Fletcher Restaurant Koogerend

Kogerstraat 94 1791 EV Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Koogerend

Uitwaaien op Texel

Aan de rand van het centrum in Den Burg vind je Hotel-Restaurant Koogerend. Een ideale locatie op Texel is een mooie en rustgevend omgeving. In de Brasserie kun je ’s morgens genieten van een stevig en uitgebreid ontbijtbuffet en ’s avonds staat er een heerlijk 3-gangen menu voor je klaar dat dagelijks wisselt!

**Let op: Voor de Tank en Dineer actie van IENS ism. Shell, heeft restaurant Koogerend een samengesteld driegangenmenu (ipv. à la carte).**

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Koogerend

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 08:00 - 09:30
- Bar 12:00 - 23:30

7,2
Monique En Theo V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Kille ontvangst, door de gehele ruimte werd geroepen dat / of we kwamen voor de AH kortingsactie. Botte benadering door bediening, zeer teleurstellend. Om 19.00 uur gereserveerd en aangekomen, en terwijl je gaat zitten krijgt een gast uit het hotel bij aankomst te horen dat de keuken om 19.00 uur sluit?!
Diner erg teleurstellend, het leek alsof er een 'huisvrouw' stond te koken, totaal geen culinair hoogstandje, geen versiering, geen entourage, ongewenst een karaf wijn ipv een glas wijn.
De bediening vroeg totaal niet of het voldoende was, gesmaakt had, of naar wens was, geen belangstelling. Wel liep ze honderd keer de klapdeur naar de keuken binnen en riep op afstand tegen 'de kokkin' wat er niet goed ging....deze kwam uiteindelijk de keuken uit om de kassa te corrigeren....er ging veel fout....
We waren blij dat we na 1,5 buiten stonden.....erg teleurstellend......nooit meer naar dit hotel!
Arie T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Prima restaurant. persoonlijke ontvangst en een vriendelijk woord voor de gasten. Het AH 3-gangenmenu was lekker en voldoende.
Jochuminia .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Alles wat slecht kon gaan ging slecht. Het duurde 1,30uur voordat het eten werd opgediend.
Geen servet en geen bestek.
Zelf maar opgehaald.
Idem de menu kaarten.
Het personeel zei; wij zijn ernstig onderbezet en er werken hier een aantal medewerkers sedert enkele dagen en zonder ervaring.
Als klap op de vuurpijl de biefstuk was totaal niet doorbakken ergo nog rauw.
Deze teruggegeven en na zeer geruime tijd kwam er een nieuwe die wel in orde was.
Wij willen gaarne genoegdoening van U, wij kregen daar koffie gratis voor alle ongemak!
Hedenochtend om 10.00 uur de beheerder van het genoemde ingelicht met iemand van de bediening erbij.
Die bevestigde ook al het genoemde.
De beheerder sorry, maar omdat u inmiddels al het genoemde al via de enquete op internet heeft geplaatst vindt er geen genoegdoening plaats.
Ik hoor uw reactie wel.
Dit is in mijn ogen te gek voor woorden.
Ik vul een door gestuurde enquete in en dan krijg je dit resultaat.
Sharissa .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Tijdens het voorgerecht werd ik zelf ziek en moesten we onverwachts naar huis.
Vooraf brood met kruidenboter en tomatensoep/carpaccio (toeslag 2,50).
Hoofd kogelbiefstuk (toeslag 3,50) en kabeljauwfilet (toeslag 3,50).
Nagerecht maar keuze uit twee dingen, ijs gekozen omdat je voor een kaasplank 3,50 toeslag moest betalen.
Ieder twee drankjes (2 bier, 2 fris).

Het eten was besteld dus de serveerster gaf aan dat we alles af moesten rekenen omdat het in voorbereiding was. 54 euro in totaal, en dat met een AH bon! De keuze was minimaal en bij veel gerechten kwam toeslag bij. Eten meenemen was geen optie omdat het niet klaar te maken was? Het was toch al voorbereid?
Wat mij betreft echt geen aanrader qua service, een hoop geld kwijt ondanks de actie en geen oplossing voor mij, 54 euro weggegooid.
J.huijsman .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het hoofdgerecht was uitstekend, de bediening was vriendelijk, kaarsjes aan op tafel, rustige muziek op de achtergrond. Tevreden
Brouwerfacturen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Goede en leuke bediening met aandacht voor onze kleine man (2,5 jaar). Het eten was lekker maar niet zo bijzonder als het fletcher hotel in De Koog. Zeker een aanrader.
Nano89 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een 3-gangendiner op via de Albert Heijn Restaurant Actie. Eten was niet waar voor het geld, zelfs niet met de korting van de AH actie. Personeel was gehaast en niet netjes richting de klanten. De aankleding zag er op het eerste oog goed uit, maar als je beter keek zag je dat de tafels kapot waren. Ook hing er een rooster recht boven ons, dat er niet heel smakelijk uitzag.
Dejong60 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Het eten was goed. De prijs viel ons tegen, vooral toen bij het afrekenen bleek dat ook voor het (eenvoudige) voorgerecht (salade met honing, walnoten en geitenkaas) 3,50 bijbetaald moest worden (voor ons dus totaal 7 euro) Dit stond niet op de speciale kaart voor de AH actie. Toen we daar een opmerking over maakten, antwoordde men dat ze het dan alsnog op de kaart zouden vermelden. Je houdt het gevoel over dat je toch nog aardig wat geld kwijt bent, ondanks de actie.
Koning.smit .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De salade met geitenkaas vond ik wat magertjes. Het oerhammetje had wat langer kunnen sudderen en minder zout moeten zijn oftewel de saus. Maar dit zeg ik niet als kritiek, want we waren erg tevreden.
Vr. groet. Joke Koning
Toinevanbergen .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prettige bediening, eten zag er smaakvol uit maar de smaak was in werkelijkheid wat minder uitgesproken. wat weinig keuzes in vegetarische menu's
Leukedag .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Hier gegeten via Shell actie 1+1 gratis. Het eten was niet erg culinair, maar gewoon lekker. Wat vooral heel prettig is, en waardoor ondanks het wat minder culinaire eten, je etentje tóch heel gezellig wordt, is de vriendelijkheid van de bediening en overig personeel. Veel aandacht voor de klant! Klein, maar fijn restaurantje van Fletcher hotel. Al vaker hier gegeten, ook al eerder via acties. Menu's wisselen steeds, de ene keer wel culinair, de andere keer ietsje minder. Maar, prima dus als je de prijs/kwaliteitsverhouding bekijkt! Gewoon een lekkere avond gehad!
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Heerlijke soep ,prima hoofdgerecht, beetje klein

Bediening eerst wat stug doch correct later plezierig

Zeker een aanrader
Weezewon .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Wij hadden een andere lokatie willen boeken, maar dat ging niet door. Toen kwamen we bij het fletcher hotel aan. We konden kiezen tussen scholfilet en kalkoenfilet. We waren met z'n vieren. Drie scholfilets waren goed en 1 was niet goed. Dat werd herstelt maar dat duurde lang. Wij hadden een fles wijn besteld maar die bleef zo lang weg dat we hem wilde afbestellen. Er was 1 persoon aanwezig voor de bediening en 1 in de keuken. Wat we naast de vouchers afnamen was behoorlijk aan de prijs. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Hartelijk welkom geheten, leuke vrolijke bediening (Bas) en super lekker eten. De keuze was prima en het dessert kon gemakkelijk worden aangepast!
Roberto65 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Kwaliteit van het eten was ruim voldoende. Bediening wel vriendelijk maar het duurde allemaal net even te lang voor een restaurant wat nog niet half gevuld was. Geduld hebben dus. Entourage is huiselijk, stilletjes en beetje saai. De hotelgasten lopen door het restaurant naar hun kamers.
han-pam .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
heerlijk eten en de menu kon aangepast worden. Alleen had niet verwacht dat wij een veel duurdere menu kregen dan wat wij anders zelf hadden kunnen bestellen. Wij hadden dus voor hetzelfde geld de dagmenu kunnen bestellen, en dan zonder aanbieding 2 voor 1.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Er viel weinig aan te merken, maar onvoldoende voor de prijs. Een beetje gedateerd gekookt geblancheerd en dat zien we niet zo veel meer gelukkig. De groente deed aan blik denken.
Clien58 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Heerlijk gegeten , met de shell actie! Het was een aangepast menu maar dat was prima.
je kan het vergelijken met een verrassings menu. Van te voren werd verteld wat het menu was.
De ober was vriendelijk en de bediening liep vlot. Het restaurant was modern ingericht.
Akruin .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Hebben op 4 maart en 5 maart gedineerd
Het eten verzorgd door de chef-kok was perfect en van goede kwaliteit
alsook de bediening is van goede kwaliteit
Teun29 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
We werden allervriendelijkst ontvangen.
Samen hebben we besloten om ons te laten verrassen.
Na een drankje kregen we een heerlijk voorgerecht ,daarna een heerlijk diner,alles geserveerd zoals het moet,goed warm en werwarmde borden,daarna nog een
lekker ijsdessert en koffie,alles binnen een redelijke tijd,t was helemaal geslaagd.
Een aanrader De Koogerend ????????????