Fletcher Restaurant Carlton

Tiendweg 20 2671 SB Naaldwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Carlton

Dineren in het hart van Westland

Midden in het hart van het bruisende Westland ligt het gasvrije Hotel-Restaurant Carlton. Na een dag vol cultuur en natuur, is het heerlijk vertoeven in het restaurant. Chefkok Mirella Lint en haar keukenbrigade verrassen je met smaakvolle en seizoensgebonden gerechten! Laat je adviseren over één van de heerlijke wijnen en geniet van een mooie avond.

Glas champagne

7,2
Kan beter
lenie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
wij waren hier voor het eerst, ontvangst was goed al wisten we eerst niet waar we ons moesten melden,de keus was beperkt zeker voor iemand die niet van vis houd,we misten bij het hoofdgerecht iets van rauwkost,verder lekker gegeten,maar ik denk niet dat we snel nog een keer terug komen.
j.pientje .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was zeer goed!! Goede malse biefstuk!! Al met al we hebben heerlijk gegeten! Wij zouden dit restaurant zeker aan anderen aanbevelen!!
Willy W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
3 uur voor een driegangenmenu is wel erg lang! Bovendien was het eten niet geweldig, het was te eten!
Soep leek nergens op, kwam over als een mix van alles wat over gebleven was , was een gladde massa zonder smaak. De aardappels waren niet allemaal gaar. Alleen het toetje was echt lekker.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij verbleven 5 nachten in het hotel en hebben 4 keer met de iens bonnen van AH in het restaurant gegeten. Voordat ik de reserveringen gemaakt heb is er telefonisch contact geweest over de variatie van het menu. Er is gezegd dat er alle dagen van de week een ander menu is en het menu niet hetzelfde is. Nu bleek dat er om de drie dagen het zelfde menu was. van de 4 keer hebben we dus 2 keer hetzelfde gegeten. De alternatieven die aangeboden werden waren ver beneden de prijs van €29,95 Bijvoorbeeld ter vervanging van een steak werd een hamburger aangeboden.
De soepen waren erg flauw en smakeloos. De kwaliteit van de gerechten wisselde ook erg.
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Niet echt een gezellig restaurant. Zeer oudbollige inrichting. Mijn varkenshaasje was prima, maar de tilapia filet van mijn vriendin was ronduit slecht.
tmdmes .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Soep was geschift, veel te sterk van smaak ( pakjessoep ).
De varkenshaas droog veel telang doorgegaard, droog en smakeloos.
Het nagerecht was uitmuntend.
De bediening was voortreffelijk.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eten te whgeinig voor het geld en erg veel geluid van de autoweg en geen fijne rookhol om buiten te zitten te roke n mag wel een terras met overkapping voor de rokers
gjansen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Netjes ontvangen bij Carlton Fletcher in Naaldwijk. De ober legde uit wat de gerechten waren waaruit je kon kiezen. We hadden een voor- hoofd- en nagerecht. Alle gerechten smaakte prima hoor. De sfeer was rustig en de inrichting van het restaurant was mooi. Prima restaurant om gezellig uit eten te gaan.
HappySmulster I.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vrijdag, 28 oktober 2016 gebruik gemaakt van het 3-gangendiner met de voucher van VakantieVeilingen. Het is het menu dat op het bord bij de ingang staat. Kost 29,50 pp normaal. Inhoudend soep, hoofdgerecht en een nagerecht. Mooi gedekte tafels. Keuze bloemkool- of tomatensoep. Wij namen de bloemkoolsoep. Bord vol.. Maar heel flets en stijfselachtig. Kraak nog smaak. Kraanwater wordt niet gereserveerd. Ook niet bij een glas wijn a € 4,--... Dat kostte € 2,75 voor 0,33 l.... Zat in een navulbaar met kurk afgesloten flesje ...
Hoofdgerecht: keuze varkensmedaillon of panga of tilapiafilet (vergeten) met daarin zalm. Ik vroeg naar de vegetarische optie. Dat kon ook na vragen in de keuken. Groentequiche met risotto.
De varkensmedaillon was een massieve klomp, weefselloos...waar komt dat vlees vandaan? Bah. Er zaten vette in de schil gebakken partjes aardappel bij. De groente onder het vlees was wel lekker.. De quiche zat in een pannetje. Beetje kaas erop. De smaak van het mengsel was wel ok. Maar de wanden en de bodem van het kleine pannetje waren bekleed met een dikke laag ongaar deeg. De risotto ging wel, maar men had over de helft een oranje/roze saus gedaan... Wat dat was en waarom? Uiteindelijk was er weinig te eten. Geen volwaardige maaltijd. Het nagerecht was veruit het beste. Apfelstrudel met ijs en een crème van fruit bosvruchten? Dat was lekker.
Het eten kwam traag op tafel. De bediening was wel aardig, maar praatte zeer luid. Leuk voor in een bejaardenhuis met veel hardhorenden.
We hadden een goede ervaring met fletcher Elzenduin, ook in de buurt....maar dit nooit meer.
m.vijfvinkel .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ik weet dat als je met de actie van albert hein, en dus de spaarkaart inlevert waarbij je het 2e driegangenmenu gratis krijgt, niet al te veel mag verwachten, maar dit was wel erg miniem! Keuze was nog beperkter als aangekondigd, maar als het dessert ijs met vruchten is, mag je toch wel iets meer verwachten dan 1 framboos op je ijs.....
imkedegelder .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
we hebben heerlijk gegeten, het was goed van smaak en het zag er prima uit. Er werd goed omgegaan met de voedselallergie.
tvdbildt .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De bediening was erg vriendelijk en gastvrij! Het eten ( dagmenu) was heerlijk, jammer dat er geen frietjes bij werden geserveerd.
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met AH bonnen hebben we gegeten in het Leonor Fini restaurant van het Carlton hotel in Naaldwijk. De bonnen konden gebruikt worden voor het reguliere dagmenu en niet zoals vaak voor een speciaal voor de AH actie uitgekleed menu. We hebben lekker gegeten, alletwee carpaccio ( wel €5 supplement pp) was lekker, helaas geen pijnboom pitten en weinig dressing. Daarna zalm met aardappelquiche voor mijn partner en varkenshaas met pepersaus voor mij. Voor beiden goede porties, lekker bereid, wel wat weinig pepersaus. Toe beiden een dame blache was gewoon zoals die moet zijn .Tot slot nog een lekkere cappuccino met koekje en bonbon. Vriendelijke bediening, gezellige ambiance. Wij komen weer een keer terug, zeker met een of andere actie zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.
lisannevanoorschot .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Het eten was allemaal erg lekker maar mistte bij het hoofdgerecht wat variatie aan aardappelgerechtjes en groente of salade.
Jannet-Dirkje B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Het viel ons tegen , dat we bij een 4 sterren hotel niet van de kaart konden bestellen, maar gebonden waren aan hun dag menu.
pjdiekman .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Prima gedineerd. We waren met 3 volwassenen en een kind. 1 x vegetarisch, 1 x vis (kabeljauw) en 1 x vlees (tournedos).
Lekker klaargemaakt aantrekkelijk gepresenteerd. Carpaccio vooraf (prima), lentebui cremesoep tussen door en een heerlijk dessert met ijs, cheesecake en mousse.
Helemaal af en de bediening was ook prima! Zeker een aanrader!!!
Tjerk P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Eten was niet Super, konden niet kiezen, duurt nog even voor we daar weer gaan dineren.
Was ook erg druk, hadden niet veel tijd voor Gasten.
gvanbuuren .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
eten was prima, evenals de service. Minpunt op de afrekening was de fles water. Dit was afgevulde fles Fletcher fles kraanwater 0,75 ltr voor € 3,75 Nogal hoog voor plat kraanwater.
cobyvdk .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Decor wat over de datum, iets te veel licht en geen/nauwelijks muziek maar het eten was heerlijk. Het voor- ( salade) , hoofd ( varkensmedailon) en nagerecht ( perenparfait) was heerlijk daarnaast was er een heerlijke fles wijn ( Fleuri) om het etentje compleet te maken. mmmmmm....
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De soep was lekker, maar niets bijzonders, de varkenshaas was ook prima, als toetje een dame blanche, dus niet echt spannend.

De decoratie is een beetje oubollig, het restaurant zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Het ziet er wel schoon uit maar niet zozeer van deze tijd.

Het personeel is zeer vriendelijk en zij legden ons uit over het slecht te bereiken Hotel/Restaurant, de gemeente heeft nl. de bordjes voor de richtingaanwijzer weggehaald. Als je in het Westland al niet echt bekend bent dan kun je dit hotel heel moeilijk vinden, wat dan weer heel sneu is voor het personeel want zij doen echt hun best.

Alice Brinkerink