Fleurian

Dorpsstraat 19 4635 BC Huijbergen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 41.95€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Gerookte eendenborst met rode biet
      Pittige wokmosseltjes
      Broccolisoep met Cheddarkaas (V)
      Salade Caprese. Tomaat met mozarella (V)
  • Hoofdgerechten
    • Maiskip met witte wijn / knoflook saus
      Ossehaaspuntjes met roze pepersaus (+€2.00)
      Red Snapper met preipuree en Italiaanse kruidensaus
      Lavacake
      Kaasplankje (+€2.00)

Over het restaurant Fleurian

Heerlijk eten bij Restaurant Fleurian

In de prachtige omgeving van de Brabantse Wal ligt restaurant Fleurian. Ben je in de buurt van Huijbergen voor een wandeling of fietstocht door De Zoom-Kalmthoutse Heide? Dan is Fleurian een plek die zeker op je route moet komen te liggen. Een perfecte plek om niet alleen even uit te waaien of even te relaxen, ook om te genieten van hun heerlijke a la carte menu of steengrill gerechten. De echte kenners vinden de altijd beschikbare verse wafel met Huijberse aardbeien een aanrader, dus vraag hiernaar bij de chef!

Meer informatie over restaurant Fleurian

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Fleurian

Ria S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Theo Van Bennekom T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een open, vriendelijk, brabantse ontvangst met een gezellige ambiance. We kregen een A-H menukaart die ruim voldoende was, maar men was niet flexibel. Aan sfeer ontbrak het niet, maar voorruim 42 euro heb ik wel eens betere restaurants bezochte aar de verhouding prijs-kwaliteit op een beter niveau waren. Maar, na afloop dacht ik,; dat is het risico, ook als het op internet geen menu-kaart gepresenteerd ziet.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
heel lekker gegeten en zeer vriendelijke en correcte bediening. De presentatie van de borden was zeer verzorgd
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heel goed en gezellig,restaurant,waar her personeel zich heel veel moeite geeft om het jou naar de zin te maken.
Ook een fantastische kaart voor de AH klanten
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Zo gastvrij , heerlijk gegeten ! Dank je wel Lian
Christina W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Ruime keuze, zodat een ieder wel een keuze kan maken.
Maaike P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Altijd plezierig om hier te eten. Heerlijk eten en een zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Top!!!
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Het ontvangst en bediening was top
Ook de opmaak van de gerechten zag er netjes uit
De porties waren voor ons net voldoende
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Helaas een uitermate teleurstellende ervaring. Het betrof hier een speciale (AH) restaurantactie, waarbij 1 diner gratis zou zijn. De kwaliteit/prijs verhouding van het geleverde diner, was echter volledig scheef. Als voorgerecht een bordje met 7 s mossels op een bedje van paprika, ui en peper. Smaak prima, echter zeer karig. Hoofdgerecht ossehaaspuntjes waarvoor een supplement van 2 euro moest worden betaald.Kwaliteit was goed, maar een karig bakje sla en wat frietjes erbij maakt dit niet echt een topper als je naar de prijs kijkt. Afsluitend een kaasplankje (supplement 2 euro). Was prima bestond uit 4 kleine stukjes Nederlandse kaas. De wijn was prijzig maar smaakvol, en werd zeer summier ingeschonken. Voor het bovenstaande diner zou men normaliter 39,95 moeten afrekenen was exorbitant genoemd mag worden. Toen ik hongerig het restaurant verliet had ik dan ook niet het gevoel dat ik lekker uit eten was geweest, maar meer dat mijn portemonnee was leeggeschud. Jammer.
Ilonka L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten met 7 personen! Voldoende keuze,zelfs vegetarisch! Was gezellig en goede sfeer!
J.C.M. H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vriendelijk ontvangst, hier was een AH kaart gemaakt met zeer goede gerechten. De voorgerechten waren zeer goed van smaak en leuk opgemaakt. Hoofdgerechten zijn goed van smaak en voldoende. Nagerechten zijn ook heel lekker. De inrichting is heel sfeer vol, de bedinging is vriendelijk. Hoe een klein restaurant tocht groots kan zijn in een leuk dorp. Wij vonden het zo leuk dat we voor de kerst ook geboekt hebben.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Met AH-actie hier gegeten. Verder alles prima. Eten was goed en lekker. Maar de prijs voor het menu is wel hoog . Verder is het een leuke zaak.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Dit was het diner van de ah actie. Als ik de prijs zou moeten betalen die voor 1 menu gerekend werd zou ik me bekocht voelen. Prijs/ kwaliteit niet in orde. Personeel erg vriendelijk. Eten was in orde. Inrichting oubollig
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Een aanrader heerlijk gegeten, service top ????
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hebben een geweldige avond gehad,goed gegeten en gedronken,zeker voor herhaling vatbaar
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Goede ontvangst. Wij kozen als menu de ossenhaasspies. Een aanrader. De ossenhaas was prima gegaard. Mijn voorgerecht eendenborst/rode biet/appel en salade had nog wat dressing kunnen gebruiken. De salade smaakte wat "droog". Ik heb dit gelijk doorgegeven aan degene die mij bediende. Hij stond open voor deze feedback.
Prima nagerecht. Gerechten werden op gemak geserveerd. Echt een restaurant om te onthaasten. De bediening hielp daaraan mee.
Tatiana T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wij gaan regelmatig naar dit restaurant met de familie voor de verjaardagen. Het eten is heerlijk, de sfeer is vriendelijke en plezant.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De soep was goed ,het desert was goed ,hoofd maaltijd was niet erg smaakvol ,de presentatie van de gerechten was prima in orde alsook de bediening .hetwas een bezoek met een AH restaurant bon.Ik zou er volgende keer niet meer 20 km voor omrijden
John K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.