Fletcher Restaurant Zeeduin

Relweg 59 1949 EC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Zeeduin

Zeediner bij Zeeduin

Dineren met uitzicht op de duinen en net erachter de zee; het mag geen verrassing zijn waar de naam van dit restaurant vandaan komt. In dit strak ingerichte etablissement heb je als gast de keuze om binnen of buiten te zitten. Zo kan je 's zomers een stranddag afsluiten met een etentje op het terras, of misschien een winderige strandwandeling binnen eindigen om op te warmen met een lekker diner.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Zeeduin

Tonne K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We kenden het restaurant nog niet. We werden goed ontvangen en mochten zelf een tafel kiezen. De gerechten waren heerlijk en de bediening had goed oog voor de gasten.
Een aanrader!
Annedorte K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Helaas kreeg je bij het hoofdgerecht alleen een stukje vlees en verder niets.. belachelijk voor die prijs. Op ze minst nog een salade of iets erbij.
Het vlees was lekker mals
System .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Als voorgerecht koos ik de pommodorisoep met pesto en roomkaas, die was voortreffelijk van smaak. Het hoofdgerecht bestond uit een gildehoender met rozemarijnsaus en verschillende soorten groenten. Het vlees was goed gegaard en heerlijk van smaak in combinatie met de saus. De afsluiting mocht er ook wezen: een Dame Blanche met een goed op elkaar afgestemde hoeveelheid chocoladesaus en slagroom. De bediening was zeer klantvriendelijk en het interieur heeft een moderne sfeervolle uitstraling.
Marion.schreuder .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij vonden het zeer teleurstellend. Nadat we onze keuze hadden gemaakt bleek dat we uit een nog kleinere kaart konden kiezen. De gerechten waren allen zeer sumier met weinig fantasie.
Bij het afrekenen werd in eerste instantie een bedrag van € 22,= per lunch berekend. Omdat wij hiermee niet akkoord gingen werd de prijs aangepast. Heel jammer dat het zo is gelopen.
Steef.heerooms .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
het hele drie gangen menu was lekker maar tussen de eerst en tweede gang duurde het wel erg lang, men kwam ook vragen of wij het hoofd gerecht al gehad hadden, wat niet het geval was.
W.vanvonno .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
U vindt het misschien vreemd, maar ik heb helemaal geen zin om een recensie te schrijven. Ik zou elke keer als ik ergens ben wezen eten een recensie moeten schrijven en dat wil ik niet.
JanEMons .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prima restaurant met zowel binnen als buiten een mooi en rustiek uitzicht op de direct aangrenzende duinenrij.
Keuzemenu met prima mogelijkheden voor zowel voorgerecht, hoofgerecht en nagerecht.
Gemoedelijke en vriendelijke sfeer. Rustige locatie.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben lekker gegeten. Het voorgerecht, de courgettesoep was aan de zoute kant, hoofdgerechten en dessert prima. Wat wel een beetje jammer is, dat er op de ahrestaurantside een alacarte keus wordt aangeboden, maar dat je toch een speciaal AH Iens menu krijgt. Hotel zelf ziet er wat gedateerd uit, maar wij zaten lekker buiten op het terras en de bediening is prima en snel.
Viss4111 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij binnenkomst werd ons gevraagd wat we te drinken wilde helaas daarna niet meer. Mijn voorgerecht, de courgettesoep was behoorlijk zout. 1 van mijn tafelgenoten had biefstuk besteld. Er werd niet gevraagd hoe hij hem wilde hebben en meestal betekent dat dan medium.Hij werd echter rauw geserveerd. De serveerster geroepen die helaas elders was en de biefstuk is nog even de pan in gegaan. Helaas was het gekozen nagerecht ook niet aanwezig, de wafels waren niet geleverd. Het alternatief de cholademuffin was redelijk droog en behoorde waarschijnlijk bij de ochtend koffie. Beslist de € 34.50 per driegangen menu niet waard
H.baas.koopman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Biefstuk van het albert heijnmenu was niet lekker. Er zat veel te veel peper op waardoor ik niks meer proefde van de gebakken aardappels en de groente en de biefstuk was taai.De courgettesoep en de pannacotta was wel lekker.
Als genoegdoening voor de slechte biefstuk kregen we een kopje koffie aangeboden door de overigens heel aardige jonge serveerster die ook nog haar excuses maakte voor de biefstuk
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gereserveerd voor de lunch via ah actie. Alles prima verzorgd. Heerlijk eten. Fijne bediening en een super terras met lounge stoelen, waar het heerlijk relaxen was. Samen met mijn vriendin een geweldige dag aan zee gehad.
Nicovandervliet .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eenvoudig hotel.
Bediening een dikke 9, pracht mensen.
Het decor is sober en eenvoudig.
Jammer dat je voor de lunch niet warm kan eten.
Yolagilles .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima bediening, snel en duidelijk. Speciaal AH menu was helemaal goed en duidelijk. Ligging aan de duinen maar geen uitzicht op zee ofzo. Netjes en verzorgd
Kvdbtraining .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Eten was redelijk, spinaziesoep was lekker en goed. De steak was redelijk groenten te weinig maar wel goed lekker knaperig. Bediening was goed netjes zoals het hoort
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Keurig restaurant. Was even onduidelijk of je bij het hotel mocht parkeren achter slagboom, dat mocht. Voornamelijk hotelgasten in restaurant. Veel lawaai door grote groep toeristen. Keurige bediening, vriendelijk. We kregen zelfs een tafeltje in het 2e deel van het restaurant om het lawaai te ontsnappen. Het eten was zeer goed! Je kon kiezen uit vlees of vis hoofdgerecht. Zeer smakelijk en mooi opgediend.
Pfarrer .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Bij ons arrangement in dit hotel zat een driegangenmenu. Alleen het hoofdgerecht bood een keus tussen vis en vlees. Wij kozen voor de eendenborst als hoofdgerecht. Het voorgerecht was een knolselderijsoep. Duidelijk zelfgemaakt, lekker ziltig en aromatisch. Een verrassend lekkere opening. Daarna kwam de eendenborst, die mooi knapperig en rosé gebakken was. Heerlijk mals, geserveerd met diverse gesneden groentes - peultjes, paprika en groene asperges onder andere - en een aardappelgerecht. Niks op aan te merken. Het toetje bestond uit hangop met bosbessen, geserveerd met een bolletje ijs waarvan ik de smaak niet helemaal kon thuisbrengen, maar wat wel lekker fris was. De bosbessenhangop was lekker stevig en fris. Een verrassing wat mij betreft. De bediening was attent en vriendelijk. Ik vind het doorgaans spannend als ik niet a la carte kan kiezen, maar hier werden we allesbehalve teleurgesteld.
Louisevink W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De varkenshaas was gewoon lekker niets op aan te merken. het restaurant zag er goed verzorgt uit personeel erg vriendelijk
06042008 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De vis was wat aan de zoute kant.
Ik ben glutenvrij en ik vond het geweldig wat ik voorgeschoteld kreeg.
Van het toetje met de blauwe bessen zou ik het recept wel willen hebben.
Yvonneterlouw .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De soep was lauw en zo ook het eten. Volgens de serveerster hadden we dat moeten melden, dan was ons eten even opgewarmd. Kwam toch niet voor opgewarmd eten.
De drie mensen die serveerden hadden het zo druk met heenen weer lopen, dat wij de koffie maar overgeslagen hebben. Nadat de rekening was gekomen en wij vroegen om te pinnen, zei sr eersten " ik breng het apparaat" na 5 minuten heen en weer geloop, was het apparaat er nog niet. Toen maar bij de receptie gevraagd of we daar konden betalen. Voelden ons echt misplaatst met onze AH voucher. Prijs/kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Ga hier nooit mer naar toe.
Lisette_lisette .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Wel weinig keus uit menu dan bij andere restaurants.
Maar t was wel erg lekker en voldoende.
Personeel was vriendelijk en je kon er rustig eten