Fletcher Restaurant Langewold

Ceintuurbaan Noord 1 9301 NR Roden Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Langewold

Een avond om in te lijsten

Bij restaurant Langewold serveren ze elke dag een ander 3-gangenmenu dat met creativiteit wordt geserveerd. Maar geniet voordat de gerechten op tafel komen vooral even van een aperitiefje bij de open haard in de lounge. Zo kan de avond niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Langewold

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur

• Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met onze AH spaarzegels. De bediening was vlot. Eén minpuntje was de salade die bij het hoofdgerecht werd geserveerd, dit was een pastasalade dat naar mijn mening meer een maaltijdsalade is dan een salade die je bij je aardappeltjes eet. Ondanks dat: voor herhaling vatbaar!
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De wachttijd tussen de rechten was te lang, en het was ongezellig dat er geen kleedje op de tafel lag. Drie uur aanwezig zijn voor een 3 gangen menu is wel erg lang.
R U.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren hier met de AH-aktie, 2e diner gratis.
Het 3-gangen-diner kostte 29,50,
Als je hier "gewoon?" eet, betaal je dat ook.
Eet je met de AH-bon, dan komen ze onaangekondigd met een nota van 32,50, voor hetzelfde diner (excl. drankjes, water, koffie etc.)
Wij vinden dit stijlloos. Ons zien ze hier niet meer terug
Karlien K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het was niet onze allereerste optie om hier te gaan eten, want er zijn in de omgeving waarschijnlijk restaurants die er leuker uit zien (zeker aan de buitenkant). Maar omdat er op 1 januari verder niks open was en we in dit hotel 1 nacht logeerden op doorreis naar Hamburg en het toch wel heel handig bleek om in het restaurant van het hotel te eten, hadden we hier met de AH actie gereserveerd.
We hadden keuze uit de hele kaarten ( voor 2 gerechten zouden we iets moeten bijbetalen als we die kozen). Het eten was zeer smaakvol en de wijn erg lekker. De service was allervriendelijkst. Echte aanrader!
Diny K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben genoten. Vriendelijk personeel bediening was perfect. Op de mededeling dat ik geen salade mag eten kreeg ik een extra schaaltje warme groente geserveerd. Een groot compliment. Dit is voor herhaling vatbaar.
Trieneke A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en het was er gezellig. Op de site staan minder goede recensies, maar deze waren bij ons niet van toepassing.
friewoemen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Als voorgerecht hadden we konijn, dat was buitengewoon lekker.
Het hoofdgerecht was tamme eend met aardappeltjes in de schil en verschillende groentes.
De salade van sliertjes rode kool was verrukkelijk, een sensatie voor de smaakpapillen.
Als nagerecht kozen we het grand dessert, dat kon ons helaas niet bekoren.
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Dit was het helaas niet. Mijn mosselen waren te lang gekookt en daardoor taai geworden. De groentes (venkel) waren daarentegen nog keihard. Het anijs-smaakje (scheutje pernod bovenop de venkel?) hoeft voor mij niet herhaald. Jammer.
annechien.degroot .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij gaan vaak uit eten en voor het eerst via een spaarkaart van AH. We dachten....Laten we dat eens proberen. Toen we thuis kwamen heb ik gelijk alle spaarkaarten verscheurd. Wij hebben nog nooit zo slecht gegeten. Van de bestaande menu kaart mochten we niet kiezen. Ze hadden zelf een kaart samengesteld. Ik had schol, en mijn man vlees. Schol smaakte naar levertraan. Vlees was ook niet wat we gewend zijn, bediening slecht , keken uit op een uitgeleefd terras.
Wij doen niet meer aan de actie mee.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. We kozen een plaatsje voor het raam. De bediening was uiterst vriendelijk. We hebben genoten van het heerlijke 3-gangendiner.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ons diner bij Fletcher Langewold was teleurstellend. Wij kregen niet de verwachte reguliere menukaart maar een bijzondere die slechts 3 hoofdgerechten bood. Bovendien moest voor aantrekkelijke gerechten steeds een extra betaling verricht worden. De kostprijs van de tweede gratis maaltijd was vermeld alszijnde € 32,50.
Wij achten dit alles als eenverkeerde en domme aanpak. Het restaurant kon veel beter de volledige reguliere menukaart presenteren met de vermelding dat in het kader van de AH actie een bedrag van €32,50 voor hun kosten zal komen. Op die manier gun je de klantende verwachte ruime keuze en discrimineer je niet tussen gewone en 'AH klanten'.
Verder: op de beperkte kaart vonden wij niet wat we graag hadden willen eten. En datgene wat we besteld hadden bleek van een teleurstellende kwaliteit.
Het argument van de bediening dat de voorwaarden van de aktie beperkend waren kan ik niet goed terugvinden in de aktievoorwaarden.
tineenleendemik .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het personeel is zeer vriendelijk. Op het eten is best wat aan te merken. Voor een cocktail krijg je een normaal bestek waarmee je amper in het glas kunt. Bij het visgerecht geen visbestek wat niet fijn is om de vis van de graad te ontdoen. Ook was de vis te droog en wat een gevulde kalkoen moest zijn was deze droog en ongevuld. Op het dessert viel niets aan te merken. Ook de wachttijd tussen de diverse gangen was erg lang. Kwam doordat er maar een kok was die alles moest doen. Lijkt mij een fout van het management.
vanLeeuwen93 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij hadden geboekt met de AH-actie en kregen een keuzemenu, met enkele extra gerechten waarvoor een kleine toeslag betaald moet worden.
We hadden een avocadosalade met rivierkreeftjes, die weliswaar lekker was, maar een kleine portie en de avocado hebben wij niet kunnen vinden/proeven.
Het hoofdgerecht was een mixed grill (met toeslag van 2,50) 3 stukjes varkensvlees, kip en rundvlees. Was niet heel bijzonder, kleine stukjes en rundvlees te vet.
Wel een gezellige avond gehad
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
het eten was heerlijk,de bediening zeer vriendelijk..het decor was wel wat zakelijk en leek eerder op een mortuarium,maar de sfeer was goed en daar draait het om
geselligkeit .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Hier gegeten via de Shell aktie , en het lag ook nog lekker op de route. Wij gingen voor een 3 gangen keuzemenu ( vooraf bepaald met een letter m achter het gerecht ) voor 32.50 dat is een leuke aanbieding dachten wij. Het eten was heerlijk ondanks de kleine porties. Fles huiswijn 24.00 en dat was weer een gezellige avond eten. Een ding stoorde ons enorm , dat de tafel naast ons alleen het hoofdgerecht bestelde. Op zich niks mis mee natuurlijk , maar een fles water was te duur 5.50 en een karaf ( gratis ) kraanwater mocht niet worden geserveerd volgens de bediening. Maar waar een ander voor de frietes 3.75 betaald werden ze hier als tegemoedkoming extra geserveerd en meerdere keren aangevuld. We vroegen om de nota 58.50 en die was 2.00 te hoog. Wij vinden het vervelend om in een vol restaurant hierover te klagen. 60.00 euro gegeven en het beste maar weer.
hbroeke .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Goede ontvangst, prettige bediening en een prima 3 gangen keuze menu. De ontvangst was hartelijk en we konden kiezen waar we wilden zitten. De aangeboden amuse was een lekkere starter.
geakloosterman .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het eten was heerlijk erg lekkers mosterdsoep!
De bediening was prima misschien iets te snel in het vragen naar een nieuw
drankje Ik zou hetvrestaurant aannraden !
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Hier het 3 gangen menu gegeten €32,50 ipv €27,50.
Mosterd soep, goed van smaak, maar jammer dat er geen broodje bij was. Hoofdgerecht zalm en varkens fricandeau; lekker, echter beide net iets te gaar. Erg lekkere geb aardappeltjes. Prima nagerechten. Menu prijs iets te hoog.
p.leever .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het was erg vervelend, dat er geen tafel gereserveerd bleek te zijn, terwijl ik een schriftelijke bevestiging had ontvangen, dat we op 31 januari om 18.30 uur met 2 personen werden verwacht. Gelukkig had ik deze bevestiging bij me en heb ik die bij de bediening van het restaurant achter gelaten.
Op zich heeft men het wel goed proberen op te vangen, maar het is toch uitermate vervelend, dat ik een bevestiging ontvang en op het afgesproken tijdstip binnenkom en men in het restaurant niets van deze reservering weet.
Silvia-Jeroen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ondanks de aanbieding van de ah erg duur. 0,75 liter water voor € 5,50 is ons inziens abnormaal duur. Eten was erg lekker, maar niet genoeg voor doorsnee eter. Bediening zoekt weinig oogcontact, waardoor moeilijk contact te krijgen.