Fletcher Landhotel Bosrijk

Maalbroek 102 6042 KN Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Heerlijk Limburg

Op creatieve wijze zet de chef-kok je seizoensgebonden en regionale specialiteiten voor. Genieten dus! Kom je voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner? Niet alleen van al dat lekkere eten, maar ook van de ontspannen ambiance, de heerlijke wijnen en de gastvrije bediening kun je hier optimaal genieten. Wanneer gaan we weer?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag 17:00 - 21:00

Monique T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima eten. Heerlijke schnitzels.
Leuk voorgerecht met verschillende hapjes.
Lekkere wijnen.
Bediening is erg aardig. Ruim opgezette inrichting.
Helmut B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was erg goed. De wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was eigenlijk te lang. Het hoofdgerecht smaakte prima. Verder geen op- of aanmerkingen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Bediening was amateuristisch. Voor-, hoofd-- en nagerecht van zeer goede kwaliteit, zeker gezien de AHrestaurantactie. Van de kleine roetsbaan en de trampoline werd door de kinderen dankbaar gebruik gemaakt.
Helmut B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Garnituur bij hoofdgerecht, zoals komkommer was niet vers. Zag er niet fris uit.
Hond liep door het restaurant. Niet wenselijk.
j G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
voor het gebodene was de prijs aan de pittige kant en de keuze nogal beperkt. naast ons zat een nogal luidruchtig buitenlands dameskoppel dat bovendien gretig gebruik maakte van het mobieltje.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Zeer verzorgd, heerlijk Limburgs gerecht (stoofpotje) en heel malse steak. Mooi garnituur en goede frietjes. De porties waren voor ons te groot, we hebben geadviseerd ook "senioren" porties in te voeren. Zij zouden dat idee bespreken.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten (AH-menu) was prima en de ambiance (terras achter) eveneens. Opvallend was dat daar totaal geen verkeersgeluid te horen was.
Frenk K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Goede keuken. Vriendelijk personeel. Inrichting is wat koel.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het restaurant is zeer sfeervol.
Ook als het druk is, blijft de sfeer goed en de inrichting van het restaurant zorgt voor dat de geluidsoverlast nihil is.
Je kunt er rustig tafelen.
Het eten is heerlijk.
De bediening is goed rustig en attent en vakkundig.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eten was heerlijk,we hadden bon tweede diner gratis van AH.voorgerecht was maar weinig,hoofdgerecht was goed moesten voor extra friet €2,50 bij betalen,maar de angus burger was heerlijk.
Bediening was vlot
Alleen €6,00 voor glas wijn vind ik toch wel erg overdreven
m2vanginkel .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wij hebben een prima avond gehad met vrienden. De ontvangst was keurig en werden begeleid naar een tafeltje bij het hardvuur. Daarna naar de tafel voor het diner in een andere eetzaal en wederom bij het haardvuur.
Een 3-gangen- diner was vlug besteld en een drankje geserveerd. De sfeer was rustig en gezellig. Bediening was vlot en behulpzaam. Alles bij elkaar was het een prima avond samen met onze gasten die ook zeer tevreden waren. Tot een volgende keer!
Planje .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bediening is prima en voorkomend. Inrichting is in orde echter jammer dat er zo veel nepbloemen zijn toegepast. Het culinaire niveau is maar matigjes en niets bijzonders. Een culinaire liefhebber moet hier niet zijn!
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig samenzijn met 4 familieleden. Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend.
Ondanks het feit dat het restaurant behoorlijk bezet was hebben wij in alle rust ons diner kunnen eten.
Er was ruime tijd tussen de gerechten door en dat was ook de bedoeling.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het menu voor de AHrestaurantactie bood genoeg keuze. De gerechten waren heel lekker en de wachttijd tot het eerste gerecht en tussen de gerechten was niet te lang.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zuurvlees was mieren zoet. De rest was prima alleen veel te weinig,
volgens mij is het menu ook gehalveerd net zoals de prijs voor twee.
De mannen gingen met honger naar buiten.
De bediende was volgens ons een beetje de weg kwijt. Komt dingen opnemen waar ze al voor geweest was.
en komt iets vertellen wat er niet was , wat we helemaal niet besteld hadden.
Rosa C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het ontvangst was zeer vriendelijk...ook de bediening was vlot en vriendelijk...het eten mocht wat warmer geserveerd worden
Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Weer uitstekend menu. Personeel was vriendelijk en ervarener als de vorige keer toen er nog enkele "jongen" dames er waren.
De arretjes toetje was helemaal uitmuntend.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het eten was prima in orde. We konden kiezen uit drie voor-, hoofd- en nagerechten. De bediening was vriendelijk. Het wachten tussen de gangen soms wat te lang.
Welmoedjac .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prettige ambiance binnen, je hoort niets van snelheid. Geen harde muziek en lekker ruim opgezet. Zeer vriendelijke bediening. Omdat we met kinderen waren, vroegen we of de gerechten snel konden komen. En dat deden ze. Heel fijn!
vera D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
voorgerecht was goed maar nauwelijks dressing. hoofdgerecht had ik een mooie bief, met bij betaling,
daar zat een nasmaak aan echt niet lekker, (maar wel mals),heb het niet opgegeten. de saus was uit een pakje,niet lekker.
nagerecht ook een lachertje -sabayon-,binnen 5 tellen op tafel. ook uit pak. ijs niet goed.
de wijn duur 7 euro de glas. mijn opmerking van het vlees werd onderkent- zij waren er om geroemd. jammer.
wij komen er niet meer