Over het restaurant Fletcher Restaurant Zuiderduin

Goed toeven na een lange strandwandeling

Zeewind maakt hongerig. En daar spelen ze bij restaurant Zuiderduin gretig en professioneel op in. Na een flinke strandwandeling is het hier goed toeven met een heerlijke lunch. Daarna kun je er ongetwijfeld nog een paar kilometertjes aan vastplakken of fris en voldaan beginnen aan een lange vergadering. Maar ook bij de dinerkaart lik je je vingers af. Laat je verwennen met de culinaire hoogstandjes van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Zuiderduin

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
jackentrudie .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Kwaliteit eten was heel goed, en zeer vriendelijk personeel.
Je kon kiezen uit 2 voorgerechten, hoofdgerechten en dessert, ik vond dit goed deze actie.
truruzel .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Attente benadering wb uitserveren v d gangen. Goed advies bij de wijnkeuze.
Heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Een compliment voor de kok.
Bessel V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
het menu week af van het beloofde , dan is het beter te zeggen keuze tussen vlees en vis met een wisselend menu; snoek beloofd terwijl het kabeljauw werd. JAMMER verder niet bijzonder maar erg gewoontjes.
Luce B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Het was niet de eerste keer dat ik hier at, ik overnachtte er zelfs eens en destijds naar tevredenheid, maar deze keer was het ronduit teleurstellend. Evenals drie jaar geleden kwam er niemand opdagen toen wij op het terras gingen zitten, we hadden nu nb. gereserveerd. Toen ik naar binnen liep zag ik twee a drie dames die ons hadden kunnen helpen. Geen excuses o.i.d. Wij werden bediend door mensen die het lachen kennenlijk verleerd hadden, ze keken allemaal ronduit chagrijnig. Bij het bedienen knoeide er iemand mayonaise op de grond, het schaaltje werd opgeruimd maar de mayonaise niet! Vanaf dat moment was het oppassen geblazen, ook al was het buiten je kon er wel degelijk over uitglijden.
De prijs voor ons driegangen menu was meer dan wij redelijk vonden. Hier ga ik niet meer eten! Jammer, de locatie is goed.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Net restaurant. Kregen een aangepast menu met keuze uit 2 voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Deze gerechten zijn van goede kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.
B V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ondanks reservering was onze komst niet verwacht. Er was genoeg ruimte ,dus konden we plaatsnemen. Helaas geen keuze in menu's. Er was maar 1 aktiemenu. Jammer. De eendenborst was bij de eén
malser dan bij de ander. Het voorgerecht en dessert waren goed.
garyjonkers .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we waren er voor de tweede keer gaan eten en waren verrast dat het een ander menu was maar het was weer topklasse en de bediening is ook goed atend en vriendelijk
joziassebr .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel eten goed op elkaar afgestemd kwa hoeveelheid prima
Gaan zeker nog een keer.
Fijne stoelen om een avond op door te brengen.
Thee en koffie uitgebreid met lekkers.
Evert H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vraag : U heeft gereserveerd? Oh ja, een "AH-dineetje". Kleine porties, weinig keus, hoofdgerecht laauw tot koud, lange wachttijden tussen de gangen. We voelden ons niet welkom in deze zaak.
norsa .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij kwamen eten met een AH kaart. Kleine porties. Aagepast aan de actie? Driegangen dagmenu stond bij de ingang anders vermeld dan wij voorgeschoteld kregen. Jammer! Een gemiste kans.
Comeij .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol, rustig restaurant De kwaliteit van het eten was heel goed en de bediening vriendelijk.
FJK .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Via de AH Restaurantactie genoten van een heerlijk 3-gangen menu. Geen keuzemenu, maar eten wat de pot schaft. En dat was goed. Mooi aangekleed restaurant met vriendelijke en vlotte bediening. Een aanrader!
Els M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, zowel bij aankomst als bediening.
Heerlijk gegeten, zowel voor-hoofd als nagerecht, werd heel mooi geserveerd.
famjans .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Genoten van het heerlijke en mooi gepresenteerde menu van de dag, in een rustige omgeving. We komen zeker een keer terug!
J B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten van het AH-menu was niet slecht, maar ook niet hoogstaand. Komt daarmee wel overeen met de prijs die we betaald hebben. Wijnkaart had meer uitleg gemogen. Vriendelijke bediening. Aangename inrichting.
Comeij .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben genoten van de mooi verzorgde en zeer smaakvolle gerechten, de bediening was vriendelijk en proffesioneel, kortom we hebben genoten!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer tevreden over zowel ons verblijf in Beachhotel Zuiderduin in Westkapelle als over het eten in het restaurant. Het hotelmenu zonder problemen tegen geringe bijbetaling gewijzigd in het wildmenu. Zowel de eend als de hertenbiefstuk waren prima van smaak en op de juiste maat gebakken. Het kaasplankje viel qua samenstelling tegen, maar door de vriendelijkheid van de bediening hebben we hiervan geen punt gemaakt. De geschonken wijn Chianti Classico was passend, maar fors geprijsd.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij waren zeer tevreden over het diner bij Zuiderduin.
We kregen het dagmenu omdat we met de AH-Restaurantactie-bonnen kwamen.
Het Driegangendiner voldeed aan onze verwachting, het was lekker, mooi opgediend, meer dan voldoende en prima van temperatuur.
Het restaurant is gezellig, warm en sfeervol.
De bediening was super.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
gezellig restaurant, vriendelijke bediening, gegeten AH restaurant actie, drie gangen menu van de dag, voor ons voldoende porties ,aanrader om nog eens te eten
gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
het verrassingsmenu kon in overleg enigszins aangepast worden omdat er een gerecht op stond wat wij beiden niet echt lekker vinden. dit was totaal geen probleem. We hebben genoten van de gerechten die opgediend werden.