Fletcher Restaurant Zuiderduin

De Bucksweg 2 4361 SM Westkapelle Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Zuiderduin

Goed toeven na een lange strandwandeling

Zeewind maakt hongerig. En daar spelen ze bij restaurant Zuiderduin gretig en professioneel op in. Na een flinke strandwandeling is het hier goed toeven met een heerlijke lunch. Daarna kun je er ongetwijfeld nog een paar kilometertjes aan vastplakken of fris en voldaan beginnen aan een lange vergadering. Maar ook bij de dinerkaart lik je je vingers af. Laat je verwennen met de culinaire hoogstandjes van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Zuiderduin

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Comeij .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol, rustig restaurant De kwaliteit van het eten was heel goed en de bediening vriendelijk.
FJK .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Via de AH Restaurantactie genoten van een heerlijk 3-gangen menu. Geen keuzemenu, maar eten wat de pot schaft. En dat was goed. Mooi aangekleed restaurant met vriendelijke en vlotte bediening. Een aanrader!
Els M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, zowel bij aankomst als bediening.
Heerlijk gegeten, zowel voor-hoofd als nagerecht, werd heel mooi geserveerd.
famjans .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Genoten van het heerlijke en mooi gepresenteerde menu van de dag, in een rustige omgeving. We komen zeker een keer terug!
J B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten van het AH-menu was niet slecht, maar ook niet hoogstaand. Komt daarmee wel overeen met de prijs die we betaald hebben. Wijnkaart had meer uitleg gemogen. Vriendelijke bediening. Aangename inrichting.
Comeij .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben genoten van de mooi verzorgde en zeer smaakvolle gerechten, de bediening was vriendelijk en proffesioneel, kortom we hebben genoten!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer tevreden over zowel ons verblijf in Beachhotel Zuiderduin in Westkapelle als over het eten in het restaurant. Het hotelmenu zonder problemen tegen geringe bijbetaling gewijzigd in het wildmenu. Zowel de eend als de hertenbiefstuk waren prima van smaak en op de juiste maat gebakken. Het kaasplankje viel qua samenstelling tegen, maar door de vriendelijkheid van de bediening hebben we hiervan geen punt gemaakt. De geschonken wijn Chianti Classico was passend, maar fors geprijsd.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij waren zeer tevreden over het diner bij Zuiderduin.
We kregen het dagmenu omdat we met de AH-Restaurantactie-bonnen kwamen.
Het Driegangendiner voldeed aan onze verwachting, het was lekker, mooi opgediend, meer dan voldoende en prima van temperatuur.
Het restaurant is gezellig, warm en sfeervol.
De bediening was super.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
gezellig restaurant, vriendelijke bediening, gegeten AH restaurant actie, drie gangen menu van de dag, voor ons voldoende porties ,aanrader om nog eens te eten
gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
het verrassingsmenu kon in overleg enigszins aangepast worden omdat er een gerecht op stond wat wij beiden niet echt lekker vinden. dit was totaal geen probleem. We hebben genoten van de gerechten die opgediend werden.
yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Voor wat je op je bordje kreeg was de prijs erg hoog...een grote eter heeft niet ook absoluut niet genoeg aan.
Groente alleen wat op het bord lag en een miniem schaaltje aardappeltjes als side dish. (34,50 per menu)
ook de prijs van een glas wijn is met 4,50 euro fors.
R B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Had hier met mijn vriendin een overnachting geboekt......waren ook blij dat we na een lange wandeling hier om 20.15 konden eten.....mochten zelf een leegstaand tafeltje uitzoeken maar moesten wel lang wachten voordat iemand langskwam om een bestelling op te nemen......en tevens op de menukaart...maar daarna kwam onze fles wijn en fles water snel.....maar toen gingen veel dingen (helaas) fout...we bestelden de oesters en vitello tonato....zeetong en hertenbiefstuk.....maar na een paar minuten kwam de trouwens zeer gastvrije en vriendelijke gastvrouw terug om te vertellen dat de zeetong er niet meer was....nadat mijn partner weer de kaart bekeken had bestelde ze de kalfssucade.....maar nu duurde het langer maar de gastvrouw kwam weer terug terug om te vertellen dat ook deze er niet meer was en gaf zelf aan dat de communicatie tussen de voorkant en keuken niet altijd goed liep en bod ook haar excuses aan....de vitello was veel (slappe en niet knapperige) sla en weinig kalfsvlees en wat strepen mayonaise met een tonijnsmaak uit een dressing-spuitfles (te triest voor woorden en voor dertien euro) , de oesters waren goed (maar die hoef je alleen maar te openen !!)....ik bestelde de hertenbiefstuk omdat wij toen wij binnenkwamen bij de tafel ernaast een mooi bord met een hertenbiefstuk op een bedje van rode kool met een mooie stoofpeer, mooie groene spruitjes en bovenop gefrituurde biesloon (een smaakvol en mooi schilderijtje) .....mijn hertenbiefstuk lag op een heel klein beetje rode kool met een rauwe koude plak courgette (wel met grillstrepen), een vaag stuk bosui en twee verbrande kersentomaatjes.....vroeg wederom aan de bediening (was nu een andere dame) waarom nu geen spruiten en de minimale rode kool .....kreeg ik het SCHRIKBARENDE antwoord het is half tien en de keuken is tot negen uur open.... (nooit zo,n antwoord gehoord) .... en volgens de keuken mag u blij zijn dat er nog wat te eten is .....had medelijden met de serveerster...want de (chef)kok een persoonlijkheid is had hij het zelf verteld....en de soep van mijn partner was ook lauw omdat het in een wel mooi maar koud bord weer geserveerd......een hele teleurstelling ....zullen wel blijven slapen in de Fletcher Hotels...maar eten ???? ...ontbijt was wel weer top...
Johan N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Voor herhaling vatbaar
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer verzorgd interieur en vriendelijk personeel. Het moet wel een top kok zijn! Een ware culinaire smaakexplosie in een ontspannende ambiance. Wij komen graag nog eens terug.
Ikea01 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Fijn personeel. Wat duur voor wat je krijgt. Smaken en gerechten wel erg lekker. Ambiance wat kil. Heel snelle bediening.
tinekemulder1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De lunch was erg goed verzorgd en ze hadden goede en lekkere mogelijkheden om glutenvrij te lunchen. (één van de gasten was glutenvrij).
thea100 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
zowel voor- hoofd als nagerecht waren heerlijk en super mooi op het bord opgemaakt. Ook kwam de serveerster geregeld vragen of alles naar wens was en of wij nog iets aangevuld wilde hebben
eigner .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een van de weinige restaurants waar een lunch mogelijk is. Bij nader inzien was het geen probleem om dit te veranderen in een diner.
Vriendelijke bediening.
MH_0318 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het AH restaurant actie menu is ons erg goed bevallen.
Oké het blijft wel een hotel-restaurant, qua inrichting. Het personeel was erg vriendelijk en attent.
Complimenten voor de chefs die de maaltijden hebben bereid. De verschillende smaaksensaties ware verbluffend. We hebben zeer lekker gegeten.

Zeker voor herhaling vatbaar!!
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hadden de lunch op zaterdag. Gelukkig konden we op het terras in de tuin van het hotel zitten (biij zwembad). Konden iets van de lunchkaart kiezen (soep, salade, broodje) of menu: geitenkaas salade, tongetjes en dame blanche of koffie .. Was lekker maar aan de prijs voor 34,50 en wijn ook flink aan de prijs. Bediening was vriendelijk en goed maar prijs, kwaliteit klopt dus niet helemaal volgens ons