Over het restaurant Fletcher Zuiderduin Beachhotel

In het moderne à la carte restaurant van Fletcher Zuiderduin Beachhotel bent je aan het juiste adres voor een heerlijk diner. Laat je beïnvloeden door de Zeeuwse streek en geniet van een voortreffelijk visgerecht. Maar ook voor de vleesliefhebber of de vegetariër is er volop keuze! Bij Beachclub Zuiderduin is het daarnaast heerlijk vertoeven op het panoramaterras, dat een schitterend uitzicht biedt over de zee, het strand en de uitgestrekte duinlandschappen. Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Zuiderduin Beachhotel

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Oblink O.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Mooi ingericht restaurant, snelle bediening. Gemiddelde prijzen, Borden mooi opgemaakt maar kleffe gebakken aardappeltjes in een schaaltje. Om een schaaltje sla moesten vrij vragen . Drie sliptongetjes redelijk gebakken en voor mijn partner sucaderundvlees dat in stukjes verdeeld was over een pureehoopje. Kon beter. Jammer. We hadden gereserveerd via AH restaurantaktie maar in het restaurant namen ze de kaart niet aan. Wegens de teleurstelling deden zij een glas wijn en 1 capucino van de rekening af.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Mooie ligging aan de duinen, na het eten nog even gewandeld
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Hotel geboekt voor twee nachten, geen gebruik gebruik gemaakt van diner, maar wel ontbijt gehad op beide dagen. Kwaliteit en service ontbijt is met de ervaring die ik heb in vergelijking met vele andere hotels uitstekend te noemen. Veel keuze, niet standaard, alles op tijd aangevuld en vriendelijke bediening (niet overdreven). Voor het ontbijt zou ik hier zeker terugkomen, maar zeker niet voor de kwaliteit van de bedden... wat een drama ????
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het eten was matig.
Bij het hoofdgerecht alleen een beetje aardappelpurree en geen verse groenten. De bediening kwam niet tussentijds vragen en 2e keer drinken werd pas na afloop van de hoofdmaaltijd gevraagd.
Al met al een matige prijs/kwaliteit.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Hadden kind bij ons. Zij moest lang wachten op haar eten. Zeker 10 min. langer terwijl rest al eten had. Volgende keer eerder voor kinderen zorgen.
bel1 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
een verrassing, het eten, het restaurant zelf, en (wat je bijna nooit tegenkomt) geen muziek. Dat hebben we als weldadig ervaren. We zullen zeker hier nog eens terugkomen.
Andreas D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening en prima service. Superplekje op het terras met uitzicht op zwembad en duinen. Heerlijke zeebaars gegeten! Omdat we even moesten wachten op de patatjes, kregen we een drankje van het huis. We voelden ons zeer verwend!
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Woensdag 20 september dagmenu gebruikt. We werden in de 'wachtstand' gezet, omdat de keuken de voorrang gaf aan een grote groep. De bestelling werd pas na 20 minuten opgenomen, zodat we heel lang moesten wachten op de drie gangen. Het dagmenu bestond uit zeer kleine porties. De carpaccio kon wel in een hap geconsumeerd worden. De tomatensoep vulde slechts de bodem van het bord. De vis van de dag, heilbod bestond uit nog geen ons vis. Het lamsbot bestond uit een groot bot en een zeer klein portie gekookt vlees. Het toetje was mooi opgemaakt en bestond uit lekkere hapjes brownie en ijs. Wij betaalden met een vouchter met een toeslag van € 5,-. Een karig uitgekleed dagmenu. Dat verwacht je gewoon van zo'n restaurant!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het was een gezellig sfeervol restaurant we hebben er heerlijk gedineerd De bediening was prima We kommen graag nog eens terug
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Dit was een misser van de eerste orde. De borden koud en kabeljauw(niet gaar) met garnituur ook. Ik zou een entrecote krijgen met pepersaus, maar kreeg een Hollands biefstukje. Was niet echt slecht, maar garnituur ook koud.!
Slordig, bediening was te druk en te weinig personeel. Dus,prijs/kwaliteit was niet in balans.
Restaurant Zuiderduin maakt het niet waar, voor ons valt dit restaurant af....
Famstamschijf S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Fletcher hotel Zuiderduin, Voorgerecht was carpacchio, goed van smaak en keurig opgemaakt bord, Hoofdgerecht was voor mijn partner biefstuk en voor mij een heerlijk stukje kabeljauwfilet. Alles werd opgediend met groente, patat en gebakken aardappeltjes. Het nagerecht was koffie met allerlei zoete lekkerijen. Het was een geslaagd etentje
A.C. T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker gegeten, smaakvol opgediend en prima bediening!
Wat we eerder lazen over de bediening, hebben wij zeker niet zo ervaren.
Johan C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
De prijs/kwaliteitsverhouding was slecht en de bediening was niet klantvriendelijk.
We moesten voor gewoon water (0,75 ltr) € 3,75 betalen.
Wij vragen ons af wat je voor dit menu betaald als je dit niet via de A.H actie besteld.
€ 34,50 is belachelijk maar we moesten het wel betalen.
jackentrudie .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Kwaliteit eten was heel goed, en zeer vriendelijk personeel.
Je kon kiezen uit 2 voorgerechten, hoofdgerechten en dessert, ik vond dit goed deze actie.
truruzel .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Attente benadering wb uitserveren v d gangen. Goed advies bij de wijnkeuze.
Heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Een compliment voor de kok.
Bessel V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
het menu week af van het beloofde , dan is het beter te zeggen keuze tussen vlees en vis met een wisselend menu; snoek beloofd terwijl het kabeljauw werd. JAMMER verder niet bijzonder maar erg gewoontjes.
L.M.W. B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Het was niet de eerste keer dat ik hier at, ik overnachtte er zelfs eens en destijds naar tevredenheid, maar deze keer was het ronduit teleurstellend. Evenals drie jaar geleden kwam er niemand opdagen toen wij op het terras gingen zitten, we hadden nu nb. gereserveerd. Toen ik naar binnen liep zag ik twee a drie dames die ons hadden kunnen helpen. Geen excuses o.i.d. Wij werden bediend door mensen die het lachen kennenlijk verleerd hadden, ze keken allemaal ronduit chagrijnig. Bij het bedienen knoeide er iemand mayonaise op de grond, het schaaltje werd opgeruimd maar de mayonaise niet! Vanaf dat moment was het oppassen geblazen, ook al was het buiten je kon er wel degelijk over uitglijden.
De prijs voor ons driegangen menu was meer dan wij redelijk vonden. Hier ga ik niet meer eten! Jammer, de locatie is goed.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Net restaurant. Kregen een aangepast menu met keuze uit 2 voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Deze gerechten zijn van goede kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.
B V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ondanks reservering was onze komst niet verwacht. Er was genoeg ruimte ,dus konden we plaatsnemen. Helaas geen keuze in menu's. Er was maar 1 aktiemenu. Jammer. De eendenborst was bij de eén
malser dan bij de ander. Het voorgerecht en dessert waren goed.
garyjonkers .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we waren er voor de tweede keer gaan eten en waren verrast dat het een ander menu was maar het was weer topklasse en de bediening is ook goed atend en vriendelijk