Fletcher Restaurant de Zon

Stationsstraat 1 8431 ET Oosterwolde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant de Zon

Zonneschijn

In het noorden van het land strijk je neer bij restaurant de Zon. Een rustig plekje waar vertrouwde gerechten hun weg naar de menukaart weten te vinden. De chef-kok loopt hier echter niet achter de feiten aan en gooit ze in een modern jasje. Deze gerechten worden genuttigd in een sfeervolle omgeving. Een ervaring waar het zonnetje van gaat schijnen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant de Zon

- Ontbijt 08:00 - 10:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We een heerlijke maaltijd gehad. Er was voldoende keus op de menukaart. De bediening was goed. Dit diner is voor herhaling vatbaar.
T.R.M. L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zeer teleurgesteld dat geen gebruik gemaakt kon worden van de AH-aanbieding. De bestelde lunch , besteld van de lunchkaart en geserveerd in de lunchroom kwam niet in aanmerking voor betaling , gedeeltelijk met de AH-
spaarkaarten. !!!!!! Blijkbaar kan zo,n lunch alleen besteld worden van de DINER-menukaart. Onbegrijpelijk als je dat achteraf uitgelegd krijgt terwijl de serveerster ons daar niet over inlichtte. De spaarkaarten kunnen heel
prettig zijn maar dan moeten de restaurants meewerken op een positieve manier. Dit voelde niet goed en heeft de heerlijke lunch echt bedorven. Nu voelden we ons bedrogen.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed ontvangen drinken was er snel het broodplankje ook vlot. Maar het hoofdgerecht duurde wel even en het nagerecht heel lang opgewacht..bediening was niet erg vrolijk,maar dat zal zijn redenen gehad hebben.
Dennis en Lucretia F.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Aspergesoep geen smaak, mostersoep okay. Kip in het pannetje okay. Roodbaars & mosselen geen smaak, gebroken (!) mosselen. Wachttijd 2 uur!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We hebben geluncht.
Vooraf uiensoepje , was prima.
Gastheer vraagt of het hoofdgerecht mee mag, binnen 2 seconde op tafel, beetje te snel naar ons idee.
Een burger gevuld met groentes, een goede smaakvolle burger.
Jammer dat het broodje smots wordt door een puree van wortel waar hij op ligt.
We zouden er iets van zeggen, maar helaas er wordt niet gevraagd of het goed heeft gesmaakt.
Na een rabarber dessert, ik ben gek op rabarber.
Deze rabarber is een soort taartje van gemaakt, met lekkere coulis van verse aardbei.
Het taartje is stijf van de gelatine, waardoor de smaak van rabarber verloren gaat.
Was oké, maar een paar puntjes op de i zou niet verkeerd zijn.
José J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wanneer wij in Friesland zijn eten wij regelmatig bij restaurant de Zon omdat de locatie goed en ook zeker het eten erg goed is.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
goede prijs- kwaliteit van het eten. Rustige en gezellige sfeer. Personeel erg vriendelijk. Zou als je in de buurt bent zeker een keer hier gaan eten
thina .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was ook netjes. Kortom gewoon goed!
...,,,.....................................................
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
prima gezellig voordelig hotel beetje gedateerd maar daar is de prijs ook naar
mooie omgeving aan de rand van het dorp/stadje.
clazina52 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten, alleen het eten was te koud. Wat ik vreemd vond was dat op het menu een driegangen menu stond voor 26,50. We moesten uiteindelijk 29,50 betalen voor de gratis ah restaurant actie.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De keus van het ah menu was prima, al konden we alleen maar als voorgerecht kiezen uit soepen. De pompoen soep was prima en lekker met groenten. Het vegatarisch gerecht was ook lekker. Het toetje was ook zeer goed. Vooral het bloed sinaasappel ijs! Het is een leuk restaurant absoluut. De wcs zijn ook goed schoon, waar ik erg op let.
han-pam .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit is een prima restaurant. Personeel zijn heel vriendelijke en oplettend. Ik kan het aanbevelen. Verder vind ik het belachelijk dat deze recensie minimaal 120 tekens moet bevatten!
boon.tp .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Volgens ons wordt er verschil gemaakt tussen gasten die met kortingsacties eten en gasten die dit niet doen.
Het wachten was erg vervelend, gasten die na ons binnen kwamen waren zeker 1 uur eerder klaar met eten .
peter_84 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben bijna een kwartier op het terras zitten wachten op bediening. We konden niet buiten eten werd ons verteld (terwijl het juist heel erg mooi weer was) dus gingen we na ons drankje op het terras naar binnen. Daar werden we weer bijna een kwartier genegeerd; niet eens een welkomst groet... we waren bijna weer weg gegaan! Dat hadden we ook beter kunnen doen: het voorgerecht/soep was redelijk goed. Het hoofdgerecht viel enorm tegen (sliptong en kip). Alles werd nog een beetje goed gemaakt door het dame blanche ijs... maar toch geen aanrader!
nico.den.boer .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het hoofdgerecht (duo van lam) was uitstekend en de meekomende frites en compote van rode vruchten idem dito. De bediening was vriendelijk en voorkomend maar het tempo was wat aan de lage kant: twee en een half uur voor een driegangen-diner is wat aan de ruime kant. De ambiance van het restaurant is prima. De voor- en nagerechten waren ook lekker. Kortom, dit restaurant is wat ons betreft zeker een aanrader.
marionfrans .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben lekker gegeten, bediening was perfect, behulpzaam, snel en gemoedelijk.
Wij komen zeker weer terug om hier te eten.
Kleinzuid .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was lekker, niet erg bijzonder. Gezellige sfeer, goede bediening, wel wat afstandelijk.
Een leuke mix tussen hotelgasten en gewone bezoekers in het restaurant. Een goede prijs - kwaliteit verhouding, wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
j.hoeksema64 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Zon. De carpaccio was lekker. Het hoofdgerecht van kip was heel erg mooi opgemaakt en de dame blanche was de kers op de taart. Jammer, dat de bediening wat traag was.
Regina B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We werden niet ontvangen. Zijn zelf maar de zaal binnen gelopen en de kok vertelde ons maar een tafeltje te zoeken. We hadden overigens netjes gereserveerd, maar nergens was een tafel voor 5 gedekt. Zelf maar een extra stoel bij een tafel voor 4 gezet. Geen gezellige sfeer, geen muziekje op de achtergrond. Lang op bediening moeten wachten. Erg lang moeten wachten op elke gang. We hadden een kindje van 5 bij ons waarvoor we een kindermenu hadden besteld. De rest had een 3 gangen menu. Toen het voorgerecht eindelijk kwam, kreeg de jongste nog steeds niks. Vervolgens weer erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten, waardoor de jongste dus inmiddels ontzettende honger had gekregen. We waren namelijk inmiddels al ruim anderhalf uur verder. Bij het hoofdgerecht kregen we een heel klein bakje patat voor 4 personen. Uiteraard veel te weinig en hebben bijbesteld. Dit kwam echter zo laat dat we de rest al lang op hadden. Het eten was op zich prima, maar de avond was absoluut een teleurstelling. Personeel klaagde over drukte, terwijl toen wij binnenkwamen, nog maar 1 ander tafeltje bezet was. Veel klachten ook bij andere tafels gehoord. Geen aanrader.
Adrie K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het was lekker eten in een gezellige sfeer,alleen duurde het wel erg lang.ook tussen de gangen door.bediening is vriendelijk en het restaurant gezellig.