Fletcher Restaurant Erica

Molenbosweg 17 6571 BA Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Erica

Genieten in het bos

Op slechts een paar kilometer van het centrum van Nijmegen, midden in de bossen van Berg en Dal, vind je dit heerlijke restaurant. Het menu is Frans georiënteerd met hier en daar een mediterraan uitstapje. De fijne wijnkaart biedt een fraaie selectie van de mooiste wijnen.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Erica

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30

7,2
ellybuysse .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
De kennis van het personeel is hoog en hebben gezorgd dat we heerlijk hebben gegeten. Een pluim voor het keuken en bedienend personeel. Het was Super.
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Omdat het dé manier is om feedback of een compliment te geven is Iens is erg benieuwd naar ons etentje bij Fletcher Hotel-Restaurant Erica | Restaurant De Villa op 27 juni 2017. Daar gaan we dan: Met AH naar Erica.

Voorgerecht carpaccio met balsamico dressing, smaak niet verkeerd, maar dressing treedt te veel op de voorgrond waardoor rundvlees verdrinkt. Voor de echtgenote de vissalade, lijkt op bliktonijn, te droog, te weinig dressing en te zout. Eters zijn heel goed in staat om zout zelf toe te voegen indien tekort.

Op naar de hoofdgerechten, dit blijkt een lange weg, duurt één vol uur voordat we kunnen beginnen. Black Angus steak, überstevig van bite, soms op de rand van taai. Ziet er wel goed uit maar smaak is niet uitgesproken. Vispotje voor echtgenote is netjes en smaakt ook zo. Als begeleiding een papieren puntzak met frites die een beetje slap zijn maar wel prima smaken.

Fruitcoupes als desert. Ziet er zeer fraai uit met blaadje munt en echte aardbei. Twee bolletjes vanille- en aardbeien-ijs met saus en slagroom, allemaal piekfijn. Het fruit ligt onderin en bestaat voor 90% uit grove stukken ongeschilde appel, die ongetwijfeld zijn overgebleven na het ontbijt. Erica is immers een hotel met ontbijtbuffet.

Over de bediening, deze is iets te veel aanwezig. Een kennelijk ‘leidinggevende’ dame onderhield zich nogal luidruchtig met haar ondergeschikten, vanuit de uitgifte afdeling konden we alles woordelijk volgen. Het personeel opereert bovendien nogal plichtmatig: “Was alles naar wens? Heeft het gesmaakt?” Klinkt eigenlijk net zo ongeïnteresseerd als bij de AH kassa: “Fijne dag verder.”
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Aankomst prima,eten perfect bediening was goed het duurde alleen te lang tussen de gerechten door. Wat alleen niet zo fris was dat er nogal wat dode vliegjes in de vensterbank lagen erg jammer.
comp N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prachtig hotel en heerlijk eten samen met eeen zeer vriendelijk personeel wat een goede combinatie. Je wordt hier echt top bediend
comp N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker eten en mooi gepresenteerd zoals de foto hierboven al laat zien, vriendelijke bediening overall goed restaurant..
M B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wat ons opviel was het feit dat ik bij het hoordgerecht had gevraagd de saus apart te houden, hetgeen niet gebeurde.
En bij het dessert geen slagroom, en dat zat er dus overheen.
De hoeveelheid wijn per glas was zeer matig.
jvanreem .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Mijn biefstuk was van Lidl kwaliteit. Ruim een half uur op ons nagerecht moeten wachten.kleine porties. I man in bediening die erg ongeïnteresseerd rondliep. Het was voor ons teleurstellend en komen hier nooit weer.
Snuuutje7 Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eten goed , Restaurant te koud, Bediening rommelig. Personeel loopt erg vaak langs met lege handen. Erg lange wachttijden tussen de gerechten. Stoeltjes te hard.
janneke J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Sjieke uitstraling. Dit zie je ook terug in de bediening en het eten. Goed concept dus! De wachttijden tussen de 3 gangen duurden wel wat langer.
info448 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Keurig restaurant op een mooi locatie. Goede prijs/ prestatieverhouding. Goede menukaart. Goede, vlotte bediening. De stoelen zijn relatief laag, maar er werden al snel kussens aangeboden. zeer attent.
Cornelia D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij gingen met 4 personen eten met de Albert Heijn restaurantactie. We kregen een kaart met daarop 4 verschillende voorgerechten, 5 verschillende hoofdgerechten, 3 keer vlees en 2 keer vis en 3 verschillende nagerechten.
Het eten was allemaal heerlijk. De biefstuk was heerlijk zacht en allemaal mooi opgediend.
De bediening was vriendelijk. We hoefden ook niet lang te wachten op ons eten. Het zag er ook gezellig uit binnen.
Het enigste minpuntje was dat het best koud was binnen. Ook was het wel heel rustig. Toen wij aankwamen was er nog een klein groepje aan het eten maar die gingen halverwege weg, toen zaten wij er nog alleen met zijn vieren. Ondanks dat, kan ik dit restaurant zeker aanbevelen!
folgering .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voorgerecht kwam na 45 min pas op tafel. Eten was goed. onduidelijk wie nu eigenlijk 'onze' ober was. Daarom was aanspreken op trage bediening lastig. Uiteindelijk kregen we een nietszeggend antwoord op onze vraag waarom een en ander zo lang duurde. Aanbevolen voor wie een overmaat aan tijd heeft,
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Alles gaat zeer traag na het voorgerecht ruim driekwartier wachten op het hoofdgerecht met koude niet goed gefrituurde patat die we terug gegeven hebben en na 5 minuten kregen we het zelfde schaaltje weer terug nog steeds vet en niet gebakken
Sorbet ijs met allemaal hard e grote stukken fruit erin
volgens mij zijn de obers echt aan vervanging toe
Hadden gebeld voor een kinderstoel die kregen we pas na 15 minuten
dus voor ons geen aanrader nooit meer
Cindy F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was erg droog. Toen we dit doorgaven gaf de bedieningsmedewerkster aan dat de keuken hetzelfde had geconcludeerd. Daar bleef het echter bij. Geen compensatie op de rekening zelfs geen gratis kopje koffie. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar.
Leelie .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
prijs/kwaliteit laat echt te wensen over. Portobello voor € 21,- is echt enorm aan de prijs voor de twee middelgrote champignonnetjes waar smaak nog kraak aan zat. Waterig, geen rooksmaak. Voorgerechten ook matig. Wat mij betreft geen aanrader
merdij .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
We mochten kiezen van de gehele kaart met eventueel een toeslag als je boven de 34,50 kwam.
Zeker de proeverij vooraf en het wildmenu was heerlijk.
Een aanrader !!
merdij .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en mochten kiezen van de hele kaart.
Zelfs het wildmenu en proeverij van voorgerechten met een kleine bijbetaling.
Een culinair uitje en zeer vriendelijke bediening!!
Geerte D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super vriendelijke obers!! De inrichting was oké. Het eten viel me wat tegen. De carpaccio vond ik niet lekker. vlees was niet heel vers. En ze gooien er altijd saus over heen. Zonde van het gerecht. Hoofdgerecht, de varkenshaas was lekker! Maar bijna geen groente en geen friet. Toetje was wel lekker! Chocoladetaartje. We waren met een AH restaurantactie bon. Dus voor die prijs was het prima.
T E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fantasieloos menu- alles lijkt rechtstreeks en kant en klaar van de sligro te komen.
Zou ik thuis nog niet eens zo op tafel durven zetten.....
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
leuke ambiance, lekker eten, vriendelijk, gemoedelijk personeel. Inrichting is sfeervol, wel wat gedateerd.
Restaurant ligt mooi midden in het bos.