Fleurian

Dorpsstraat 19 4635 BC Huijbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Fleurian

Heerlijk eten bij Restaurant Fleurian

In de prachtige omgeving van de Brabantse Wal ligt restaurant Fleurian. Ben je in de buurt van Huijbergen voor een wandeling of fietstocht door De Zoom-Kalmthoutse Heide? Dan is Fleurian een plek die zeker op je route moet komen te liggen. Een perfecte plek om niet alleen even uit te waaien of even te relaxen, ook om te genieten van hun heerlijke a la carte menu of steengrill gerechten. De echte kenners vinden de altijd beschikbare verse wafel met Huijberse aardbeien een aanrader, dus vraag hiernaar bij de chef!

Meer informatie over restaurant Fleurian

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Fleurian

Jos F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prettige ontvangst en bediening en korte wachttijd. Het eten is verzorgd en smaakt goed. Geen ‘haute cuisine’ wat betreft verfijning, maar zeer degelijk klaargemaakt. Het varkenshaasje was goed gebakken en wat verse groente, de spare ribs waren mals en vielen van het been, maar mogen iets spannender worden gekruid en gemarineerd.
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vriendelijk - Gastvrij - Heerlijk eten
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Porties waren klein zeker salade bij hoofdgerecht was een klein kommetje goed voor 1 persoon dan we voor beiden kregen. Hoofdgerecht asperges was wel lekker maar klein beetje saus en te weinig aardappel op het bord.
Prijs en hoeveelheid liggen wat van elkaar vinden we zelf. Waren niet voldaan bij het buiten gaan. Jammer ,maar misschien had het te maken met het verzegelen van onze verdiende yums. Bediening zeer vriendelijk, menukaart ruime keuze vis en vlees.
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het hoofdgerecht was heel lekker maar wel heel weinig. Het slaatje dat bij de schotel appart werd gegeven was goed voor 1 persoon. Het voorgerecht was lekker maar ook te weinig. Zijn spijtig genoeg met honger doorgegaan. Prijs hoeveelheid, laat te wensen over vind ik. Of had de verzegeling van onze gespaarde yums hier iets mee te maken? Jammer want bediening en eten was wel lekker.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Zeer vriendelijke bediening en vakkundig
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Fijn restaurant, lekker gegeten en mooi ingericht!
Marita H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Wij misten groenten. Er lag wat groen naast het vlees op het bord. De sate zat niet aan een spies maar los op het bord, jammer. Spare ribs super! Bediening was zeer gastvrij :)
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Na aankomst waren ze snel met de drankjes, na een minuut of 10 ben ik maar gaan vragen of ik de kaart ook kon zien. We kozen het wildmenu.
Het vlees was goed, de friet was slecht, het ijs was wel smakelijk maar er zaten veel kristallen in.
Er was een actie, 20 procent korting op de rekening. Ik had nog 2 vvv dinercheques, maar die mocht ik niet gebruiken omdat ik gebruik maakte van de actie....
Heel vervelend, volgens mij is een dinercheque gewoon een betaalmiddel. Toen we binnenkwamen werd onze jas aangepakt, bij het weggaan moesten we hem zelf maar van de kapstok vissen. Geen aanrader!!!!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hele goede keuken , leuk interieur en vriendelijke bediening . Wij zijn er al meerdere keren geweest met AH bonnen en zullen zeker nog meerdere malen terug komen .
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ondanks keuzemogelijkheid uit 'n beperkte selectie van de volledige menukaart, heeft iedereen toch een heerlijk diner voor zichzelf kunnen samenstellen. Beslist niet de laatste keer dat hier heb gegeten, voor herhaling vatbaar. Wat ons betreft echt een aanrader!
Tessy D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Eten was heerlijk, ruim voldoende keuze.
Vlotte en correcte bediening. Wij gaan zeker nog eens terug, we hebben genoten!
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Aardig restaurant met een iets te hoge prijstelling. Vlotte bediening en aardige gastvrouw. Inrichting moet je van houden.
OmaDruif .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij kwamen met vrienden en via de AH-actie. Anders dan bij andere restaurants werd er geen verschil in de bediening gemaakt.
De keuze van het menu was niet erg groot, maar het smaakte allemaal heerlijk.
Echt een aanrader om nog eens terug te gaan!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Fijne Sfeer!
Vicky C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ondanks dat we met een AH-actie boekten was het ontvangst en de service zeer vriendelijk.
Er werd ons een keuze menu aangeboden. Mijn partner en ik maakten een verschillende keuze.
Alle gerechten waren super vers en perfect geserveerd,
Wij hebben genoten.
Cornelis D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Alles prima verzorgd. Mooie ambiance. Deskundig en vriendelijk personeel. Mooi,opgemaakte borden en prima eten. Voor herhaling vatbaar.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Al vaker hier geweest en we zijn nog nooit geleurgesteld!! heerlijk eten, vlotte en zeer vriendelijk bediening. Erg rustige omgeving wat ons zeer bevalt. Zeker een aanrader.
peggy H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
lekker, vlotte bediening, zeker zijn prijs waard, gaan we zeker nog eens een keertje een diner uit proberen :)
kleine opmerking : een paar sneetje brood/stokbood hadden bij de soep niet misstaan
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De gerechten zijn niet heel exclusief, maar wel erg smakelijk en de prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Ook de service is uitstekend!