Fletcher Restaurant Rooland

Roobeekweg 1 5944 EZ Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Rooland

Op klassieke tour in Limburg

Restaurant Rooland is een goede stop voor een etentje na je wandel- of fietstocht door het Maasdal of de Maasduinen. Het Limburgse restaurant heeft een klassieke look & feel, met mooie borden, zilver bestek en traditionele witte linnen servetten. Je kunt hetzelfde verwachten van de kaart: verse producten uit de streek in een klassieke uitvoering met een creatieve twist.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Rooland

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
lenie D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
alles was goed de bediening heel aardig en we werden prettig geholpen en ze waren niet op
dringerg of we nog wat wilde drinken heel rustig
marlies.trijnes .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
wij waren met 8 dames.er zijn alle voorgerechten en ook hoofdgerechten besteld.En ze vonden allemaal dat het lekker was wij gaan beslist een keer terug.
jpj N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
j.pieper7 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De ober had onze bestelling niet goed in de computer in gevoerd daar door duurder het langer voor dat wij het gerecht kregen.
Ik vond twee man dediening te weinig op die avond ,dat meer mensen moesten wachten op hun eten of drankje.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was Top. Een aanrader voor iedereen. Het eten was van goede kwaliteit, vlotte vriendelijke bediening. We hebben er gegeten met de Ah restaurantactie en het was echt heel lekker voor een heel klein prijsje.
Annelies J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben prima gegeten bij Roland. We hadden vooraf gevraagd, of de hond mee mocht. En dat kon.
Lekker vooraf een drankje buiten op het terras. ( we hadden ook daar kunnen eten).
Op het voorgerecht moesten we redelijk lang wachten, nadat we dat aangegeven hadden, pasten ze de pauzes tussen de gerechten aan. Het eten was erg lekker, mooi geserveerd en voldoende. Kortom een aanrader!
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening.
AH menu gekozen, hetgeen heel goed was.
Heerlijke aspergesoep; asperges op Vlaamse wijze en
uitgebreide verrassingskoffie.
swinkels20 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het 3-gangndiner was goed. De service was goed. Er was nog een extra dessert aanwezig buiten de kaart. Wev werden vlot geholpen. De service was prima. De tafel was gereserveerd en op een nette manier gedekt.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We hebben ontzettend genoten van ons speciale AH-driegangen diner. De ober wist automatisch dat wij in aanmerking kwamen daarvoor, want we waren kennelijk de enigen welke gereserveerd hadden. Ondanks dat het een speciale aanbieding was heeft de totale sfeer inclusief bediening er absoluut niet onder geleden.
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Eten was zeer goed en bediening uitermate vriendelijk en snel.
Keuze met mooi weer binnen eten of op het terras.
Was voor een week op park Klein Vink, zeer zeker een aanrader.
gedischa .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Bij aankomst vriendelijk verwelkomt. Wij hebben heerlijk gegeten. En zeker voor herhaling vatbaar. Het personeel was zeer vriendelijk.
Francine W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij waren er met prachtig weer en kregen op onze wens direct een plaatsje buiten . Menu was een echte aanrader en de klantvriendelijkheid was top !
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
In het kader van de AHrestaurantactie heerlijk gegeten voor 34,50 voor 2 personen. Voor- hoofd- en nagerecht waren van prima kwaliteit, hoeveelheid ruim voldoende,
Rolanro .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten met keus uit meerdere gerechten waaronder vlees en vis. Alleen de bijgerechten bestonden uit friet met mayonaise. Goede bediening. Locatie aan doorgaande weg.
theo K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
het was er erg rustig maar toch gezellig,

het eten was goed, goede bediening en tijd voor een praatje.

We komen er zeker terug als we daar in de buurt zijn.
Sensy1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De bediening was goed en vriendelijk. Het eten heerlijk en voldoende (we hadden met zegelkantoor betaald waarbij de 2e gratis at). De inrichting vind ik wat oubollig en kort op elkaar waardoor je elk gesprek hoort. Het was niet echt druk, 13 gasten, toch een vrij lange wachttijd, jammer, wel goed gemaakt door de vriendelijkheid van het personeel.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goed ontvangen, mooi tafeltje en goede bediening. Zeer vriendelijk.
Eten was ook goed en de tussenposen waren niet groot.
Voor een herhaling vatbaar. De menukaart mag wel wat veranderen.
Niet altijd dezelfde kaart van A.H.
guusjehendricx .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het 3-gangendiner viel ons tegen. We vonden het ook echt te duur ( eigenlijk 34,50) voor datgene het geboden werd.
Op de site van AH op internet was sprake van een zeer ruime keuze, maar bij aankomst bleek het menu ineens veranderd en was er weinig te kiezen. Wij voelden ons een beetje bekocht!! Dit hebben we ook kenbaar gemaakt.
Het voorgerecht ( salade met kip) bleek uit weinig sla te bestaan met kip- boterhamvlees. De salade met brie was okee.
De varkenshaas was jammer genoeg gegrild ( er ontbrak een lekker korstje) en de roergebakken groenten erbij waren vlak van smaak. Salade bij het hoofdgerecht ontbrak helaas!
Het nagerecht ( koffie compleet) was prima en daar hebben we van genoten.