dat goed eten voorschotelt, een gastvrouw die de klanten goed aanvoelt en een kok die perfect eten bereidt.
Als ik een cijfer moet geven, dan zou het een 10+ zijn.
Niets anders dan lof voor dit restaurant.
gerard-m .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De ontvangst en bediening waren zeer vriendelijk. Het hoofdgerecht en dessert waren goed te noemen. Kanttekeningen echter bij:
1. Prosecco, die echt niet door de beugel kon....beetje suikerwater-achtig
2. De lay-out. Het tafeltje naast ons stond zo dicht bij dat de aanwezigheid van de buren (tafeltje van 4 met 1 persoon met nogal harde stem) soms storend was.
3. Als voorgerecht hadden we de gewokte scampi's. Daarbij was zo veel peper gebruikt dat die de smaak volstrekt overheerste. Verder was de groente te lang gewokt en niet knapperig meer.
4. Het verbaast dat een 3 gangen wildmenu 30 € kost terwijl voor een 3 gangan AH menu bijna 50 € moet worden betaald. Is dat compensatie voor het feit dat het 2e menu gratis is (wat door her restaurant moet worden betaald, zoals expliciet op de kaart vermeld).
jmjm28 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Fleurian. Super lekker eten, heerlijke wijn, vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug !
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
drie gangen a.h. menu, voorgerecht ham en meloen was een beetje simpel en weinig, wel goede ham, hoofdgerecht flanksteak en de zeebaars van mijn partner waren goed bereid en maar de steak had ietsje meer mogen zijn voor de prijs van 24.95, dessert appel en rozijnen etc met ijs en slagroom en smaakte prima. Gezien de prijzen van de gerechten ( gerekend dat je normaal voor 2 moet afrekenen ) gaan we tegen de reguliere prijs daar waarschijnlijk niet meer eten. Er is daar wel een heel goede sfeer. De exploitante / personeel en geregelde gasten hebben een erg goede band zo bleek uit de omgang met elkaar.
j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Als voorgerecht hadden we de gewokte scampi's genomen. Dit smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht de Australische Flanksteak. Ook dit was voortreffelijk, bijzonder mals. Als nagerecht hadden we een kaasplankje besteld, maar dat kon er niet meer bij, was geen probleem. Vriendelijke en correcte bediening. Een aanrader.
Aste-rix H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hebben heerlijk genoten van ons AH menu. Er viel echt niets aan op te merken of het moet een oprecht compliment zijn. De prijzen zijn ook heel redelijk.
Als er weer iets anders op het keuzemenu komt te staan willen we nog wel eens terug.
info786 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was goed, maar niet heel bijzonder. De prijs is wel aan de hoge kant.
De ambiance vonden wij niet echt bijzonder, eerder een eetcafé dan een restaurant.
lizalamper .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten in leuk restaurant. Keuze bij AH menu was uit 4 voor-, hoofd- en nagerechten. Bediening erg vriendelijk en attent. Komen hier zeker nog een keer terug.
Herrings .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten en n gezellig restaurantje met fijne bediening. Alleen de rekening viel tegen. Het was erg duur in vergelijking met wat we hadden gegeten/gedronken.
Saman K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben genoten van onze avond, heerlijk gegeten zoals we gewend zijn. Ze zijn er snel en vriendelijk. AH keuzemenu is goed, je hebt de keuze uit verschillende gerechten. We hebben ieder een wijntje en een frisdrank gedronken en waren in totaal € 45,- kwijt.
Je kan het dus zo duur maken als dat je zelf wilt. Al met al een geweldige ervaring weer!
info904 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Bediening is goed, snel en vriendelijk. AH menu was een prima keuze menu met een boel variatie.
nienkevanooijen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten was erg lekker en mooi opgediend! Bediening is super vriendelijk en loopt vrolijk rond. Erg leuk restaurant! Super!!!
evertjansma .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Op het laatste moment nog snel geboekt via de ahrestaurant actie. Helaas was het hele terras vol en konden we alleen nog binnen zitten.
Prima keuze menu. Na het voorgerecht was er een tafeltje vrij gekomen op het terras en de gastvrouw vroeg of we soms verder buiten wilden eten, wat we graag deden.
Het eten was prima en ook leuk geserveerd.
DimitriNadia .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Supervriendelijke service, gezellig maar beetje oubollig interieur. Kleine porties. Vlees was lekker maar 2,50€ extra aanrekenen voor een mini portie saus vind ik erover. Al bij al aan de dure kant. Ruim 90€ voor 2 personen met de AH actie hebben we nog nooit eerder moeten betalen.
h.wijgerse .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Waren met 6 personen.
Alle gerechten waren van uitstekende kwaliteit en heel mooi opgediend.
Bijzondere waardering voor de bediening en uitleg over de gerechten.
De gastvrouw (en haar dochter) waren zeer vriendelijk en gezellig.
Wij (6 personen) hebben genoten!!!!.Een echte aanrader dus.!!!
ertbrand.harry .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De steak is een aanrader, ongelooflijk lekker. Tip : misschien een sausje voorstellen erbij. Heel vriendelijke bediening en verzorgd.
Beste, bedankt voor uw reactie. Wij waarderen uw tip en zullen deze zeker ter harte nemen. Wellicht tot uw volgend bezoek. Met vriendelijke groet: het Fleurian team
W.M.P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het lekkerst is moeilijk kiezen. Het voorgerecht, scampi's, was overheerlijk; ook het hoofdgerecht, Australische biefstukjes, was zacht, mals en dus ook voortreffelijk. Ons eerste bezoek aan Fleurian was een openbaring, we gaan dit zeker vaker bezoeken en genieten. We zullen het ook aanbevelen aan vrienden en kennissen.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten op het terras. Gewolkte mosselen op oosterse wijze lekker lekker lekker. Beste bediening ooit. Gezellig en super lekker.
Dank voor uw recensie. Bedankt voor de waardering van onze service. Wij hopen u graag weer snel in ons restaurant te ontvangen.
margodemoor .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Zeer slechte ervaring. Prijs en kwaliteit verhouding is erg slecht! Je betaald erg veel geld, voor wat er op je bord komt! Gaan er nooit meer eten!
Graag willen wij reageren op uw recensie. Allereerst vinden wij het vervelend, voor u, dat uw bezoek niet aan uw verwachting voldeed. Graag hadden wij tijdens uw bezoek ook uw reactie gehad dan hadden wij, tijdens uw bezoek, wellicht uw verblijf meer op uw verwachtingen kunnen afstemmen. Betreft uw reactie inhoudelijk verbaast ons dat u de prijs/kwaliteit verhouding niet goed vond. Naast een aantal drankjes had u wokscampi en ham-meloen als voorgerecht. Als hoofdgerecht ossenhaas en exclusieve Australische flanksteak. Het dessert twee kaasplankjes met een aantal speciale kazen. Daarvoor betaalde u €52,40 oftewel €26.20 p.p. Dit lijkt ons geen slechte prijs/kwaliteit verhouding. Dat het één en ander misschien uw smaak niet is kan natuurlijk en dat respecteren wij. Onze mening en die van nagenoeg de meeste van onze gasten is dat de prijs/kwaliteit verhouding wel op orde is anders zouden wij ons restaurant niet al 12 jaar met veel succes exploiteren.
rcvanpaassen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
als was lekker en prijs was ook goed voor wat wij gekregen hebben goede bediening gaan zeker terug en de sfeer was ook goed