Fletcher Restaurant Langewold

Ceintuurbaan Noord 1 9301 NR Roden Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Langewold

Een avond om in te lijsten

Bij restaurant Langewold serveren ze elke dag een ander 3-gangenmenu dat met creativiteit wordt geserveerd. Maar geniet voordat de gerechten op tafel komen vooral even van een aperitiefje bij de open haard in de lounge. Zo kan de avond niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Langewold

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur

Joop V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Voldoende keuze uit de kaart en erg leuk dat je vooraf een amuse van het huis krijgt. Zeer de moeite waard om terug te komen.
yhursepuny .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Met heerlijke groenten van het seizoen. We hadden zelf gevraagd om de gerechten kort na elkaar te serveren omdat we op tijd naar een afspraak moesten. Daar is prima op gereageerd. Zeker een restaurant om aan te raden.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. Gewoon a la carte kiezen, geen aparte kaart. Dat is fijne service. Ook een voorgerecht, soep en hoofdgerecht was mogelijk ipv voorgerecht, hoofdgerecht, dessert.
Kortom lekker en vooral flexibel. Fijne bediening!
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Lekker gegeten, attente en vriendelijke bediening in een rustige ambiance.
j.rooyakkers2 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was een voortreffelijk 3 gangen menu het was meer dan genoeg ,bediening was zeer vriendelijk de moeite waard om nog eens terug te komen.
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We kregen hét voorgerecht in een glazen coupe. PRima, zag er goed uit maar het eten ervan was iets lastiger.
het glas was n.l. Veel te hoog!!!
Verder was de"kip in het pannetje" erg flauw. Een beetje meer gekruid zou beter zijn.
friewoemen .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We konden heerlijk op het terras zitten omdat het warm was. Het voorgerecht was zo heerlijk fris, met garnalen en vruchten met een saus, hoofdgerecht was een pannetje kip met groenten en nagerecht ijs met ananas.
Alles was heerlijk, we hebben genoten
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hebben gegeten met een diner bon (tweede diner gratis). Het was geweldig zowel het voorgerecht als ook het hoofdgerecht, met zeer veel smaak opgemaakt en het was ook bijzonder lekker.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met onze AH spaarzegels. De bediening was vlot. Eén minpuntje was de salade die bij het hoofdgerecht werd geserveerd, dit was een pastasalade dat naar mijn mening meer een maaltijdsalade is dan een salade die je bij je aardappeltjes eet. Ondanks dat: voor herhaling vatbaar!
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De wachttijd tussen de rechten was te lang, en het was ongezellig dat er geen kleedje op de tafel lag. Drie uur aanwezig zijn voor een 3 gangen menu is wel erg lang.
R U.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren hier met de AH-aktie, 2e diner gratis.
Het 3-gangen-diner kostte 29,50,
Als je hier "gewoon?" eet, betaal je dat ook.
Eet je met de AH-bon, dan komen ze onaangekondigd met een nota van 32,50, voor hetzelfde diner (excl. drankjes, water, koffie etc.)
Wij vinden dit stijlloos. Ons zien ze hier niet meer terug
Karlien K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het was niet onze allereerste optie om hier te gaan eten, want er zijn in de omgeving waarschijnlijk restaurants die er leuker uit zien (zeker aan de buitenkant). Maar omdat er op 1 januari verder niks open was en we in dit hotel 1 nacht logeerden op doorreis naar Hamburg en het toch wel heel handig bleek om in het restaurant van het hotel te eten, hadden we hier met de AH actie gereserveerd.
We hadden keuze uit de hele kaarten ( voor 2 gerechten zouden we iets moeten bijbetalen als we die kozen). Het eten was zeer smaakvol en de wijn erg lekker. De service was allervriendelijkst. Echte aanrader!
Diny K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben genoten. Vriendelijk personeel bediening was perfect. Op de mededeling dat ik geen salade mag eten kreeg ik een extra schaaltje warme groente geserveerd. Een groot compliment. Dit is voor herhaling vatbaar.
Trieneke A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en het was er gezellig. Op de site staan minder goede recensies, maar deze waren bij ons niet van toepassing.
friewoemen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Als voorgerecht hadden we konijn, dat was buitengewoon lekker.
Het hoofdgerecht was tamme eend met aardappeltjes in de schil en verschillende groentes.
De salade van sliertjes rode kool was verrukkelijk, een sensatie voor de smaakpapillen.
Als nagerecht kozen we het grand dessert, dat kon ons helaas niet bekoren.
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Dit was het helaas niet. Mijn mosselen waren te lang gekookt en daardoor taai geworden. De groentes (venkel) waren daarentegen nog keihard. Het anijs-smaakje (scheutje pernod bovenop de venkel?) hoeft voor mij niet herhaald. Jammer.
annechien.degroot .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij gaan vaak uit eten en voor het eerst via een spaarkaart van AH. We dachten....Laten we dat eens proberen. Toen we thuis kwamen heb ik gelijk alle spaarkaarten verscheurd. Wij hebben nog nooit zo slecht gegeten. Van de bestaande menu kaart mochten we niet kiezen. Ze hadden zelf een kaart samengesteld. Ik had schol, en mijn man vlees. Schol smaakte naar levertraan. Vlees was ook niet wat we gewend zijn, bediening slecht , keken uit op een uitgeleefd terras.
Wij doen niet meer aan de actie mee.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. We kozen een plaatsje voor het raam. De bediening was uiterst vriendelijk. We hebben genoten van het heerlijke 3-gangendiner.
tineenleendemik .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het personeel is zeer vriendelijk. Op het eten is best wat aan te merken. Voor een cocktail krijg je een normaal bestek waarmee je amper in het glas kunt. Bij het visgerecht geen visbestek wat niet fijn is om de vis van de graad te ontdoen. Ook was de vis te droog en wat een gevulde kalkoen moest zijn was deze droog en ongevuld. Op het dessert viel niets aan te merken. Ook de wachttijd tussen de diverse gangen was erg lang. Kwam doordat er maar een kok was die alles moest doen. Lijkt mij een fout van het management.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ons diner bij Fletcher Langewold was teleurstellend. Wij kregen niet de verwachte reguliere menukaart maar een bijzondere die slechts 3 hoofdgerechten bood. Bovendien moest voor aantrekkelijke gerechten steeds een extra betaling verricht worden. De kostprijs van de tweede gratis maaltijd was vermeld alszijnde € 32,50.
Wij achten dit alles als eenverkeerde en domme aanpak. Het restaurant kon veel beter de volledige reguliere menukaart presenteren met de vermelding dat in het kader van de AH actie een bedrag van €32,50 voor hun kosten zal komen. Op die manier gun je de klantende verwachte ruime keuze en discrimineer je niet tussen gewone en 'AH klanten'.
Verder: op de beperkte kaart vonden wij niet wat we graag hadden willen eten. En datgene wat we besteld hadden bleek van een teleurstellende kwaliteit.
Het argument van de bediening dat de voorwaarden van de aktie beperkend waren kan ik niet goed terugvinden in de aktievoorwaarden.