Fletcher Restaurant Heidehof

Golflaan 1 8445 SR Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Heidehof

In het sportieve hart van Friesland

Fletcher restaurant De Heidehof is gelegen in ‘de sportstad van het Noorden’, oftewel Heerenveen. Hier kun je genieten van typische Franse gerechten, maar deins ook niet terug voor de klassieke Friese keuken. Je zult versteld staan! Onder het genot van een verfrissend drankje kun je vanaf het terras de bedrijvigheid op de tennisbanen aanschouwen. Liever zij dan jij toch? Bestudeer de kaart en laat je door het bedreven keukenteam in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Heidehof

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Restaurant Heidehof

Greetje K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten met een goede fles wijn. Een geslaagde avond. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Geke R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alle gangen waren uitstekend en ontzettend vriendelijk personeel. Kortom we komen zeker terug.
E. K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Genoten van het heerlijke eten. Mooi opgediend.
De muziek was wat te hard maar is op ons verzoek lager gezet.
Klassieke muziek op de achtergrond zou beter passen bij het niveau van het restaurant.
Herman H.
Lekker gegeten,
De carpaccio was lekker, maar had iets meer vlees en minder rauwkost gekund, dit overheerste jammer genoeg. Het stukje vlees had iets groter gekund. De aardappeltjes was te weinig, maar kon zonder problemen meer krijgen. Verder 2 soorten groentes, rabarber en rode biet, dit vonden wij wat weinig . De smaak van de producten was uitstekend.
Marlies T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het personeel was erg Vriendelijk.De tafels waren echt mooi gedekt. Heteten en drinken was heerlijk.Een echte aanrader.De gerechten waren mooi opgediend.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gebruik gemakat van de AH actie. Uitgebreid menu om uit te kiezen met heerlijke voor-, hoofd en nagerechten. Allemaal wat anders gegeten zoals geitenkaassalade, snoekbaars, gildehoen, mosterdsoep en een kaasplankje en allemaal even lekker. Vriendelijk en attent personeel. Rustig restaurant met een mooie stijlvolle inrichting. En zeker voor ons met de AH actie een prima prijs/kwaliteits vehouding.
susy B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
alles perfect in orde, veel keuze, lekkere gerechten, gezellige sfeer en goede ontvangst !! het was zeer geslaagd en een ongelooflijke ervaring !!
T V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Kwaliteit van drie gangen menu was erg goed, min punt was lange wachttijd tussen de drie gangen, totaal 1 uur en 50 minuten.
Bediening is correct.
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We gingen naar dit restaurant met een AH zegel kaart. De ontvangst was vriendelijk en vlot. We kregen een gezellig plekje toegewezen. Konden van de kaart kiezen waarop enkele gerechten met meerwaarde konden worden besteld. Wij hadden een prima bouillon, daarna zeeduivel die goed was, als nagerecht het walnoten ijs. De afrekening verraste ons, het menu koste nog geen € 30 en aangezien we het tweee menu gratis hadden waren we zeer voordelig en gezellig uit geweest. (afgezien van de drankjes)
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
zijn paar jaar geleden ook geweest
was toen veel beter
nu erg kleine porties
bij bestellen was ook bij betalen
maar kwaliteit was prima
bramheijnens .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker gegeten, het AH menu was prima, al was de lasagne een beetje flauw.
Vriendelijke bediening, prima service, zeker een aanrader
Rense R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het dinee was zeer lekker het is vast nog eens een etentje waard personeel aangenaam correct
Het geheel is heel goed
Wij werden verast met een lekkere mosterdsoep als voorgerecht of carpatchio
Als hoofdgerecht snoekbaars of zeewolf aardappeltjes met warme en koude groenten
Een heerlijk ijsje als toetje
ik geef het geheel een negen+
Ruurd S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een prima Hotel/Restaurant op een mooie locatie met ruime parkeermogelijkheden.
Voor de tweede keer met vrienden gebruik gemaakt van de AH actie. Een aanrader.
Dijk van Y.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het hoofdgerecht was lauwwarm. Het toetje was Groot 1 bolletje was ook goed geweest. Het voorgerecht was goed.wij zullen deze gelegenheid niet aanraden bij vrienden.
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk eten in een goede sfeer. Fijne bediening. We waren te laat maar dat gaf niet. Ze gingen daar soepel mee om. De keuze op de kaart was voldoende .
ytsje C.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
ik heb de reservering geannuleerd en kan daarom geen oordeel geven. wat een onzin dat dat 120 tekens moet bevatten, ik kan zelf bepalen wat ik zeg en met hoeveel woorden
jvanvelzenkloos .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
zoals gewoonlijk weer heerlijk vertoeven en gegeten .niets geen klachten wereld kokkin ja wat moet ik verder zeggen om aan 120 tekens te komen
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten in combinatie met een overnachting in het hotel. We hebben gebruikt gemaakt van de Ah restaurantactie. Samen gegeten voor EUR 50,-. Kwaliteit was prima, dessert was heerlijk en mooi opgemaakt.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De parfait van heet AH recept was nog bevroren toen het opgediend werd.
Daarnaast vond ik het niet van klantvriendelijkheid getuigen dat ondanks dat wij toch 6 glazen wijn besteld hadden voor het platte water wat in een fles werd neergezet € 4,50 moest worden afgerekend. Een beetje restaurant vraag daar geen of weinig geld voor maar dit vond ik zo overdreven.
Het is dat het een AH actie was anders vond ik de gerechten vrij prijzig.