Fletcher Restaurant Badhotel Egmond

Parallelweg 2 1931 EW Egmond aan Zee Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Restaurant Badhotel Egmond

Lekker uitwaaien en dineren

Terwijl binnen in het restaurant een gezellige sfeer heerst, kruipen de golven buiten ruisend het strand op in hun nimmer aflatende spel van eb en vloed. In combinatie met het lichte interieur is dit het perfecte decor voor een avond onbezorgd genieten. Neem het ervan!

Meer informatie over restaurant Fletcher Restaurant Badhotel Egmond

6,3
Voordelig
Dinie_pk .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De bediening was erg vriendelijk. Het eten was goed. We hadden keuze uit 2 hoofdgerechten. Ik had zalm en mijn man varkenshaas met champignonsaus. Het toetje was erg lekker.
Jennyvisscher .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De smaak van het eten was goed, maar weinig groenten en aardappelen, de prijs voor dit 3 gangenmenu vonden wij aan de hoge kant € 29,50) vergeleken bij andere restaurants
Geen gezellig restaurant om te zitten, geen sfeer en je zit bij de receptie van het hotel te eten, onrustig met al die telefoontjes.
Het water werd in rekening gebracht (in de meeste restaurants gratis)
Geen terras!
Dus al met al geen aanrader!
Erp1958 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het restaurant is qua inrichting en uitstraling heel erg gedateerd....
We waren de enige etende gasten. Het restaurant / ruimte werd benut als receptie en restaurant.
Personeel heel vriendelijk deden heel goed hun best !
AHoo .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het was erg ongezellig, 2 bezette tafels, één voor ons en een jong stel. Het eten was matig, vol bord soep, gebonden courgette, plate waar alles op lag, door elkaar, groente en aardappelen in de vissaus, vis er bovenop. De brownie was een dik stuk chocoladecake. De korting had voor ons geen waarde. Beide menu's zijn dik betaald.
Sylviagans .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Verrassend lekker eten, gastvriendelijke bediening, zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Zeker een aanrader ! Rustige ambiance , snelle bediening.
Fortegabenelux .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Van de 6 personen hadden er 2 vis(zalm) en dit werd uitstekend gewaardeerd. De 4 anderen hadden gevogelte. Van 3 was het vlees zalig en van 1 taai. We hebben er niet over geklaagd, maar hebben het zachte vlees gedeeld. Voorgerecht carpacio was perfect en het toetje erg lekker en zag er kleurrijk uit.
Reunie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten maarte hebben geen kaart. Geen echt restaurant. Keuze uit 2 voor, 2 hoofd en 2 nagerechten die heerlijk klaar waren gemaakt. We waren de enige gasten, dat is ook nooit zo gezellig.
Eiffeltoren .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
De ontvangst was heel prettig en het eten was goed: een erg lekkere bloemkool/kerriesoep en een malse biefstuk met lekkere garnering en uitstekende koffie/capuccino toe. Vervolgens vergat ik mijn telefoon en als ik dat niet al zelf gemerkt had, dan had ik het wel gelezen in de mail die ze me direct hadden gestuurd. Bedankt voor de service!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De ontvangst en bediening waren heel prettig. De entree was wat gedateerd. Het AH-diner was erg simpel. Het restaurant had mooie schilderingen van oud Egmond aan de wand.
Aafjekuiper .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gezellige sfeer, heel intiem, de bediening was erg vriendelijk.
De gerechten waren goed, met name de zalm was overheerlijk.
Erg genoten!
Kees.koomans .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Eten was prima, lekker en goed warm, we misten een schaaltje rauwkost. De bediening wasvriendelijk maar het duurde lang voor de gerechten geserveerd werden. Pas na een half uur werd de bestelling op genomen. Het restaurant had weinig sfeer en deed nogal kaal aan.
Janvandenpol .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
De prijs t.o.v. de kwaliteit krijgt van mij een ruime onvoldoende. Veel te hoge prijs voor deze maaltijd. Bediening was uitstekend.
Trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten was goed. Erg smakelijk en zag er goed verzorgd uit. De bediening was vriendelijk en correct. Alleen hadden wij grote moeite om het hotel te vinden ivm wegopbrekingen. Dit was ons van te voren, jammergenoeg, niet verteld. De naam van het hotel was onverlicht en daardoor slecht te zien.
Hans.koekkoek .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Het eten was prima, de bediening ook, maar het decor, nou daar moet Myrna Goossens echt eens heen gaan. Het geheel is erg gedateerd en heeft een riool lucht, niet fris.
Info551 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Heerlijk 3 gangen keuze menu met verse produkten. wat een geweldige kok!!! Ook de bediening erg servicegericht en zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jkd-jh .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Een heerlijk oudjaarsdiner, 4 gangen. Ze waren ons wel eerst vergeten met de eerste gang, maar dat werd goed gemaakt door een heerlijk alternatief en met een rondje van de zaak.
De bediening was keurig. Zeer vriendelijk en attent, ondanks dat ze niet fit was volgens mij. Ze bleef lachen en deed alles om de gast het naar de zin te maken.
Wencel.welling .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Entree en uitstraling van het 'restaurant' deed mij denken aan de ontbijtruimtes van de bekende hotels in Frankrijk langs de autoroute. Voorgerecht (echtgenote had half (gevraagd!) kopje broccolisoep en ik carpaccio) was oké; hoofdgerecht (echtgenote zalm en ik kalfsoester) was hoegenaamd zonder groente. Geen van beide zijn wij liefhebbers van de bijgevoegde aardappelstukken. Ipv dessert hebben wij gekozen voor 'koffie na'. Er zal geen volgend bezoek zijn.
Julia85 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Heerlijk gegeten, met uitstekende service. De kok kwam persoonlijk vragen hoe we het eten wilde en hoe het smaakte. Wij maakte gebruik van de ah restaurant actie en we kregen geen aangepast menu. Zeker een aanrader!
Ingewmwb .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Geen menukaart maar dagvers menu. Soepje of salade met brie vooraf zalig.
Hoofdgerecht keuze uit vlees of vis. Heerlijke kalfsoester op bedje van groente en aardappeltjes in schil gebakken

Toetje was ook zalig
g.stroeve .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Een gezellig restaurant, leuke vlotte bediening.
Het dessert, een panna cotta met vruchtensaus vonden we het lekkerst.
Ook de zalm was heerlijk en de kip zag er ook goed uit.
de broccolisoep was lekker hadden we nog niet eerder gegeten. misschien nog enkele spekjes toevoegen komt de smaak vast ten goede.
Heerlijk gegeten.