Fleur de Sel

Meer informatie over restaurant Fleur de Sel

• Terras
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We hebben voor het hapjes menu gekozen.
Helaas waren bij aanvang de gerechten te koud, na onze opmerking hier over werd het wel beter. Alleen de te luide opmerking vanuit de keuken door de kok "ze moeten niet zeuren" was niet correct.
De gerechten zijn verder prima met voldoende keuze voor een ieder.
Persoonlijk vond ik de parfait van honing en mosterd een echte verrassing, wat een mooie smaak combinatie.
We komen echt nog eens terug.
EricJose .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Heerlijk eten, wisselende kaart, bookeltjes erg goed maar als kenner over jaren altijd goede seizoenskaart; erg goede service, Twents, oprecht, eerlijk, mensen van het woord, goede keuken, fris,vers, smaakvol, goede steamer, wensen zijn goed bespreekbaar, gemakkelijk en joviaal in omgang, nadronk aan de bar werd deze keer leuk getoucheerd met liukeurtje van de zaak bij de koffie, helemaal top. En vrij parkeren voor de deur.. waar vind je dat nog in Twente ?
Hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
zaterdag avond de bookels gegeten dat is allemaal kleine gerechten soort tapas
werkelijk allemaal heerlijk de bediening was ook super deze dame had alles door ook toen het in de keuken een keer fout ging
echt een aanrader als u net als ik een weekend in twente bent
de rose was ook voortreffelijk
Lizzy88 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Regelmatig bij Fleur de Sel gegeten en ook afgehaald.
De prijzen voor afhaal zijn prijzig, maar ze hebben soms ook leuke acties voor afhalen.
Je krijgt dan wel echt overheerlijk eten mee.

De Spare Ribs zijn echt heerlijk! Lekker gekruid en laten zo los van het bot. Persoonlijk vind ik ze lekkerder dan bij een ander restaurant in Boekelo wat er op gespecialiseerd zou moeten zijn (ribhouse texas).

Sinds een tijdje hebben ze ook 'Bookeltjes'. Voor iemand die niet kan kiezen (dat ben ik), ideaal!
Alle gerechten van de kaart in kleine tapas porties. Voor 1 bedrag mag je onbeperkt genieten van al dat heerlijks op de kaart.

De knoflooksaus is overheerlijk!

Service is altijd netjes, attent en vriendelijk.
Het decor, tja. Het is een beetje oubollig, maar laat dat je niet tegen houden, want het eten is heerlijk!
Peterd1979 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteren, valentijnsdag, samen met mijn vrouw gegeten bij Fleur de Sel, het was al weer even geleden.
Net als altijd word je hartelijk onthaald door de gastheer, eerst maar even een drankje aan de bar. Bleek dat ze iets nieuws hadden "Bookeltjes" dus dat maar eens geprobeerd, allemaal kleiner gerechten van de ala carte kaart, was een schot in de rode roos. De portie waren goed waardoor je echt veel dingen van de kaart kon proeven. Ik heb zelf de gamba's gegeten, lekker met een krokant korstje, de mosselen en slakken zoals ik ze van eerdere keren gewend was, om je vingers bij af te likken. Elke keer kregen we weer een nieuwe bestellijst en konden we weer 2 dingen per persoon aanstrepen. Je kan er ook de hele avond over doen, dus NIET een menu waar je naar 2 uur weer de zaak wordt uitgekeken. Het leuke is dat ik erg hou van voorgerechten en mijn vrouw de voorkeur geeft aan een nagerecht, waar van ze volgens mij, op 1 na dan, ze ook allemaal heeft geproefd. Het is een echte aanrader, wij komen zeker terug.
Hj T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Uitgenodigd voor een diner in Fleur de Sel wat trouwens in Boekelo ligt en niet in Enschede.
Je moet even wat vrees overwinnen om naar binnen te gaan, de buitenkant is niet uitnodigend.
Binnen loop je door het cafégedeelte naar het restaurant. Beetje oubollig, maar zodra het eten komt vergeet je alles, Verrukkelijk! Aardige gastheer, goede wijnen en prettig geprijsd. Aanrader