Fletcher Restaurant de Zon

Stationsstraat 1 8431 ET Oosterwolde Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant de Zon

Zonneschijn

In het noorden van het land strijk je neer bij restaurant de Zon. Een rustig plekje waar vertrouwde gerechten hun weg naar de menukaart weten te vinden. De chef-kok loopt hier echter niet achter de feiten aan en gooit ze in een modern jasje. Deze gerechten worden genuttigd in een sfeervolle omgeving. Een ervaring waar het zonnetje van gaat schijnen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant de Zon

- Ontbijt 08:00 - 10:00

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Erg rustig
Erg kort
Han-pam .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit is een prima restaurant. Personeel zijn heel vriendelijke en oplettend. Ik kan het aanbevelen. Verder vind ik het belachelijk dat deze recensie minimaal 120 tekens moet bevatten!
Boon.tp .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Volgens ons wordt er verschil gemaakt tussen gasten die met kortingsacties eten en gasten die dit niet doen.
Het wachten was erg vervelend, gasten die na ons binnen kwamen waren zeker 1 uur eerder klaar met eten .
Peter_84 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben bijna een kwartier op het terras zitten wachten op bediening. We konden niet buiten eten werd ons verteld (terwijl het juist heel erg mooi weer was) dus gingen we na ons drankje op het terras naar binnen. Daar werden we weer bijna een kwartier genegeerd; niet eens een welkomst groet... we waren bijna weer weg gegaan! Dat hadden we ook beter kunnen doen: het voorgerecht/soep was redelijk goed. Het hoofdgerecht viel enorm tegen (sliptong en kip). Alles werd nog een beetje goed gemaakt door het dame blanche ijs... maar toch geen aanrader!
Nico.den.boer .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het hoofdgerecht (duo van lam) was uitstekend en de meekomende frites en compote van rode vruchten idem dito. De bediening was vriendelijk en voorkomend maar het tempo was wat aan de lage kant: twee en een half uur voor een driegangen-diner is wat aan de ruime kant. De ambiance van het restaurant is prima. De voor- en nagerechten waren ook lekker. Kortom, dit restaurant is wat ons betreft zeker een aanrader.
Marionfrans .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben lekker gegeten, bediening was perfect, behulpzaam, snel en gemoedelijk.
Wij komen zeker weer terug om hier te eten.
Kleinzuid .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was lekker, niet erg bijzonder. Gezellige sfeer, goede bediening, wel wat afstandelijk.
Een leuke mix tussen hotelgasten en gewone bezoekers in het restaurant. Een goede prijs - kwaliteit verhouding, wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
J.hoeksema64 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Zon. De carpaccio was lekker. Het hoofdgerecht van kip was heel erg mooi opgemaakt en de dame blanche was de kers op de taart. Jammer, dat de bediening wat traag was.
Bos-r .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We werden niet ontvangen. Zijn zelf maar de zaal binnen gelopen en de kok vertelde ons maar een tafeltje te zoeken. We hadden overigens netjes gereserveerd, maar nergens was een tafel voor 5 gedekt. Zelf maar een extra stoel bij een tafel voor 4 gezet. Geen gezellige sfeer, geen muziekje op de achtergrond. Lang op bediening moeten wachten. Erg lang moeten wachten op elke gang. We hadden een kindje van 5 bij ons waarvoor we een kindermenu hadden besteld. De rest had een 3 gangen menu. Toen het voorgerecht eindelijk kwam, kreeg de jongste nog steeds niks. Vervolgens weer erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten, waardoor de jongste dus inmiddels ontzettende honger had gekregen. We waren namelijk inmiddels al ruim anderhalf uur verder. Bij het hoofdgerecht kregen we een heel klein bakje patat voor 4 personen. Uiteraard veel te weinig en hebben bijbesteld. Dit kwam echter zo laat dat we de rest al lang op hadden. Het eten was op zich prima, maar de avond was absoluut een teleurstelling. Personeel klaagde over drukte, terwijl toen wij binnenkwamen, nog maar 1 ander tafeltje bezet was. Veel klachten ook bij andere tafels gehoord. Geen aanrader.
Adrie K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het was lekker eten in een gezellige sfeer,alleen duurde het wel erg lang.ook tussen de gangen door.bediening is vriendelijk en het restaurant gezellig.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Een mooi restaurant. De bediening was vriendelijk maar het duurde allemaal wel wat langer (2 man bediening op een stuk of 20 tafeltjes). Wij hadden het duo van lam; de koteletjes hadden wel iets malser gekund maar de stoof was heerlijk. We hebben lekker gegeten en het was een gezellige avond.
Lia.jorissen .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Diamanthaas viel een beetje tegen, maar de asperges waren heerlijk.
Bediening heel vriendelijk, maar het restaurant is oubollig.
David S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten op zichzelf was goed. Niet echt bijzonder of verrassend. Maar dat hoeft ook niet altijd.
Bedienend personeel was vriendelijk. De bereidingstijd was wel royaal. We hebben best lang moeten wachten op verschillende gangen.

Al met al toch best lekker gegeten, neem echter je tijd.
CAKloosterhuis1971 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het gebouw ziet er erg mooi uit. Het heeft iets nostalgisch. De eetkamer is degelijk en sfeervol ingericht, het blijft wel beetje zakelijk. Alles ziet er echter goed uit.
Ik had het vis- en mijn vriend het vleesgerecht. Je had keuze uit 2 voorgerechten en 2 soepen, 1 vlees-, 1 vis-, 1 vegetarisch hoofdgerecht en uit 2 toetjes. Dat was niet erg veel keuze. Terwijl de meeste prijzen hetzelfde waren.
Het eten was echter erg lekker.
De wijn die er bij geserveerd werd niet. Zelfs de huiswijn van de ah heeft meer smaak en daar betaal je aanzienlijk minder voor.
De bediening was plichtgetrouw maar straalde weinig vriendelijkheid uit. En ik zag zijn boxershort boven zijn broek uit komen.
Toch hebben we genoten want de sfeer was verder goed.
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De soep bouillon met groente: niet smakelijk, geen zout, geen smaak! Kan alleen maar de prei/lenteui proeven.
De vlees was maar een keertje en een keertje vis. Wij waren met z'n tweeen, en er kwamen nog zes mensen voor hetzelfde voor de bestelling. Na vier keer vlees besteld, was het op! De tafel van vier mensen kregen te horen, dat er nog maar een keertje varkenslende was, en mochten iets anders bestellen, maar wel bijbetalen.
Toetje was wel lekker.
Alexanderevelyne .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Prima bediening. Aangename sfeer. Veel ruimte tussen de tafels.
Lekker eten, verzorgde presentatie van de verschillende gangen.
Jammer dat er geen sausjes bij het hoofdgerecht werden aangeboden.
Margriet.a .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, nadeel was dat we steeds een uur moesten wachten op de volgende gang!!!
Gelukkig goede stoelen en goed gezelschap!!!!
Pytsje.dejong .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
We werden ontvangen door een erg vriendelijk personeelslid.
Zij was attent en accuraat.
het eten was lekker, de wachttijden tussen de gangen niet te lang.
Jakhoe .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij hebben lekker gegeten, de bediening was vlot en het restaurant is netjes en ruim ingericht. Enige minpuntje was dat de patatjes vet en hard waren.
Strohoed .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Een aanrader, werden vriendelijk ontvangen. Eten was top. Klein maar wel gezellig. Wij gaan niet zo vaak uit eten. Met dank aan de AH aktie konden wij dit nu wel een keer doen. Dit was in onze ogen subliem. Personeel ook erg vriendelijk.
Trijnrensdeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was heerlijk wij hadden kabeljauwfilet was super gemaakt kan er niks anders van zeggen zeker een aanrader wij gaan zeker nog wel een keer heen