Fletcher Parkhotel Val Monte

Oude Holleweg 5 6572 AA Berg en Dal Nederland Kaart
31-246842000

Over het restaurant Fletcher Parkhotel Val Monte

Culinair genieten in Berg en Dal

In een van de groenste stukjes in omgeving Nijmegen vind je Berg en Dal, waar je lekker kunt dineren bij Fletcher parkhotel Val Monte. Het is een rustgevende plek waar je binnen in de grote zaal of buiten met een prachtig uitzicht op het lager gelegen natuurgebied Ooijpolders. Laat je verrassen door de culinaire creaties van hun fijne chef-kok en vraag ook vooral naar hun heerlijke wijnkaart. Geniet!

Meer informatie over restaurant Fletcher Parkhotel Val Monte

• : Parkeerplaats

Maandag t/m donderdag 18:00 - 20:30
Vrijdag en zaterdag 18:00 - 20:30

Nico Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het eten was aantrekkelijk en smaakvol klaargemaakt. Alleen was er geen keuzemenu, zoals aangegeven op de AH site. Er was slechts een vast menu, daardoor kregen we iets op ons bord dat we zelf niet hadden gekozen. Ook nadat we aangaven dat er op de site staat dat er keuze is tussen 2 voor-en nagerechten en 3 hoofdgerechten, kregen we nul op het rekest. Daarnaast was de prijs hoger dan op de site staat: 34,50 i.p.v. 29.95. Jammer, dit was echt een domper op onze avond, en hoort niet bij een 4-sterrenhotel.
tonwillems.1949 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor ons was dit de tweede keer bij Val Monte omdat de eerste keer goed was.
Bij binnenkomst een ober die goedenavond zei en vervolgens wegliep.
Na enige tijd een ongedekt tafeltje aangewezen gekregen waarop meteen het AH menukaartje werd gelegd.
Het menu was redelijk tot goed alleen de tussentijden waren te lang en de vis werd geserveerd zonder vismes.
De 3 obers waren ongeïnspireerd en hadden meer aandacht voor elkaar en waren soms nergens te bekennen.
Zelfs toen we wilden afrekenen moesten we eerst iemand zoeken die ons wilde helpen.
Kon er niet toe komen om een fooi te geven.
Al met al een teleurstellende ervaring.
m.de.kogel .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Beperkte menukeuze met ah-bon (hoofdgerecht forel of varkenshaas). Hele beekforel was kwalitatief goed en netjes gegarneerd. Varkenshaas met een grote gepofte aardappel viel kwalitatief en qua garnering tegen. We hadden van Fletcher wat meer verwacht. Tenslotte wordt voor het menu 34,50 gevraagd. Vriendelijk personeel en ambience prima in Val Monte.
nschmitz .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een uitstekend ouderwets gezellige sfeer; uitstekend geschikt voor een "onthaastings"week-end!
Ria F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wat een gezellige locatie om lekker rustig te eten. De gerechten werden mooi opgemaakt opgediend.
Het personeel was vriendelijk, je werd rustig bediend, er was zelfs tijd voor een praatje.
De gedekte tafels, wat zag het er ontzettend verzorgd en netjes uit. Prachtig.
Complimenten hoor. Wat ik heel bijzonder vond , we werden bediend door ouder personeel. Dus ook met het daarbij horende heerlijk ouderwetse tempo en gezelligheid. Kortom,
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We werden in een donker hoekje gezet en kregen meteen uitleg over AH bonnen die we helemaal niet hadden. Vervolgens werd de gevraagde wijn niet geserveerd. Mannelijk personeel zeer vriendelijk, maar vrouw kwam onhandig en boers over. Eten uitstekend. De saus bij het hert was voortreffelijk. Zaal komt oudbollig over.
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer vriendelijk personeel, de huiswijn was niet zo bijzonder. De gerechten werden mooi geserveerd. Vooral het desert was apart en zeer smaakvol ( mascarpone met geroosterd fruit). Echt een aanrader.
Christelle F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was erg lekker en ruime keuze. Wij kozen het hert en de saua was heerlijk. Als desser de verrassing van de kok is zeker aan te bevelen. Goede kok. Prijs/kwaliteit verhouding was erg goed. En ook Vriendelijke bediening.
Christelle F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De bediening was zeer Vriendelijk. Het Eten was erg goed en heerlijk. We hadden een prachtig uitzicht. We vroegen een tafeltje in een hoek en die hadden ze gereserveerd. Prijs is laag voor wat je krijgt.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima restaurant, eerder wat chique georienteerd. VRiendelijke en nette bediening, goed eten. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
j.villerius .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Eigenlijk kan ik over restaurant Fletcher Parkhotel Val Monte heel kort zijn. Het was, in één woord, top!
Vanaf de ontvangst bij binnenkomst, het bieden van zitplaatsen, de blijvende persoonlijke aandacht voor de individuele gast en tot en met het vertrek toe is de bediening vriendelijk, voorkomend en attent. Zo maakten we het bij Fletcher niet eerder mee, zonder hiermee de andere Fletcher restaurants tekort te willen doen overigens. Maar hier verdienen ze beslist een pluim en ik heb ook het idee dat de bediening bewust haar best doet om haar klantvriendelijkheid/klantgerichtheid onderscheidend te laten zijn. Wel, dat komt dan zeker uit de verf.
Ook qua entourage is het hier goed toeven, in het hele gebouw trouwens, met een keurig verzorgde en stijlvolle inrichting en aankleding. Het restaurant heeft een royaal panoramaterras, dat een schitterend uitzicht biedt over het lager gelegen hotelpark en verder weg de Ooijpolder. Bij aangenaam weer moet dat genieten zijn.
'Top' geldt ook voor het eten. De milde pompoenensoep, extra smakelijk gemaakt met zonnebloempitten erin, werd voor mij pas af na een paar keer de zoutpot erboven te hebben geschud. Maar dat heb ik in alle restaurants. Dikwijls ook bij het hoofdgerecht. Dat was hier Wildpeper met aardappelpuree, gekarameliseerde witlof en stoofpeer. De wildpeper is hier een stoofpotje met haas, hert en zwijn - super mals vlees, dat in een schattig minipannetje op je bord wordt geserveerd in een heerlijke jus, zelfs voor mij zout genoeg. Voortreffelijk. En ook het nagerecht was subliem: Dame blanche Reversed, zo stond 't op de menukaart. Een soort averechtse dame blanche, dus geen vanille-ijs met chocoladesaus, maar chocolade-ijs met vanillesaus. En slagroom. Alles met een volle smaak en van een heerlijke substantie in de mond.
Nog één bijzonderheid, het vermelden waard: voor gasten die met een volle AH/Iens aan tafel schuiven wordt in Val Monte wél een vast bedrag (€ 34,50) voor een driegangenmenu gehanteerd, maar als gast kies je zelf vanaf de menukaart hoe dat driegangenmenu eruitziet, óók al kom je daarmee, de prijzen van de afzonderlijke gangen optellend, boven de € 34,50 uit! Als dát niet klantvriendelijk is...?
tinekeexel .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het eten was zeer smakelijk. Niet veel maar voldoende voor een gemiddelde eter. Het wordt zeer goed rekening gehouden met een voedselallergie/intolerantie
C.Strik V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Zeker een aanraden om bij Parkhotel Val Monte te gaan eten!!
De obers hadden over hun linkerarm een keurig wit servet dat was schitterend om te zien,
dat gaf een extra dilemma aan de bediening.
annetvannunen1 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heel erg lekker gegeten! Tot nog toe de beste van ah actie! De bediening was supervriendelijk en behulpzaam. Top!! We komen zeker weten nog een keer terug.
frank.inge .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Het personeel was vriendelijk maar door onderbezetting moesten we lang wachten en was het chaotisch. Het eten was lekker en ruim voldoende. Jammer dat je €. 5.00 moet betalen voor een karafje kraanwater waar geeneens ijs in zat...
hmzaad .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Goede menukaart waar ook de (puber)kinderen hun smaak konden vinden Jammer dat we niet buiten konden eten. Goed dat de kinderen ook even naar een andere ruimte konden lopen om met vriendjes te appen.
boodschappensmurf .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gebruik gemaakt van de AH actie. Keuze is a la carte eventueel met bijbetaling. Het standaardmenu is 34,50, maar als je de gerechten optelt, komen de meeste gerechten los niet boven dat bedrag uit. Eten is ok maar voor een 4 sterrenhotel mag je echt meer fantasie verwachten van de chef-koks. Relatief kale gerechten met wat friet en salade (afhankelijk van de keuze en anders los bijbestellen). Bediening kon het duidelijk niet aan, lange wachttijden. Serverend personeel kijkt niet voldoende naar de mensen maar zijn meer bezig met de tafels leegruimen. Bedienend personeel is wel beleefd en correct. Sfeer beperkt; wij zaten in een donker gedeelte van het restaurant weggestopt. Vanwege de actie dus prima in prijs/kwaliteit, maar normaal zou dit te matig zijn.
C.Strik V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het eten was smaakvol.
Jammer, dat er vier verschillende obers ons bedienden, deed onrustig en rommelig aan. Verkeerde wijn werd er geserveerd en nu wisten we niet wie wij daarop aan konden spreken. Wij vroegen de nota aan een ober (man) en toen verscheen er een serveerster (vrouw) met een iets te "vlotte babbel". We kregen geen uitleg van de rekening.

• Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Lekker gegeten. Eerst buiten op het terras van een drankje genoten. Keus uit de hele menukaart. Er had iets meer groente geserveerd mogen worden bij het hoofdgerecht.
Een geslaagd etentje.

nwijffels003 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het eten was lekker. Er is genoeg variatie op de kaart. De service was goed en het personeel vriendelijk. Genoeg ruimte tussen de gangen. Niet snel eten en wegwezen.