Fletcher Restaurant Bon Repos

Bovenstraat 17 6255 AT Noorbeek Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Bon Repos

Ambachtelijke trots in Limburg

Kom tot rust in een omgeving vol heuvels en valleien. Is dit Nederland? Yes it is! Fletcher restaurant Bon Repos ligt ook nog eens heel dicht bij het Drielandenpunt, waardoor België en Duitsland binnen handbereik zijn. Maar het gaat natuurlijk om de kaart. Wat staat er hier op het menu? De ambachtelijk geschoolde koks bereiden de lekkerste gerechten met producten afkomstig uit de regio, en dat proef je! Pure smaken en een eerlijke bereiding.

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Bon Repos

Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Sigrid J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Teleurstellend, wij waren hier van de zomer geweest toen was het goed. Gister geweest en het viel helaas erg tegen. Zaten stukjes in het ijs, die je wel eens hebt wanner het ontdooit is geweest. Tournedos niet heel mals. Gewoon heel erg jammer
Sjaak G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goede services en prettige bediening het was een gezellige sfeer.
Het eten was heel goed en personeel was vriendelijk en beleefd
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ons etentje met de AH dinerbon bij dit restaurant was weer prima, zoals steeds bij de Fletcher restaurants.
We werden aardig ontvangen en mochten een tafeltje uitkiezen. De bediening was vlot en zeer vriendelijk.
De gerechten smaakte ons prima en van alles was voldoende. Een paar kleine minpuntjes:
Jammer dat er zo moeilijk wordt gedaan over een glaasje kraanwater. Alleen om medicijnen te slikken werd een half glaasje verstrekt.
Het lepeltje dat werd neergelegd voor het dessert bleek kleverig te zijn. Echter het tweede lepeltje was op dezelfde plaats eveneens niet helemaal kleef vrij. Jammer dat de serveerster het niet goed heeft gecontroleerd.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima gegeten in dit hotelrestaurant met de AH actie. In tegenstelling tot wat vaak het geval is, mochten we gewoon uit alle gerechten kiezen en werden we verder ook in alle andere opzichten als eersterangs gasten behandeld, wat we heel prettig vonden.

De sfeer is zoals wel vaker hotelrestaurants: rustig, romantisch, enigszins stijfjes, maar wel warm. De meeste gasten zijn voor de gelegenheid gekleed, wat mogelijk met de gemiddelde leeftijd te maken had (als dertigers haalden we die flink omlaag). De akoestiek is goed, het uitzicht is mooi en de ruime parkeergelegenheid achter het hotel is ook fijn, al zou daar 's avonds wel een lampje aan mogen. De bediening was uiterst vriendelijk en attent.

Het menu bestaat vooral uit eenvoudige, bekende gerechten (kipsate, zoervleis, pomodorisoep, entrecote). Er is ook een wildkaart met wat spannendere gerechten, maar als je daarvan bestelt moet je een toeslag van vijf euro betalen bovenop de a la carte prijzen. Waarom de toeslag niet gewoon in de gerechtprijzen verwerkt is, werd niet helemaal duidelijk. Het eten was het algemeen smakelijk, vers en goed bereid, maar niet heel erg verfijnd (de konijnenbout was wat droog, de verhouding wildpaté/salade was wat ongunstig, etc.). De prijzen zijn echter alleszins redelijk, dus je krijgt gewoon wat je kunt verwachten voor deze prijs.

Kortom: Aanrader voor wie betaalbaar, niet al te ingewikkeld wil eten in de buurt van de grens en geen bezwaar heeft tegen (de sfeer van) een hotelrestaurant.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Weinig op of aanmerkingen. Wel een restaurant in het rustige Noorbeek, met een magnifiek uitzicht aan de achterzijde. Lekker rustig tafelen, met een enorm snelle service. Prijzen zijn netjes, enkel het feit dat ik zowel bij mijn voorgerecht alsook bij mijn nagerecht werd geconfronteerd met de melding dat dat uitverkocht was; was een minpuntje voor mij. Voor de rest gewoon goed, lekker eten, in een rustig restaurant, gelegen op een geweldige locatie.
Fmeester5 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hebben wel lekker gegeten maar het was wel weinig, varkenshaas medalions waren maar 3 stukjes het bort was verder gevuld met een lading groente, er waren 2 serveersters die zowel het hotel, restaurant als het lounge beheren, de borden stonden daar door erg lang op tafel nadat ze leeg waren, we werden bij binnenkomst ook het restaurant in gestuurd van zoek maar een plekje.
Marvri68 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ten eerste de uitzicht was prachtig mooi weer erbij.
Het eten voorgerecht was brood met kruidenboter (het brood was twee bleke bruine pistoletjes waar je toch eigenlijk een lekker stukje stokbrood verwacht .
het hoofdgerecht een snitzel was erg vettig en het nagerecht een kaasplankje.
het kaasplankje bestond uit klein stukjes kaas waar de randen al verkleurd waren jonge kaas iets van kruidenkaas en iets van brie achtig en dat voor 9 euro vond het een pittige prijs.
opmerking had bij mijn hoofdgerecht die ik toen kreeg gelijk gezegd dat ik het kaasplankje af wou bestellen maar dat ging niet omdat ze dat al meteen klaargemaakt hadden,\
sorry maar dat staat het een poos in de keuken voor dat het genuttigd word.
vind dat geen service is hun probleem als ze het al bij het voorgerecht allemaal al klaar maken.
de bediening vond ik niet erg enthiosiast tis dat het moest.
Veluwevrouwtje .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was gewoon goed.De bediening perfect. Goede prijs met AH bon. Voor 44,- gegeten en gedronken voor twee personen.
Was wat moeilijk parkeren ivm drukte.
Een aanrader.
Anhilmarharlaar .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen, goede bediening, vriendelijk personeel.Het eten erg lekker.
Jammer van het ijs( we hadden een madam blanche) het was wat gekristalliseerd.
We hebben met de zegels van AH. gegeten.
1947sinybaars .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
we hebben hier heerlijk gegeten. mooi op gemaakte borden. Met groente fruit die bij de zomer horen.
vriendelijk personeel. om dat het mooi weer was in de tuin gegeten. was geen probleem. ze moeten dan een grotere af stand lopen.
geweldig uit zicht op het Limburgse landschap.
2 keer gegeten
Leendert21 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016

Het is vooral de prijs-prestatie verhouding waardoor het restaurant deze goede cijfers krijgt.
Zeer royaal voorgerecht (2x vis) en het stoofpotje als hoofdgerecht.
Stoutjes .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prachtige tuin met uitzicht. Vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je. Mag van de kaart kiezen. eten genoeg. lekkere wijn
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het buiten (achter) terras is een juweeltje. Prachtig zicht op een stukje Heuvelland. Heerlijk rustig toeven daar. Er komen wat passanten drinken en wij gingen er uitgebreid lunchen.
Vriendelijke bediening. Een driegangen lunch kost € 29,50 en je mag kiezen van de kaart.
Vooraf een smakelijk tomatensoepje voor de vegetariër, lekker maar ietwat zout. Dat lijkt overigens in heel Nederland zo. Horeca, mag het wat minder zout? Het ander voorgerecht een duo van vis (zalm en witvis) op een bed van sla. Heerlijke dressing en zeer royale portie. De chardonnay was er goed bij.
Als hoofdgerecht een mooie salade met Geitenkaas en een smaakvolle dressing. De Kalfsentrecote was perfect gebakken en de bearnaisesaus was wat overvloedig maar lekker.De rode karaf huiswijn was passend.
Tot slot een dessert, ijs met chocolade en wederom een royale portie. We hadden prachtig weer en het was een verrukkelijke middag in Noorbeek.
MIMABR .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gebakken kabeljauwfilet bleek gekookt stukje diepvries vis te zijn, smakeloos, nooit de oven gezien. Ook de zalmfilet zo uit de supermarkt vandaan. Deze gerechten kosten ca €21,50 p.stuk ! Voor en nagerecht was goed en veel.
ToosvO .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Personeel erg vriendelijk, eten goed. Heerlijk op het tuinterras (met uitzicht over het heuvellandschap) gegeten. Kabeljauwfilet aanrader!
Sigrid J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Verborgen stukje! Ze hebben aan de achterkant ook een terras waar je heerlijk rustig zit en prachtig uitkijkt, een echt vakantie gevoel.
Erg vriendelijk personeel.
Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht goed en het toetje ook. Wat is jammer vond was dat de aardbeien op waren. Het was een erg warme dag geweest dus ijs met aardbeien was waarschijnlijk in trek.
Ik vind dit zeker een plek om aan te raden.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Hier gegeten via Social Deal, maar i.t.t. andere dineraanbiedingsmogelijkheden, zoals AH-Iens konden wij voor de drie gangen alles kiezen uit de desbetreffende gangen i.pv. een apart Social Deal menu. Dit wel zo prettig en positief overkomend. Bediening zeer vriendelijk, snel en adequaat. Eten en de droge witte huiswijn prima en dit alles buiten op het terras in de zon met uitzicht op de ertegenover liggende heuvelrug. Hotel-restaurant ligt midden in Noorbeek, dus je bent er zo voorbij, voordat je het in de gaten hebt. Adresje om te onthouden voor een lunch of diner.
Hrl24 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Hebben heerlijk gegeten , correcte bediening en op een schitterende locatie : wat een pr4achtig uitzicht . Jammer dat dit vanaf de weg niet zo blijkt !
Voor herhaling vatbaar ; een aanrader !