Fletcher Restaurant Langewold

Ceintuurbaan Noord 1 9301 NR Roden Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Langewold

Een avond om in te lijsten

Bij restaurant Langewold serveren ze elke dag een ander 3-gangenmenu dat met creativiteit wordt geserveerd. Maar geniet voordat de gerechten op tafel komen vooral even van een aperitiefje bij de open haard in de lounge. Zo kan de avond niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Langewold

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Restaurant Langewold

yhursepuny .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ik had als voorgerecht een garnalen coktail, maar er zaten gee ngarnalen in. Toen ik dat aangaf werd er wel niet lang daarna een nieuwe geleverd, met wel garnalen erin.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Op de bon stond AH menu 19,95, dus voor 2 personen 40 euro. Dit vonden we wel een goede prijs , dus maar zo gelaten. Voor de rest prima eten.
rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij werden zeer correct en vriendelijk ontvangen. Het eten was erg lekker. De prijs was betaalbaar. Zeker wel een aanrader voor andere gasten. Wij waren aldaar tevens een hotelgast. Ook de kamer was erg mooi. Alles prima dus!!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
In twee jaar tijd vinden wij de keuken achteruit gegaan.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima restaurant waar je rustig van een heerlijk 3 gangen diner kan genieten. Ook met de AH actie kon je vrij kiezen van de kaart. De bediening was vriendelijk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Smakelijk-eten11 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk dat je met de AH bonnen zelf je menu mocht samen stellen. Het eten was smaakvol en werd mooi gepresenteerd. Kortom een aanrader.
friewoemen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
het was weer prima, lekker gegeten en het was gezellig, voor herhaling vatbaar. mooie lokatie en steeds weer ander eten, prima
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was van matige kwaliteit. Vooral de "Kip in het pannetje" was zeer matig en het geld niet waard.
Voor de rest was de bediening prima. Ga er niet voor een tweede keer eten.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een prima gelegenheid voor een driegangenmenu. Ruime en voldoende keuze om je eigen driegangenmenu samen te stellen. Vriendelijk personeel, die je correct behandeld. Zonder meer een aanrader als je inRoden bent.
Diny K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het restaurant ligt op een goede lokatie. Gunstige parkeergelegenheid. Goede sfeer de bediening is er prima. Al met al is de indruk van het restaurant gunstig.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Voldoende keuze uit de kaart en erg leuk dat je vooraf een amuse van het huis krijgt. Zeer de moeite waard om terug te komen.
yhursepuny .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Met heerlijke groenten van het seizoen. We hadden zelf gevraagd om de gerechten kort na elkaar te serveren omdat we op tijd naar een afspraak moesten. Daar is prima op gereageerd. Zeker een restaurant om aan te raden.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. Gewoon a la carte kiezen, geen aparte kaart. Dat is fijne service. Ook een voorgerecht, soep en hoofdgerecht was mogelijk ipv voorgerecht, hoofdgerecht, dessert.
Kortom lekker en vooral flexibel. Fijne bediening!
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Lekker gegeten, attente en vriendelijke bediening in een rustige ambiance.
j.rooyakkers2 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was een voortreffelijk 3 gangen menu het was meer dan genoeg ,bediening was zeer vriendelijk de moeite waard om nog eens terug te komen.
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We kregen hét voorgerecht in een glazen coupe. PRima, zag er goed uit maar het eten ervan was iets lastiger.
het glas was n.l. Veel te hoog!!!
Verder was de"kip in het pannetje" erg flauw. Een beetje meer gekruid zou beter zijn.
friewoemen .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We konden heerlijk op het terras zitten omdat het warm was. Het voorgerecht was zo heerlijk fris, met garnalen en vruchten met een saus, hoofdgerecht was een pannetje kip met groenten en nagerecht ijs met ananas.
Alles was heerlijk, we hebben genoten
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hebben gegeten met een diner bon (tweede diner gratis). Het was geweldig zowel het voorgerecht als ook het hoofdgerecht, met zeer veel smaak opgemaakt en het was ook bijzonder lekker.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met onze AH spaarzegels. De bediening was vlot. Eén minpuntje was de salade die bij het hoofdgerecht werd geserveerd, dit was een pastasalade dat naar mijn mening meer een maaltijdsalade is dan een salade die je bij je aardappeltjes eet. Ondanks dat: voor herhaling vatbaar!
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De wachttijd tussen de rechten was te lang, en het was ongezellig dat er geen kleedje op de tafel lag. Drie uur aanwezig zijn voor een 3 gangen menu is wel erg lang.