Fletcher Restaurant Heidehof

Golflaan 1 8445 SR Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Heidehof

In het sportieve hart van Friesland

Fletcher restaurant De Heidehof is gelegen in ‘de sportstad van het Noorden’, oftewel Heerenveen. Hier kun je genieten van typische Franse gerechten, maar deins ook niet terug voor de klassieke Friese keuken. Je zult versteld staan! Onder het genot van een verfrissend drankje kun je vanaf het terras de bedrijvigheid op de tennisbanen aanschouwen. Liever zij dan jij toch? Bestudeer de kaart en laat je door het bedreven keukenteam in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Heidehof

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Restaurant Heidehof

Sjoukje P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor de 4e keer hier gegeten, dat zegt al genoeg; heerlijk gegeten, ontzettend aardig personeel en komen zeker voor de 5e keer terug.
vallinga .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gister met 4 personen heerlijk gegeten met de ah restaurant actie keuze van voor,hoofd en nagerechten prima vlotte en vriendelijke bediening komen zeker nog keer terug
hilda P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
het eten was verrukkelijk en bediening was prima .we zaten aan een tafeltje bij het raam
was rustig in het restaurant en hoefde niet lang op het eten te wachten
MWagenaar .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie. Voor-, hoofd- en nagerecht waren goed geproportioneerd. Elk gerecht was heerlijk en we werden bediend door vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Sytze S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ontvangst amicaal . Bediening redelijk snel en vriendelijk . Alleen de vraag." Is het voldoende," is niet voorgekomen. Blijft toch een aanrader.
hanwout .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gisteravond een zeer geslaagde avond beleefd in Hotel Heidehof. In een prettige ambiance een
heerlijk diner met bijpassende wijn genuttigd. Met een warme ontvangst en een prettige bediening
een heerlijke avond en dus een plek om terug te komen!
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was prima, de bediening goed , aardig en snel.. We waren er via AH dineractie.
We komen zeker een keer terug. Wat betreft de lengte van de recentie, als korte constructieve feedback goed is, dan is lang overbodig.
ansschmitz .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bij binnenkomst werden we niet waargenomen. Het was rustig in het restaurant en slechts 2 personeelsleden.
Nadat we de keuse hadden gemaakt werd het voorgerecht snel geserveerd,maar zowel de carpaccio als het bladerdeeg taartje viel tegen. Het taartje was taai en de paddestoelen met gorgonzola was koud wat volgens mij warm geserveerd moet worden. De vinaigrette op de carpaccio was vergeten of zonder smaak. Jammer!
Hoofdgerechten: gegratineerde kabeljauw en meerval met tomatentapenade , deze smaakten beide redelijk.De bijgerechten waren weinig smaakvol. Het nagerecht maakte nog wat goed ,deze waren beide lekker,yoghurtijs met rode vruchten en parfait van Fries suikerbrood.. Jammer met meer aandacht kan het veel smaakvoller.
roelieruiter .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
!Wij hebben er super lekker drie-gangen menu gegeten voor een absoluut goede prijs. Sfeervol en rustig restaurant. Vriendelijke bediening en het tempo was precies goed.
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima ontvangst. Rustige, smaakvolle ambiance. Vriendelijk bedienend personeel. Alleen wat veel verschillende obers aan tafel, 4! Niet echt storend maar steeds een ander gezicht is heel "verrassend". Bediening was overigens (door alle vier) correct en vriendelijk. Het eten was lekker, niet al te grote porties maar voldoende. Gebakken aardappels en groenten werden op ons verzoek meteen aangevuld. Prima. Wij komen zeker een keer terug!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ontvangst en service door de medewerkers was harstikke vriendelijk en leuk! Fijne mensen! Een dikke 10!
Het eten was gewoon prima, we kwamen met AH en vinden €54,- voor 3 gangen dan ook echt een prikje!
Lamsracks waren goed, 1 niet helemaal gaar genoeg en deze was ook beduidend dikker dus daar zou de kok rekening mee kunnen houden. Ook vind ik gegrild lekkerder maar dat is personlijk. Verder vonden we alles prima en ik denk met deze rating een eerlijke te geven... bedankt!
Greetje K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ondanks dat wij 1 uur later dan gepland was arriveerden en de keuken eigenlijk al dicht was, werden wij zeer hartelijk ontvangen.
Wel hadden we onderweg onze vertraging gemeld.
Het eten was zeer goed verzorgd, werd mooi geserveerd en was erg lekker.
Het personeel was erg vriendelijk, kortom een zeer geslaagd etentje!
Ook de rekening viel erg mee.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten met een goede fles wijn. Een geslaagde avond. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
E. K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Genoten van het heerlijke eten. Mooi opgediend.
De muziek was wat te hard maar is op ons verzoek lager gezet.
Klassieke muziek op de achtergrond zou beter passen bij het niveau van het restaurant.
Geke R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alle gangen waren uitstekend en ontzettend vriendelijk personeel. Kortom we komen zeker terug.
Herman H.
Lekker gegeten,
De carpaccio was lekker, maar had iets meer vlees en minder rauwkost gekund, dit overheerste jammer genoeg. Het stukje vlees had iets groter gekund. De aardappeltjes was te weinig, maar kon zonder problemen meer krijgen. Verder 2 soorten groentes, rabarber en rode biet, dit vonden wij wat weinig . De smaak van de producten was uitstekend.
Marlies T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het personeel was erg Vriendelijk.De tafels waren echt mooi gedekt. Heteten en drinken was heerlijk.Een echte aanrader.De gerechten waren mooi opgediend.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gebruik gemakat van de AH actie. Uitgebreid menu om uit te kiezen met heerlijke voor-, hoofd en nagerechten. Allemaal wat anders gegeten zoals geitenkaassalade, snoekbaars, gildehoen, mosterdsoep en een kaasplankje en allemaal even lekker. Vriendelijk en attent personeel. Rustig restaurant met een mooie stijlvolle inrichting. En zeker voor ons met de AH actie een prima prijs/kwaliteits vehouding.
susy B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
alles perfect in orde, veel keuze, lekkere gerechten, gezellige sfeer en goede ontvangst !! het was zeer geslaagd en een ongelooflijke ervaring !!
T V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Kwaliteit van drie gangen menu was erg goed, min punt was lange wachttijd tussen de drie gangen, totaal 1 uur en 50 minuten.
Bediening is correct.