Fletcher Restaurant Burghoeve

Broekhem 134 6301 HL Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Burghoeve

Limburgse specialiteiten

Aan de rand van het mooie Valkenburg vind je dit charmante restaurant. Begin met een aperitief aan de gezellige bar en geniet daarna van een uitgebreid diner. Tradities uit Bourgondisch Limburg worden hier in ere gehouden en belanden op je bord. Verrassend, ontzettend lekker en op prachtige wijze gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Burghoeve

Jean M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Het was op een gure maandagavond in november en waarschijnlijk daardoor erg rustig in het restaurant. Bediening en kok hadden alle tijd voor ons en hebben die uitstekend gebruikt. We hebben geen enkele minpuntje te melden.
Wolf V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De carpacio werd te koud opgediend, de kip van de kip pesto was erg droog en weinig groente bij. Het zuurvlees was erg lekker maar de saus waterig, de friten te bleek. De crème brullee was heerlijk.
Erg vriendelijke service en hielden met de wensen.
Emtilleman .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
aardige bediening en service, ook attent ivm lactose intolerantie. alleen vonden enkel van de groep het voorgerecht te koud.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten nij restaurant Fletcher Burghoeve, er was aardige bediening, het is een mooi restaurant in een prachtige omgeving.
Beckyh .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Was erg lekker eten een hele goede service ze hebben alles gedaan om ons lekker te laten eten ik ben nl oa glutenvrij aanrader was alleen niet in burger hoeve maar in hotel restaurant Valkenburg
Fannydemaat .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was een héle mooie locatie! Fijn dat je à la carte kon eten. Het eten was lekker maar niet heel bijzonder. We waren tevreden en zullen het dan ook aanbevelen en misschuen ook nig wel eens terugkomen.
Anna03 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Lekker eten goed niveau bediening strak in het pak
Goede wijn Lekker terras
Niet te uitgebreide kaart maar wel gevarieerd
Loek.stolwijk .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eten was niet echt bijzonder of fantasievol. Jammer dat voor allerlei extra's als mayonaise extra moest worden betaald. Floddertje mozzarella bij de kip en strijkje tonijn bij de Vito tonnella had net zo goed kunnen worden weggelaten.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij werden niet erg vriendelijk ontvangen, De soep was gemaakt van nijdig gemaakt water Bij het hoofd menu had ik meer groente verwacht en de champions en de uien zagen er wat verbrandt uit. Bij het afrekenen duurde het erg lang voor dat het bedrag bekend was ik kreeg hier argwaan van. Wij komen hier niet meer.
Toosgruters .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Karig het was geen volwaardige maaltijd. Naar verhouding te veel roerbak groenten en te weinig vis, wel genoeg aardappelkroketten. Ik denk dat er minder dan 80 gram vie op het bord lag.
Trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Mooi restaurant met vriendelijk personeel. Het eten zag er goed uit en smaakte erg lekker! De porties waren meer dan voldoende!!
Mirandaknoop .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het eten was heerlijk, het personeel was En is ontzettend aardig en de bediening was top!! Ik geef dit restaurant en de bediening een dikke 10!!!!!
Liaenhenk .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Het eten was heel erg goed en snelle bediening, ook heel vriendelijk.
Wij zullen zeker nog eens een keer hier gaan eten.
Robinvanderhaar .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lekker gegeten,
Zeer vriendelijk personeel,
Voorgerecht sla met zalm.
Hoofdgerecht snitsel patat en sla.
Zat helaas geen sausje bij voor vlees/ patat.
Dame blancheren als toetje.
Acvb .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Alles was mogelijk welke combinatie je ook wilde ook per persoon en niet gelijk voor twee.
Wij zullen hier zeker een keertje terugkomen.
Kcdnao .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Bij aankomst geen ontvangst.
In het restaurant aan de bar gemeld. Ondanks online reservering met bevestiging. Was onze komst onbekend.
Enige verwarring en lichte paniek bij bedienend personeel, maar wij konden blijven gelukkig. Tafeltje voor het uitzoeken.
Wij hadden beide de gerookte zalm en kalfsbiefstuk . Het eten werd vlot geserveerd. Glaasje rode huiswijn werd in witte wijn glazen geserveerd.
Het eten was prima. Ook hier weer vreemd dat er voor een karafje kraanwater van 50cl. Een prijs moet worden betaald voor 2500 liter. Namelijk 2,50€. Wij blijven ons hier telkens weer over verbazen. Het dessert mocht worden vervangen door de french café. Helaas met bruine basterdsuiker en gezoete te ver geslagen room. Gezien de verdere missers en ondeskundigheid van bedienend( transport van bestek en bestelde drankjes werd zoveel mogelijk in de losse hand getransporteerd) personeel was het eigenlijk te verwachten. Keuken heeft smakelijk en heerlijk gekookt. Bediening was teleurstellend.
Rundvogel .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Met vijf personen ( 86, 51, 51, 12 en 10 ) gingen we met de AH actie eten bij de Burghoeve. Mooie oude details zijn in het gebouw bewaard gebleven, waaronder de zeer praktische hardstenen onderste trede van de trap naar boven naar de hotelkamers. De rest van de trap is namelijk van hout. Bij het schoonmaken van de tegelvloer, wordt de houten trap niet nat. We namen 4 x soep vooraf, allemaal niet geweldig. Een paddenstoelen soep die een soort verdunde gesnipperde funghi pastasaus leek te zijn, ook de pompoensoep en de tomatensoep waren middelmatig. De zalmsalade daarentegen was uitstekend. Het limburgse stoofpotje werd gretig weggewerkt, twee maal de boerenschnitzel gingen er ook goed in en de zalmfilet werd met smaak verorberd. De runderbiefstuk voor de jongste was niet medium en moest nog een keer op de plaat ( maar dat werd prima geregeld door de vriendelijke bediening ) , zelfs toen was hij nog vrij rood. Als toetje was 2 x de chocolade soufflé erg lekker ( een aanrader ) , 2 x de dame blanche met meebevroren chocoladesaus ( met sinterklaaschocoladesmaak, grappig om dat allebei te vinden ) en eenmaal een chocolade ijscoupe met oa hele hazelnoten en slagroom ( wel een beetje veel elementen sprak de jongste, die graag naar Gordon Ramsey kijkt ) . Al met al geen slechte ervaring, je moet gewoon net het goede kiezen op de kaart !
Lire .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was goed, de ruimte keurig en niet te groot, statig en klassiek, de bediening correct.
Het enige minpuntje is de parkeergelegenheid, erg kleine parkeerplaats.
Anoniemous .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We zijn met de AH actie naar dit restaurant geweest. De salade kost normaliter 11,50 en was lekker maar totaal niet speciaal. Ze hadden geen kalfsbiefstuk maar boden rund aan. Er werd niet gevraagd hoe ik deze wilde hebben. Na drie kwartier gewacht te hebben op het hoofdgerecht was het helaas een domper: het leek geen biefstuk maar gewoon vlees en zo smaakte het ook, of eigenlijk had het totaal geen smaak. Het stukje vlees (erg klein) was helemaal wit en vanbinnen bijna helemaal gaar. Gelukkig was de patat erg lekker, wel heel weinig mayonaise voor twee personen (bakje zo groot als een klein mandarijntje en zeer ondiep. Het stoof pannetje was wel erg lekker, maar de kok gebruikt in geen enkel gerecht lekkere kruiden waardoor alles erg flauw was. De goedkoopste wijn kost 3,90 maar dan krijg je wel een flinke bel. Normaal zijn wij niet zo moeilijk qua eten, maar dit viel ons erg tegen helaas. Bediening was vriendelijk en het decor was prima.
Fvanheugten .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
3 gangen dinner gehad. De carpaccio was verdronken in een of andere saus. Je proeft dan verder niets anders dan de saus. De kalfsbiefstuk was aan de rauwe en koude kant, werd ook niet gevraagt hoe ik hem gebakken wilde hebben de creme brulee was niet gebrand aan de bovenkant dus niet lekker van smaak. Verder stond er een brandweerauto met zwaailicht voor de deur en de brandweermannen waren binnen. Ondanks dat konden we gewoon naar binnenlopen en werden door niets en niemand tegen gehouden, ook de brandweer was volgens mij nog niet op de hoogte. Ook nadien zijn we niet geinformeert wat er aan de hand was. Ik vraag me dan af of onze veiligheid in gevaar was.