Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Zouterik 2 4504 RX Nieuwvliet Nederland Kaart
31-117372020

Over het restaurant Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Smaakvol dineren midden in de natuur

Midden in de duinen, slechts 100 meter van het strand, vind je dit leuke restaurant. Zowel het eten als het decor is zeer smaakvol. De chef-kok en zijn keukenbrigade bereiden met liefde de lekkerste gerechten die geïnspireerd zijn door invloeden uit de streek. Na het dineren nog geen genoeg van de gastvrijheid? Neem dan nog even plaats in de gezellige bar voor een lekker drankje.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Tony P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij Fletcher Hotel Nieuwvliet, het was er erg rustig en de bediening was zeer vriendelijk, de gerechten waren smaakvol opgemaakt en het was ruim voldoende, zeker om dit nog 'n keertje te herhalen..
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een prima restaurant. Bijzonder aardige bediening. Het eten is prima. Mooie locatie dicht bij de kust. Wij hebben hier al meerdere malen gegeten en het bevalt ons prima.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het was nu de derde keer dat we gegeten hebben en dit was perfect.
Hebben we ook aan de beheerder en de serveerster gezegd.
Gaan de volgende keer weer naar Fletcher in Nieuwvliet eten.
Adri M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuke ontvangst. Voldoende keuzemogelijkheid uit de AH-kaart. Nadien heel lekker gegeten met een lekker drankje en koffie als slot. Een hele fijne spontane bediening in een leuk restaurant.
mdrouw1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was prima! We waren hier met de ah bon. De bediening (dame) was iets te amicaal. En niet alleen bij onze tafel.! Het gebouw kan binnen en buiten wel een opknapbeurt gebruiken.
breda1947 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De vis soep was erg slecht het was een bruine mossel soep!! De Schol was erg lekker ook het dessert was lekker ,maar met een leuke simpele salade waren ze veel beter uit geweest .Zonder zeker met mindere kosten
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het gekozen menu was goed zoals verwacht.

Toch zou het mooi zijn als er niet telkens hetzelfde menu wordt aangeboden en er méér keuze zou zijn
dan de 2 op de AH menukaart vermelde menu's.
Soetar S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Jammer dat we lang op de hoofdgerecht moesten wachten .Maar was wel een goed reden voor.Voor de rest een goed restaurant .We hebben Heerlijk gegeten en komen beslist terug .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Zeer tevreden zijn we weer vertrokken en gezegd dat we de volgende keer weer terugkomen.
Het is vlakbij en afspraken zijn goed te doen dus gaan we zeker nog terug
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten had met meer smaak bereid kunnen worden. Het gerecht met de scholfilets bestond uit 3 stuks. Dit was teveel; er had beter een sschaaltje salade geserveerd kunnen worden.
De medaillons (vleesgerecht) waren droog.
Wij vonden de verhouding prijs-kwaliteit niet goed.
Lien V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ze stelden zelf voor om voor de kinderen een kindermenu te nemen (ter waarde van 6,5euro: kipnuggets met frieten) achteraf zagen we op de rekening dat ze dit toch gewoon als Albert Heijn menu hadden aangerekend: 29,90euro!!!!! Hier iets van gezegd, maar ze wilden het niet verrekenen!! Nog nooit zo dure frituurkost gegeten!!!
Bovendien was onze vis koud en hebben we er drie uur gezeten hoewel er buiten ons maar 1 tafeltje bezet was..
bonte449 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
werkelijk heerlijk gegeten, goede carpaccio, maar ook een heerlijk salade met coburger ham. En over de sliptong wil ik het niet eens hebben, ik ben blij dat ik mijn vingers nog heb.
Snarf52 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het eten was kwalitatief goed en smakelijk. Je kon kiezen uit de gehele menukaart.
De bediening was vriendelijk en attent. Precies zoals je mag verwachten.
Lode D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Een aanrader ! Een locatie tussen cadzand en breskens die je zeker eens moet bezoeken en genieten van deze goede keuken. Geen zeer uitgebreide kaart maar wel lekker om te combineren
stout .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Om 6 uur gereserveerd met AH bon en menu moest nog worden uitgeprint. Voorgerecht was zalm op bedje salade en sneetje geroosterd brood: mooi opgemaakt en smaakvol (na uur wachten); hoofdgerecht voor de een meervalfilet en de ander stukken kip en bij beiden ongare peulen en bij de kip een ondefinieerbare niet smakelijke dressing; we stonden niet te juichen; na een bolletje ananasijs en coup ananasmousse en qua smaak???? geen idee!
schepers S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het gerecht ( 3 gangen menu) was prima. Vooral het toetje vonden wij bijzonder lekker.
De wijn vonden wij persoonlijk wat flauw van smaak(Chardonay en een Sauvignon)
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima menu voor EURO 29,50. Salade met heerlijk warme geitenkaas. Daarna een heel smakelijke zwaardvis met goede saus en mooie garnituur. Ten slotte een eenvoudig maar smakelijk dessert van chocolademousse met cassissorbetijs. Beslist een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was wel lekker, maar waren helemaal alleen in het restaurant. Hotel was netjes, alleen het sanitair is aan vernieuwing toe.
n.vandeurzen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Voorgerecht capacio was heerlijk
hoofd gerecht meervalvis was koud en er zat weinig smaak aan de groenten waren goed en knapperig
nagerecht creme brule met ijs was goed
affdeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, was gezellig,
Alles was naar wens voor gerecht en heerlijk vis gegeten ook was het ruim voldoende, en met chocolade toetje algesloten lekker
We waren helaas geen wijn gebruikers zeker ook niet omdat we ook moeten rijden