Fletcher Restaurant Langewold

Ceintuurbaan Noord 1 9301 NR Roden Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Langewold

Een avond om in te lijsten

Bij restaurant Langewold serveren ze elke dag een ander 3-gangenmenu dat met creativiteit wordt geserveerd. Maar geniet voordat de gerechten op tafel komen vooral even van een aperitiefje bij de open haard in de lounge. Zo kan de avond niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Langewold

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Restaurant Langewold

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was zeer goed en smaakvol, het nagerecht viel tegen omdat m,n partner iets anders kreeg dan dat ze besteld had.
harmamulder .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We werden keurig ontvangen en kregen een tafel voor 4 heerlijk bij het raam. De regels werden goed uitgelegd. We hoefden niet perse van de menukaart vd AH. Tegen een meerprijs kon je kiezen wat je wilde.
De voorgerechten, preisoep, parelhoenbouillon en 2 garnalencocktails waren heerlijk.
Hoofdgerecht 2 kip in 't pannetje,
1 snitzels en 1 old Amsterdam burger
Geserveerd met aardappeltjes en rabarber/frambozen compot was beslist erg lekker.
Nagerecht 2 parfait chocolade, 2 gegrilde ananas met ijs waren ook heerlijk.
De tijden tussen het eten vonden wij keurig. Het was een zeer geslaagde en gezellige avond. Een echte aanrader.
Eiko S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten. De bediening was uitstekend.
Met dieetwensen werd rekening gehouden. Wij komen zeker nog eens terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met de AH-kaart is hier prima te dineren. Genoeg keuze en prima bediening. Nagerecht werd uitstekend aangepast omdat één van ons geen ijs kan verdragen. Heerlijk gegeten hier. En vooraf een amuse van het huis, wat ook bijna nergens krijgt.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een fijne avond gehad. Erg aardige mensen.
Boven verwachting lekker gegeten.
Inrichting prima. Ruimte tussen de tafels etc.
Voor herhaling vatbaar. Parkeren in orde.
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het eten was heerlijk, smaakvol en vers. En echt, ik heb daar de lekkerste pompoenensoep gegeten uit mijn leven!! Complimenten!!
Lykle D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Was een rustige avond, weinig gasten (10). Goede ontvangst, vlotte bediening en lekker eten. Voor herhaling vatbaar. (Hoezo korte feedback geven en dan minimaal 120 tekens te gebruiken. Dit staat haaks op mekaar.)
eheddema .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, een gezellig restaurant met een ruime keuze. Zeker iets om nog een keer terug te komen.
Daarnaast was de keuze uit gerechten voor glutenvrij eten niet zo groot. Maar ondanks dat toch heerlijk gegeten.
lia.jorissen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat wij jammer vonden was dat je voor het hoofdgerecht maar keus had uit 3 gerechten en geen vis, maar dat wat we hebben gegeten was heerlijk.
g.bes-feith .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
De bediening was uitstekend.
Voor speciale wensen ,ivm met invalide vrouw, werd álles verzorgd..
Ook in Lochem, in het Fletcher hotel, hebben wij dit ervaren.
Het is zeker een enorm pluspunt.
Het eten was prima en zag er verzorgd uit.
Ook de inrichting is prima en ook rolstoel vriendelijk.
Compliment
jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel goed hotel,wij komen daar graag. Het eten was heerlijk en de bediening uitstekend. Wij kunnen
dit hotel zeker aanbevelen.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
In de voorgerechten (garnalencocktail en forel) een overdosering van augurk en uitjes terwijl de op de kaart vermelde meloenstukjes ontbraken. De forel was overigens minimaal aanwezig op.
Bediening erg onprofessioneel: vergeet nieuw bestek neer te leggen na afruimen voorgerecht; houdt bij neerleggen van de nieuwe vork deze bij de tanden vast ipv bij de steel; komt niet terug met een antwoord op de vraag of er een dessertwijn is;
Bij het afrekenen bovenstaande ook gezegd zodat ze hier hun voordeel mee kunnen doen, voor ons blijft het een eenmalig bezoek
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten.

De gerechten zijn net een tikkeltje anders en wat luxer geserveerd.

Dat geeft het net een beetje extra's.

Wij hebben overnacht in het hotel. En hebben hier gegeten met de A & H bon altijd leuk voor de portemonnee.
natsch1967 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Mijn vriendin en ik hebben genoten van het overheerlijke eten, echt bijzonder. meer mensen zouden hier moeten gaan eten, veel mensen denken er niet aan omdat het ene hotel is maar het is fantastisch!
yhursepuny .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ik had als voorgerecht een garnalen coktail, maar er zaten gee ngarnalen in. Toen ik dat aangaf werd er wel niet lang daarna een nieuwe geleverd, met wel garnalen erin.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Op de bon stond AH menu 19,95, dus voor 2 personen 40 euro. Dit vonden we wel een goede prijs , dus maar zo gelaten. Voor de rest prima eten.
rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij werden zeer correct en vriendelijk ontvangen. Het eten was erg lekker. De prijs was betaalbaar. Zeker wel een aanrader voor andere gasten. Wij waren aldaar tevens een hotelgast. Ook de kamer was erg mooi. Alles prima dus!!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
In twee jaar tijd vinden wij de keuken achteruit gegaan.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima restaurant waar je rustig van een heerlijk 3 gangen diner kan genieten. Ook met de AH actie kon je vrij kiezen van de kaart. De bediening was vriendelijk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Smakelijk-eten11 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk dat je met de AH bonnen zelf je menu mocht samen stellen. Het eten was smaakvol en werd mooi gepresenteerd. Kortom een aanrader.