Fletcher Restaurant Burgh Haamstede

Torenweg 1 4328 JC Burgh-Haamstede Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Burgh Haamstede

Totaalervaring

In de wind die direct van zee komt, ligt restaurant Burgh Haamstede. Zo'n locatie levert natuurlijk prachtige vergezichten op en laat je die nou net vanuit het restaurant kunnen ervaren. Zo wordt het heerlijke eten versterkt door een mooie visuele ervaring. Al met al een totaalervaring!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Burgh Haamstede

• Af te huren , Catering , Terras
Jannelvandenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was een gezellig restaurant met een goede gezellige bediening. Het was zoals hierboven door ons is ingevuld, daar hebben wij echt niets meer aan toe te voegen.
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Bediening was snel en correct, met de nodige humor.
Het eten was uitstekend en mooi gepresenteerd. De porties waren niet gering (voor Zeeland misschien gewoon).
Mooi gelegen locatie.
Een aanrader !
Francismelissen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was goed, keuze voldoende. Personeel vriendelijk. Wel vrij prijzig voor een actie. Het vlees was goed van smaak alleen niet super warm.
Mariella En Fred V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was goed, bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Mooi uitzicht vanuit het restaurant. Het eten was goed. Voor herhaling vatbaar.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Hier heerlijk gegeten via de AH Restaurantactie .
Ruime keuze mogenlijkheid .
De meloen met ham is een absolute aanrader .
Zeer vriendelijk personeel .
We komen hier zeker nog eens terug
Janinedoeswijk .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij zijn gister avond gaan eten een drie gangen menu, met ruime keuze. Het was erg lekker, mooi opgediend en ruim voldoende. Je zit er fijn en met een mooi uitzicht, alleen jammer dat de kaarsjes niet werden aangemaakt en we kregen geen servetten.
Willy.vanes .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Schitterende locatie.Ruim voldoende parkeer gelegenheid.
Eten prima en goede sfeer.
Een min puntje onze gasten vroegen een glas water voor medicijnen
kregen een flesje en het werd voor € 2,50 in rekening gebracht.
Moeilijkmens .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mooie omgeving, prima gerechten, combinaties goed, vriendelijke correcte bediening, informatief over onze vragen mbt de regio, veel privacy. Echt in de duinen. Een locatie om langer te verblijven, ook hier zullen we nog teruggaan, mooie ervaring!!!
Pinopoddighe63 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prima diner, de speciale menukaart voor deze actie was verrassend. Bediening was attent en vriendelijk. Zeker een aanrader voor als je in de buurt bent.
Hansvandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De ontvangst was zeer attent. Het verzoek om een uur later te arriveren werd heel plezierig ingewilligd. Personeel zeer vriendelijk. Locatie (uitzicht) geweldig. Het diner was voldoende. Jammer van de vuile tafel (kaarsvet en koffievlekken).
Joopjoopbrink .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Buiten gegeten tijdens een mooie zwoele avond op een mooi terras met een schitterend uitzicht. De prijs/kwaliteit was redelijk. Personeel wisselde wel constant, maar was vriendelijk en behulpzaam. Er was voldoende tijd tussen de gangen om rustig met elkaar te spreken. Dus wel degelijk een aanrader
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Nou we werden hartelijk ontvangen door zeer vriendelijk personeel.
Mochten kiezen binnen of buiten eten .
Verder was het eten super met wel wat bijbetalingen.
Maar het was het wel waard.
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten was prima, het uitzicht op de zweefvliegtuigen zeer fraai en bediening vriendelijk en correct. Het is zeker een aanrader voor anderen om hier ook eens te gaan eten!
M.castermans .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben prima gegeten. Er was voldoende keuze. Het voorgerecht was lekker. De mosselen smaakten heerlijk, het vleesgerecht was wat minder. Het vlees was wat taai. Het toetje was ook lekker. Kortom we hebben prima gegeten, maar moesten inclusief het drinken nog €53,-- betalen. Als we het 2e diner ter waarde van €34,50 ook nog hadden moeten betalen, dan was het veel te duur geweest, dan waren we € 87,50 kwijt geweest en dat was het absoluut niet waard.
C.i.kiela .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was lekker en zag er goed verzorgd uit. De bediening vriendelijk. Het restaurant zelf is wat gedateerd maar dit forum doet aan de smaak van t eten niet af.
Ook leuk uitzicht op het zweefvliegveld.
LisaIrene .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Prachtig zicht op het zweefvliegtuigen vliegveld. Bijzonder sympathiek personeel. Het eten was goed, je kon echter wel zien dat de kok ging voor een 7 en niet voor een 9. Meloen van de ham en meloen was 'slechts' een paar flintertjes en de sliptong kwam slecht van graat los. Desalniettemin uitstekende verhouding prijs - kwaliteit
Fulano .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
In dit restaurant had je niet het gevoel dat je "maar" voor het AH-menu kwam, zoals wij eerder hebben meegemaakt. Bij binnenkomst werden wij al vriendelijk ontvangen. De sfeer is het restaurant was zeer gemoedelijk. De menukaart was geen vies vodje maar zat keurig in een kunstleren map. Bij het AH/Iensmenu kan men kiezen uit vier voor-, hoofd- en nagerechten. Wij waren met vier personen en hadden een verschillend voor- en hoofdgerecht. Alle gerechten zagen er even keurig verzorgd uit en werden op voorverwarmde borden uitgeserveerd. Kraanwater was gratis.
Een aanrader !!
Jansencafm .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Kwaliteit van het eten is dik voldoende. Bedienend personeel mag wel wat vriendelijker zijn op één positieve uitzondering na.
Theoria .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Er was een eigen Iens menu met voldoende keuze, maar als we iets anders wilden konden we in overleg ook a la carte kiezen. Prima opgelost. Maar we kozen toch voor het menu, erg lekker.
Wat ons vooral opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Regelmatig vragen of alles naar wens was, of het voldoende was enz. Toppie.We gaan zeker nog een keer terug.
Nkraal .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Zoals jullie weten heb ik via jullie-site gereserveerd, dus bij aankomst gezegd dat ik gereserveerd had, "Oh dat is oke" was het antwoord. Ik heb de kaart gevraagd en heerlijk ge-geten met een heerlijke wijn. Echter, bij het afrekenen kon ik de bonnen niet inleveren want ik had a la Cart gegeten, ik zei ja maar ik heb gereserveerd dus U had kunnen weten dat ik met deze bonnen kwam, maakte niet uit het was niet mogelijk. De Chef erbij en die heeft toen als oplossing een hoofdgerecht van de rekening afgehaald. Ergens een communicatie FOUT.
m.v.g. ing N. Kraal.