Fletcher Landhotel Bosrijk

Maalbroek 102 6042 KN Roermond Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Heerlijk Limburg

Op creatieve wijze zet de chef-kok je seizoensgebonden en regionale specialiteiten voor. Genieten dus! Kom je voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner? Niet alleen van al dat lekkere eten, maar ook van de ontspannen ambiance, de heerlijke wijnen en de gastvrije bediening kun je hier optimaal genieten. Wanneer gaan we weer?

Meer informatie over restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Welmoedjac .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prettige ambiance binnen, je hoort niets van snelheid. Geen harde muziek en lekker ruim opgezet. Zeer vriendelijke bediening. Omdat we met kinderen waren, vroegen we of de gerechten snel konden komen. En dat deden ze. Heel fijn!
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
voorgerecht was goed maar nauwelijks dressing. hoofdgerecht had ik een mooie bief, met bij betaling,
daar zat een nasmaak aan echt niet lekker, (maar wel mals),heb het niet opgegeten. de saus was uit een pakje,niet lekker.
nagerecht ook een lachertje -sabayon-,binnen 5 tellen op tafel. ook uit pak. ijs niet goed.
de wijn duur 7 euro de glas. mijn opmerking van het vlees werd onderkent- zij waren er om geroemd. jammer.
wij komen er niet meer
Jankorving .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vriendelijke bediening, er werd zelfs gevraagd of we de volgende gang al geserveerd wilde hebben of nog even wachten. Honden zijn in het restaurant niet toegestaan maar wij kregen een leuke tafel bij de ingang van het restaurant waar Tommy uit het zicht in een hoekje kon liggen. Lief!
Mia W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vriendelijk personeel en uitstekende bediening.
Het opdienen van de steak op een plankje vonden wij niet fijn.
Verder een goede sfeer.
Roseryniessen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De ambiance was heerlijk, buiten in de ondergaande zon. De gerechten smaakvol en een hele prettige service. Het dessert viel in positieve zin op, verrassend de bosbessen sabayon en een rijkgevuld kaasplankje.
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten na een verblijf in het hotel. Het eten heeft de mindere nacht helemaal goed gemaakt. Met een enorm lastig dieet dat ik moet volgen ivm een autoimuunziekte heeft de kok 3 gangen samengesteld waar hij speiaal voor aan tafel kwam om dit samen te bespreken. Resultaat was een heerlijke maaltijd. Ook de mosselen van mijn vriendin waren erg lekker. Met een erg vriendelijke bediening en een heerlijk zonnetje kon dit diner niet beter. Complimenten aan de kok!
Plderks .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
1 menu: Nierpatiënt (duidelijk aangegeven)gevraagd geen zout, was veel te gezouten.
2menu:Vis (poon) zat vol graten, terwijl de juffrouw aangaf dat die gefileerd had moeten zijn.

Ik vond het een rommeltje, zeker voor die prijs en zal niemand aanraden dit te gaan eten.
Jammer dat ik u dit moet laten weten.
Jgmreulen R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was verrukkelijk en de bediening perfect. De Anjes bief was uit de kunst en de opmaak van de schotel was heel leuk gevonden,
Riaknoben .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heel vriendelijke bediening.Het eten was heerlijk.Hielden rekening met lactose-allergie en kwamen met een alternatief.Voor herhaling vatbaar!!!
Lindaenjean .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het was jammer dat we vooraf bij de reservering niet konden zien wat de prijs was van een drie gangen menu .
Dat we geen karaf met water konden krijgen en dat ze alleen flessenwater van 0,75 liter hadden voor een prijs van 5,75 € dat vonden we er prijzig ?
Mariellenvt .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Lieve en gezellige bediening. Eten was goed, maar niet spectaculair. Schone tafels, bestek en servies. Je wordt snel geholpen en krijgt je eten op het tempo welke je wenst.
Janny.tems .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Lekker, verzorgd eten
Vriendelijke, attentente en snelle bediening.
Driegangendiner.
Keuze uit 5 mogelijkheden voor voorgerecht en 3 voor hoofd-en nagerecht.
Als je meerdere dagen met een arrrangement in het hotel verblijft en je gebruikt de AH actiekaart dan is de keuze beperkt.
Maar waren bereid een ander dessert te serveren.
Chapeau! Een aanrader!
Freek.lamboo .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We gingen er heen voor mosselen. Stond op alle kaarten en schrijfborden.
Helaas hadden ze geen mosselen en lieten het mosselmenu wel op de borden staan.
Er werd gezegd dat de mosselen goed gegaan waren en de avond moest nog beginnen.
Dat ze dan eerlijk zijn en zeggen dat er niet goed ingekocht was of een ander reëel verhaal.
Dan maar iets anders gekozen. Niet helemaal onze smaak, maar het was niet anders.
Er werd ons gevraagd of we ook wat brood wilden en dat wilden we wel.
Helaas kregen we in plaats van wat brood een broodplankje wat ook op de kaart stond. Als we daarvoor hadden gekozen hadden we dat wel aangegeven. Dus verkeerd voorgelicht en een aantal euro's extra uitgegeven.
Tussen de gangen in veel te weinig tijd voor op verhaal te komen.
Bij het vragen naar afrekenen werd er gezegd dat men zo naar me toe zou komen maar nadat ze op het terras was geweest kwam ze niet naar me toe maar ging twee andere klanten helpen die na mij hun wens af te rekenen voor gingen. Dit duurde nogal een tijd en sloot aan achter de twee. De medewerkster was mij natuurlijk vergeten maar wilde dat niet weten.

Debruineric .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hebben hier twee avonden gegeten, waarbij we op 1 avond gebruik hebben gemaakt van een Shell kortingsvoucher. (2e persoon gratis) Er was daarvoor een speciale menukaart met een aantal vaste gerechten. Een ruime keuze en het eten was van een uitstekende kwaliteit. De 2e avond à la carte gegeten. Een prima kaart met een grote variëteit aan gerechten, voor ieder wat wils. Zeer vriendelijke bediening. Bewondering voor het feit dat slechts 2 personen in staat waren alles redelijk op tijd en goed te serveren. Wel jammer dat men een deel van inkomsten misloopt, omdat het eerste drankje lang op zich liet wachten. We hadden graag aan tafel eerst even willen genieten van een drankje. Dit eerste drankje kwam pas met de maaltijd. Wel een aanrader om hier te gaan eten...
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We kwamen om iets voor 18.00 aan in Het Hotel Bosrijk te Roermond en na het inchecken hebben we meteen het Diner om 19.30 genoemd, de receptioniste melde dat het diner mogelijk was tot 19.30 (dat was anders dan op de Shell bespreeksite)
Om niet te laat zijn we om 19.15 aan tafel gegaan, we hebben na het welkom eerst een flesje plat water(2,50) en een glas rode wijn (5,50)besteld.
En om te beginnen een leuk broodplankje met rauwe ham, olijfjes olie en grof zout en een lekker warm broodje.(3,90)
Na het bestuderen van de kaart hebben we van een beperkte kaart een soep en koud vlees-voorgerecht en hoofdgerechten snoekbaars en Angussteak (+2,50), alles prima van smaak en mooi opgemaakt en voorzien van heerlijke boerenpatat.(+€0,50 Mayonaise) Het nagerecht bestond uit ijs en het diner hebben we afgesloten met een heerlijk kopje koffie. Het viel mij op dat we door alle onopvallende extra's we toch met de Shell-actie €60,= moesten betalen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
De bediening was naar wens maar de asperges op Vlaamse wijze was een beetje flauw jammer genoeg en de ligging van het hotel is tever uit het centrum van Roermond wat ook wat tegenvalt.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Goede ligging met veel parkeergelegenheid. Toen wel vertelden dat vanwege de shell-actie kwamen werden we naar een tafel geleid en kregen we voor deze actie een aparte menukaart. Wel keuze maar niet heel erg veel te kiezen.
Jammer dat men een beetje geheimzinnig deed over de prijzen, deze stonden ook niet op de speciale menukaart, wel de meerprijzen.
Het eten was prima, de bediening en vriendelijkheid was top.
Ga zeker bij gelegenheid weer eens terug, met of zonder actie.
Meevissenj .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We hebben met onze familie een heel gezellige avond gehad met heerlijk eten en heel vriendelijk personeel.Een echte aanrader!!!
Robertronday .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vlotte en vriendelijke bediening, eten goed van kwaliteit en mooi geserveerd. Las op een eerdere recensie dat de saus apart geserveerd wenselijk was hierop was actie ondernomen. Stoelen zitten lekker rest beetje oud bollig hotelsfeer. Is echter niet storend kom zeker terug
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Eten was uitstekend verzorgd. Eigenlijk was alles lekker, mijn reisgenote vond de mosterdsoep en zoervlees erg lekker. Niets op aan te merken. Tevens zijn de prijzen heel redelijk.