Fletcher Restaurant Callantsoog

Abbestederweg 26 1759 NB Callantsoog Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Callantsoog

Ontspannen dineren aan zee

In de kop van Noord-Holland, aan de rand van de duinen en te midden van prachtig ander natuurschoon ligt Hotel-Restaurant Callantsoog. Na een dag lekker uitwaaien aan het strand kun je hier genieten van heerlijke gerechten. De afwisselende menukaart in combinatie met een passende wijn maakt je diner tot een ware smaaksensatie.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Callantsoog

Dagelijks 18.00 - 21.00 uur

6,9

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Restaurant Callantsoog

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ontvangst uitermate teleurstellend (gaat u vooral nog 20 min. een ommetje maken...(ondanks slecht weer + rollator). Voorgerechten geitenkaas en gerookte rib-eye-salade prima, hoofdgerecht matig (zalm op zich goed gegaard, doch smaakloos, aardappeltjes uit de oven uitgedroogd en niet gaar, later gecompenseerd met friet en gekruide aardappelpartjes (die wél lekker waren, maar helaas nagenoeg ná de maaltijd geserveerd werden), nagerecht matig (halfbevroren "vers fruit", stukken waterijs in weinig sorbetijs, mager aangeklede koffie compleet). Door AH-actie geen echte kat-in-de-zak maar zeker geen aanrader als je niet toch al dicht in de buurt bent. Niet voor herhaling vatbaar.
lique T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
we hadden 4 gerechten van de kaart besteld maar we kregen bij 2 gerechten wat anders zonder overleg. Het duurde ook onwijs lang. Kregen wel excuus voor het lange wachten en voor de andere gerechten maar geen drankje of korting bijvoorbeeld om het goed te maken.
E V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Hartelijke ontvangst en prima service.
Werd goed rekening gehouden met de wensen die wij hadden wat betreft de voedselallergie en het vegetarisch eten.
De tafel van Henny A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De aankleding mag wel eens opnieuw bekijken worden, een warmere uitstraling zou wel mogen.
De bediening was goed,, maar iets meer enthousiastme kan geen kwaad.
Het eten was aan de koude kant, het kan allemaal net maar het is aan de magere kant.
Overal als men iets meer aandacht schenk in het algemeen dan komt het wel goed.
Henny A.
De bediening was goed,, maar iets meer enthousiastme kan geen kwaad.
Overal als men iets meer aandacht schenk in het algemeen dan komt het wel goed.
Geesje N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was een perfecte bediening en het eten smaakte heerlijk ook het badhotel is een heel mooi hotel nette eetzaal prima voor elkaar
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten was prima, hamburger en sliptong. ook was er rekening gehouden met de voorkeur minder zout.
De bediening was ook prima.
w.pieterman1347 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was prima: het was warm en zeer smakelijk.
Wij hebben er twee dagen achter elkaar gegeten.
Alleen de aardappeltaart vonden wij niet zo'n succes.
Arnold H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zalm forel had grondsmaak geen bestek erbij apatat en sla kwam veel later dan hoofdgerecht. Klantvriendelijkheid onder de maat.
sharon.jose .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was goed, zag er verzorgd uit, de hamburger had wat groter gemogen, daarentegen de ijscoupe kleiner.
hele vriendelijke dames in de bediening!! Niets op aan te merken.
Albert Jan P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel goed eten. Redelijke prijsstelling. Wijnen zijn aan de dure kant. Voor een fles kraan water wordt Euro 3,50 gerekend. Dat is niet meer van deze tijd!
irma B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het valt wel op dat bij Fletcher restaurants altijd wel een addertje onder het gras zit, met bepaalde gerechten moet je een extra toeslag betalen. Nu is dit niet zo erg als het om een echt extreem duur gerecht gaat maar op de gewone menu kaart staan deze gerechten (b.v. sliptong) voor dezelfde prijs als andere gerechten op de kaart waar je geen toeslag voor hoeft te betalen. Fletscher doet ook altijd erg moeilijk als je water voor medicijnen besteld. Jammer wat eten was goed maar door deze ergenissen hebben we maar ergens anders koffie gedronken na het eten.
comp N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Wat een fijn restaurant en goede service, wederom weer een goede maaltijd genoten bij fletcher. Voor herhaling vatbaar..
Leen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
In december ook al in dit restaurant geweest. Persoonlijk vond ik de keus op de menukaart toen iets beter dan nu. Als vleeseter vond ik te weinig terug op de kaart. Op de website van dit restaurant staat Angus steak vermeld. Op de menukaart was hiervan niets terug te vinden. Ook na navraag was dit niet gerecht niet beschikbaar. Tevens het voorgerecht - waar ik mij op had verheugd - stond niet meer op de kaart (maar dat kan en mag natuurlijk). Menukaarten veranderen eens in de zoveel tijd. Echter, het diner (varkenshaas) was kwalitatief nog steeds heel erg lekker.
franscx .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Jammer dat de crème brûlée helemaal koud was, en de hamburger, die veel te rauw werd geserveerd en dus terug ging, toch opgebakken terug kwam (ondanks dat wel gezegd was dat de opengesneden hamburger opgebakken mocht worden!!) Het gehakt was, dus de tortillachips kon alleen zonder gehakt geserveerd worden.(andere keus was er niet) Enkele dingetjes die je dan toch de doorslag geven om niet meer direct (ook zonder ah zegels) te kiezen voor dit restaurant.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten (drie gangen menu met voldoende keuze) , mooie tijd tussen de gerechten, leuk en goed bediend, aandacht voor de klant!
hansensonja1 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het ontbijt en diner waren goed verzorgd gelet op prijs en kwaliteit. De bediening was uitermate vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen van het menu. Wij hebben twee dagen gebruik gemaakt van de AHrestaurantactie. Konden kiezen uit de kaart. Vlees en visgerechten waren prima geserveerd met aardappeltjes divers en groente. Was er ter weinig dan kon je meer krijgen. Heerlijk is na.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Hier gegeten met de Ah-actie,keuze van de gehele kaart wat op zich al een plus is. Allereerst verse warme broodjes met roomboter en olijfolie gevolgd door een goed begin van een salade met huisgerookte rib-eye,lekker mals maar iets te over-dressed! Daarna een gebakken eendenborst,mals en prima garing.Mooie smaakvolle bijlagen. Als dessert een brownie ,prima afsluiter! Prima service en heerlijk buit
en toeven voor een zeer goede prijskwaliteit verhouding,ook als je niet met de Ah kaart zou eten !
rlk.1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prijs/ kwaliteit uitstekend, vriendelijk personeel, mooi stukje nederland,zeker een aanrader om te doen ook in combinatie met een hotelovernachting
janlegue .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het voorgerecht wasprima evenals het hoofdgerecht. Sliptongetjes.de bediening kwam wel steeds vragen of het smaakte,maar verder gebeurde er niets.
Sanibel .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Zowel de service als het eten was gewoon oké. Niet spectaculair, maar zeker ook niet belabberd. We waren er vanwege de AH restaurantactie en de mooie omgeving. We kregen broodjes die lekker warm en knapperig was. De courgettesoep was stiekem broccolisoep en was net te verdragen qua zoutheid, maar smaakte verder ok. Het hoofdgerecht was ook weer ok, we aten kip en vega buiten de kaart, smaakte prima, portie ook ok. Dessert was wat gewoontjes en wat vlak, maar zeker niet slecht. Wat vooral tegenviel was de ambiance. Het was een soort ouderwetse schoolkantine met linnen op de tafels voor kerst. Het gebouw is gewoon nogal aftands. Gauw vernieuwen! Het kan een stuk warmer en moderner worden aangekleed, wellicht zouden we dan langer blijven hangen voor wat drankjes. Muziek ook saai / grijze muizerig.