Fletcher Landhotel Bosrijk

Maalbroek 102 6042 KN Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Heerlijk Limburg

Op creatieve wijze zet de chef-kok je seizoensgebonden en regionale specialiteiten voor. Genieten dus! Kom je voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner? Niet alleen van al dat lekkere eten, maar ook van de ontspannen ambiance, de heerlijke wijnen en de gastvrije bediening kun je hier optimaal genieten. Wanneer gaan we weer?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

a.lempers .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Evenals vorig jaar hebben we hetzelfde ervaren. te weinig personeel. De dames lopen zich te pletter en kunnen het nauwelijks aan. Had rode wijn bij hoofdgerecht besteld Het kwam niet. We gaven een seintje en de dame liep voorbij. Ik kom zo maar kwam niet. De wijn stond wel op de rekening. Is wel vriendelijk met excuses terug gedraaid..
edstrik .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij waren met 6 personen, 5 hebben uitstekend gegeten, 1 persoon had mosselen besteld en dit was een misser. De kwaliteit van de mosselen was ver onder de maat. Niet schoongemaakt (pokken), kapot en weinig mosselvlees. De overige gerechten waren topklasse. Vriendelijk personeel en een mooie ambiance. Kortom een aanrader en wij komen zeker terug.
Ernique B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een geslaagde avond. Voldoende menukeuze met lekkere gerechten in een gezellige ambiance. De bediening was vriendelijke en attent.
heerlijketenbuiten .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
te weinig personeel, lang wachten, dessert was een ontdooit geval, een beetje opgefleurd, onsmakelijk. Soep, karige portie , kwaliteit eten was goed
A B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Met de alh bon gegeten, was goed , garnalen cooktaile was te gepeperd niet zo lekker .op hoofdgerecht lang moeten wachten ,te weinig personeel,was druk voor een woensdagavond.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wij hebben super gegeten! En dat voor €17,25 per persoon :)
Ruime reuze in gerechten, doordat ze een keuzemenu aanbieden.
Vooraf een drankje op het terras en daarna naar het restaurant dineren.
Wij hebben het als heel prettig ervaren en komen snel terug!
Welmoed J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk buiten gezeten, tafel was netjes gedekt. We hadden het AH-menu. We vonden de mosterdsoep nogal zoet en vullend. De snoekbaars had weinig smaak en was waterig. De andere gerechten waren oké. Omdat de plek super is (aan de Meinweg), komen we vast vaker.
romaagf .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben hier zelfs twee dagen gegeten voortreffelijk 3 gangen diner met mooie combinatie van producten vlees vis groenten kwaliteit hoog niveau we komen hier zeker nog terug top genoten.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij maakten gebruik van de AH restaurant actie. We konden uit verschillende gerechten ons 3 gangen menu samenstellen en het eten was heerlijk. De bediening was snel en zeer vriendelijk. Er werd ook prima rekening gehouden met mijn voedselallergie. Een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Bij het hoofdgerecht was het vlees erg taai. Zou worden doorgegeven aan de keuken.
We hadden restaurantbon van AH en moesten voor dit vlees gerecht E 2.50 bijbetalen. Deze E 2.50 is niet door berekend.
paula.knops .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gedineerd, goede en vriendelijke bediening, korte wachttijden in een relaxte sfeer. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Er was maar weinig keuze.we mochten tomatensoep i.p.v.spinazie soep,en die was goed.
Het hoofdgerecht( mul) minder lekker met bijna geen groenten.
Voor de may.bij de frites moet je appart betalen.
Het toetje( ijs met appel) zat in een groot glas wat je op je schoot moest nemen zo hoog en was erg zoet.
Cecile M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het bedienend personeel was zeer vriendelijk en attent.
Zeker voor herhaling vatbaar! Onze complimenten aan de kok.
heerlijketenbuiten .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
In combinatie met AH enorm veel value for money, lief personeel. Goede elektrische auto oplaad faciliteiten
Geen exquise maar mooie wijnkeus, prachtige brede" per glas" keus, voor ieders wat.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima eten. Heerlijke schnitzels.
Leuk voorgerecht met verschillende hapjes.
Lekkere wijnen.
Bediening is erg aardig. Ruim opgezette inrichting.
Helmut B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was erg goed. De wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was eigenlijk te lang. Het hoofdgerecht smaakte prima. Verder geen op- of aanmerkingen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Bediening was amateuristisch. Voor-, hoofd-- en nagerecht van zeer goede kwaliteit, zeker gezien de AHrestaurantactie. Van de kleine roetsbaan en de trampoline werd door de kinderen dankbaar gebruik gemaakt.
Helmut B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Garnituur bij hoofdgerecht, zoals komkommer was niet vers. Zag er niet fris uit.
Hond liep door het restaurant. Niet wenselijk.
j G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
voor het gebodene was de prijs aan de pittige kant en de keuze nogal beperkt. naast ons zat een nogal luidruchtig buitenlands dameskoppel dat bovendien gretig gebruik maakte van het mobieltje.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Zeer verzorgd, heerlijk Limburgs gerecht (stoofpotje) en heel malse steak. Mooi garnituur en goede frietjes. De porties waren voor ons te groot, we hebben geadviseerd ook "senioren" porties in te voeren. Zij zouden dat idee bespreken.