Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Zouterik 2 4504 RX Nieuwvliet Nederland Kaart
31-117372020

Over het restaurant Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Smaakvol dineren midden in de natuur

Midden in de duinen, slechts 100 meter van het strand, vind je dit leuke restaurant. Zowel het eten als het decor is zeer smaakvol. De chef-kok en zijn keukenbrigade bereiden met liefde de lekkerste gerechten die geïnspireerd zijn door invloeden uit de streek. Na het dineren nog geen genoeg van de gastvrijheid? Neem dan nog even plaats in de gezellige bar voor een lekker drankje.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Restaurant Nieuwvliet Bad

• Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
H D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
de gerechten waren goed alleen jammer dat met de ah-actie er niet gekozen kan worden uit de hele menukaart. Hierdoor kon er maar gekozen worden uit 2 gerechten voor de vooraf, hoofd- en nagerecht. Beetje jammer dus, andere restaurants hebben beter door hoe je dit doe.
Bediening was goed maar kon qua professionaliteit beter.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben het AH menu kunnen omzetten naar een mosselmenu.
Voor- en nagerecht bleven inclusief dus dat was goed.
Helaas hebben we een opmerking moeten maken over de kwaliteit van de mosselen.
Het waren diverse kwaliteiten door elkaar. Groot en klein en dat voor een Fletcher restaurant?
Navraag bij de dienstdoende kok gaf die aan dat dat kwam doordat het het eind van het seizoen was.
Het seizoen duurt echter tot en met April dus de kok weet dat waarschijnlijk niet goed hoe dat seizoen loopt.
De smaak was echter goed.
a.luijten3 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Samen met familie lekker genoten van een 3 gangen menu. Komenzeker nog eens terug.... Mooi interieur en vriendelijk personeel.
Marlene R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gegeten via AH restaurantactie. Voorgerecht: mosterd- en tomatensoep waren lekker. Hoofdgerecht: sliptong. Dat was een afgang, de sliptongen waren slecht gekuist, bij mij zat de kuit er nog in. Ook was de smaak flets, iets meer peper en zout zouden al wonderen doen. Ook zou ik nooit de sliptong op een bedje groenten leggen want dan wordt die wak. En een tongetje meer was wenselijk geweest, met 2 kleine tongetjes (op de prijskaart voor 21,50€) was mijn partner zijn honger niet gestild. Het dessert van de chef was goed. Weet niet of ik daar nog ga eten. De dienster was wel heel vriendelijk en attent, dat was zeker een pluspuntje.
klaus.dicky .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
had gemeld dat we met de hond kwamen en wisten dat we in de serre plaats moesten nemen maar wat een ongezelligheid pffffffffffffff en dan die bar wat zag dat eruit kapotte gordijnen etc etc. En dan de bediening brr de kleding van de mannelijke bediening was vies zijn kleding zat onder de vlekken brrrrrr. wel vriendelijk. Dan het eten de soep gloeiend heet oke koud is niet lekker maar gloeiend heet ook niet na een afkoeling smaakte de soep wel. Dan het hoofdgerecht mijn man en broer namen het oerhammetje was goed mijn schoonzusje en ik namen de slibtongetjes die smaakte echt niet waren ook koud konden niet reclameren bij de bediening want die serveerde de gerechten en daarna zag je ze niet meer. De gebakken aardappeltjes die we erbij kregen hadden iets te lang in het frituurvet gezeten. De nagerechten waren redelijk alhoewel " het nagerecht van de chef " ons niet is verteld wat het was. Had een 2e. reservering voor as zondag gedaan maar gauw afgemeld daar gaan we niet meer heen. Oh ja en de toiletten moeten echt gerenoveerd worden wat een oude en vieze zooi .Ik hoop dat de kamers van het hotel er beter uitzien.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het menu was aangepast en het voorgerecht kon door gewijzigd worden i.v.m. allergie.
We hebben ook een compliment aan de kok kunnen geven!
Eudeche N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was gewoon en wij waren herenigen koppel omme lunchen enzo zaten wij rustig en zonder veel lawaai te genieten van het duinenzicht
rockynouwen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eerst op de dinsdag 1 Aug. daar gegeten, smaakloze groentesoep, bij het hoofdgerecht hadden mijn vrouw en ouders te koude vlees en vis en de borden waren te koud, ook zeer weinig groenten. Toen wij vrijdag terug kwamen ( was al gereserveerd) had ik deze klachten doorgegeven en er werdt gezegd dat dit inderdaad niet kon, nu zou het in orde komen, en inderdaad het eten was top.
Tony P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij Fletcher Hotel Nieuwvliet, het was er erg rustig en de bediening was zeer vriendelijk, de gerechten waren smaakvol opgemaakt en het was ruim voldoende, zeker om dit nog 'n keertje te herhalen..
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een prima restaurant. Bijzonder aardige bediening. Het eten is prima. Mooie locatie dicht bij de kust. Wij hebben hier al meerdere malen gegeten en het bevalt ons prima.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het was nu de derde keer dat we gegeten hebben en dit was perfect.
Hebben we ook aan de beheerder en de serveerster gezegd.
Gaan de volgende keer weer naar Fletcher in Nieuwvliet eten.
Adri M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuke ontvangst. Voldoende keuzemogelijkheid uit de AH-kaart. Nadien heel lekker gegeten met een lekker drankje en koffie als slot. Een hele fijne spontane bediening in een leuk restaurant.
mdrouw1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was prima! We waren hier met de ah bon. De bediening (dame) was iets te amicaal. En niet alleen bij onze tafel.! Het gebouw kan binnen en buiten wel een opknapbeurt gebruiken.
breda1947 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De vis soep was erg slecht het was een bruine mossel soep!! De Schol was erg lekker ook het dessert was lekker ,maar met een leuke simpele salade waren ze veel beter uit geweest .Zonder zeker met mindere kosten
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het gekozen menu was goed zoals verwacht.

Toch zou het mooi zijn als er niet telkens hetzelfde menu wordt aangeboden en er méér keuze zou zijn
dan de 2 op de AH menukaart vermelde menu's.
Soetar S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Jammer dat we lang op de hoofdgerecht moesten wachten .Maar was wel een goed reden voor.Voor de rest een goed restaurant .We hebben Heerlijk gegeten en komen beslist terug .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Zeer tevreden zijn we weer vertrokken en gezegd dat we de volgende keer weer terugkomen.
Het is vlakbij en afspraken zijn goed te doen dus gaan we zeker nog terug
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten had met meer smaak bereid kunnen worden. Het gerecht met de scholfilets bestond uit 3 stuks. Dit was teveel; er had beter een sschaaltje salade geserveerd kunnen worden.
De medaillons (vleesgerecht) waren droog.
Wij vonden de verhouding prijs-kwaliteit niet goed.
Lien V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ze stelden zelf voor om voor de kinderen een kindermenu te nemen (ter waarde van 6,5euro: kipnuggets met frieten) achteraf zagen we op de rekening dat ze dit toch gewoon als Albert Heijn menu hadden aangerekend: 29,90euro!!!!! Hier iets van gezegd, maar ze wilden het niet verrekenen!! Nog nooit zo dure frituurkost gegeten!!!
Bovendien was onze vis koud en hebben we er drie uur gezeten hoewel er buiten ons maar 1 tafeltje bezet was..