Fletcher Restaurant Burghoeve

Broekhem 134 6301 HL Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Burghoeve

Limburgse specialiteiten

Aan de rand van het mooie Valkenburg vind je dit charmante restaurant. Begin met een aperitief aan de gezellige bar en geniet daarna van een uitgebreid diner. Tradities uit Bourgondisch Limburg worden hier in ere gehouden en belanden op je bord. Verrassend, ontzettend lekker en op prachtige wijze gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Burghoeve

Hans M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten was goed, bediening was ook goed alleen de sfeer was ver te zoeken door de inrichting, kwam te goedkoop over met de uitstraling van het hotel.
emtilleman .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
we hebben hier nu voor de 4e keer gegeten, zelfs met voedselallergie is het perfect, dit restaurent hadden we nooit ontdekt zonder de actie van ah. want hier in valkenburg zijn heel veel eetgelegenheden.
jack-bionda.van.kleef .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Menu was aan de dure kant met 34,50 euro en niet in verhouding met de aanbieding van tweede 3 gangenmenu gratis. Daarvoor was de kwaliteit niet voldoende. Verder was er niemand die ons gezelschap ontving dus zijn we maar ergens gaan zitten. De eenmans bediening deed zijn best maar kwam soms handen tekort. Bij het oerhammtje stonden gebakken aardappelpartjes met rozemarijn op het menu maar werden niet opgediend. Pas na vragen bleek dat ze op waren.!!! We gaan er niet meer terug.
jberth .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Toen we aankwamen was er niemand van het personeel te bespeuren. zeker 10 minuten naar iemand gezocht. Gasten die na ons kwamen liet men gewoon midden in het restaurant staan! Kelner was zeer onervaren.
Voor- en nagerechten waren heel lekker, hoofdgerecht vis was koud, logisch als twee keer door de keuken gebeld wordt en de kelner daar niet op reageert!
y.wagensveld .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voorgerecht lekker gerookte zalm met sla, hoofd gerecht met kip pesto wat aan de droge kant . Ik miste verse kruiden en sausje erbij. Nagerecht vers fruit met vruchten ijs. Jammer dat het fabrieksijs is. Smaken niet te herkennen.
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Genoten van het diner waarbij we hazenpeper hadden gekozen. Vriendelijke dames in de bediening. We hebben nog lekker nagezeten in de lounge onder het genot van een kopje koffie met likeurtje. Aanrader!
Nastacha V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben lekker gegeten, al weken de gerechten iets af van de menukeuze bij het reserveren (anders omschreven en minder keus). Goede smaak van de gerechten, goede temperatuur, aardige bediening, kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en we konden apart betalen (indien gewenst)
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Het was op een gure maandagavond in november en waarschijnlijk daardoor erg rustig in het restaurant. Bediening en kok hadden alle tijd voor ons en hebben die uitstekend gebruikt. We hebben geen enkele minpuntje te melden.
Wolf V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De carpacio werd te koud opgediend, de kip van de kip pesto was erg droog en weinig groente bij. Het zuurvlees was erg lekker maar de saus waterig, de friten te bleek. De crème brullee was heerlijk.
Erg vriendelijke service en hielden met de wensen.
emtilleman .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
aardige bediening en service, ook attent ivm lactose intolerantie. alleen vonden enkel van de groep het voorgerecht te koud.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten nij restaurant Fletcher Burghoeve, er was aardige bediening, het is een mooi restaurant in een prachtige omgeving.
Beckyh .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Was erg lekker eten een hele goede service ze hebben alles gedaan om ons lekker te laten eten ik ben nl oa glutenvrij aanrader was alleen niet in burger hoeve maar in hotel restaurant Valkenburg
fannydemaat .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was een héle mooie locatie! Fijn dat je à la carte kon eten. Het eten was lekker maar niet heel bijzonder. We waren tevreden en zullen het dan ook aanbevelen en misschuen ook nig wel eens terugkomen.
anna03 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Lekker eten goed niveau bediening strak in het pak
Goede wijn Lekker terras
Niet te uitgebreide kaart maar wel gevarieerd
loek.stolwijk .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eten was niet echt bijzonder of fantasievol. Jammer dat voor allerlei extra's als mayonaise extra moest worden betaald. Floddertje mozzarella bij de kip en strijkje tonijn bij de Vito tonnella had net zo goed kunnen worden weggelaten.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij werden niet erg vriendelijk ontvangen, De soep was gemaakt van nijdig gemaakt water Bij het hoofd menu had ik meer groente verwacht en de champions en de uien zagen er wat verbrandt uit. Bij het afrekenen duurde het erg lang voor dat het bedrag bekend was ik kreeg hier argwaan van. Wij komen hier niet meer.
toosgruters .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Karig het was geen volwaardige maaltijd. Naar verhouding te veel roerbak groenten en te weinig vis, wel genoeg aardappelkroketten. Ik denk dat er minder dan 80 gram vie op het bord lag.
trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Mooi restaurant met vriendelijk personeel. Het eten zag er goed uit en smaakte erg lekker! De porties waren meer dan voldoende!!
mirandaknoop .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het eten was heerlijk, het personeel was En is ontzettend aardig en de bediening was top!! Ik geef dit restaurant en de bediening een dikke 10!!!!!
liaenhenk .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Het eten was heel erg goed en snelle bediening, ook heel vriendelijk.
Wij zullen zeker nog eens een keer hier gaan eten.