Fletcher Restaurant Heidehof

Golflaan 1 8445 SR Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Heidehof

In het sportieve hart van Friesland

Fletcher restaurant De Heidehof is gelegen in ‘de sportstad van het Noorden’, oftewel Heerenveen. Hier kun je genieten van typische Franse gerechten, maar deins ook niet terug voor de klassieke Friese keuken. Je zult versteld staan! Onder het genot van een verfrissend drankje kun je vanaf het terras de bedrijvigheid op de tennisbanen aanschouwen. Liever zij dan jij toch? Bestudeer de kaart en laat je door het bedreven keukenteam in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Heidehof

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jvanvelzenkloos .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
zoals gewoonlijk weer heerlijk vertoeven en gegeten .niets geen klachten wereld kokkin ja wat moet ik verder zeggen om aan 120 tekens te komen
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten in combinatie met een overnachting in het hotel. We hebben gebruikt gemaakt van de Ah restaurantactie. Samen gegeten voor EUR 50,-. Kwaliteit was prima, dessert was heerlijk en mooi opgemaakt.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De parfait van heet AH recept was nog bevroren toen het opgediend werd.
Daarnaast vond ik het niet van klantvriendelijkheid getuigen dat ondanks dat wij toch 6 glazen wijn besteld hadden voor het platte water wat in een fles werd neergezet € 4,50 moest worden afgerekend. Een beetje restaurant vraag daar geen of weinig geld voor maar dit vond ik zo overdreven.
Het is dat het een AH actie was anders vond ik de gerechten vrij prijzig.
jvanvelzenkloos .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Super geen andere woorden voor. Kwam hier in verleden vaak, dus heeeeel blij met deze actie. Toppie
Goede kok goed en lekker eten leuke bediening. Oubollige inrichting maar dat maakt het juist zo relaxt.
Voel me hier echt thuis
Eugene V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar. Ontvangst was prima in orde en de plek aan het raam ook! De bediening was zeer vlot en bijzonder vriendelijk.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Kwaliteit van het eten was goed. Jammer alleen dat een van ons heeft moeten wachten omdat het uitserveren niet helemaal goed ging.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De soep was heerlijk en lekker warm, de groente en gebakken aardappels niet warm genoeg. Hiervoor hebben we nieuwe wel warm gekregen. Het toetje was ook heerlijk. We komen zeker weer terug.
Sjoukje P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de 4e keer hier gegeten. Weer was het eten en de bediening precies wat we ervan verwachtten. We hebben dan ook heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk, we werden zeer gastvrij ontvangen.
MWagenaar .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De 3-gangen menu was heerlijk en in goede porties. De service begon goed maar bij het dessert waren ze vergeten om te vragen of we nog wilden drinken.
elsdz .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
we hebben hier gegeten met een ah bon. ruime keuze, prima kwaliteit, erg leuke sfeer. Vlotte en aardige bediening, helemaal top.
Noraly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was heel erg lekker, voldoende keus uit de kaart. De tijd tussen de gerechten was goed, de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Van harte aanbevolen
Helena S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
prettige en rustige sfeer,eten is lekker en goed voorbereid. Vriendelijke en professional bieding. Ik en mijn partner waren zeer tevreden
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De ontvangst was bijzonder hartelijk en netjes. We hadden een AH spaarkaart en konden kiezen van de kaart en bij een paar gerechten moest 3 euro bijbetaald worden.
Alles smaakte prima, maar de aardappel schijfjes hadden wel iets gaarder gemogen. Van alles voldoende geserveerd.
We hadden al vaker bij dit restaurant gegeten en altijd naar volle tevredenheid.
We komen er graag bij een volgende gelegenheid weer terug.
pekaan .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een leuk restaurant, mooi ingericht, aardig personeel, voldoende heerlijk eten, gezellig om zo uit eten te gaan.
Echt een aanrader!!
Ingeltsje1976 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Op zaterdagavond hier heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Ze houden je goed in de gaten, maar niet opdringerig. Eten is goed, bij de wijn wordt kraanwater geschonken, ook altijd fijn.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bediening erg goed. Ober Sjouke was zeer vriendelijk en erg humoristisch. Wat erg op prijs werd gesteld door ons.
We gaan hier zeker weer naar toe.
m.kokken1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Fijne bediening, goede kwaliteit eten, een vergissing werd snel en keurig hersteld.
Zonder het te vragen werd er een kan water gebracht voor de bloemen die ik kreeg.
Ook het vegetarische gerecht was heerlijk.
shift4ward .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Genoten van een relaxt avondje uit en lekker gegeten.
Bediening en service was erg prettig; gastvriendelijkheid staat hoog in het vaandel!
Komen graag nog eens dineren bij Fletcher restaurant Heidehof.
E G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg vriendelijke en keurige bediening, rustige sfeer, eten was smaakvol.
Het toetje Hollandse lekkernijen was zooooooooooo leker!
Dikke 10!