Fletcher Restaurant Heidehof

Golflaan 1 8445 SR Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Heidehof

In het sportieve hart van Friesland

Fletcher restaurant De Heidehof is gelegen in ‘de sportstad van het Noorden’, oftewel Heerenveen. Hier kun je genieten van typische Franse gerechten, maar deins ook niet terug voor de klassieke Friese keuken. Je zult versteld staan! Onder het genot van een verfrissend drankje kun je vanaf het terras de bedrijvigheid op de tennisbanen aanschouwen. Liever zij dan jij toch? Bestudeer de kaart en laat je door het bedreven keukenteam in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Heidehof

• Af te huren
Sjoukje P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de 4e keer hier gegeten. Weer was het eten en de bediening precies wat we ervan verwachtten. We hebben dan ook heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk, we werden zeer gastvrij ontvangen.
elsdz .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
we hebben hier gegeten met een ah bon. ruime keuze, prima kwaliteit, erg leuke sfeer. Vlotte en aardige bediening, helemaal top.
Noraly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was heel erg lekker, voldoende keus uit de kaart. De tijd tussen de gerechten was goed, de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Van harte aanbevolen
Helena S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
prettige en rustige sfeer,eten is lekker en goed voorbereid. Vriendelijke en professional bieding. Ik en mijn partner waren zeer tevreden
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De ontvangst was bijzonder hartelijk en netjes. We hadden een AH spaarkaart en konden kiezen van de kaart en bij een paar gerechten moest 3 euro bijbetaald worden.
Alles smaakte prima, maar de aardappel schijfjes hadden wel iets gaarder gemogen. Van alles voldoende geserveerd.
We hadden al vaker bij dit restaurant gegeten en altijd naar volle tevredenheid.
We komen er graag bij een volgende gelegenheid weer terug.
pekaan .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een leuk restaurant, mooi ingericht, aardig personeel, voldoende heerlijk eten, gezellig om zo uit eten te gaan.
Echt een aanrader!!
Ingeltsje1976 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Op zaterdagavond hier heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Ze houden je goed in de gaten, maar niet opdringerig. Eten is goed, bij de wijn wordt kraanwater geschonken, ook altijd fijn.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bediening erg goed. Ober Sjouke was zeer vriendelijk en erg humoristisch. Wat erg op prijs werd gesteld door ons.
We gaan hier zeker weer naar toe.
m.kokken1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Fijne bediening, goede kwaliteit eten, een vergissing werd snel en keurig hersteld.
Zonder het te vragen werd er een kan water gebracht voor de bloemen die ik kreeg.
Ook het vegetarische gerecht was heerlijk.
shift4ward .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Genoten van een relaxt avondje uit en lekker gegeten.
Bediening en service was erg prettig; gastvriendelijkheid staat hoog in het vaandel!
Komen graag nog eens dineren bij Fletcher restaurant Heidehof.
E G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg vriendelijke en keurige bediening, rustige sfeer, eten was smaakvol.
Het toetje Hollandse lekkernijen was zooooooooooo leker!
Dikke 10!
shift4ward .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prima avondje uit, smakelijke gerechten, menu mag wat ons betreft iets vaker gewijzigd, geen onderscheid in behandeling tav gasten zonder AH-restaurantactie; plus punt! Erg vriendelijke ontvangst en bediening!
JurNel P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
N.a.v. het AH restaurantconcept was er een speciale menukaart gemaakt. Duidelijk en goed aangegeven wanneer er voor een bepaald gerecht een meerprijs gold. Wij kozen als voorgerecht voor de romige tomatensoep. Erg smakelijk. Daarna werd als hoofgerecht gekozen voor zowel de mixed grill als de kabeljauwfilet met gemarineerde venkel. Hier viel niets op aan te merken. Jammer dat sommige van de geserveerde krielaardappeltjes niet geheel doorbakken waren. Als nagerecht kozen wij voor de "Hollandse lekkernij" (Boerenjongens met Malaga ijs en slagroom). Van die keuze hadden wij geen spijt; het smaakte voortreffelijk. Wij konden het erg waarderen dat het personeel uit eigen beweging vroeg of wij wellicht een karaf kraanwater wilden geserveerd (zonder extra kosten). Hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen.
Janke K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De keukenbrigade heeft zich royaal gerevancheerd voor de mindere beurt op 30 november. We hebben heerlijk gegeten in een goede sfeer. De bediening was perfect. Zeker voor herhaling vatbaar.
rhanneke .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dit was de 5e keer dat wij gebruik hebben gemaakt van de AH restaurant actie. Helaas was restaurant Heidehof een enorme tegenvaller. Zijn het dan ook helemaal eens met de recensie van Janke K d.d. 2/11 j.l..
Ook nu was de carpaccio te nat en smakeloos evenals het hoofdgerecht (kabeljauw , soms te lang in de vriezer gelegen ?) De groente,wortel,biet en broccoli ,die op het bord erbij geserveerd werd,was practisch rauw en niet te eten !!! Van de toezegging aan mevr. Janke dat het eten op 4/11 heel goed zou zijn is o.i. weinig terecht gekomen. Vragen ons af of de kok hier wel eens proeft van zijn gerechten en komen de nieuwe eigenaren,Rob Hermans en Edwin van Heteren wel eens langs om te eten?
Op het dessert ( boerenjongens met ijs ) de wijn en de koffie, was weinig aan te merken,maar hier hoef je niet voor gestudeerd te hebben.
Kortom wij komen hier dus niet meer terug,de overige avonden hebben wij in ons hotel in de buurt het avond eten gebruikt dat aanmerkelijk beter en smakelijker was.
Geke R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, voor ieder wat wils en heel vriendelijk personeel, mooi aangeklede tafels , alle tafels bezet een restaurant om nog eens te komen.
simonnedehaas .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor weinig geld, bij de wijn gewoon kraanwater geen gezeur over dat het niet mag,deden meer restaurants dat maar.
Natasja E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een eerlijke, verzorgde superverse keuken, opgediend door supervriendelijke mensen. Een echte aanrader. We hebben ervan genoten vanaf het aperitief tot en met de koffie.
jansenjan1 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren met ons vieren. Twee waren al vaker hier geweest en twee voor de eerste keer. Het was allemaal weer prima in orde. Tomatensoep en de bouillon van bospaddenstoelen waren lekker. Twee hoofdgerechten met schol, prima, een had voor de kabeljauw gekozen en was daar erg over te spreken. De laatste koos voor de gevulde portobella met oa. spinazie en feta op een bedje van couscous. Een prima keuze. Alles werd vergezeld door gebakken aardappeltjes, broccoli met sausje en een gemengde sla. Niks op aan te merken. Dessert: twee kozen voor de bavairois van stoofpeertjes met een bolletje kaneelijs en slagroom en twee voor malaga ijs met boerenjongens en slagroom. Ook alleen maar lof. De bediening attent. Al met al zeer tevreden naar huis en het was zeker niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben.