Fletcher Restaurant Rooland

Roobeekweg 1 5944 EZ Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Rooland

Op klassieke tour in Limburg

Restaurant Rooland is een goede stop voor een etentje na je wandel- of fietstocht door het Maasdal of de Maasduinen. Het Limburgse restaurant heeft een klassieke look & feel, met mooie borden, zilver bestek en traditionele witte linnen servetten. Je kunt hetzelfde verwachten van de kaart: verse producten uit de streek in een klassieke uitvoering met een creatieve twist.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Rooland

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
In het kader van de AHrestaurantactie heerlijk gegeten voor 34,50 voor 2 personen. Voor- hoofd- en nagerecht waren van prima kwaliteit, hoeveelheid ruim voldoende,
Rolanro .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten met keus uit meerdere gerechten waaronder vlees en vis. Alleen de bijgerechten bestonden uit friet met mayonaise. Goede bediening. Locatie aan doorgaande weg.
theo K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
het was er erg rustig maar toch gezellig,

het eten was goed, goede bediening en tijd voor een praatje.

We komen er zeker terug als we daar in de buurt zijn.
Sensy1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De bediening was goed en vriendelijk. Het eten heerlijk en voldoende (we hadden met zegelkantoor betaald waarbij de 2e gratis at). De inrichting vind ik wat oubollig en kort op elkaar waardoor je elk gesprek hoort. Het was niet echt druk, 13 gasten, toch een vrij lange wachttijd, jammer, wel goed gemaakt door de vriendelijkheid van het personeel.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goed ontvangen, mooi tafeltje en goede bediening. Zeer vriendelijk.
Eten was ook goed en de tussenposen waren niet groot.
Voor een herhaling vatbaar. De menukaart mag wel wat veranderen.
Niet altijd dezelfde kaart van A.H.
guusjehendricx .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het 3-gangendiner viel ons tegen. We vonden het ook echt te duur ( eigenlijk 34,50) voor datgene het geboden werd.
Op de site van AH op internet was sprake van een zeer ruime keuze, maar bij aankomst bleek het menu ineens veranderd en was er weinig te kiezen. Wij voelden ons een beetje bekocht!! Dit hebben we ook kenbaar gemaakt.
Het voorgerecht ( salade met kip) bleek uit weinig sla te bestaan met kip- boterhamvlees. De salade met brie was okee.
De varkenshaas was jammer genoeg gegrild ( er ontbrak een lekker korstje) en de roergebakken groenten erbij waren vlak van smaak. Salade bij het hoofdgerecht ontbrak helaas!
Het nagerecht ( koffie compleet) was prima en daar hebben we van genoten.
swinkels20 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het menu zag er prima uit. De smaak was goed. De bediening prima. Keurige tafel gedekt. Alles stond klaar toen wij binnen kwamen. We konden zelf het tempo aangeven van de tussentijden van de gangen. Het was weer beter dan de vorige keer.
veen1408 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Erg vriendelijk personeel in een fijne ambiance fijne achtergrond muziek niet overheersend. Eten was perfect. Leuke menukaart met een persoonlijkkaartje.
Woezelaar .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Redelijke gerechten maar niks bijzonders, met AH bon wel OK, anders aan de prijzige kant! Niet echt veel keuze en ook niet erg origineel, maar wel lekker
Annet R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, wat we misten was een schaaltje sla er bij. Personeel was erg vriendelijk, verder niets op aan te merken.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
diner via AH actie, voorgerecht goed met 1.50 euro bijbetaling, hooftgerecht varkenshaas met saus en nog n prut van groente, minder , koffie inclusief met tiia maria was echt een aanrader, bediening was goed
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Mooi omgeving en een prachtige tafel toe gewezen. De bediening was voortreffelijk. Wij hebbengenoten.
Best voor een volgende keer aanbevolen.
Een minpunt. De parkeerplaats was niet verlicht. Best om twee lichtmasten te plaatsen.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was heel erg goed. Zeker een aanrader. Alleen jammer dat net zoals bij alle Fletcher hotels je binnen een uurtje weer buiten staat.
Sluurg .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was wel goed bereid maar verder niet bijzonder. Weinig keuze voor de AH-actie. Prijs-kwaliteit vonden wij niet goed aangezien het geen bijzondere gerechten waren en ook nog eens klaargemaakt op een fantasieloze wijze. Geen extraatjes of door de kok bedachte dingetjes. Ook simpel opgediend.
Personeel was vriendelijk.
Weinig gasten in een zeer grote ruimte. De hele inrichting deed wat sfeerloos aan.
Meer een wegrestaurant waar je snel even een hapje eet.
p.lugtenburg .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Geweldige avond gehad
Heerlijk gegeten
We hebben echt genoten
Dit restaurant is een aanrader TOP
We gaan zeker weer terug
Durf .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker gegeten, we kregen een ronde tafel, was zeer gezellig zitten. Personeel was zeer vriendelijk en attent. Het eten was smaakvol en werd leuk opgediend.
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij hebben een gezellige avond gehad.
Voortreffelijk gegeten! Er was ruime keus voor de Ah actie.
Prima glutenvrij dieet, voor herhaling vatbaar.
snijer .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was wederom heerlijk. De keuzekaart was wat aangepast maar toch weer heerlijke gerechten. De ober was uiterst vriendelijk en correct. Een perfect uitje dus weer!!!!
swinkels20 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Redelijk goed eten. We hadden een 3 gangenmenu voor euro 35,00.Het voorgerecht was goed. Het hoofdgerecht ook. We hadden liev er verse groenten dan een pakket gewokte groenten. Het nagerecht was ook prima.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Wij vonden het erg goed en het eten was erg goed en lekker is voor herhaling vatbaar de sfeer was ook goed en de bediening was heel goed en de actie van de ah kaarten enhet menu was erg goed en je kon nog dingen veranderen dat vondt ik heel fijn

Groetjes van twan en anita duys