Fletcher Restaurant Rooland

Roobeekweg 1 5944 EZ Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Rooland

Op klassieke tour in Limburg

Restaurant Rooland is een goede stop voor een etentje na je wandel- of fietstocht door het Maasdal of de Maasduinen. Het Limburgse restaurant heeft een klassieke look & feel, met mooie borden, zilver bestek en traditionele witte linnen servetten. Je kunt hetzelfde verwachten van de kaart: verse producten uit de streek in een klassieke uitvoering met een creatieve twist.

Glas champagne

Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Wij hadden het speciale AH-actiemenu.
Het voorgerecht (Carpaccio) was heerlijk. Het hoofdgerecht (kabeljauwfilet) was te gaar en het kleine beetje groenten dat daarbij werd geserveerd, had veel te lang in de pan gelegen: de champignons waren zelfs al wat uitgedroogd. Het dessert (kwarktaart) was gelukkig verrukkelijk.
Er liep te weinig bedienend personeel voor het aantal gasten, dus de wachttijd was vrij lang.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
goed restaurant op een gunstige plek met een eenvoudige keuken maar wel goed en vers,zeker het aanraden waard voor een vlotte bediening
d.zappeij .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het eten was prima. Genoten van de AH-aktie. Redelijk lang moeten wachten voordat het eten doorkwam.

Het is allemaal wel aan renovatie toe.

Personeel was vriendelijk
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuke eetgelegenheid in een mooi dorp. Gezellige sfeer. Eten was heerlijk vooral cheescake als dessert. Heerlijke witte wijn erbij.
A.C K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Goede ontvangst. Je kan er heel gezellig zitten. Het eten is uitstekend. De bediening is prima en heel fatsoenlijk. Kortom een aanrader om hier te gaan eten!! Hartelijk dank, wij hebben genoten bij jullie. Ga zo door!!
M.M.J.J. H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten en gaan binnenkort er weer lekker eten.Dit was onze derde keer en zeker niet de laatste keer.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eigen menukaart voor AH acte.. Uiensoep en kipsalade goed.
XL-schnitzel was meer S-schnitzel. Varkenshaasje inderdaad kleintje. Broccoli paar stukken zonder toevoeging van bijvoorbeeld groentesaus. Kleine kom friet voor 2 personen. Geen keuze (geb) aardappelen of frites. Geen aanvulling groente of friet. Appelmoes uit potje ( AH?).
Dame Blanche en cheesecake goed.
Kassabon meldt 2 menu's voor helft prijs. Vraag blijft of dit wel de oorspronkelijke prijs was.
Geen herhaling voor ons.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Ontzettend heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. De kwaliteit en de smaak waren uitmuntend. Ik heb erg genoten van de gepofte aardappel met de saus (ja zo simpel kan het zijn maar o zo lekker). Als we weer een keer in de buurt zijn schuiven we zeker nog een keer aan.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij hebben bij jullie prima gegeten en erg vriendelijk personeel en een hele goede kok.
Nav andere ervaringen met het eten elders kwamen we toch weer bij jullie terug,en denken zeker dat het niet de laatste keer zal zijn .
Bedankt ervoor

Vr gr namens mij eb mijn vrouw.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We maakten gebruik van de AH dinerzegels.Dit restaurant hanteerde een speciale AH dinerkaart. Was jammer. Zeer beperkte keuzes . Wat recht toe recht aan eten. Eerder in een ander Fletcher restaurant kunnen kiezen uit de hele menukaart met tweede diner gratis. Dat was echt genieten. Waar ligt het verschil met gebruik AH zegels bij een Fletcher hotel.?
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prijs-kwaliteitsverhouding = Prima in combinatie met de AH korting.
Als t voor de volle prijs betaald moet worden kan t beter.
j.vijfschaft .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Voor en na gerecht waren goed, het hoofd gerecht was erg weinig en viel tegen. Zou familie en kennissen niet aan raden om naar Fletchter Hotel in Arcen te gaan om te eten.
Dan kun je voor dat geld ook wel ergens anders terecht.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben geweldig genoten. Het eten was heerlijk en leuk opgedient. Ook de bediening was prettig en stelde nog een extra dessert optie voor die niet op het menu stond.
Mia C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Voorgerecht kan er mee door,daarna de vraag willen jullie wachten op het hoofdgerecht ons antwoord ja,5 min erna weer de vraag kan het nu,we hebben ja gezegd.Na 2 min was het er al.De pepersaus helemaal ingedroogd en de groenten waren helemaal verlept.Ons idee was dat het al een tijdje klaarstond en toen in de magnetron was geplaatst,het bord was n.l. ook heet.Er zat weinig tot geen smaak aan de varkenshaas voor 37,50 had ik toch wat anders verwacht.De dame blanche was ook al niks.Hier gaan we dus nooit meer na toe wat heb ik aan deze aanbieding als er van alle kanten beknibbelt word niets dus alleen maar ergernis.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het was goed toeven op het terras. Wij hebben er weer heerlijk gegeten. Keurig geserveerd. Gezellig terras. Vriendelijk personeel.
lenie D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
alles was goed de bediening heel aardig en we werden prettig geholpen en ze waren niet op
dringerg of we nog wat wilde drinken heel rustig
marlies.trijnes .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
wij waren met 8 dames.er zijn alle voorgerechten en ook hoofdgerechten besteld.En ze vonden allemaal dat het lekker was wij gaan beslist een keer terug.
jpj N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vriendelijk en netjes.
Eten voortreffelijk .
Een aanrader ,aankleding tafel prima ,met servetten en tafelkleed van wit linnen.
Tussen de gangen door voldoende pauze.