Fletcher Restaurant Zeeduin

Relweg 59 1949 EC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Zeeduin

Zeediner bij Zeeduin

Dineren met uitzicht op de duinen en net erachter de zee; het mag geen verrassing zijn waar de naam van dit restaurant vandaan komt. In dit strak ingerichte etablissement heb je als gast de keuze om binnen of buiten te zitten. Zo kan je 's zomers een stranddag afsluiten met een etentje op het terras, of misschien een winderige strandwandeling binnen eindigen om op te warmen met een lekker diner.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Zeeduin

Simonedegroot .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gerechtjes maar niet heel speciaal. Het was alleen echt eten en weer gaan. Wij zouden daarom niet snel nog eens hier gaan eten. Misschien dat het in de zomer meer leeft op deze locatie.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een goed gelegenheid in een prettige sfeer
goede kaart en mooie produkten voor een niet dure prijs
kortom je kunt er goed terecht
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De tijd tussen de gangen was prima, geen lange wachttijd.
Goede bediening
Het is zeker voor herhaling vatbaar en kan het ook wel aan andere aangeven daar te gaan eten.
Alleen denk ik dat de kosten mogelijk iets te hoog zijn.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was goed wij hadden bos paddenstoelen soep vooraf als hoofd gerecht tamme eendenborst op de huid gebakken met een sinaasappel sausje wat verse groenten aardappel puree en een hartig taartpuntje en als nagerecht had mijn partner een hazelnoot ijs met strookjes stroopwafel en ik had een dame blanche.
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en de entourage was modern en zeer rustiek.
jwmmerks .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het AH menu had beperkte keuze maar de geserveerde gerechten waren fantastisch opgemaakt en HEERLIJK !! We hebben samen heerlijk genoten.
Olga- .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk glutenvrij gegeten, was geen enkel probleem. Heerlijk aangepast toetje met versfruit en ijs. Fijne en gezellige sfeer. Ook tijdens het ontbijt heerlijk glutenvrij brood.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Restaurant was netjes en schoon met modern interieur. De bediening was vriendelijk. Voldoende keuze op de kaart en het diner was zeer smakelijk.
Tonne K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We kenden het restaurant nog niet. We werden goed ontvangen en mochten zelf een tafel kiezen. De gerechten waren heerlijk en de bediening had goed oog voor de gasten.
Een aanrader!
Annedorte K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Helaas kreeg je bij het hoofdgerecht alleen een stukje vlees en verder niets.. belachelijk voor die prijs. Op ze minst nog een salade of iets erbij.
Het vlees was lekker mals
system .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Als voorgerecht koos ik de pommodorisoep met pesto en roomkaas, die was voortreffelijk van smaak. Het hoofdgerecht bestond uit een gildehoender met rozemarijnsaus en verschillende soorten groenten. Het vlees was goed gegaard en heerlijk van smaak in combinatie met de saus. De afsluiting mocht er ook wezen: een Dame Blanche met een goed op elkaar afgestemde hoeveelheid chocoladesaus en slagroom. De bediening was zeer klantvriendelijk en het interieur heeft een moderne sfeervolle uitstraling.
marion.schreuder .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij vonden het zeer teleurstellend. Nadat we onze keuze hadden gemaakt bleek dat we uit een nog kleinere kaart konden kiezen. De gerechten waren allen zeer sumier met weinig fantasie.
Bij het afrekenen werd in eerste instantie een bedrag van € 22,= per lunch berekend. Omdat wij hiermee niet akkoord gingen werd de prijs aangepast. Heel jammer dat het zo is gelopen.
steef.heerooms .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
het hele drie gangen menu was lekker maar tussen de eerst en tweede gang duurde het wel erg lang, men kwam ook vragen of wij het hoofd gerecht al gehad hadden, wat niet het geval was.
w.vanvonno .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
U vindt het misschien vreemd, maar ik heb helemaal geen zin om een recensie te schrijven. Ik zou elke keer als ik ergens ben wezen eten een recensie moeten schrijven en dat wil ik niet.
JanEMons .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prima restaurant met zowel binnen als buiten een mooi en rustiek uitzicht op de direct aangrenzende duinenrij.
Keuzemenu met prima mogelijkheden voor zowel voorgerecht, hoofgerecht en nagerecht.
Gemoedelijke en vriendelijke sfeer. Rustige locatie.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben lekker gegeten. Het voorgerecht, de courgettesoep was aan de zoute kant, hoofdgerechten en dessert prima. Wat wel een beetje jammer is, dat er op de ahrestaurantside een alacarte keus wordt aangeboden, maar dat je toch een speciaal AH Iens menu krijgt. Hotel zelf ziet er wat gedateerd uit, maar wij zaten lekker buiten op het terras en de bediening is prima en snel.
viss4111 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij binnenkomst werd ons gevraagd wat we te drinken wilde helaas daarna niet meer. Mijn voorgerecht, de courgettesoep was behoorlijk zout. 1 van mijn tafelgenoten had biefstuk besteld. Er werd niet gevraagd hoe hij hem wilde hebben en meestal betekent dat dan medium.Hij werd echter rauw geserveerd. De serveerster geroepen die helaas elders was en de biefstuk is nog even de pan in gegaan. Helaas was het gekozen nagerecht ook niet aanwezig, de wafels waren niet geleverd. Het alternatief de cholademuffin was redelijk droog en behoorde waarschijnlijk bij de ochtend koffie. Beslist de € 34.50 per driegangen menu niet waard
h.baas.koopman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Biefstuk van het albert heijnmenu was niet lekker. Er zat veel te veel peper op waardoor ik niks meer proefde van de gebakken aardappels en de groente en de biefstuk was taai.De courgettesoep en de pannacotta was wel lekker.
Als genoegdoening voor de slechte biefstuk kregen we een kopje koffie aangeboden door de overigens heel aardige jonge serveerster die ook nog haar excuses maakte voor de biefstuk
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gereserveerd voor de lunch via ah actie. Alles prima verzorgd. Heerlijk eten. Fijne bediening en een super terras met lounge stoelen, waar het heerlijk relaxen was. Samen met mijn vriendin een geweldige dag aan zee gehad.
nicovandervliet .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eenvoudig hotel.
Bediening een dikke 9, pracht mensen.
Het decor is sober en eenvoudig.
Jammer dat je voor de lunch niet warm kan eten.
yolagilles .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima bediening, snel en duidelijk. Speciaal AH menu was helemaal goed en duidelijk. Ligging aan de duinen maar geen uitzicht op zee ofzo. Netjes en verzorgd