Fleurian

Dorpsstraat 19 4635 BC Huijbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fleurian

Heerlijk eten bij Restaurant Fleurian

In de prachtige omgeving van de Brabantse Wal ligt restaurant Fleurian. Ben je in de buurt van Huijbergen voor een wandeling of fietstocht door De Zoom-Kalmthoutse Heide? Dan is Fleurian een plek die zeker op je route moet komen te liggen. Een perfecte plek om niet alleen even uit te waaien of even te relaxen, ook om te genieten van hun heerlijke a la carte menu of steengrill gerechten. De echte kenners vinden de altijd beschikbare verse wafel met Huijberse aardbeien een aanrader, dus vraag hiernaar bij de chef!

Meer informatie over restaurant Fleurian

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer!!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Prima ambiance en prima eten. Niet te chique, maar precies de juiste sfeer.
Gido D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Keurig ontvangst ,nette charmante bediening , sfeervol leuk ingericht restaurant.De aandacht voor ons als klant was zo dat wij ons direct thuis voelden.Geweldig lekker gegeten.
Alles voor herhaling vatbaar. Daarom direct weer gereserveerd.
Chapeau voor Fleurian
wimmie44 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijk personeel, verzorgd eten, fijne ambiance. We waren er nog nooit geweest en via de AH-actie dit restaurant uitgekozen.
Kortom het was verrassend goed.
ansmeyer .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We werden weer heel vriendelijk ontvangen.
Het was lekker druk en gezellig. Na wat wijn overleg en die gekozen te hebben konden wij het menu bekijken. We hebben allemaal het vlees hoofd gerecht gekozen. En dat was ook weer zoooo
heerlijk mals. De sla die erbij werd geserveerd had iets meer dressing mogen hebben. En wij vinden het jammer dat er op die mooi gedekte tafels papieren servetten worden gezet. Dat is het enige minpuntje vonden wij. we gaan zeker weer terug. En het is zo lekker dichtbij!!
hazeduin .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hebben een zeer genoeglijke avond doorgebracht. Prima prijs/kwaliteit en ruime keuze in het speciale AH-menu. Erg kundige en vlotte bediening.
mertensverleysen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Inrichting van restaurant is gezellig en het was er rustig . Het eerste uur waren we er alleen. Voor- en nagerecht was nogal duur voor hetgeen wat het was. Het hoofdgerecht was goed ,maar wat weinig frietjes.Het hoofdgerecht varkenshaasje met eigen gemaakte pepersaus is een aanrader. Het haasje was mals en goed doorbakken .We hebben genoten, en gaan deze zomer nog eens terug .
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De bediening heel vriendelijk en het eten is voortreffelijk . Leuk ook dat ze met AH actie mee deden . Wij zijn er diverse keren geweest en komen vast en zeker terug
marryarnold .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Inmiddels zijn wij meer dan eens bij Fleurian geweest, via de AH actie maar ook zonder actie en het eten is altijd prima. De ontvangst is heel vriendelijk en wat heel bijzonder is dat de gastvrouw precies je naam en het soort wijn wat jij lekker vindt nog weet. Waar vind je dat nog.

Marry en Arnold
lreith .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij zien hier al meerdere keren geweest en elke keer was de ontvangst en bediening super goed.
Het eten is overheerlijk en vakkundig klaar gemaakt.
Niets is teveel gevraagd aan de gastvrouw en de service is perfect.
Een restaurant dat goed eten voorschotelt, een gastvrouw die de klanten goed aanvoelt en een kok die perfect eten bereidt.
Als ik een cijfer moet geven, dan zou het een 10+ zijn.
Niets anders dan lof voor dit restaurant.
gerard-m .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De ontvangst en bediening waren zeer vriendelijk. Het hoofdgerecht en dessert waren goed te noemen. Kanttekeningen echter bij:
1. Prosecco, die echt niet door de beugel kon....beetje suikerwater-achtig
2. De lay-out. Het tafeltje naast ons stond zo dicht bij dat de aanwezigheid van de buren (tafeltje van 4 met 1 persoon met nogal harde stem) soms storend was.
3. Als voorgerecht hadden we de gewokte scampi's. Daarbij was zo veel peper gebruikt dat die de smaak volstrekt overheerste. Verder was de groente te lang gewokt en niet knapperig meer.
4. Het verbaast dat een 3 gangen wildmenu 30 € kost terwijl voor een 3 gangan AH menu bijna 50 € moet worden betaald. Is dat compensatie voor het feit dat het 2e menu gratis is (wat door her restaurant moet worden betaald, zoals expliciet op de kaart vermeld).
jmjm28 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Fleurian. Super lekker eten, heerlijke wijn, vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug !
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
drie gangen a.h. menu, voorgerecht ham en meloen was een beetje simpel en weinig, wel goede ham, hoofdgerecht flanksteak en de zeebaars van mijn partner waren goed bereid en maar de steak had ietsje meer mogen zijn voor de prijs van 24.95, dessert appel en rozijnen etc met ijs en slagroom en smaakte prima. Gezien de prijzen van de gerechten ( gerekend dat je normaal voor 2 moet afrekenen ) gaan we tegen de reguliere prijs daar waarschijnlijk niet meer eten. Er is daar wel een heel goede sfeer. De exploitante / personeel en geregelde gasten hebben een erg goede band zo bleek uit de omgang met elkaar.
j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Als voorgerecht hadden we de gewokte scampi's genomen. Dit smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht de Australische Flanksteak. Ook dit was voortreffelijk, bijzonder mals. Als nagerecht hadden we een kaasplankje besteld, maar dat kon er niet meer bij, was geen probleem. Vriendelijke en correcte bediening. Een aanrader.
Aste-rix H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hebben heerlijk genoten van ons AH menu. Er viel echt niets aan op te merken of het moet een oprecht compliment zijn. De prijzen zijn ook heel redelijk.
Als er weer iets anders op het keuzemenu komt te staan willen we nog wel eens terug.
info786 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was goed, maar niet heel bijzonder. De prijs is wel aan de hoge kant.
De ambiance vonden wij niet echt bijzonder, eerder een eetcafé dan een restaurant.
lizalamper .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten in leuk restaurant. Keuze bij AH menu was uit 4 voor-, hoofd- en nagerechten. Bediening erg vriendelijk en attent. Komen hier zeker nog een keer terug.
Herrings .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten en n gezellig restaurantje met fijne bediening. Alleen de rekening viel tegen. Het was erg duur in vergelijking met wat we hadden gegeten/gedronken.
Saman K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben genoten van onze avond, heerlijk gegeten zoals we gewend zijn. Ze zijn er snel en vriendelijk. AH keuzemenu is goed, je hebt de keuze uit verschillende gerechten. We hebben ieder een wijntje en een frisdrank gedronken en waren in totaal € 45,- kwijt.
Je kan het dus zo duur maken als dat je zelf wilt. Al met al een geweldige ervaring weer!
info904 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Bediening is goed, snel en vriendelijk. AH menu was een prima keuze menu met een boel variatie.