Fletcher Parkhotel Val Monte

Oude Holleweg 5 6572 AA Berg en Dal Nederland Kaart
31-246842000

Over het restaurant Fletcher Parkhotel Val Monte

Culinair genieten in Berg en Dal

In een van de groenste stukjes in omgeving Nijmegen vind je Berg en Dal, waar je lekker kunt dineren bij Fletcher parkhotel Val Monte. Het is een rustgevende plek waar je binnen in de grote zaal of buiten met een prachtig uitzicht op het lager gelegen natuurgebied Ooijpolders. Laat je verrassen door de culinaire creaties van hun fijne chef-kok en vraag ook vooral naar hun heerlijke wijnkaart. Geniet!

Meer informatie over restaurant Fletcher Parkhotel Val Monte

• Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten. En goed geslapen
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima gerechten, goede kinderkaart. Uitstraling restaurant is gedateerd, uitzicht bij daglicht schitterend. Prima om te eten als je ook in hotel verblijft
Brian H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
heerlijk gegeten! zeer goed bedienend personeel. en rustige sfeer met mooi uitzicht! vooraf de broodplank, carpaccio en de Mouse van geitenkaas. hoofdgerecht de zalm en varkenshaas. en als dessert de tiramisu en duo van chocolade!
60593 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
we hadden een broodplank besteld deze kwam echter toen het voorgerecht al was opgediend.
de puntzak patat die bij ons gerecht hoorde was slecht, boeven op lagen een paar grote stukken.
maar de rest was afvalpatat, was niet aan een vork te prikken zo klein.
wvanvenrooij .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Onze reservering voor zes personen was niet goed doorgekomen. Er was voor twee gereserveerd. We kregen toch een mooie tafel voor 6 pers.. Het was erg druk op deze vrijdagavond, waardoor het e.e.a. wat langer duurde dan gepland. In het algemeen waren de porties wat groot voor oudere mensen. We laten niet gauw iets staan, maar dit keer moest dat wel. Verder was alles in orde.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Prachtig uitzicht, maar oubollige sfeer in het restaurant. Vrijwel alle stoelen hadden vlekken. Erg lawaaiig, vooral door verschuiven van stoelen op de tegelvloer.
Louise A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gelukkig regende het net niet meer met lunchtijd en konden we aan rand van terras wel de tuin met ooipolder op achtergrond zien. Dat was het enige aantrekkelijke qua entourage.
Beiden bestelden we de saté met pindasaus. Schokkend dat kwaliteit ver onder de maat was: brokken kippenvlees aan shaslikspies ware wat zompig, de pindasaus weeïg zoet, de atjar was volkomen smakeloos, het dotje rucola was oke, de frietjes middelmatig, mayonaise normaal en de kroepoek taai.
Vanwege tarwe-intolerantie was de pindasaus bij één van ons weggelaten en daarmee ook de paar gebakken uitjes, zonder vervanging.
Zeer teleurstellend dus op een locatie waar je toch kwaliteit zou verwachten.
sventom .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Runde carpaccio was heerlijk. Risotto rijst bij de zalmfile was wat aan de harde kant, zalmfile prima
Varkenshaas prima.
simone V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Na het boeken van een kamer in dit hotel meteen gebruik gemaakt van het restaurant. We kregen een mooie plek aan het raam met een prachtig uitzicht over het park. De bediening was op orde en het liep allemaal lekker door. Het eten was heerlijk, niks bijzonders maar top voor deze prijs. Zeker aanrader als je in dit hotel overnacht.
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Bij binnenkomst staat het restaurant slecht aangegeven. De bediening op het terras is voor verbetering vatbaar. In het restaurant was de bediening prima, alleen was het jammer dat voor 1 persoon het verkeerde gerecht in de keuken bereid was. Na 10 minuten werd dit hersteld. Al met al waren de gerechten goed, het uitzicht prima en de entourage gedateerd.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Voorgerecht cappacio was veel te dik gesneden bij het hoofdgerecht was de saus zo zout hebben we ook niet gegeten nee was geen succes jammer
Andre F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
mooi uitzicht aan het raam, zaal wat gehorig, goede en attente bediening, wat lange wachttijden wellicht door drukte, gerechten goede kwaliteit.
S D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
AH diner maar "gewoon" a la carte kunnen kiezen is geweldig. Dus ruimschoots keus uit de vele goede - voor - hoofd- en nagerechten om een drie gangen diner te kunnen samenstellen.
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Eten was nog steeds prima, maar de schol was wat saai van smaak. Maar het was verder weer heerlijk. De bediening was nu juist uitstekend. Grappig om zo'n verschil met gisteren te zien. Het was nu juist rustig en niemand hoefde lang te wachten. Wij konden nu ruim drie kwartier eerder voldaan weg en hadden zo nog lekker een lange avond. Top!
bakkers1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
mooie zaal om te eten mooi uitzicht over het dal. Goede keuze menu en goede kwaliteit .Het personeel vriendelijk maar je werd steeds door andere bediend. Wat jammer is daardoor moeten vragen daar iets niet gebracht werd.
maar zeker de moeite waard
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Je moest onnodig lang wachten. Er zat totaal geen beleid in de bediening. Sommigen waren uiterst vriendelijk, maar sommigen nors. Bij binnenkomst was er geen ontvangst en moest je wachten tot 1 van de obers naar je toe kwam. Ze liepen door de hele zaal hen zonder beleid met elkaar afgesproken te hebben. Mensen om ons heen zater ook al te mopperen dat ze lang moesten wachten.
Janenmarlies .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Beperkte keuze mogelijkheid. Soep was goed, biefstuk-puntjes dienen warmer te worden opgediend en de vis heeft te lang in de pan gelegen. Dessert en koffie waren prima. Bediening was nogal wisselend, van netjes en beleefd tot vrijpostig.
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Caesar salade die redelijk smaakte maar niet naar originele caesarsalade. Prima malse biefstukpuntjes met gebakken ui, paprika en champignons met een oosters zoetig smaakje. Bakje sla erbij. Frites in leuke puntzak. Knapperige warme frites die op zich heerlijk smaakte maar niet zo paste bij het zoetige vleesgerecht. Het toetje vanille ijs met aardbeien en een bol slagroom smaakte prima. Jammer van de ah zegelacties is dat je altijd een apart menukaartje krijgt met vrij weinig keuzemogelijkheid.

m s en chan
em F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
biefstukpuntjes ? Helaas , echt niet goed. Het is eerder gestoofd rundvlees. Niet onsmakelijk maar niet de bedoeling. Het voorgerecht (salade) was te overdadig. Veel kaas, veel uitgebakken bacon maar juist iets meer echt lekkere knapperige verse sla had het gerecht meer in balans gebracht.
frits S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
eten was prima. maar de keuze was beperkt. we konden niet kiezen uit de complete kaart. we konden buiten op het terras zitten, met een schitterend uitzicht!