Fletcher Restaurant Prinsen

Julianastraat 21 5251 EC Vlijmen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Prinsen

Prinselijk dineren met een 6-gangen menu

Mocht je een locatie zoeken voor een feest, dan ben je bij Fletcher hotel en restaurant Prinsen aan het goede adres. Natuurlijk kun je hier ook genieten van 'simpele' en heerlijke gerechten. Chef-kok Frank Vossen maakt samen met zijn keukenbrigade de lekkerste Bourgondische gerechten. Probeer ook vooral hun gastronomisch 6-gangen surprisemenu!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Prinsen

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Toos S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het was erg rustig om 14:30 met de 3 gangen lunch.
Goed verzorgd en lekker
De bon van AH ingeleverd,
Gaf geen problemen.
Wel n aanrader
H B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een gemiste kans voor Prinsen. Het menu met 3 gangen bestaat uit 6 regels. Dus totaal geen keuze. Bescheiden porties. Bovendien € 4,50 bijbetalen voor 4 partjes gebakken aardappelen.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ontvangst was goed. Was er met AH kortingsbon. Jammer dat ze de menukaart daar op hadden aangepast waardoor de keuze maar uit 2 gerechten bestond. Wegens niet eten van vlees na melding hiervan werd het voor mij aangepast in vis wat dan weer wel flexibel was. Voorgerecht was simpel soepje, niks bijzonders. Hoofdgerecht kleine portie zonder noemenswaardige groente ( beetje ui en paprika en nog paar inimini stukjes) en aardappelgerecht ( 4 partjes). Nagerecht: geen keuze, maar wel lekker stukje taart. De smaakbeleving was goed maar niet bijzonder. Weinig op je bord voor een normale eter. Zou voor 35 euro per menu dus zeker hier niet terug gaan! Maar met AH bon was het te doen. Verder was het er stervenskoud!!!!!! Zat er in uitgaansjurkje en kousen niet comfortabel. Inrichting niet echt gezellig. En wat echt slecht was: veeeeeeeeeeel te lang wachten tussen de gangen. Kan echt niet!!!!!!
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Net zoals we het gewend zijn bij Fletcher, alles weer goed geregeld en heerlijk ge-eten. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Adri G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Als voorgerecht hadden wij soep, deze was heel smaakvol. Het hoofdgerecht heel lekker, bestond uit kalfsoester met toelage. Het verrassingstoetje was echt een verrassing mede daar er ook aandacht was gegeven aan onze trouwdag. Zeker een aanbeveling waard.
José V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Slechts keuze uit 1 vlees, en 1 visgerecht. Het vispotje was uiterst karig, twee garnalen en twee kleine stukjes vis.
Verplicht soep als voorgerecht, eenvoudig maar smakelijk, dessert ook o.k.
Bediening was heel vriendelijk, zelfs versiering op het toetje voor de jarige.
Men zei bij de reservering dat zij niets verdienden aan deze actie, o.i. moet aan dit menu wel verdiend zijn!
TvSEde W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Aardig hotel met goede ontvangst en vriendelijke bediening. Prima parkeergelegenheid op eigen terrein. Het hotel is hier en daar wel wat gedateerd. Interieur en kamers zijn voor een deel nog uit de 80-er jaren. De badkamer had een douchegordijn en het zeeppompje was leeg. Verder was onze kamer erg gehorig.
M M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vanwege de AH restaurantactie was er een beperkte keus in de kaart. Maar omdat het merendeel niet hield van hetgeen we konden kiezen, hebben ze zonder een enkel probleem een ander menu geserveerd zonder extra kosten. Helemaal super!!
Stef Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Rustige ambiance met prettig ontvangst door de hostess nette kaart met keuze voor extra`s tegen kleine bij betaling . Het eten was goed en zelfs de kinderen vonden de gerechten lekker . Ook het dessert was goed maar erg machtig . Je zat dus vol na de 3 gangen en de prijs viel ons mee .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wederom fantastisch ge-eten en de ontvangst zeer warm, alles netjes op tijd bediend.
Gewoon een aanrader als je rustig en ontspannen wil dineren.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zoals we het gewend zijn bij Fletcher, ontvangst is warm en hartelijk, eten uitstekend, leuke bediening, nemen de tijd om je alles uit te leggen en maken ondanks de onverwachte drukte de tijd om een praatje te maken.
Voor herhaling zeker vatbaar.
Met vriendelijke groet,
Th van der Horst
franshakkers .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was prima alleen jammer de filetrolletjes op waren maar de vervanger was gebakken schol en die was prima.

Er waren wel wat dingetjes die fout gingen waardoor wij ons zelf steeds wat meer gingen storen. Bij aankomst was de tafel maar voor 3 personen gedekt terwijl we toch echt voor 4 gereserveerd hadden en dat ze daar pas achter kwamen nadat we onze soep kregen en uiteindelijk er zelf maar naar gevraagd hebben.
Toen we de soep hadden bleek dat de 3 waar wel voor gedekt was geen lepels hadden.
Later bij het hoofdgerecht friet appartement bij besteld en die waren ze vergeten en kregen we pas halverwege het hoofdgerecht. Het toetje was verder helemaal goed dus daar geen op of aanmerkingen over.

Wij denken hadden zeer sterk de indruk dat het restaurant onder bezet was waardoor het personeel d'r eigen een de benen uit hun kont liepen en het voor de gasten erg moeilijk was om iemand te spreken voor bijvoorbeeld nog een glas drinken of als er iets ontbrak.
m_arnouts .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De gerechten waren voortreffelijk (een geweldige kok) --de ambiance op het terras was sfeervol maar slechte bezetting-- de bediening was correct
gaston-en-oom .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
12.8.2016 gegeten bij Fletcher Vlijmen. Zeer matig.

De bediening was ronduit slecht. Onvriendelijk, ik moest ook bij drie bestellingen een tweede keer vragen, omdat ze de bestelling waren vergeten. De portie friet die we bijbestelden werd opgediend nadat we de rest van de maaltijd al op hadden. Er werd geen enkele keer gevraagd of we iets te drinken wilden, we moesten telkens zelf om bediening vragen. Wanneer dan een drankje was besteld, werd ook niet aan de rest van de tafel gevraagd of die ook iets wilden drinken, maar de bediening was al weer weg.

het eten was een 6. de varkenshaas bij het hoofdgerecht was zo drooggebakken, het leek wel karton. De angus steak was oké, beetje taai, maar voldoende. Voorgerecht geitenkaassalade was erg lekker.

De aankleding is prima, maar de indeling onhandig. De mensen die in de bediening werken, staan ook in de receptie van het hotel en de bar is niet in het restaurant. Hierdoor heeft de bediening niet continu overzicht wat er in het restaurant gebeurt en je moet daarom lang wachten voordat er überhaupt iemand is om de aandacht van te trekken.
TrixNotermans .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldig goed , lekker en mooi opgemaakte borden. De kok kwam zelf aan tafel en je zag dat hij z'n werk met passie deed. Kortom voor herhaling vatbaar.( wat we vanavond dan ook weer doen)
04Frieda .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Bij de reservering aangegeven dat ik lactose-, en glutenallergie heb. Er werd goed rekening mee gehouden en het eten smaakte prima. We deden het met de AH actiekaart, en hadden een aparte kaart waar we drie gangen uit konden kiezen.
zwanenberg .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben lekker gegeten. De bediening was goed en het restaurant was goed.
Echter de rekening viel zwaar tegen. Op de menulijst stond: Voorgerecht vissoep of loempia van asperge en ham. Hoofdgerecht karbonade of kabeljauw en het dessert was een verrassing.
Wij kozen met 4en voor de loempia als voorgerecht. Op de nota kwam voor het voorgerecht 4 €4,50 = €18,00 extra. Dat was een tegenvaller.
mutske .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
De sfeer van het restaurant mag wat kleurrijker. Wat de bediening betreft hadden we het idee dat we een beetje in een vergeten verblijf zaten. Het eten was wat smaak betreft goed maar als je 3 keer een grote graad in je mond hebt dan is dat wel even schrikken.
freijmer .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een compliment voor de kok omdat hij/zij voor mijn vrouw, met meerdere voedselintoleranties een mooi menu heeft verzorgd.
dominicleijte .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De kwaliteit van de gerechten was prima. Jammer dat voor een ander voorgerecht dan soep € 4,50 p.p. bijbetaald moest worden.