Fletcher Parkhotel Val Monte

Oude Holleweg 5 6572 AA Berg en Dal Nederland Kaart
31-246842000

Over het restaurant Fletcher Parkhotel Val Monte

Culinair genieten in Berg en Dal

In een van de groenste stukjes in omgeving Nijmegen vind je Berg en Dal, waar je lekker kunt dineren bij Fletcher parkhotel Val Monte. Het is een rustgevende plek waar je binnen in de grote zaal of buiten met een prachtig uitzicht op het lager gelegen natuurgebied Ooijpolders. Laat je verrassen door de culinaire creaties van hun fijne chef-kok en vraag ook vooral naar hun heerlijke wijnkaart. Geniet!

Meer informatie over restaurant Fletcher Parkhotel Val Monte

• : Parkeerplaats

Maandag t/m donderdag 18:00 - 20:30
Vrijdag en zaterdag 18:00 - 20:30

S D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
AH diner maar "gewoon" a la carte kunnen kiezen is geweldig. Dus ruimschoots keus uit de vele goede - voor - hoofd- en nagerechten om een drie gangen diner te kunnen samenstellen.
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Eten was nog steeds prima, maar de schol was wat saai van smaak. Maar het was verder weer heerlijk. De bediening was nu juist uitstekend. Grappig om zo'n verschil met gisteren te zien. Het was nu juist rustig en niemand hoefde lang te wachten. Wij konden nu ruim drie kwartier eerder voldaan weg en hadden zo nog lekker een lange avond. Top!
bakkers1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
mooie zaal om te eten mooi uitzicht over het dal. Goede keuze menu en goede kwaliteit .Het personeel vriendelijk maar je werd steeds door andere bediend. Wat jammer is daardoor moeten vragen daar iets niet gebracht werd.
maar zeker de moeite waard
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Je moest onnodig lang wachten. Er zat totaal geen beleid in de bediening. Sommigen waren uiterst vriendelijk, maar sommigen nors. Bij binnenkomst was er geen ontvangst en moest je wachten tot 1 van de obers naar je toe kwam. Ze liepen door de hele zaal hen zonder beleid met elkaar afgesproken te hebben. Mensen om ons heen zater ook al te mopperen dat ze lang moesten wachten.
Janenmarlies .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Beperkte keuze mogelijkheid. Soep was goed, biefstuk-puntjes dienen warmer te worden opgediend en de vis heeft te lang in de pan gelegen. Dessert en koffie waren prima. Bediening was nogal wisselend, van netjes en beleefd tot vrijpostig.
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Caesar salade die redelijk smaakte maar niet naar originele caesarsalade. Prima malse biefstukpuntjes met gebakken ui, paprika en champignons met een oosters zoetig smaakje. Bakje sla erbij. Frites in leuke puntzak. Knapperige warme frites die op zich heerlijk smaakte maar niet zo paste bij het zoetige vleesgerecht. Het toetje vanille ijs met aardbeien en een bol slagroom smaakte prima. Jammer van de ah zegelacties is dat je altijd een apart menukaartje krijgt met vrij weinig keuzemogelijkheid.

m s en chan
em F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
biefstukpuntjes ? Helaas , echt niet goed. Het is eerder gestoofd rundvlees. Niet onsmakelijk maar niet de bedoeling. Het voorgerecht (salade) was te overdadig. Veel kaas, veel uitgebakken bacon maar juist iets meer echt lekkere knapperige verse sla had het gerecht meer in balans gebracht.
frits S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
eten was prima. maar de keuze was beperkt. we konden niet kiezen uit de complete kaart. we konden buiten op het terras zitten, met een schitterend uitzicht!
RuudOtto .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Je krijgt het gevoel "slechts " een AH klant te zijn. De minime aandacht die je krijgt. Een normaal 3-gangen menu kost 29,50. Het AH "menu" is 5 euro duurder en je hebt geen keuze. Daarnaast hadden we een fles rode wijn besteld. Die werd op tafel gezet, niet geopend en dus ook niet ingeschonken: slecht!
Toen we wilden afrekenen, moesten we helaas ruim een kwartier naar personeel zoeken....kortom...nooit meer Fletcher!
Nico Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het eten was aantrekkelijk en smaakvol klaargemaakt. Alleen was er geen keuzemenu, zoals aangegeven op de AH site. Er was slechts een vast menu, daardoor kregen we iets op ons bord dat we zelf niet hadden gekozen. Ook nadat we aangaven dat er op de site staat dat er keuze is tussen 2 voor-en nagerechten en 3 hoofdgerechten, kregen we nul op het rekest. Daarnaast was de prijs hoger dan op de site staat: 34,50 i.p.v. 29.95. Jammer, dit was echt een domper op onze avond, en hoort niet bij een 4-sterrenhotel.
tonwillems.1949 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor ons was dit de tweede keer bij Val Monte omdat de eerste keer goed was.
Bij binnenkomst een ober die goedenavond zei en vervolgens wegliep.
Na enige tijd een ongedekt tafeltje aangewezen gekregen waarop meteen het AH menukaartje werd gelegd.
Het menu was redelijk tot goed alleen de tussentijden waren te lang en de vis werd geserveerd zonder vismes.
De 3 obers waren ongeïnspireerd en hadden meer aandacht voor elkaar en waren soms nergens te bekennen.
Zelfs toen we wilden afrekenen moesten we eerst iemand zoeken die ons wilde helpen.
Kon er niet toe komen om een fooi te geven.
Al met al een teleurstellende ervaring.
m.de.kogel .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Beperkte menukeuze met ah-bon (hoofdgerecht forel of varkenshaas). Hele beekforel was kwalitatief goed en netjes gegarneerd. Varkenshaas met een grote gepofte aardappel viel kwalitatief en qua garnering tegen. We hadden van Fletcher wat meer verwacht. Tenslotte wordt voor het menu 34,50 gevraagd. Vriendelijk personeel en ambience prima in Val Monte.
nschmitz .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een uitstekend ouderwets gezellige sfeer; uitstekend geschikt voor een "onthaastings"week-end!
Ria F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wat een gezellige locatie om lekker rustig te eten. De gerechten werden mooi opgemaakt opgediend.
Het personeel was vriendelijk, je werd rustig bediend, er was zelfs tijd voor een praatje.
De gedekte tafels, wat zag het er ontzettend verzorgd en netjes uit. Prachtig.
Complimenten hoor. Wat ik heel bijzonder vond , we werden bediend door ouder personeel. Dus ook met het daarbij horende heerlijk ouderwetse tempo en gezelligheid. Kortom,
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We werden in een donker hoekje gezet en kregen meteen uitleg over AH bonnen die we helemaal niet hadden. Vervolgens werd de gevraagde wijn niet geserveerd. Mannelijk personeel zeer vriendelijk, maar vrouw kwam onhandig en boers over. Eten uitstekend. De saus bij het hert was voortreffelijk. Zaal komt oudbollig over.
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer vriendelijk personeel, de huiswijn was niet zo bijzonder. De gerechten werden mooi geserveerd. Vooral het desert was apart en zeer smaakvol ( mascarpone met geroosterd fruit). Echt een aanrader.
Christelle F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was erg lekker en ruime keuze. Wij kozen het hert en de saua was heerlijk. Als desser de verrassing van de kok is zeker aan te bevelen. Goede kok. Prijs/kwaliteit verhouding was erg goed. En ook Vriendelijke bediening.
Christelle F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De bediening was zeer Vriendelijk. Het Eten was erg goed en heerlijk. We hadden een prachtig uitzicht. We vroegen een tafeltje in een hoek en die hadden ze gereserveerd. Prijs is laag voor wat je krijgt.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima restaurant, eerder wat chique georienteerd. VRiendelijke en nette bediening, goed eten. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
j.villerius .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Eigenlijk kan ik over restaurant Fletcher Parkhotel Val Monte heel kort zijn. Het was, in één woord, top!
Vanaf de ontvangst bij binnenkomst, het bieden van zitplaatsen, de blijvende persoonlijke aandacht voor de individuele gast en tot en met het vertrek toe is de bediening vriendelijk, voorkomend en attent. Zo maakten we het bij Fletcher niet eerder mee, zonder hiermee de andere Fletcher restaurants tekort te willen doen overigens. Maar hier verdienen ze beslist een pluim en ik heb ook het idee dat de bediening bewust haar best doet om haar klantvriendelijkheid/klantgerichtheid onderscheidend te laten zijn. Wel, dat komt dan zeker uit de verf.
Ook qua entourage is het hier goed toeven, in het hele gebouw trouwens, met een keurig verzorgde en stijlvolle inrichting en aankleding. Het restaurant heeft een royaal panoramaterras, dat een schitterend uitzicht biedt over het lager gelegen hotelpark en verder weg de Ooijpolder. Bij aangenaam weer moet dat genieten zijn.
'Top' geldt ook voor het eten. De milde pompoenensoep, extra smakelijk gemaakt met zonnebloempitten erin, werd voor mij pas af na een paar keer de zoutpot erboven te hebben geschud. Maar dat heb ik in alle restaurants. Dikwijls ook bij het hoofdgerecht. Dat was hier Wildpeper met aardappelpuree, gekarameliseerde witlof en stoofpeer. De wildpeper is hier een stoofpotje met haas, hert en zwijn - super mals vlees, dat in een schattig minipannetje op je bord wordt geserveerd in een heerlijke jus, zelfs voor mij zout genoeg. Voortreffelijk. En ook het nagerecht was subliem: Dame blanche Reversed, zo stond 't op de menukaart. Een soort averechtse dame blanche, dus geen vanille-ijs met chocoladesaus, maar chocolade-ijs met vanillesaus. En slagroom. Alles met een volle smaak en van een heerlijke substantie in de mond.
Nog één bijzonderheid, het vermelden waard: voor gasten die met een volle AH/Iens aan tafel schuiven wordt in Val Monte wél een vast bedrag (€ 34,50) voor een driegangenmenu gehanteerd, maar als gast kies je zelf vanaf de menukaart hoe dat driegangenmenu eruitziet, óók al kom je daarmee, de prijzen van de afzonderlijke gangen optellend, boven de € 34,50 uit! Als dát niet klantvriendelijk is...?