Fletcher Restaurant Paasberg

Paasberg 2 7241 JR Lochem Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Paasberg

Met een schitterend uitzicht

Als je op zoek bent naar een restaurant om prachtige wandel- en fietstochten af te sluiten met een leuk diner, ben je hier aan het juiste adres. Midden in de natuur, tussen de bomen en struiken van de Lochemse Bossen vind je dit restaurant waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Ze houden rekening met ieders wensen dus je smaakpapillen worden hier zeker op een prettige manier geprikkeld.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Paasberg

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,6
Voordelig
Gerdahvw .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Was een "koude" bedoening. Totaal geen sfeer. Was ook niet in het restaurant gedeelte maar een zaaltje waar ook bijv. vergaderd kan worden. De wijn en het voorgerecht waren zo uit de koelkast gehaald; veel te koud!
Absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten en ontbeten in sfeervolle ambiance zeer aardige medewerkers niets was teveel voor hen en als er problemen zijn worden ze snel opgelost.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met de AH restaurantactie hier gaan eten vanavond. We hebben een TOP avond gehad, niet alleen vanwege het goede eten maar ook door de hele attente en vriendelijke ober! Het eten was op tijd, smaakte allemaal heerlijk en de attente ober deed super zijn werk! Misschien mede doordat het niet erg druk was maar toch petje af, voor hem en de keuken!Erg genoten!
Carolineschieven .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
ongelooflijk groot restautant. Heel lekker gegeten, mooie producten en goed bereid. Prijs-kwaliteit is prima. Gezellige bediening.
Restaurant is behoorlijk verouderd, de inrichting heeft een metamorfose nodig. Leuk restaurant voor gezinnen, ruimte genoeg voor de kids om even rond te lopen.
Rijk K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vanavond dit restaurant bezocht met AH actie. Wij zijn erg enthousiast! Aller hartelijkst ontvangst, erg fijne bediening en heerlijk gegeten. Bij het afruimen na voor- en hoofdgerecht werd vriendelijk gevraagd of wij al toe waren aan de volgende gang of liever nog even wilden wachten. Heel attent! En de prijs: nog geen €45,- voor 2x 3 fantastische a la carte gerechten, 3 glazen wijn en een flesje bubbelwater. Chapeau!
H D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Prima restaurant met vakkundige bediening!
Lekker gegeten in sfeerrijke omgeving.
Bij gelegenheid ga ik hier samen met mijn vrouw nog een keer terug.
Parkeer gelegen ruim voldoende, ook altijd prettig!
I.vd.berghe .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met een Albert Heijn boekje ben je van harte welkom en is er geen verschil met andere betaalde klanten. Fletcher geeft echt het gevoel dat je welkom bent.
Hooijveld .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De eerste indruk bij aankomst is een beetje somber.
Het terras voor de entré,maar ook dat aan de andere zijde met
wel een prachtig uitzicht, heeft oude wat grauwe betegeling met
donkere tafels en stoelen , geen bloemen.
Wat niet wil zeggen , dat je er niet lekker zit voor een drankje voor- of
achteraf.
Jammer, het doet niet gezellig aan, terwijl de omgeving zo
schitterend is.

Maar éénmaal binnen, keurig alles en ook restaurant smaakvol
ingericht, comforfabele stoelen. Mooi gedekt.
Richting chique.

Wij hadden vooraf resp. een mosterd- en tomatenpapikrasoepje,
heerlijk.
Daarna de snoekbaars, uitstekend.
Ook de toebehoren konden onze goedkeuring wegdragen.
Dessert een lekkere dame blanche , maar de boerenyoghurtmousse
is ècht heel apart en voortreffelijk.
Wij dronken geen wijn , maar wel een prosecco vooraf die
droog en goed is.

Onze bediening vonden wij erg vriendelijk en professioneel.

Kortom, wat ons betreft, een aanrader.

Voor de duidelijkheid, wij maakten gebruik van de AH-actie.*

Ajkerkhof .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben beiden het AH keuzemenu besteld: carpaccio als voorgerecht, snoekbaarsfilet resp. varkenshaas als hoofdgerecht en een aardbeienparait als sluitstuk. Vooropgesteld, de kok had prima zijn best gedaan, en het eten smaakte ook uitstekend. We vonden alleen de wachttijden bijzonder lang: zo'n anderhalf uur voor 2 gangen is ons te gortig. Bovendien was er nauwelijks aandacht voor de klant van het weinige personeel dat wel aanwezig was. De kwaliteit van het gebodene hield niet over en was duidelijk op het AH menu afgestemd ( voor sommige menu's gold een toeslag), wat mogelijk wel te billijken valt. Niettemin vonden we de prijs van het menu aan de hoge kant. Al met al was dit restaurant voor ons geen succes en zullen er zeker geen vervolg aan geven, hoewel decor en fraaie ligging in de bossen ertoe uitnodigt.
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Fletcher Restaurant-Hotel Paasberg is een gedateerd hotel met kleurloze kamers. En dito restaurant. De mensen die er werken treft geen blaam. Die doen hun uiterste best het de gast naar de zin te maken. Van receptie tot bediening. Een bezoek van Herman den Blijker en meneer Reimers is echter hard nodig wil het een X-factor krijgen. Er staan drie sterren op de gevel, gevoelsmatig is het een éénsterren hotel. Beschadigde deuren, doodsaaie kamer, geen airco maar een ventilator, douche met zeepautomaat, kleurloze bloemreproductie als versiering, plafonnière met goudrand uit 1970 en een spiegel in de kamer die zo laag hangt dat zelfs de kleinste personen alleen hun navel zien. Het restaurant oogt oubollig en mist sfeer. Plastic bloemen die niet eens in een bloembak zijn geplant maar nog in hun potjes staan. De menukaart is op zich goed, visje, vlees etc. Saladebar wordt niet aangevuld en is rond 20.00 uur bij 34 gasten praktisch leeg. Geen wijnkaart maar standaard Fletcher wijnen a 25 euro voor een flesje Chardonnay, helaas uit Zuid-Afrika. Carpaccio zonder pijnboompitjes (=duur namelijk). Bestel je Black Angus steak, moet je het met bot mes door zien te slijpen. Vraag je om bistro-mes, krijg je de reactie 'daar maak je de structuur mee kapot'. En 'snijdt u wel in de goede richting?' Ja, met zoon en schoondochter als chef-kok weten we hoe een en ander hoort, beste ober. Dus let anders op scherpe messen want botte messen geven kans op uitschieters waar de kleding niet blij van wordt. De pepersaus was ongevraagd aangepast tot kuipje kruidenboter. Twee aardappelkroketjes, puntje quiche, wat gebakken aardappeltjes, haricots verts... het was niet echt spannend. Dessert was wel aangename verrassing: boerenyoghurt met kiwi en slagroom. De service was goed, net zoals de bedden. Maar of dit hotel restaurant over een jaar nog bestaat, ernstige twijfel...
Jannijland2010 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was heerlijk, bediening was voortreffelijk we kunnen het iedereen aanraden.
Wij komen beslist nog een keer terug.
Schiedammer2 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Er was een veilige kaart met voldoende keus, voor iedereen wat wils. Het eten was goed niet TOP maar prijskwaliteit was goed. De steak was goed van smaak.
Harm.croezen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We waren van 8-12 aug. voor een midweek in dit hotel. 9aug. wilden we gebruik maken van de AH bon maar vlgs de ober kon dat niet en on line t/m11 aug ook niet. We hadden de laptop bij ons en 8 aug on line geboekt wat dus wel lukte. Lekker gegeten
Tillemanspeter .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Smakelijk gegeten. In een fijne ambiance met vriendelijke bediening. Typisch Fletcher benadering. Soep serveren zonder een kruimel brood. Je moet er maar opkomen.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Tijdens ons weekendje weg op de AH site gekeken voor restaurant met bon in de buurt.
Meestal hoor je dat eten in Fletcher hotels het eten goed is dus wij dachten dat gaan we proberen. Mochten gewoon van de kaart kiezen, met op sommige gerechten een toeslag die duidelijk vermeld stond. Zoals verwacht heerlijke gerechten, vooral de black angus steak was super lekker / mals. Wat ons opvalt is dat het geen super ingewikkelde gerechten met poespas zijn maar gewoon heerlijke gerechten vol smaak van "normale" producten.
Service is ook erg fijn, we hadden een vraag over de watermeloen soep en dat werd netjes in de keuken gevraagd en terug gekoppeld.
Decor is wat saai maar moet in een hotel natuurlijk voor elke gast bereikbaar zijn.
hulsman .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hebben samen heerlijk gedineerd. De maïskip en black angus zijn voortreffelijk klaargemaakt. Als toetje het parfait met aardbeien, bijzonder smaakvol. De bediening was goed. Jammer dat je nog steeds bij restaurants niet gewoon kraanwater kan krijgen, helaas was dat bij Paasberg ook niet mogelijk.
Het decor mag wel wat aangepast worden, het ademt een sfeer van uit het verleden, dat kan heel aardig zijn, maar daarvoor mist het wel iets.
Al met al, een geslaagd diner.
Aromaatje .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Hotel heeft een mooie ligging, echter een beetje gedateerd. Eten was goed maar niet bijzonder, bediening deed erg hun best en was zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding redelijk.
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Tijdens ons verblijf hebben wij alleen het ontbijt genoten. Dat was prima. Verschillende soorten vers brood en zoet en hartig beleg. Koffie thee jus, yoghurt muesli etc. Zelfs de gekookte eitjes zijn perfect gekookt. We hebben 1 tip en dat is een broodmes om de broodjes te snijden. Het restaurant bevind zich in het hotel en is wat verouderd maar ziet er allemaal nog keurig netjes uit. Personeel uiterst vriendelijk.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Hier gegeten via Sociaal Deal met mijn zus. Opzicht het eten was redelijk, porties waren klein, bediening best vriendelijk, salades bar bijzonder weinig keuze, decor was niet zo bijzonder. Zelfs voor deze prijsklasse van een andere Sociaal Deal aanbieding hebben wij veel beter beleefd. Wij vonden het zonder van de tijd. Jammer.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Ik had een roleau van maiskip als hoofd, erg lekker! Mooi op smaak. Daarbij had ik friet en aardappelgratin, niks op aan te merken. Als toetje had ik tiramisu, deze was niet helemaal traditioneel, maar wel lekker! de frambozensaus en kletskop waren een aangename toevoeging.
Vind wel dat het hotel/restaurant er wat oubollig uitziet, een "oude-mensen" hotel.
Verder zeer correcte en beleefde service, top!