Fletcher Restaurant Rooland

Roobeekweg 1 5944 EZ Arcen Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Rooland

Op klassieke tour in Limburg

Restaurant Rooland is een goede stop voor een etentje na je wandel- of fietstocht door het Maasdal of de Maasduinen. Het Limburgse restaurant heeft een klassieke look & feel, met mooie borden, zilver bestek en traditionele witte linnen servetten. Je kunt hetzelfde verwachten van de kaart: verse producten uit de streek in een klassieke uitvoering met een creatieve twist.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Rooland

• Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Geweldige avond gehad
Heerlijk gegeten
We hebben echt genoten
Dit restaurant is een aanrader TOP
We gaan zeker weer terug
Durf .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker gegeten, we kregen een ronde tafel, was zeer gezellig zitten. Personeel was zeer vriendelijk en attent. Het eten was smaakvol en werd leuk opgediend.
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij hebben een gezellige avond gehad.
Voortreffelijk gegeten! Er was ruime keus voor de Ah actie.
Prima glutenvrij dieet, voor herhaling vatbaar.
Snijer .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was wederom heerlijk. De keuzekaart was wat aangepast maar toch weer heerlijke gerechten. De ober was uiterst vriendelijk en correct. Een perfect uitje dus weer!!!!
Swinkels20 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Redelijk goed eten. We hadden een 3 gangenmenu voor euro 35,00.Het voorgerecht was goed. Het hoofdgerecht ook. We hadden liev er verse groenten dan een pakket gewokte groenten. Het nagerecht was ook prima.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Wij vonden het erg goed en het eten was erg goed en lekker is voor herhaling vatbaar de sfeer was ook goed en de bediening was heel goed en de actie van de ah kaarten enhet menu was erg goed en je kon nog dingen veranderen dat vondt ik heel fijn

Groetjes van twan en anita duys
Snijer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We waren een beetje huiverig na minder goede recensies gelezen te hebben maar hier was niets van te merken. Het eten was ronduit prima. Heerlijk en gezellig. Bediening, mevrouw had iets vriendelijker kunnen zijn.
Een echte aanrader dus!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het restaurant oogde professioneel maar ook ongedwongen, wat voor een warme sfeer zorgde. Het personeel en dan vooral de leidinggevende Isabella was een parel die het restaurant met veel verve levendig wist te houden. Een aanwinst voor Hotel Rooland !!! We voelden ons zeer welkom en het gezegde "de klant is koning" werd door haar echt bewaarheid.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
De ontvangst en bediening was prima. Voorkomend, vlot en vriendelijk.
Het geserveerde diner daarentegen matig. De geserveerde carpaccio was overladen met Rucola en een overheersende imitatie truffelsmaak.
De Varkenshaas was taai en droog. De kabeljauw met witte wijn saus van mijn partner was bedekt met een dikke witte massa zodat van de kabeljauw nog maar weinig smaak over bleef.
Het dessert was overdadig.
Niki M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ongelooflijk slecht gegeten in restaurant van 4 sterren Fletcher hotel. Kaart aangeboden gekregen. Toen we van AH-actie gebruik wilden maken, kregen andere (beperkte)kaart. Ook moesten we direct onze spaarkaart inleveren. Voorgerecht mosterdsoep, smakeloos. Salade partner ook minimaal. Hoofdgerecht kabeljauw ook saai en smakeloos. Koolachtige prut als groente. Niets van het seizoen. Pasta van partner ook smakeloos,saai en niet verrassend. Toetjeskeus niet bijzonder. Daarom gekozen voor koffie surprise. Koffie met likeurtje,koekje,2 chocolaatjes. Inmiddels had ik gezien dat er binnen in het suikerschaaltje een vlieg zat. Ober zwaaide m schouderophalend weg, toen ik hem er op attendeerde. Chocolade en koekjes heb ik maar laten liggen......
Dure wijn.
Er was geen ander restaurant in de buurt. We hadden hele dag gefietst, te moe om verder te zoeken.
Lalalonneke .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het hotel-restaurant heeft 4 sterren. Vanuit het restaurant gezien komt dat totaal niet overeen. Het bedrag wat we neer moesten leggen voor de hoeveelheid eten vind ik het gewoon niet normaal.
We hadden een salade brie. Daar zat te weinig sla bij waarbij de brie overheerste.
Daarna hadden we een mixed grill. Dat leken wel drie gourmet stukjes vlees, zo klein. De dressing van de salade was niet lekker.
Mijn vriend had een dame blanche na en ik een panna cotta. Panna cotta was erg lekker maar ook weer heel weinig. De dame blanche was vrij veel en die was ook lekker.
We hebben een bedrag afgerekend waarvoor we net zo goed naar een ander restuarant hadden kunnen gaan, er meer voor hadden kunnen krijgen en dat het lekker was.
Voor ons nooit meer.
W.kraan .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het gerecht de kabeljauw schotel was super.
Personeel heel vriendelijk.
Met deze warmte geen airco was heeeel erg jammer.
Kruif234 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Goed verzorgd en prettig personeel. Gerechten prima bereid, smakelijk. Veel keuze te maken uit kwalitatief uitstekende gerechten
Ejosje .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Het restaurant was vooral bezet met grijsgelokte hotelgasten. De bediening was duidelijk onderbezet, men liep zich rot en maakte daardoor? wat fouten (verkeerd kamernummer, wat wilde u ook al weer eten) De kaart heeft weinig keus, kwaliteit van het eten is wel prima.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Mooie locatie om te eten. Bediening is goed. Eten goed warm opgediend en naar verwachting voor een fletcher hotel. Gekozen voor schnitzel en varkenssate. Beide zijn aan te bevelen. Geen dessert gebruikt. Goede capucino met daarbij iets extra.
Jeaqu .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Het voorgerecht smaakte geweldig. Carpaccio zoals het hoort. Het Limburgse stoofpotje was ook smakelijk. De Dame Blanche zag er veelbelovend uit. Viel helaas een beetje tegen. Geen echte slagroom, vanille ijs en chocolade saus niet top. De bediening daarentegen wel top. Zeer vlot, vriendelijk en attent.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Het eten was prima, de wijn ook, het personeel was heel vriendelijk en attent.
Ook aan het koolhydraat arme dieet van een van ons werd veel aandacht besteed.
Het varkenshaasje was goed rosë gebraden en ook de vis was erg lekker.
De koffie toe was ook een feestje, lekker likeurtje, goede bonbons en choc .koffieboontjes.
We logeerde hier voor de 4e keer en komen zeker nog eens terug.
Loesbottemanne .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het eten was heerlijk. We hadden als voorgerecht Salade met gerookte kip en salade met geitenkaas. Als hoofdgerecht kabeljauw en varkenshaas en als dessert allebei Dame Blanche.
De bediening was voortreffelijk. We hadden ons vergist in de datum, maar daar maakten ze geen enkel probleem van.
We hebben twee nachten overnacht in dit hotel en zullen dit zeker vaker doen.

Huub H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Prima restaurant, zij hadden een speciaal Shell menu. Snelle bediening en lekker eten. Maar omdat deze regel te kort is volgens jullie zet ik dit er nog bij.