Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Zouterik 2 4504 RX Nieuwvliet Nederland Kaart
31-117372020

Over het restaurant Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Smaakvol dineren midden in de natuur

Midden in de duinen, slechts 100 meter van het strand, vind je dit leuke restaurant. Zowel het eten als het decor is zeer smaakvol. De chef-kok en zijn keukenbrigade bereiden met liefde de lekkerste gerechten die geïnspireerd zijn door invloeden uit de streek. Na het dineren nog geen genoeg van de gastvrijheid? Neem dan nog even plaats in de gezellige bar voor een lekker drankje.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

MiggelOss .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Traditioneel ingericht restaurant met echt tafellinnen. Vriendelijk en attent personeel. Diner van goede kwaliteit met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
anita A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We zijn zeer goed en vriendelijk ontvangen. De uitstraling van het restaurant was zeer netjes en goed verzorgd. De bediening was uitermate vriendelijk engel goed. En niet onbelangrijk het eten was goed verzorgd de borden waren netjes opgemaakt. Het was speciaal maar zeer lekker.
Wij zullen zeer zeker vaker gebruik gaan maken van het restaurant, en het zeer zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Immie D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Jammer dat we niet a la carte konden eten zoals vorig jaar, toch keuze vlees of vis en prettige bediening.
De bedoeling was met 8 personen te reserveren net als vorig jaar. Dat kon wel maar dan konden er maar twee spaarkaarten worden ingeleverd, dat was teleurstellend! Het restaurant was vrijwel leeg bij aankomst, wat meer eters was gezelliger geweest.
arie.groen .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De ontvangst en bediening waren bijzonder goed.
Met mijn partner hebben hier in alle rust ontspannend kunnen dineren.
De uitleg over het menu en keuze was prima.
Wij hebben hier heerlijk gegeten !
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gezellig gelegenheid om uit eten te gaan.
Eten is er prima en het personeel is reuze vriendelijk.
Het is voor ons de 3e keer dat we hier nu komen en kan het iedereen aanbevelen.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
wij zijn erg tevreden over het menu van A.H, wij hopen dat er in de toekomst weer zo,n soort actie komt.
Tevens zijn wij zeer tevreden over de Fletcher accommodatie Nieuwvliet- Bad
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zoals voorgaande keren was het ook nu prima
maurits V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
voorgerecht was 2 x soep dag soep en tomatensoep spijtig voor mij ik eet niet graag soep dessert was heel veel en lekker echt ons ding
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijk onthaal, zeer verzorgd, perfecte service, lekker eten. We keren er telkens graag terug, vooral in herfst en winter. Sfeervol met dat net iets meer.
emtilleman .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
ondanks dat ik heb opgegeven lactose intolerant te zijn was er denkelijk te weinig rekening mee gehouden aan de reactie van de darmen te merken. jammer de andere keren is het goed gegaan, dus weet niet of we hier nog terug komen.
er werd ook niet gevraagd om eens bij te schenken!!!!
H D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
de gerechten waren goed alleen jammer dat met de ah-actie er niet gekozen kan worden uit de hele menukaart. Hierdoor kon er maar gekozen worden uit 2 gerechten voor de vooraf, hoofd- en nagerecht. Beetje jammer dus, andere restaurants hebben beter door hoe je dit doe.
Bediening was goed maar kon qua professionaliteit beter.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben het AH menu kunnen omzetten naar een mosselmenu.
Voor- en nagerecht bleven inclusief dus dat was goed.
Helaas hebben we een opmerking moeten maken over de kwaliteit van de mosselen.
Het waren diverse kwaliteiten door elkaar. Groot en klein en dat voor een Fletcher restaurant?
Navraag bij de dienstdoende kok gaf die aan dat dat kwam doordat het het eind van het seizoen was.
Het seizoen duurt echter tot en met April dus de kok weet dat waarschijnlijk niet goed hoe dat seizoen loopt.
De smaak was echter goed.
a.luijten3 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Samen met familie lekker genoten van een 3 gangen menu. Komenzeker nog eens terug.... Mooi interieur en vriendelijk personeel.
Marlene R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gegeten via AH restaurantactie. Voorgerecht: mosterd- en tomatensoep waren lekker. Hoofdgerecht: sliptong. Dat was een afgang, de sliptongen waren slecht gekuist, bij mij zat de kuit er nog in. Ook was de smaak flets, iets meer peper en zout zouden al wonderen doen. Ook zou ik nooit de sliptong op een bedje groenten leggen want dan wordt die wak. En een tongetje meer was wenselijk geweest, met 2 kleine tongetjes (op de prijskaart voor 21,50€) was mijn partner zijn honger niet gestild. Het dessert van de chef was goed. Weet niet of ik daar nog ga eten. De dienster was wel heel vriendelijk en attent, dat was zeker een pluspuntje.
klaus.dicky .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
had gemeld dat we met de hond kwamen en wisten dat we in de serre plaats moesten nemen maar wat een ongezelligheid pffffffffffffff en dan die bar wat zag dat eruit kapotte gordijnen etc etc. En dan de bediening brr de kleding van de mannelijke bediening was vies zijn kleding zat onder de vlekken brrrrrr. wel vriendelijk. Dan het eten de soep gloeiend heet oke koud is niet lekker maar gloeiend heet ook niet na een afkoeling smaakte de soep wel. Dan het hoofdgerecht mijn man en broer namen het oerhammetje was goed mijn schoonzusje en ik namen de slibtongetjes die smaakte echt niet waren ook koud konden niet reclameren bij de bediening want die serveerde de gerechten en daarna zag je ze niet meer. De gebakken aardappeltjes die we erbij kregen hadden iets te lang in het frituurvet gezeten. De nagerechten waren redelijk alhoewel " het nagerecht van de chef " ons niet is verteld wat het was. Had een 2e. reservering voor as zondag gedaan maar gauw afgemeld daar gaan we niet meer heen. Oh ja en de toiletten moeten echt gerenoveerd worden wat een oude en vieze zooi .Ik hoop dat de kamers van het hotel er beter uitzien.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het menu was aangepast en het voorgerecht kon door gewijzigd worden i.v.m. allergie.
We hebben ook een compliment aan de kok kunnen geven!
Eudeche N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was gewoon en wij waren herenigen koppel omme lunchen enzo zaten wij rustig en zonder veel lawaai te genieten van het duinenzicht
rockynouwen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eerst op de dinsdag 1 Aug. daar gegeten, smaakloze groentesoep, bij het hoofdgerecht hadden mijn vrouw en ouders te koude vlees en vis en de borden waren te koud, ook zeer weinig groenten. Toen wij vrijdag terug kwamen ( was al gereserveerd) had ik deze klachten doorgegeven en er werdt gezegd dat dit inderdaad niet kon, nu zou het in orde komen, en inderdaad het eten was top.
Tony P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij Fletcher Hotel Nieuwvliet, het was er erg rustig en de bediening was zeer vriendelijk, de gerechten waren smaakvol opgemaakt en het was ruim voldoende, zeker om dit nog 'n keertje te herhalen..
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een prima restaurant. Bijzonder aardige bediening. Het eten is prima. Mooie locatie dicht bij de kust. Wij hebben hier al meerdere malen gegeten en het bevalt ons prima.