Fletcher Restaurant Du Commerce

Loskade 1 4331 HV Middelburg Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Du Commerce

Op een fantastische locatie

In het oudste hotel van Zeeland vind je dit smaakvolle en gezellige restaurant. De locatie is werkelijk fantastisch. Geniet van de prachtige monumenten, het gezellige historische centrum van Middelburg en de Zeeuwse kust die niet ver van de stad af ligt. Laat je verwennen door het servicegerichte personeel van Du Commerce en sluit een prachtige dag af met een heerlijk frans diner.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Du Commerce

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,7
Coltje .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima omgeving waar je een lekker hapje kunt eten tegen een redelijke prijs. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Een aanrader om te gaan eten, voor herhaling vatbaar.
Garyjonkers .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
keurige en vlotte bediening het eten was lekker en het interieur was ouderwets maar ik vond dat wel gezellig en sfeervol ik vond de prijs kwaliteit echt wel in orde
Johniewas36 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het gewoon GOED ondanks alle negatieve zaken omtrent het hotel was de maaltijd boven verwachting we gaan deze maand nog een keertje terug want vanaf 1 December gaan ze dicht voor een grondige niet overbodige renovatie.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was zeer lekker . We hebben er echt van genoten . Door het interieur en het gedemt licht was het best romantisch. Voor de tijd die je er doorbrengt een aanrader dus grts Paul
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten in een rustige sfeer met correcte en aardige bediening. Het restaurant is gezellig en smaakvol ingericht met bijpassende verlichting.
Lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prima voorgerecht, soep. Hoofdgerecht, vlees, was ook goed. Dessert ook goed. We konden uit verschillende gerechten kiezen.
Wiel H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zeer vriendelijke bediening en lekker gegeten voor een mooie prijs! Kortom: een aanrader. Het retro sfeertje doet wat ouderwets aan, maar heeft toch ook zijn charme. Her draagt ertoe bij dat het restaurant al een lange staat van dienst heeft. Dat bevalt mij wel.
De.sturler .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goede bediening. Lekker eten en met de actie van AH heel voordelig. Zeker de moeite waard. Vlak bij her station. Goede locatie.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Er was veel keus, ook buiten de kaart. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Het personeel was heel vriendelijk en attent.
Evelien Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Erg aardige man in de bediening! Het was kleiner dan verwacht en we mistte het 'restaurant' sfeertje.. gerechten waren heerlijk!
Wim.63 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
alles was goed verzorgd en met speciale wens ivm lactose intolerantie van mijn vrouw was prima rekening gehouden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Linda372 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij maakten gebruik van de ah-restaurantactie. Ons menu bestond uit tomatensoep, Black Angus steak en dessert. De smaak was goed, maar er werd geen brood bij de soep geserveerd en de dame blanche was met chocolademousse in plaats van chocoladesaus.
Sofian V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik vermoed dat restaurant Du Commerce perfect is als je zo oud bent dat je niks meer proeft en het altijd koud hebt. De sfeer is ontzettend bejaard, het servies is bejaard, het eten is goor en het was veel te warm. Met een t-shirt aan zweten boven je gehakbalvormige biefstuk is geen pretje. Bovendien kost het menu 29,50, wat veel te veel is voor deze kwaliteit. Zelfs de friet was mislukt. Deze spierwitte slappe stengels hadden te kort in de frituur gezeten en kwamen zonder saus. Wie eet er in godsnaam friet zonder saus?! Ik raad bij deze iedereen onder de tachtig af om hier te gaan eten.
Guilli .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ontvangst was niet bepaald vriendelijk, geen welkom en er werd direct naar de bon gevraagd. De gastheer was erg aanwezig!! (liep steeds druk op en neer - gehaast - zeer hinderlijk) Restaurant is wel oubollig, plantenbakken gevuld met dode planten.
Wij hadden het AH-diner (drie gangen) Voorgerecht Carpaccio (met bijbetaling) Vlees zag er een beetje verkleurd uit, was wel goed opgemaakt en lekker. Hoofdgerecht biefstuk (wel dik stuk) met groenten en gefrituurde aardappelen in schil. Nagerecht Dame Blanche (zat in stoof-pannetje, vanille-ijs smaakte niet naar vanille en geen warme chocoladesaus). Al met al: redelijk (zeker geen 3-sterren waardig). De vriendelijke ober (jongedame) heeft het verblijf nog enigszins goedmaakte. Vooraf review gelezen, maar deze kwam niet in de buurt van onze ervaring.
Tesssoeteman .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Uitstekend! Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Blij met de vriendelijkheid en snelheid van het personeel,
de kwaliteit van het eten en de keuzes van het drie gangen menu.

Met vriendelijke groet, familie Soeteman
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lekker gegeten ,goede bediening en wat gedateerde meubels en aankleding maar we vonden dat totaal niet storend. Het past wel bij het gebouw.
En het belangrijkste is dat we heerlijk hebben gegeten.
Atmf .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lokatie is erg gedateerd. Na de maaltijd kwam de ober vragen of hij de rekening mocht brengen, moest op tijd naar huis denk ik.
Inekes53 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Maandagavond gegeten bij de Brasserie van het Fletcherhotel, de soep was prima! hoofdgerecht o.i. wat weinig,( groenten) we hebben zelf extra een kaasplateau genomen. Toetje van de chef, yoghurtbavaroise met stukjes spekkoek en cassisijs was gemiddeld van smaak.
De huiswijn sauvignon blanc was goed.
Motormuis1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was een heerlijk keuzemenu voor prijs/kwaliteit een goede prijs.
Aardige bediening en zeker respect voor de bediening en keuken ,met deze temperaturen.
Het enigste wat ontbrak was de airco,dus het was erg warm in het restaurant.
De inrichting is verouderd maar het hoort wel bij het pand.
Mooie ligging met klein terras ervoor waar je nog heerlijk wat kan drinken.
Ooo .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was lekker, nagerecht was erg lekker.
De bediening was goed , personeel erg vriendelijk
Decor wat achterstallig maar het heeft wel iets.