Fletcher Restaurant Carlton

Tiendweg 20 2671 SB Naaldwijk Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Carlton

Dineren in het hart van Westland

Midden in het hart van het bruisende Westland ligt het gasvrije Hotel-Restaurant Carlton. Na een dag vol cultuur en natuur, is het heerlijk vertoeven in het restaurant. Chefkok Mirella Lint en haar keukenbrigade verrassen je met smaakvolle en seizoensgebonden gerechten! Laat je adviseren over één van de heerlijke wijnen en geniet van een mooie avond.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Carlton

7,1
Duur
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eten te whgeinig voor het geld en erg veel geluid van de autoweg en geen fijne rookhol om buiten te zitten te roke n mag wel een terras met overkapping voor de rokers
Gjansen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Netjes ontvangen bij Carlton Fletcher in Naaldwijk. De ober legde uit wat de gerechten waren waaruit je kon kiezen. We hadden een voor- hoofd- en nagerecht. Alle gerechten smaakte prima hoor. De sfeer was rustig en de inrichting van het restaurant was mooi. Prima restaurant om gezellig uit eten te gaan.
HappySmulster .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vrijdag, 28 oktober 2016 gebruik gemaakt van het 3-gangendiner met de voucher van VakantieVeilingen. Het is het menu dat op het bord bij de ingang staat. Kost 29,50 pp normaal. Inhoudend soep, hoofdgerecht en een nagerecht. Mooi gedekte tafels. Keuze bloemkool- of tomatensoep. Wij namen de bloemkoolsoep. Bord vol.. Maar heel flets en stijfselachtig. Kraak nog smaak. Kraanwater wordt niet gereserveerd. Ook niet bij een glas wijn a € 4,--... Dat kostte € 2,75 voor 0,33 l.... Zat in een navulbaar met kurk afgesloten flesje ...
Hoofdgerecht: keuze varkensmedaillon of panga of tilapiafilet (vergeten) met daarin zalm. Ik vroeg naar de vegetarische optie. Dat kon ook na vragen in de keuken. Groentequiche met risotto.
De varkensmedaillon was een massieve klomp, weefselloos...waar komt dat vlees vandaan? Bah. Er zaten vette in de schil gebakken partjes aardappel bij. De groente onder het vlees was wel lekker.. De quiche zat in een pannetje. Beetje kaas erop. De smaak van het mengsel was wel ok. Maar de wanden en de bodem van het kleine pannetje waren bekleed met een dikke laag ongaar deeg. De risotto ging wel, maar men had over de helft een oranje/roze saus gedaan... Wat dat was en waarom? Uiteindelijk was er weinig te eten. Geen volwaardige maaltijd. Het nagerecht was veruit het beste. Apfelstrudel met ijs en een crème van fruit bosvruchten? Dat was lekker.
Het eten kwam traag op tafel. De bediening was wel aardig, maar praatte zeer luid. Leuk voor in een bejaardenhuis met veel hardhorenden.
We hadden een goede ervaring met fletcher Elzenduin, ook in de buurt....maar dit nooit meer.
M.vijfvinkel .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ik weet dat als je met de actie van albert hein, en dus de spaarkaart inlevert waarbij je het 2e driegangenmenu gratis krijgt, niet al te veel mag verwachten, maar dit was wel erg miniem! Keuze was nog beperkter als aangekondigd, maar als het dessert ijs met vruchten is, mag je toch wel iets meer verwachten dan 1 framboos op je ijs.....
Imkedegelder .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
we hebben heerlijk gegeten, het was goed van smaak en het zag er prima uit. Er werd goed omgegaan met de voedselallergie.
Tvdbildt .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De bediening was erg vriendelijk en gastvrij! Het eten ( dagmenu) was heerlijk, jammer dat er geen frietjes bij werden geserveerd.
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met AH bonnen hebben we gegeten in het Leonor Fini restaurant van het Carlton hotel in Naaldwijk. De bonnen konden gebruikt worden voor het reguliere dagmenu en niet zoals vaak voor een speciaal voor de AH actie uitgekleed menu. We hebben lekker gegeten, alletwee carpaccio ( wel €5 supplement pp) was lekker, helaas geen pijnboom pitten en weinig dressing. Daarna zalm met aardappelquiche voor mijn partner en varkenshaas met pepersaus voor mij. Voor beiden goede porties, lekker bereid, wel wat weinig pepersaus. Toe beiden een dame blache was gewoon zoals die moet zijn .Tot slot nog een lekkere cappuccino met koekje en bonbon. Vriendelijke bediening, gezellige ambiance. Wij komen weer een keer terug, zeker met een of andere actie zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Lisannevanoorschot .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Het eten was allemaal erg lekker maar mistte bij het hoofdgerecht wat variatie aan aardappelgerechtjes en groente of salade.
Jannet-Dirkje B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Het viel ons tegen , dat we bij een 4 sterren hotel niet van de kaart konden bestellen, maar gebonden waren aan hun dag menu.
Pjdiekman .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Prima gedineerd. We waren met 3 volwassenen en een kind. 1 x vegetarisch, 1 x vis (kabeljauw) en 1 x vlees (tournedos).
Lekker klaargemaakt aantrekkelijk gepresenteerd. Carpaccio vooraf (prima), lentebui cremesoep tussen door en een heerlijk dessert met ijs, cheesecake en mousse.
Helemaal af en de bediening was ook prima! Zeker een aanrader!!!
Tjerk P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Eten was niet Super, konden niet kiezen, duurt nog even voor we daar weer gaan dineren.
Was ook erg druk, hadden niet veel tijd voor Gasten.
Gvanbuuren .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
eten was prima, evenals de service. Minpunt op de afrekening was de fles water. Dit was afgevulde fles Fletcher fles kraanwater 0,75 ltr voor € 3,75 Nogal hoog voor plat kraanwater.
Cobyvdk .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Decor wat over de datum, iets te veel licht en geen/nauwelijks muziek maar het eten was heerlijk. Het voor- ( salade) , hoofd ( varkensmedailon) en nagerecht ( perenparfait) was heerlijk daarnaast was er een heerlijke fles wijn ( Fleuri) om het etentje compleet te maken. mmmmmm....
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De soep was lekker, maar niets bijzonders, de varkenshaas was ook prima, als toetje een dame blanche, dus niet echt spannend.

De decoratie is een beetje oubollig, het restaurant zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Het ziet er wel schoon uit maar niet zozeer van deze tijd.

Het personeel is zeer vriendelijk en zij legden ons uit over het slecht te bereiken Hotel/Restaurant, de gemeente heeft nl. de bordjes voor de richtingaanwijzer weggehaald. Als je in het Westland al niet echt bekend bent dan kun je dit hotel heel moeilijk vinden, wat dan weer heel sneu is voor het personeel want zij doen echt hun best.

Alice Brinkerink
Dyaan .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Bij binnenkomst moesten we (door drukte) wachten voor we naar onze tafel konden. Eenmaal aan tafel hebben we iets langer dan normaal moeten wachten op ons drankje. Maar het eten was prima en de bediening bleef vriendelijk ondanks de drukte. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hlad .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We kregen een vast 3 -gangen Albert Heijn menu (kip) aangeboden, maar dit werd probleemloos in vis voor ons veranderd, alle gerechten waren zeer goed van smaak, het restaurant van het Hotel, heeft een vlotte en hartelijke bediening, ik kom daar zeker nog een keer terug, lekker eten! - bij ons was het 2e menu gratis, al met al, goed eten voor een goede prijs!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het was gewoon allemaal goed en lekker. Er is duidelijk verteld wat voor menu er was. Zou het je smaak niet zijn geweest is er maar een optie, voordat je reserveert informeren wat er op het menu staat. Zo voorkom je verrassingen.
Tvdhazel .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het voor gerecht (zalm salade) was heerlijk en het hoofd gerecht was ook echt heel lekker en het na gerecht ook. De bediening was correct zeer vriendelijk.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten was lekker, de steak was precies zoals hij hoort te zijn, patatjes lekker knapperig, heerlijke verse broodjes vooraf.
Rietpaalvast .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We gingen dineren met zes personen bij de Carlton in Naaldwijk. We hadden gratis bonnen van AH dus hoefden er maar drie personen te betalen, extra leuk.

De Minestronensoep was heerlijk en heet [belangrijk]. De medaillons van kalkoen weren heerlijk met de speciale aardappeltjes. Het toetje, appelstrudel met ijs en slagroom was met recht een toetje, heerlijk!