Fletcher Restaurant Rooland

Roobeekweg 1 5944 EZ Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Rooland

Op klassieke tour in Limburg

Restaurant Rooland is een goede stop voor een etentje na je wandel- of fietstocht door het Maasdal of de Maasduinen. Het Limburgse restaurant heeft een klassieke look & feel, met mooie borden, zilver bestek en traditionele witte linnen servetten. Je kunt hetzelfde verwachten van de kaart: verse producten uit de streek in een klassieke uitvoering met een creatieve twist.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Rooland

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Restaurant Rooland

Frits B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Alles was goed, behalve dat het lang duurde voor dat het volgende menu geserveerd werd.
Hoeft niet snel mar dit was tergend langzaam. Komt waarschijnlijk door de drukte (vakantie)
En maar twee bediendes.
Dit kon beter.
tonschalkwijk .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zo als voorspelt zijn we dus terug geweest, en het voldeed weer aan onze verwachting. We zijn goed en voldaan weer weg gegaan maar gaan zeker terug als we weer in de buurt zijn. Mijn complimenten voor de kwaliteit en aandacht ook al kom je met een A.H KAART.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Mooi restaurant, vriendelijke bediening, zeer goed eten en de hoeveelheid was prima. Een aanrader.
Enige minpunt, de stoelen hebben een klein zitvlak, wat voor lange mensen niet echt prettig is.
tonschalkwijk .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Dit restaurant is echt een aanrader, We werden vriendelijk ontvangen en netjes naar onze tafel gebracht.
bediening vriendelijk en correct. we hebben daar heerlijk gegeten.
Het was echt een avondje uit. Mooie keuze aan gerechten waar we dus echt van hebben genoten.
Dit is echt voor herhaling vatbaar .
Annie Van Der W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Onze keus om bij Hotel/restaurant Rooland te gaan eten heeft een positieve invulling gegeven aan ons 3 daagse uitje naar Thermaal bad Arcen. Het is voor herhaling vatbaar!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Reserveren ging gemakkelijk. Het speciale AH menu had voldoende keuze en was lekker. Prima locatie en keurige bediening.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voorgerecht: salade met geitenkaas was heerlijk. Stukje stokbrood ontbrak.
Hoofdgerecht: kabeljauw met kool en frietjes, verder was er niets bij, geen enkele versiering, kleuren ontbraken, was erg saai!
Nagerecht: dame blanche was prima.
mauritssita .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij zijn daar 2keer eerder geweest was altijd goed maar viel nu erg tegen akelige norse serveerster en het voorgerecht was niet lekker en het hoofdgerecht was helemaal niks een rauwkost uit een potje weinig fantasie van de kok vroeg nog heeft het te maken dat het 2de gerecht gratis is komen hier niet weer terug veel geld voor weinig HG Sita Maurits
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We moesten vrij lang wachten op het voorgerecht, de gangen daarna zat minder tijd tussen. Het was wel druk, maar dit hoort zo niet. Men heeft wel excuses aangeboden.
Jeanne N.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Erg lekker gegeten. We hadden een AH kaart. 2de diner gratis. Je kon genoeg kiezen.
We zaten erg leuk. Het was een leuk begin van onze vakantie.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ontvangst goed, ambiance gezellig, bediening goed en vriendelijk.
Voorgerecht van carpacio tegen meerprijs,geen stukje stokbrood erbij.
Hoofdgerecht vis erg smakelijk maar groente erg minimaal en niet smakelijk ogend.
Tafelwater per fles, waarom geen kraanwater?
f.vandenbogert .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
prima gegeten voor een prima prijs maar het was wel van de ah bonnen anders is het niet echt goedkoop maar het eten was heel lekker je kon niet merken dat je met een kortings bon kwam ook prima bediening lof daarvoor
henk S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
gegeten met AH kortingsbon. Er wordt gebruik gemaakt van een aparte a lacarte kaart. desondanks genoeg keuze. Kwaliteit is prima in orde en ruim voldoende. Kortom een adres om terug te komen.
w.saris3 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het eten was prima. We hebben rustig en op ons gemak kunnen eten en de gekozen maatijd
was meer dan genoeg! Is zeker voor herhaling vatbaar!
J K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Prima restaurant. Heerlijk gegeten.
De wachttijd tussen de gerechten was redelijk qua tijd. Ze waren erg attent tijdens het diner of alles naar wens was en of we verder nog iets wensten.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima verzorgd.
De gerechten werden perfect opgediend en het smaakte ook nog voortreffelijk.
Een aanrader.
Van de tot nu toe bezochte AH keuze restaurants ,het beste.
andrecorrie11 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het eten was goed en lekker,mooi opgediend,mooie locatie ???? vriendelijk personeel .???? de tijd tussen de gangen was goed. ????
mariavandenberg .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Fletcher Restaurant Rooland, waar wij gebruik hebben gemaakt van het AH concept, en zullen mogelijk in de toekomst terugkomen voor zowel Logeren als dineren. Personeel was vriendelijk en gastvrij. Diner erg lekker.
a.l.g.koekkoek .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Hebben heerlijk gegeten het eten was van een goede kwaliteit en mooi opgemaakt.

We aten via de Albert Heijn actie en werden heel prettig geholpen

Grote Pluim
carlaRM .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben genoten van goede gerechten . De bediening was uiterst vriendelijk en gastvrij . Wij konden heerlijk buiten zitten op een "degelijk" terras. De locatie is aan de straat ,maar op het terras merk je daar niet zoveel van ..