Fletcher Restaurant Burgh Haamstede

Torenweg 1 4328 JC Burgh-Haamstede Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Restaurant Burgh Haamstede

Totaalervaring

In de wind die direct van zee komt, ligt restaurant Burgh Haamstede. Zo'n locatie levert natuurlijk prachtige vergezichten op en laat je die nou net vanuit het restaurant kunnen ervaren. Zo wordt het heerlijke eten versterkt door een mooie visuele ervaring. Al met al een totaalervaring!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Burgh Haamstede

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Ewold D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Erg vriendelijke bediening in een restaurant gelegen in een mooie omgeving.. Her eten zag er smaakvol uit maar was O.a. Veel te zout.
van.aelst24 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
De bediening was onervaren en niet écht gastvrij. Het voorgerecht, de soep, was redelijk. Geen stukje broodje erbij.
Het hoofdgerecht, scholfilet smaakte nergens naar. De filet was niet vers. Veel te veel saus. De couscous van bloemkool was oneetbaar. Het nagerecht smaakte goed.
a.j. B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben in een goede sfeer genoten van dit restaurant. Een goede en correcte bediening en, heel belangrijk, het menu was naar wens.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij zijn niet op een correcte wijze benaderd met het opnemen van bestelling. Ten eerste de kelner keek ons niet aan en kregen de indruk van popie jopie figuur. Ten tweede bij het opnemen van het driegangen dinee liet hij heel luid met stemverheffing dat wij gebruik maken van de AH bonnen zodat het hele restaurant kon mee luisteren.. Het voelt niet prettig aan want je krijgt de indruk als 2e rangs burgertje dat wij daar zitten Moet eerlijk zeggen dat wij hem feedbach hebben gegeven maar dan komt toch de ontkenning.
Wij komen hier niet weer dat staat vast en dat vinden wij heel erg jammer maar willen op een goede en nette manier worden benaderd
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het restaurant heeft veel potentie, mooie locatie en vriendelijke bediening. Het is echter wat sfeerloos, een paar kleuren of wat meer aankleding kan veel doen voor dit restaurant. Als voorgerecht hadden wij de geitenkaas salade en quinoa salade, deze waren erg lekker. Er werd geen brood bij geserveerd. Als hoofdgerechten hadden wij de victoriabaars, de moot was wat klein, en de vegetarische risotto die erg lekker was. Er werden aardappeltjes bij geserveerd, dat was fijn. Als dessert hadden wij de dame blanche, de mangoparfait en de cheesecake. Het waren riante porties. De dame blanche en de parfait waren erg lekker, de cheesecake was geen cheesecake te noemen, meer een stuk slagroomtaart. Al met al lekker gegeten en een gezellige avond gehad met zijn 3 en totaal 90 euro afgerekend.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gereserveerd via AH-restaurantactie. Daardoor extra voordelig. Prima vis-menu gekozen. Alles was lekker, incl. erg prettig personeel!
ies R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goed eten en vriendelijk,prettig personeel dat correct en vlot bediende. Het uitzicht of het vliegveld voor zweefvliegtuigen is een leuk extraatje
A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
bediening is prima, heel vriendelijk personeel.
ik had zelf een vis gerecht wat iets warmer kon en ik had geen afvalbakje voor het afval van de vis.
Andreas V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het was een feest om hier te eten, voortreffelijk. Zakenkundig personeel vriendelijk en behulpzaam. Tussen de gangen door genoten van het uitzicht over een open terrein richting de duinen.
A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Bediening uitstekend. Goed voorgelicht. Aanrader. Ligging van het restaurant werkt mee aan een goede sfeer.
Kwaliteit van het eten was heel goed.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en kregen direct uitleg over de keuze van het menu. Personeel was vriendelijk en zeer communicatief. Gerechten waren goed en door de kok was aandacht besteed aan de presentatie. Het restaurant ziet er zeer verzorgd uit en de muziek was alleen op de achtergrond hoorbaar. Al met al een plezierige en rustige omgeving.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Afgelopen weekend hier met de Albert Heyn actie wezen eten. Het was erg teleurstellend. In eerste instantie stond het menu op de site geprijsd voor 21 euro pp. Foutje; is aangepast naar 29,50 euro pp. Er stond toen ook nog een Mixed Grill op de menukaart. Helaas, twee dagen voordat we kwamen eten is de menukaart aangepast. Mijn partner had een Hollandse menukaart en ik kreeg een Engelse, kan gebeuren, maar toen ik er iets van zei, keek de bediende me aan met een blik alsof ik ze voor de gek hield. Bij het servies was bijna bij overal wel een stuk af. En tot slot.....de rekening was te hoog. Als je een nieuw systeem hebt en je weet dat er fouten op de rekening staan dan mag ik aannemen dat je hier extra alert op bent. Dit was een enorme tegenvaller!
escorpio .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor vegetariers zeer weinig keus, de salade met meloen en ham kreeg ik wel met geitenkaas ipv ham, dat leek leuk. Helaas was de geitenkaas hard en de honing erop een harde gekristalisseerde laagje. Jammer. De meloen was minder dan minimaal! Het hoofdgerecht bleek een soort pasta te zijn met wat stukjes paddenstoelen en er bovenop een paar blaadjes sla. Dat heb ik teruggestuurd omdat het vreselijk suikerzoet smaakte. Daarna kreeg ik in plaats daarvan een risotto, een klein beetje kletsnatte in een soort kaasachtig sausje zwemmende risotto ook weer met de sla er bovenop.
Vreemde gerechten.
Alleen het toetje, ijs met chocoladesaus was lekker. Het geheel kostte 34,50, ex. drankjes. Beetje duur !! voor zulk slecht eten.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant met voldoende ruimte tussen de tafels. Goed en zorgvuldig bereid eten. Vriendelijke bediening. Prachtige ligging met uitzicht op zweefvliegveld en duinen.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ah menu van E34.50 is een uitgekleed menu.
Voorbeeld van menu zonder bij betalen Is: meloen met ham of soep , vis of stoofvlees , dame blanche of apfelstrudel.
Wil je frites en groente dan komt daar 2 x E 3.95 bij.
Restaurant is een sfeerloze eetzaal. Tafels zijn niet gedekt, zelfs geen place-mats .
Borden leken er goed uit te zien. Wij zijn gegaan nadat we een halfuur gewacht hadden en onze bestelling nog niet was opgenomen .
annemiek E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met AH-bon in oktober gegeten, was prima. Nu weer met AH-bon ,scholfilet besteld. Kreeg deze met graat en de achterzijde leeg. Mijn buurman had de achterzijde zonder graat.
EEn halve vis voor een halve prijs. Verder weinig groente. Het geheel was teleurstellend. Jammer. Vorige keer was ik zo positief we kwamen nu met 6 mensen eten.
Gemma H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima restaurant. Helaas vonden wij de prijs erg hoog! Wij eten vegetarisch en kregen een bord tagliatelle met wat groente (rauwkost) eroverheen. Prijs van 34,50 voor één driegangenmenu vonden wij dan ook behoorlijk hoog! Daarnaast moesten we voor de extra groente (bakje salade) ook nog eens 3,95 betalen!
jannelvandenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was een gezellig restaurant met een goede gezellige bediening. Het was zoals hierboven door ons is ingevuld, daar hebben wij echt niets meer aan toe te voegen.
Advantage15 S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Bediening was snel en correct, met de nodige humor.
Het eten was uitstekend en mooi gepresenteerd. De porties waren niet gering (voor Zeeland misschien gewoon).
Mooi gelegen locatie.
Een aanrader !