Fletcher Restaurant de Grote Zwaan

Bentheimerstraat 21 7587 ND De Lutte Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant de Grote Zwaan

Uitrusten in de natuur

In het fraaie en natuurrijke kerkdorp Lutte ligt het knusse hotel-restaurant De Grote Zwaan. Gelegen te midden van de natuur is dit de perfecte plek om na de wandeling of fietstocht uit te rusten. Van bewegen krijg je immers trek! Met de lekkerste klassiekers op de kaart is die honger snel gestild.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant de Grote Zwaan

7,1
7,1
6,8
Ingridjaap .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het restaurant was oudbollig, het personeel was welwillend en vriendelijk, weinig keus op de kaart en de kwaliteit van het eten viel tegen.
Joesha .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Teleurstellend gegeten, AH actie of niet, het eten hoort smakelijk te zijn: als voorgerecht gerookte zalm op wat sla vervolgens kregen we rauwe broccoli, bloemkool en wortel en een kommetje gesneden sla met grove stukken met wortel zonder dressing bij het visje geserveerd. Het enige toetje (bij de kaasplank moest worden bijbetaald) ijs bevatte bijna bevroren fruit, i.p.v. op temperatuur fruit. En dan hebben we het over een menu van € 34,50 met een keuze uit twee gerechten incl. bijbetaling. Ik hoop dat het restaurant recenties/aanbevelingen ter harte neemt.
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We aten voor de tweede keer in dit restaurant. Deze keer viel het ons wat tegen. Ten eerste was er precies hetzelfde menu op het nagerecht na. Ten tweede was alles net minder goed dan de eerste keer. Het personeel was minder ervaren. De groente was nog minder dan de eerste keer: in plaats van een bundeltje sperziebonen en een worteltje ( hetgeen het bord toch enige aankleding geeft) lagen er nu slechts een paar halfgare sperziebonen onder het vlees of de vis. Toen we aangaven dat we dit menu al eerder gehad hadden, werd een onduidelijk alternatief aangeboden " de kok geeft aan dat hij ook varkenshaas of biefstuk heeft" . Nou , dat heb ik zelf ook, ik wil in een restaurant graag iets speciaals. Het nagerecht was een coupe dame blanche. Dit was ook van duidelijk mindere kwaliteit dan het nagerecht met zelfgebakken appeltaart van drie weken eerder.
Jammer jammer!
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
In een sterk verouderd restaurant hadden we van het ah-menu de geitenkaassalade voor en de gepocheerde zalm als hoofdgerecht. Zelden hebben we zo'n slechte zalm gegeten: superdroog en smaakloos. De "bijlage" bestaand uit kleine aardappeltjes en wat laffe salade maakte het er niet beter op. Toen we daar een opmerking over maakten was de enige respons dat men het zou doorgeven aan de keuken. Niets meer van gehoord. Dit was een keer, maar nooit meer.
Gmcyrus .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Stond wel voor 3 gangen menu 29,50 Euro's. Maar omdat we een eetbon voor de 2de persoon hadden, werd een prijs berekend van een 4 gangen menu. Dat is dan niet volgens de afspraak.
Dus de prijs wordt dan zelfs ( willekeurig ) 32,50 Euro's bepaald. Dit verschil maakt wel of je buiten of in het Hotel blijft eten.
Deborah M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Het eten was ronduit slecht te noemen. Oude, verlepte groente en het vlees was niet klaargemaakt zoals gevraagd. Het vlees was overigens wel mals en dat was dan ook het enige pluspunt. De bediening van zeer routinematig en bijna bij het botte af. De entourage was erg gedateerd.
Ik zal hier niet nog eens komen om te eten.
Aafje V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Slecht eten in een verlopen jaren 80 restaurant met ongeïnteresseerde bediening. De carpaccio vooraf had zoveel peper dat vlees niet meer naar vlees smaakte, ikzelf had als hoofdgerecht de sliptong. Deze waren zeer klein en het bord lag zo vol met friet en sla dat je de vis niet met goed fatsoen kon fileren. Een extra bordje voor graten moest ik om vragen. Mijn vriend had de black angus steak. Bij bestellen werd niet eens gevraag hoe de steak gebakken moest worden. Eenmaal geserveerd was deze zo rare dat een goede dierenarts m nog tot leven zou kunnen wekken. Als je er dan wat van zegt reageert het personeel defensief en kribbig. Hier zien ze mij nooit weer.
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Prima restaurant en met een gashaard waar je gezellig een kopje koffie na kunt nemen. De 3-gangen menu was lekker, vooral de salade vooraf.
Peterwb47 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Ontvangst en bediening prima. Alleen: niet in de gastenruimte bestek gaan afdrogen en sorteren. Maakt herrie die afbreuk doet aan de gezellige sfeer. Eten goed; muziek tijdens de maaltijd te hard en niet afgestemd op wat ouder publiek. Werd aangepast. Goede timing van tijdstip van bedienen. Ook erg fijn: een van de weinige keren dat rode wijn ingeschonken werd zonder te morsen (hetgeen elders vaak gebeurt).
Helmaveenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij gingen eten daar via de AH bonnen.
We kregen de menukaart en moesten hier erg om lachen. Voorgerecht kru z eruit 2, hoofdgerecht keuze uit 3 waarvan 2 x vis.
toetje geen keuze.
Dit was een soepje van rode saus met een bolletje ijs. Echt niet lekker.
Als jè je bedrijf wilt promoten door aan zo'n actie mee te doen moet je ons inziens van betere huize komen.
Franshuizing .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Mijn vrouw had biefstuk,ik zalm.
We vonden het allebei heerlijk
Hebben in zeer veel hotels over de gehele wereld gelogeerd en gegeten,dus weten hoe te beoordelen.
Allebei jarenlang als tourleader gewerkt in veel landen in Azie,daarnaast veel samen gereisd.!
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was uitstekend. We hebben een hele tijd zonder drinken gezeten. Het was ontzettend druk en dan is het lastig om dat met 2 mensen te belopen. Maar op drank kun je het meest verdienen, gemiste kans. De entourage is verouderd, daar mag men wel een keer in investeren.
Gerry27 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
het eten was uitstekend, vooral de salade als voorgerecht. Maar niet alleen het voorgerecht, alles was prima.
De bediening was heel goed. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.
ElizeSophie .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het was heerlijk eten. Bovendien was er overleg mogelijk over het menu.
Rustige ambiance, prettige bediening.
Voor herhaling vatbaar!!!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We maakten gebruik van de AH-restaurantsactie en werden vriendelijk ontvangen. Ons werd zonder verdere toelichting het dagmenu overhandigd waarbij we een keuze konden maken uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee desserts. Mijn vrouw koos voor dhet visgerecht en ik voor het vleesgerecht. Als voorgerechtkozen we beiden voor de soep.
De pommodore soep was heerlijk pittig en ook de vers gesneden prie erin was heerlijk.
We vonden beiden het hoofdgerecht smakelijk maar niet bijzonder, waarbij de groente (sla) erg basaal was. De bediening liet niets te wensen over en extra frites was geen probleem.
Het gekozen dessert; limoencake en cassisis met slagrom smaakte erg lekker.
Als eindconclusie, een smakelijk diner in een hele aangename, rustige sfeer.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Gegeten via AH Iens actie. Entourage binnen gezelliger dan je van buiten zou denken. Menuprijs 29,75 geen prijs kwaliteit verhouding! Voor de helft kan het. Vooraf een tomatensoepje, redelijk zout, erg warm opgediend. Niets extra's geen wolkje room of broodje. Daarna kip of zalm of tegen meerprijs sliptongetjes. Garnituur salade en frites. Allemaal gewoon best maar niks extra's. De groente onder de kip en vis lijkt op een gemengde diepvriesgroente. Niks mis mee, maar ook niks bijzonders. Geen sausjes en zelfs een citroentje bij de vis ontbreekt. Al met al maakt dit restaurant zich gemakkelijk af met dit menu, wellicht is dit wat het hotel te bieden heeft. Jammer, we missen passie. Bij de gerechten en het personeel. Er zitten vanavond ongeveer 20 mensen en allen via deze AH Iens actie...zonder de actie zou het leeg zijn denken we. Niks mis met het eten maar niet voor herhaling vatbaar.
Henregberink .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het was dat het diner voor twee gold vor de prijs van een. Voor een menu van 29,50 mag je echt iets meer verwachten dan wat hier geboden wordt. Het was gewoon een minimale garnering. In plaatselijke restaurants is voor minder geld aanmerkelijk beter te dineren!
Jmattijssen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We werden nauwelijks welkom geheten. Voor de hele eetzaal was het door de luide stem van de ober duidelijk dat wij van de AH-actie kwamen. Hij was zeer gehaast en keek ons niet of nauwelijks aan. Het aanbod was redelijk. Er ging echter iets mis in de keuken, waardoor wij erg lang moesten wachten op ons hoofdgerecht. De ober nam hierbij wel de tijd om ons uitleg te geven. Er waren deze avond maar 2 mensen in de bediening. Zij deden het restaurant, receptie en de loungebar van het restaurant. Hierdoor was het ook onmogelijk om de gasten voldoende aandacht te geven. Het voorgerecht was salade, maar wij vinden het onder de maat als een salade alleen maar uit ijsbergsla bestaat. Wat je er dan ook van probeert te maken, het wordt nooit smaakvol. Het hoofdgerecht was prima ook goed gebakken! Het nagerecht een kaasplankje. De kaasjes waren prima, maar we moesten vragen wat we op ons plankje hadden. Wij hadden graag nog wat meer gedronken bij het eten, maar het was te veel moeite om de aandacht van de bediening te krijgen.
Jammer, het restaurant heeft het in zich om een goed menu neer te zetten, maar zo is het voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Wisselo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
het eten was goed zeer lekker gegeten, de bediening was zakelijk en toch ook vriendelijk.
alles kwam wel in een snel tempo voor bij binnen het uur hadden we de drie gangen op.
verder zal alles er netjes en verzorgd uit.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We verbleven 2 nachten in dit hotel, 2 maal zijn we hier gaan eten. De eerste dag hadden we a la carte gekozen. Deze gerechten waren ruime porties, goed verzorgd. Vooraf een carpaccio (goed) en een mosterdsoep (zacht van smaak). Vervolgens de hoofdgerechten beide goed op smaak en voorzien van een ruime garnituur. Daarna gezamelijk 1 dame blanche gegeten. De tweede dag kozen we het dag(keuze)menu. Dit bestond voor ons beide uit meloen/ham. Niks om aan te merken, daarna de beide hoofdgerechten. De bijgeleverde gratin was heerlijk! Het nagerecht "soepje van rood fruit" was lekker maar niet bijzonder. Het kaasplankje prima voorzien in kaas. Jammer dat er niet gezegd werd wat voor kazen het waren. De bediening was prima, gezellig en goed aanwezig.