Fletcher Restaurant Valkenburg

Bosstraat 2 6301 HM Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Valkenburg

Bourgondisch genieten in het Zuiden

Na een culturele activiteit of een dagje winkelen kun je bij Fletcher Restaurant Valkenburg terecht om heerlijk te dineren. De menukaart is Frans georiënteerd, aangevuld met diverse streekproducten. Ook kun je hier terecht voor een uitgebreid ontbijtje, lunch of high tea! Het restaurant beschikt ook nog eens over een moderne lounge met open haard waar je heerlijk tot rust kan komen.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Valkenburg

Duur
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Net geweest voor een high tea. Een high tea mag het echt niet genoemd worden want dat is echt een belediging! Wat we gekregen hebben (gereserveerd voor 8 personen)
* klein kopje 'tomatensoep' het was gewoon tomatenpuree met een beetje groenten erdoor gepureerd zat zelfs nog geen zout in. Wel een beetje brood met kant en klare kruidenboter
* sandwiches met kaas, ham en zalm waren wel lekker
* 4 mini cupcakes doorgesneden 2 petit four 2 mini brownies doorgesneden 2 mini tompoes (allemaal uit een kartonnen doos) 8 scones en een aantal roomsoesjes uit een kartonnen doos dus waren inmiddels al uitgedroogd. We hebben zelf maar om jam en slagroom gevraagd waarna we wel nog wat jam uit een plastic bakje en becel light uit een plastic bakje gekregen hebben. De dame die ons bediende was best aardig maar zijn ook zelf 2 keer om thee gaan vragen omdat ze druk was met mensen inchecken van het hotel. Verder was er niemand aanwezig.
Normaal kost deze high tea €26 per persoon wij hadden geboekt met AH uitje waardoor er 1 betaalde en 1 gratis was.
Als dit normaal €26 per persoon kost kun je op verschillende plaatsen in Valkenburg heel lekker eten. Een paar hapjes uit een doos op een bord leggen kan ik zelf ook. Echt schandalig dat ze hier überhaupt geld voor durven vragen en niet weinig ook! Er is ook niet 1 keer gevraagd of alles naar wens was, niet omdat mevrouw niet aardig was maar ze waarschijnlijk gewoon geen tijd voor ons had.
Zou het zeker niemand aanraden.
Dolfijnen_nina .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heerlijk restaurant, mooi ingericht en ze zijn zeer vriendelijk. We hebben in de andere locatie gegeten dan waar we gereserveerd hadden doordat die keuken dicht bleek en we hebben heel netjes die ochtend een mail gekregen of dat goed was. We konden van de hele kaart eten en een 3-gangenmenu heeft een vaste prijs (34,95) dus voor minder dan 40 euro heb ik de lekkerste stoofvlees op, en mijn vriend een heerlijke paddestoelenlasagne.

zeer aan te raden!
Smitje.h .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
erg tegengevallen .Broodplankje na de soep. Hoofdgerecht eerste keuze uitverkocht terwijl andere gasten het wel geserveerd kregen. Verkeerd hoofdgerecht geserveerd.Mijn lasagne ging ook weer terug. Kwam erg uitgedroogd op tafel. Grote stukken fruit bij het sorbetijs.Niet op de lepel te krijgen. Tegenvaller.
GilP .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Beste Iens,

Helaas tot onze teleurstelling zijn we opgelicht.
We moesten een standaard bedrag van minimaal 34,- betalen. Terwijl we uitkwamen op € 28,-. Het basis bedrag is ons van tevoren niet medegedeeld. We waren schijnbaar niet de enigen met deze opmerking.
De dame zei in eerste instantie dat het wel vermeld stond in de actie voorwaarden. Maar dat is absoluut niet correct. Ze verontschuldigde zich nadat ze zelf Internet had geraadpleegd. Ze ging eerst nog tekeer ook. Uiteindelijk moesten we toch inclusief 1 drankje € 36,75 afrekenen. Het gebeuren was vrij gênant.
(we kregen in eerste instantie ook nog een verkeerde rekening, maar ja fouten kunnen gebeuren)

Ik vind dit geen juiste gang van zaken. Graag ontvang ik het teveel betaalde bedrag retour en een correcte naleving van de actievoorwaarden.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met teleurgestelde doch vriendelijke groet,
Gilsonia Plak
Theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Het hotel geeft een wat afgebrande indruk.
De ontvangst was heel direkt, te direkt.
De soep was het beste gerecht.
Het hoofdgerecht was zonder franje, niet meer dan goed.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
De binnenkomst verliep rommelig maar daarna prettig gegeten. Bij de aankomst werd ons verteld dat wij naar het andere restaurant van Fletcher moesten omdat de keuken gesloten was.
Vervolgens bij het andere restaurant prima gegeten en een vrije keuze van het 3 ga gen keuze menu. De schnitzels waren iets te vet, verder
Cuijpers.m .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Enige punt, hetgeen ons niet bekend was, dat het diner niet plaatsvond in het hotel waar wij overnachtten maar bij het naburig Fletcher Hotel.
Dit werd ons pas verteld bij inchecken.
Spitsyna .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het was het beste ervaring! Lekkerste eten, vriendelijke dienst and heel netje restaurant met een hezelige openhaart!!!
Ronaldhameka .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met bon van Shell daar gegeten. Eten was prima. Was daar ws zonder bon niet naar toe gegaan maar viel mij zeker niet tegen. Kon gewoon kiezen van de verschillende menu's. Bediening prettig de ruimte was strak en kan wel gezelliger ingericht worden. Temperatuur binnen prettig. Komt vaak voor dat het in restaurants nogal eens minder warm is.
Ronald Hameka Deventer
C.stolk76 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
gezellige bediening, hield van een grapje. Relaxed en op je gemak. Geen culinair hoogstandje maar wat je bestelde kreeg je en smaakte goed.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Nadat we (5pax) gereserveerd hadden bij de Burghoeve (tevens van Fletcher) en daar aan een dichte deur stonden, zijn we via Fletcher de Geulvallei uiteindelijk na 30 minuten omrijden bij dit Fletcher hotel/restaurant Valkenburg terecht gekomen. Ze waren vergeten ons te bellen dat de Burghoeve dicht was wegens te weinig boekingen, maar dat gingen ze goed maken. Ik was benieuwd..

We kregen dus het eerste drankje van het huis. Okay, dan moet het eten toch echt wel goed zijn, dachten we...

Mijn eerste gerecht was: Rundercarpaccio a € 11,50
Flinterdun gesneden rundermuis, geserveerd met een mix van salade, pijnboompitten, balsamicodressing en verse Parmezaanse kaas.

Het vlees was heerlijk ontdooid, verder zonder veel bijzondere toepassingen goed te doen.

Toen mijn hoofdgerecht: Black Angus Steak a € 17,95
met een pepersaus

Slechtste steak ooit, smaakte naar lever en de te ver gegaarde groente mix was ook een domper. Ik had tevens gevraagd of de pepersaus separaat gegeven kon worden, maar daar had deze kok geen zin in. Dit maakte het feest alleen maar erger want deze pepersaus was wellicht nog slechter dan de bereiding van het vlees. Aan de bediening vermeld en hij zou het aan de kok doorgeven, ik heb echter niets meer vernomen van enige excuses.

als dessert: Coupe Chocolade a € 7,00
Stracciatella (zo staat het er echt) ijs met gebrande noten, chocoladeparels, chocoladesaus en slagroom

Slappe slagroom, ijs laf van smaak, Ongebrande pecannoten en chocoladedruppels van i.p.v. parels, nee dit was echt het einde...

hier komen wij Nooit meer. wat een aanfluiting voor de horeca en een slechte service, jammer ik had graag een positieve recensie geschreven.
Donkie71 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Ik heb lekker gegeten bij Hotel Restaurant Fletcher Valkenburg. Het 3-gangenmenu was erg lekker. We hebben een leuke avond gehad met z'n drietjes. We waren 4 dagen in Valkenburg en hebben ons uitstekend vermaakt. Wij hebben ook 3 nachten in Hotel Restaurant Fletcher Valkenburg overnacht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en het eten smaakt uitstekend. Wat betreft het hotel daar mag wel een en ander gebeuren aan achterstallig onderhoud. Het is er wel schoon maar het hotel schreeuwt om een opknapbeurt
Muti54 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Vooraf drinken we een trappist biertje en gaan dan rond 7 uur aan tafel. Onze voorafjes waren goed: salade met wildpaté en carpaccio. Hier kan ook weinig mis mee. Daarna wilde een van ons de houtduif en de ander de steak met champignonsaus. De houtduif was niet mogelijk, een ingewikkeld verhaal maar misschien had de kok er geen zin meer in. Gasten die rond 8 uur aan tafel gingen, konden alleen een hoofdgerecht bestellen. De kok dus!
Toen maar 2 x de steak. Helaas met 1 x pepersaus, dus ging het bord weer terug naar de keuken. De frietjes ook omdat ze koud waren. Het nieuwe bord met de juiste steak en saus kwam snel. Helaas zijn de borden koud, dus de groenten waren ook koud. Het maar zo gelaten, anders duurde het nog langer. Gemiste kans als een kok geen borden verwarmd.
Het dessert hebben we maar overgeslagen. Enorme porties ijs is ons te veel
Mvheereveld .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Ik had een salade,vooraf. Daar zou gerookte zalm inzitten.Volgens mij was het gekookte zalm, smaakte absoluut niet gerookt. Wat er wel inzat was een plakkertje van, volgens de ober, de bewaardoos van de komkommer.
Hoofdgerecht was vegetarische pasta, maar de pasta was koud en de boontjes ook. Alleen de saus en de zongedroogde tomaatjes waren warm. De paddenstoelen heb ik niet gezien. Jammer want in een van de reviews werd dit gerecht aanbevolen.
Heb de bediening erop aangesproken, maar er kon alleen sorry vanaf.
Y.wagensveld .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Het nagerecht was weinig en niet echt lekker: ijs met amarene kersen en slagroom. Wij hebben 3 uur in het restaurant gezeten voor een 3 gangen diner. Vond ik erg lang.
Leeuwenbijl .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Wij zijn bij Fletcher Valkenburg terecht gekomen d.m.v. Dinnerbon van AH. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen.Het eten was heel goed en het viel ons op dat ondanks de kortingsbon,de menukeuze ons niet werd opgedrongen.Het gevoel voor humor van de ober sprak ons wel aan.
Alles bij elkaar een lekker,gezellig etentje!
Don S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Wat ons opviel dat alles te snel achter elkaar geserveerd werd. Je had geen tijd om rustig even te wachten tussen de gerechten door.
Willems24a .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
We vonden het drie gangen menu erg goed. Dit zat bij het arrangement in. We hadden er voldoende aan. Het enige wat we misten was wat groente.
tijger0101 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Zaterdag 28 November hier gegeten
Heerlijke tomaten soep en Mosterd soep gegeten
Als hoofdgerecht hadden mijn tafelgenoot en ik de Zalm en de Black Angus steak, werkelijk heerlijk bereid en van goede smaak
Ook de groente en de aardappel kroketjes maakte het compleet
Prima nagerecht, een Brownie met ijs en een Dame Blanche
Zeer vriendelijke en gastvrije dames van de bediening
Kortom heerlijk avondje hier gehad
Graciavm .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
het was zeer gezellig sfeer ze zijn zeer vriendelijk het eten was zeer lekker zeker de vegetarisch pasta was super heerlijk