Fletcher Restaurant Prinsen

Julianastraat 21 5251 EC Vlijmen Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Prinsen

Prinselijk dineren met een 6-gangen menu

Mocht je een locatie zoeken voor een feest, dan ben je bij Fletcher hotel en restaurant Prinsen aan het goede adres. Natuurlijk kun je hier ook genieten van 'simpele' en heerlijke gerechten. Chef-kok Frank Vossen maakt samen met zijn keukenbrigade de lekkerste Bourgondische gerechten. Probeer ook vooral hun gastronomisch 6-gangen surprisemenu!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Prinsen

Stef Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Rustige ambiance met prettig ontvangst door de hostess nette kaart met keuze voor extra`s tegen kleine bij betaling . Het eten was goed en zelfs de kinderen vonden de gerechten lekker . Ook het dessert was goed maar erg machtig . Je zat dus vol na de 3 gangen en de prijs viel ons mee .
Dorusvanderhorst .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wederom fantastisch ge-eten en de ontvangst zeer warm, alles netjes op tijd bediend.
Gewoon een aanrader als je rustig en ontspannen wil dineren.
Dorusvanderhorst .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zoals we het gewend zijn bij Fletcher, ontvangst is warm en hartelijk, eten uitstekend, leuke bediening, nemen de tijd om je alles uit te leggen en maken ondanks de onverwachte drukte de tijd om een praatje te maken.
Voor herhaling zeker vatbaar.
Met vriendelijke groet,
Th van der Horst
Franshakkers .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was prima alleen jammer de filetrolletjes op waren maar de vervanger was gebakken schol en die was prima.

Er waren wel wat dingetjes die fout gingen waardoor wij ons zelf steeds wat meer gingen storen. Bij aankomst was de tafel maar voor 3 personen gedekt terwijl we toch echt voor 4 gereserveerd hadden en dat ze daar pas achter kwamen nadat we onze soep kregen en uiteindelijk er zelf maar naar gevraagd hebben.
Toen we de soep hadden bleek dat de 3 waar wel voor gedekt was geen lepels hadden.
Later bij het hoofdgerecht friet appartement bij besteld en die waren ze vergeten en kregen we pas halverwege het hoofdgerecht. Het toetje was verder helemaal goed dus daar geen op of aanmerkingen over.

Wij denken hadden zeer sterk de indruk dat het restaurant onder bezet was waardoor het personeel d'r eigen een de benen uit hun kont liepen en het voor de gasten erg moeilijk was om iemand te spreken voor bijvoorbeeld nog een glas drinken of als er iets ontbrak.
M_arnouts .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De gerechten waren voortreffelijk (een geweldige kok) --de ambiance op het terras was sfeervol maar slechte bezetting-- de bediening was correct
Gaston-en-oom .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
12.8.2016 gegeten bij Fletcher Vlijmen. Zeer matig.

De bediening was ronduit slecht. Onvriendelijk, ik moest ook bij drie bestellingen een tweede keer vragen, omdat ze de bestelling waren vergeten. De portie friet die we bijbestelden werd opgediend nadat we de rest van de maaltijd al op hadden. Er werd geen enkele keer gevraagd of we iets te drinken wilden, we moesten telkens zelf om bediening vragen. Wanneer dan een drankje was besteld, werd ook niet aan de rest van de tafel gevraagd of die ook iets wilden drinken, maar de bediening was al weer weg.

het eten was een 6. de varkenshaas bij het hoofdgerecht was zo drooggebakken, het leek wel karton. De angus steak was oké, beetje taai, maar voldoende. Voorgerecht geitenkaassalade was erg lekker.

De aankleding is prima, maar de indeling onhandig. De mensen die in de bediening werken, staan ook in de receptie van het hotel en de bar is niet in het restaurant. Hierdoor heeft de bediening niet continu overzicht wat er in het restaurant gebeurt en je moet daarom lang wachten voordat er überhaupt iemand is om de aandacht van te trekken.
TrixNotermans .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldig goed , lekker en mooi opgemaakte borden. De kok kwam zelf aan tafel en je zag dat hij z'n werk met passie deed. Kortom voor herhaling vatbaar.( wat we vanavond dan ook weer doen)
04Frieda .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Bij de reservering aangegeven dat ik lactose-, en glutenallergie heb. Er werd goed rekening mee gehouden en het eten smaakte prima. We deden het met de AH actiekaart, en hadden een aparte kaart waar we drie gangen uit konden kiezen.
Zwanenberg .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben lekker gegeten. De bediening was goed en het restaurant was goed.
Echter de rekening viel zwaar tegen. Op de menulijst stond: Voorgerecht vissoep of loempia van asperge en ham. Hoofdgerecht karbonade of kabeljauw en het dessert was een verrassing.
Wij kozen met 4en voor de loempia als voorgerecht. Op de nota kwam voor het voorgerecht 4 €4,50 = €18,00 extra. Dat was een tegenvaller.
Mutske .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
De sfeer van het restaurant mag wat kleurrijker. Wat de bediening betreft hadden we het idee dat we een beetje in een vergeten verblijf zaten. Het eten was wat smaak betreft goed maar als je 3 keer een grote graad in je mond hebt dan is dat wel even schrikken.
Freijmer .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een compliment voor de kok omdat hij/zij voor mijn vrouw, met meerdere voedselintoleranties een mooi menu heeft verzorgd.
Dominicleijte .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De kwaliteit van de gerechten was prima. Jammer dat voor een ander voorgerecht dan soep € 4,50 p.p. bijbetaald moest worden.
Nienkesmith .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Excuses voor het late reageren. Wij waren met 10 personen aanwezig na de uitvaart van onze (schoon)moeder en zus. Na een mooie maar emotionele dienst hebben we bij Hotel-Restaurant Prinsen gegeten. Ik kan me helaas niet meer herinneren wat we gegeten hebben, maar het eten heeft ons wel prima gesmaakt. De service vonden we heel goed en vriendelijk. Het was voor ons een fijne avond om even bij te komen van twee vermoeiende weken en alle emoties daarna in de gezellige ambiance van het restaurant.
Martine.van.oorschot .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben heerlijk buiten gegeten, het eten was superlekker en de bediening heel gastvrij en vriendelijk! Kortom een dikke 10!
Margagobel .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Ik vond het allemaal lekker maar niet bijzonder. We konden uit 3 voorrechten en 3 hoofdgerechten kiezen. Ik ga liever voor de kaart maar dat is mijn voorkeur. De bediening was heel vriendelijk de locatie niet bijzonder maar wel netjes.
Jkok29a .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Het was erg smaakvol ze hebben een goede kok,complimenten.
Bediening ook perfect,dus een geslaagde 43 jarige huwelijksdag
R.j.schellekens .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Ondanks dat we met Shell bonnen de 2e persoon gratis kregen, Súúúúper gegeten!! Heerlijke Thaise soep vooraf (beste ooit!) en verrukkelijke hoofdgerechten, Botervis en mooie rosé Eend. Ook de vegetarische lasagne was prima. Zelden zo'n combinatie aan hoeveelheid (best veel!) en kwaliteit gehad (bij deze kwaliteit vaak veel kleinere porties). Nagerecht is niet voor mensen die aan de lijn zijn, hahaha ;-) Heerlijke afsluiter! Opvallend goede koffie! Prima wijn.
Mooie ambiance en nette bediening. Kleine tip; bestek misschien poleren op wat grotere afstand van de eetzaal, vrij indringende geur, maar voor zover ik me kan herinneren was het ook al tegen sluitingstijd en was de hele zaal sowieso uitgegeten.
Credits voor de kok!
W.kempka .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Prima locatie en een voordeel we hadden 26graden.De prijs vanhet menue 34.50 euro vonden we redelijk hoog voor wat er geboden werd.
Uiteindelijk waren we toch nog 66 euro kwijt en hadden 1 drankje genoten
RuudJeK .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Misschien moet de chef van dit restaurant zijn menukaart nog eens nakijken voordat hij met de pannen aan de gang gaat. De beschrijving “het beste van beide” voor het gerecht surf en turf is niet echt optimaal. Voor het “turf-element” een kalfsoester op een kingsize bed van gemengde groenten okay. Maar die 2 TWEE zielige gambaatjes op een satéstokje die als catch of the day de eer van het surf-onderdeel moeten hooghouden, die brengen toch echt dat gevoel terug, dat je als kind had als je terug uit zee kwam lopen met twee schamele garnaaltjes in je garnalennetje. In dit geval plaatsvervangende schaamte voor de kok.
Ljstehmann .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was goed. De ambiance gezellig en warm. De bediening prima. Het koolblad waarin de zalm was gewikkeld mocht van mij iets gaarder zijn.