Fletcher Restaurant Callantsoog

Abbestederweg 26 1759 NB Callantsoog Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Callantsoog

Ontspannen dineren aan zee

In de kop van Noord-Holland, aan de rand van de duinen en te midden van prachtig ander natuurschoon ligt Hotel-Restaurant Callantsoog. Na een dag lekker uitwaaien aan het strand kun je hier genieten van heerlijke gerechten. De afwisselende menukaart in combinatie met een passende wijn maakt je diner tot een ware smaaksensatie.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Callantsoog

6,9
Hansensonja1 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het ontbijt en diner waren goed verzorgd gelet op prijs en kwaliteit. De bediening was uitermate vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen van het menu. Wij hebben twee dagen gebruik gemaakt van de AHrestaurantactie. Konden kiezen uit de kaart. Vlees en visgerechten waren prima geserveerd met aardappeltjes divers en groente. Was er ter weinig dan kon je meer krijgen. Heerlijk is na.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Hier gegeten met de Ah-actie,keuze van de gehele kaart wat op zich al een plus is. Allereerst verse warme broodjes met roomboter en olijfolie gevolgd door een goed begin van een salade met huisgerookte rib-eye,lekker mals maar iets te over-dressed! Daarna een gebakken eendenborst,mals en prima garing.Mooie smaakvolle bijlagen. Als dessert een brownie ,prima afsluiter! Prima service en heerlijk buit
en toeven voor een zeer goede prijskwaliteit verhouding,ook als je niet met de Ah kaart zou eten !
Rlk.1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prijs/ kwaliteit uitstekend, vriendelijk personeel, mooi stukje nederland,zeker een aanrader om te doen ook in combinatie met een hotelovernachting
Janlegue .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het voorgerecht wasprima evenals het hoofdgerecht. Sliptongetjes.de bediening kwam wel steeds vragen of het smaakte,maar verder gebeurde er niets.
Sanibel .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Zowel de service als het eten was gewoon oké. Niet spectaculair, maar zeker ook niet belabberd. We waren er vanwege de AH restaurantactie en de mooie omgeving. We kregen broodjes die lekker warm en knapperig was. De courgettesoep was stiekem broccolisoep en was net te verdragen qua zoutheid, maar smaakte verder ok. Het hoofdgerecht was ook weer ok, we aten kip en vega buiten de kaart, smaakte prima, portie ook ok. Dessert was wat gewoontjes en wat vlak, maar zeker niet slecht. Wat vooral tegenviel was de ambiance. Het was een soort ouderwetse schoolkantine met linnen op de tafels voor kerst. Het gebouw is gewoon nogal aftands. Gauw vernieuwen! Het kan een stuk warmer en moderner worden aangekleed, wellicht zouden we dan langer blijven hangen voor wat drankjes. Muziek ook saai / grijze muizerig.
Hielke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prima gegeten. Sommige tafels zaten we in erg fel licht maar wij hadden een prima plekje. Vooraf beiden de paprikasoep besteld, die was lekker heet. Als hoofdgerecht varkenshaas en zalm. Die waren iets aan de droge kant maar het lekkere sausje en de goede hoeveelheid groenten maakten dat goed.
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Eten was op zich prima en lekker, mooi geserveerd ook, maar de keuze erg beperkt bij gebruik van AH-bon. Voorgerecht keuze uit één salade en één soep, hoofdgerecht één vleesgerecht één visgerecht en het nagerecht stond vast (geen keuze).
Bediening erg vriendelijk, ook sfeervol restaurant. Dus op zich prima als je een keer lekker wil eten zonder de hoofdprijs te betalen.
Hsietzema .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Op deze zondagavond waren er niet zo veel dinergasten in een vrij grote ruimte. Dat was jammer.
Het eten was goed en de service ruim voldoende.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
het eten w as goed, vis hadden de eters het idee dat het geen heilbot maar scholfilet.
het is een grote ruimte waar met dineert . Komt een beetje ongezellig over.
Florence D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Wij aten hier met een bon van de AH iens actie.
Kom niet naar dit restaurant voor de sfeer want dat is er niet echt. Het pand is gedateerd en lijkt al jaren hetzelfde te zijn.
Het personeel er ontzettend vriendelijk en niet te beroerd om moeite te doen.
Het menu was de 'daghap'. We kozen voor de soep, Als hoofdgerecht de kipfilet (werd een kippenpootjes?) En als nagerecht een bronzen en ijscoupe. Al het eten was voldoende geproportioneerd maar niet bijzonder lekker. Helaas.
J.roelofs152 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Goede kamer,prima eten,allen jammer dat je voor water moet betalen.
we hadden gevraagd om gewoon kraanwater,maar er moest achteraf ,wel voor worden betaald
RobertWD .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Fletscher Callantsoog levert gewoon haar dagmenu (dus niet een speciaal in elkaar gefrommeld menu voor de AH-gasten) kent een bijzonder vriendelijke bediening, toeschietelijk en attent. Wijnen keurig uitgeserveerd en aan tafel opengemaakt.
De maaltijd was voortreffelijk, de zalmsalade goed op smaak en de heilbot perfect sappig gebakken (en zo hoort dat bij vis, dus niet een droog stukje wat je vaak elders krijgt). En ook dessert was goed verzorgd. Kortom een cijfertje negen waard.
Kanttekening: Fletscher moet wel even een interieurdeskundige inhuren voor het restaurant.
Sjakiemarie .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
er was geen keus.
Had doorgegeven geen vis, daar wordt dus niets mee gedaan.
Bleef dus maar 1 menu over.
Op de groente (bonen), zaten zwarte plekken en de aardappelpartjes waren te lang gebakken (zagen er heel donker uit),smaakten daardoor ook niet erg lekker.
De bediening ging wel, kon vriendelijker.
Annekeweurding .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
de soep was lekker het vlees was te droog aardappelen hadden een verbrande smaak en het dessert was weer lekker
de bediening was erg vriendelijk.
de eetzaal vonden wij net een kantine.
Anjofleumer .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Het is ons tegengevallen. Er was niet veel keus.
Er stond 1 vegetarisch gerecht op de kaart en dat was er niet.

De bediening was goed. De serveerster was aardig en deed haar best.
We zouden dit restaurant niet aanbevelen.