Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Zouterik 2 4504 RX Nieuwvliet Nederland Kaart
31-117372020

Over restaurant Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Smaakvol dineren midden in de natuur

Midden in de duinen, slechts 100 meter van het strand, vind je dit leuke restaurant. Zowel het eten als het decor is zeer smaakvol. De chef-kok en zijn keukenbrigade bereiden met liefde de lekkerste gerechten die geïnspireerd zijn door invloeden uit de streek. Na het dineren nog geen genoeg van de gastvrijheid? Neem dan nog even plaats in de gezellige bar voor een lekker drankje.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Snarf52 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Lode D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Een aanrader ! Een locatie tussen cadzand en breskens die je zeker eens moet bezoeken en genieten van deze goede keuken. Geen zeer uitgebreide kaart maar wel lekker om te combineren
Stout .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Om 6 uur gereserveerd met AH bon en menu moest nog worden uitgeprint. Voorgerecht was zalm op bedje salade en sneetje geroosterd brood: mooi opgemaakt en smaakvol (na uur wachten); hoofdgerecht voor de een meervalfilet en de ander stukken kip en bij beiden ongare peulen en bij de kip een ondefinieerbare niet smakelijke dressing; we stonden niet te juichen; na een bolletje ananasijs en coup ananasmousse en qua smaak???? geen idee!
Schepers S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het gerecht ( 3 gangen menu) was prima. Vooral het toetje vonden wij bijzonder lekker.
De wijn vonden wij persoonlijk wat flauw van smaak(Chardonay en een Sauvignon)
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima menu voor EURO 29,50. Salade met heerlijk warme geitenkaas. Daarna een heel smakelijke zwaardvis met goede saus en mooie garnituur. Ten slotte een eenvoudig maar smakelijk dessert van chocolademousse met cassissorbetijs. Beslist een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was wel lekker, maar waren helemaal alleen in het restaurant. Hotel was netjes, alleen het sanitair is aan vernieuwing toe.
N.vandeurzen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Voorgerecht capacio was heerlijk
hoofd gerecht meervalvis was koud en er zat weinig smaak aan de groenten waren goed en knapperig
nagerecht creme brule met ijs was goed
Affdeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, was gezellig,
Alles was naar wens voor gerecht en heerlijk vis gegeten ook was het ruim voldoende, en met chocolade toetje algesloten lekker
We waren helaas geen wijn gebruikers zeker ook niet omdat we ook moeten rijden

Nijlpaard .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Zo weinig keus hadden we nog nooit meegemaakt, het was òf salade òf soep voor....òf kalfsvlees òf vis als hoofdgerecht. En een so0rt toetje of kazen waar je dan voor moest bijbetalen. Helemaal niet bijzonder en zeer magertjes allemaal
A-Trouw .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
In het gezellig ingerichte restaurant werden we vriendelijk ontvangen.
Ook bij een dagmenu is er keus uit 2 voor-hoofd en nagerechten.
Alles werd met goede tussenpozen opgediend en was voortreffelijk.
We hopen er nog eens van te gaan genieten.
Thekats .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Zijn hier vaker geweest en het eten is altijd constant goed.
De bediening , (Angelo) is vakkundig en attent.
Restaurant is mooi gerenoveerd en heeft een chique uitstraling.
Bien0005 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gezellige ontvangst. Vaker hier geweest. Aardige bediening. Wij waren met 6 personen, goed voorgerecht voor 4personen, 2 personen witlofsoep ( beetje zwak, weinig witlofsmaak ) daarna voor 5 personen snoekbaars, was goed, helaas niet warm genoeg. 1pers. parelhoen. Goed op smaak maar helaas ook niet warm. Iedereen had lauwe zuurkool! ( koude borden ) Dessert prima. Goede huiswijn en verder een gezellige avond gehad. De kok nog een ( koud ) biertje aangeboden.
Adriennefassaert .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Bediening was voldoende en vriendelijk! Menu stond vast, was ons niet bekend! Soep was wel smakelijk maar niet warm genoeg. Hoofdgerecht was echt niet warm!
D.van.maele .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
het eten was lekker en vriendelijke bediening vond het op de parking wel een beetje donker. in het restaurant op de tafels mocht wel iets van de kerst te zien zijn in plaats van de kunststof bloem maar het was lekker en gezellig
Jcboomstra .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Het restaurant zag er gezellig uit met de kerstversiering. Het voorgerecht de salade scoort een 9, het hoofdgerecht de varkens lende een 7 en het dessert wat bestond uit een ijs coup een 8.
Het hoofdgerecht was erg karig en dat voor een bedrag van bijna 30 euro.
Mariaduyss .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heel erg lekker gegeten , prima bediening en een gezellige sfeer ondanks dat het toevallig een erg rustige avond was.Kortom in een woord :Genoten !
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Bediening heel goed. Fles Fleurie uit 2009 smaakte vreselijk werd zonder enig probleem omgeruild voor 2011, die wel lekker was. Alle gerechten heerlijk van smaak. Meer dan genoeg.
Efranckaert .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Prijs/kwaliteit verhouding was goed. Zeer vriendelijke en vlotte bediening en gastvrijheid.
Sfeervol restaurant met moderne uitstraling.
R.hoekema .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het was niet druk in het restaurant op deze stormachtige dag in november, maar toch was de sfeer goed in het restaurant. Lekker voorgerecht met garnalen en warme vis. Prima bediening, goed tempo. We komen graag nog een keer terug!
D.vis49 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Eten was erg matig. Service niet. Wij werden niet verwelkomd, aar moesten ons aandienen.Indeling van de etenzaal niet goed, dus bij elkaar jammer!!