Fletcher Landhotel De Borken

Lhee 76 7991 PJ Dwingeloo Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landhotel De Borken

's Avonds kunt u heerlijk dineren in ons sfeervolle à la carte restaurant. De keuken staat bekend om haar heerlijke seizoensgebonden gerechten en de verse kruiden zijn afkomstig uit onze eigen kruidentuin. Onze medewerkers adviseren u graag over de gerechten en helpen u een keuze te maken van onze bijpassende wijnkaart. Drentse gastvrijheid staat bij ons voorop! Is het lekker weer? Dan kunt u een verfrissend drankje drinken of uitgebreid lunchen op ons gezellige terras.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Landhotel De Borken

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 t/m 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Landhotel De Borken

Pauline P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Eten was erg lekker en de bediening vriendelijk.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima hotel . Comfortabele
kamers. Prima uitvalsbasis voor heerlijke fietstochten. Jammer van het wildstoofpotje. De kok was de laurierblaadjes, de kruidnagels, de jeneverbes en het scheutje port voor de peertjes vergeten.
Wies T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mijn man en ik hebben lekker gegeten. Het personeel was vriendelijk en het restaurant zag er gezellig uit. een oude boerderij. We hadden een diner van de ah restaurantactie en we konden een keuze maken uit de hele kaart. Ik vond alleen dat er veel gerechten bij waren waar je fors moest bijbetalen.
Wies Timmer-Duut
Flip J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Antiek en sterk achterhaalt interieur.
Bij binnenkomst na twintig min. voor het eerst personeel gezien!!! De jongere bediening was goed maar oudere mevr. en meneer stug en ongeïnteresseerd !
Ook bij vertrek geen fatsoen om een klant te groeten. Kortom goede en royale keuken maar verder niet erg klantgericht.
Jans H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooie omgeving met een prettige sfeer.
De bediening was erg correct en hulpvaardig.
Voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten en prettige bediening alleen de toiletten zijn een beetje gedateerd.Wij hadden kortingsbonnen van Al H en hadden keuze van de hele kaart prima hebben we wel eens anders meegemaakt.
adenali .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijke maaltijd in een gezellige, rustieke ambiance.
Je kunt gewoon een keuze maken van de kaart! Helemaal goed!
Een fijn adres in een landelijke omgeving!
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuk landhotel prima verblijf ,top bediening door Twan veel verstand van zaken en service gericht zoals al het personeel ,prettig verblijf.Eten gemiddeld niet slecht maar weinig fantasie en geen lokale producten gebruikt en veel uit diepvries en kant en klaar.lamsvlees curry met gebakken aardappelen en makreelterinne met Amsterdamse uien en zongedroogde tomaatjes,fletcher koffie gewoon goed en lekker.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gezellig restaurant , lekker eten ,goede porties . Vriendelijke bediening . Soms wat lang wachten op een drankje omdat de bestelling niet doorgegeven was .
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
heerlijk gegeten broodplankje was super champions in bierdeeg erg lekker maar het waren maar 6 halve stukjes dus 3 hele champions erg weinig voor 8,50 euro maar wel goed ,hoofdgerecht vis pangrasius goed en alle bijlage ook, koffie met veel lekkers en lekker drankje vrije keus wij hebben 43 genomen.
Al met al voor de bonnen van AH een lekker en goed menu, de keuze was vrij van de kaart sommige gerechten moet iets bij betaald worden .Dus eind conclusie ga er eens eten de moeite waard.
Hans en Atie Meinders uit Den Haag gegeten op 24 september 2017
Femmy G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zou het aan niemand aanraden. voorgerecht Carpaccio te klein en te duur.Voorgerecht makreel veeeel te klein en te duur.Hoofd gerecht de karbonade van mijn man was goed.Mijn hoofdgerecht was vis in folie en was niet gaar. de bijgerechten waren echt treurig 5 rostirondjes voor 2 personen.Beetje in water liggende snijboontjes en een schaaltje appelmoes met stukjes zure rauwe appel.Geen salade of een beetje gebakken aardappeltjes.Ronduit treurig.Toetje was lekker.We zijn hongerig vertrokken.Wel geklaagd en hoefden de drankjes niet te betalen.We gaan heel vaak uit eten maar dit hebben we nooit eerder meegemaakt.We gaan hier dus nooit meer naar toe.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was een prettig bezoek, lekker eten uitstekende bediening en goede sfeer. De gerechten waren goed verzorgd en goed op temperatuur. Eigenlijk geen min puntjes.
HansvMinnen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voorgerecht mosterdsoep was lauw en erg waterig. Mijn varkens cotelet van het hoofdgerecht was te veel te droog gegrild ( niet lekker, aangegeven aan ober: geen reactie daarna meer ontvangen). Heb idee dat chefkok (als die er uberhaupt is) geen aandacht besteed van wat er uit gaat naar de tafels. Locatie is gezellig maar is geen aanrader om er te eten: prijs te hoog voor wat er geboden wordt.
m R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Er worden te kleine portie's geserveerd: dit was bij alle gangen die we bestelden. Je moet bijbestellen om gevuld te raken.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten meteen voor ons on bekende heerlijke soep en toetje idem. Het vleesgerecht was ook heerlijk.
De akoestiek zou wat beter kunnen.
coby B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Erg gezellig restaurant met goede bediening en een ruime keuze drie gangenmenu.
Erg gezellig restaurant met goede bediening en een ruime keuze drie gangenmenu
Cathrina V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We waren er vele jaren geleden ook geweest, de inrichting is niets veranderd. Dus erg gedateerd.
Het eten was matig, en saai van kleur. De topping van mijn capucino koffie was met zure melk gemaakt. Kreeg wel een nieuwe, maar de koffie is aan het eind en dan wil je eigenlijk wel weg.
Wij komen voorlopig niet terug.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Meestal eet je in hotel-restaurants in van die ongezellige zalen. Hier zit je in een sfeervol warmbruin houten inrichting. De bediening is zakelijk maar attent. Het driegangenmenu dat we met de AH actie aten was prima in orde. Er is ruim keus want je kunt gewoon alles van de kaart bestellen, sommige gerechten met een menutoeslag, maar dat staat vermeld. Het lekkerst vonden wij de risotto van spinazie, knoflook en madras (geen menutoeslag). Makkelijk parkeren en dichtbij natuurgebied het Dwingelderveld. Goed keus.
vasen2 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten was goed, wij moesten wel lang wachten. Wij zaten buiten wat fijn was. Wij vonden echter de reinheid teleurstellend, tafel werd niet voor bediening schoongemaakt.
t.s.huitema .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten veel lol gehad zoals gebruikelijk in dit hotel. Kerrysoep kippedijen enhet gebruikelijker fletchter om af tesluitwen