Fletcher Landhotel Bosrijk

Maalbroek 102 6042 KN Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Heerlijk Limburg

Op creatieve wijze zet de chef-kok je seizoensgebonden en regionale specialiteiten voor. Genieten dus! Kom je voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner? Niet alleen van al dat lekkere eten, maar ook van de ontspannen ambiance, de heerlijke wijnen en de gastvrije bediening kun je hier optimaal genieten. Wanneer gaan we weer?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het restaurant is zeer sfeervol.
Ook als het druk is, blijft de sfeer goed en de inrichting van het restaurant zorgt voor dat de geluidsoverlast nihil is.
Je kunt er rustig tafelen.
Het eten is heerlijk.
De bediening is goed rustig en attent en vakkundig.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eten was heerlijk,we hadden bon tweede diner gratis van AH.voorgerecht was maar weinig,hoofdgerecht was goed moesten voor extra friet €2,50 bij betalen,maar de angus burger was heerlijk.
Bediening was vlot
Alleen €6,00 voor glas wijn vind ik toch wel erg overdreven
m2vanginkel .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wij hebben een prima avond gehad met vrienden. De ontvangst was keurig en werden begeleid naar een tafeltje bij het hardvuur. Daarna naar de tafel voor het diner in een andere eetzaal en wederom bij het haardvuur.
Een 3-gangen- diner was vlug besteld en een drankje geserveerd. De sfeer was rustig en gezellig. Bediening was vlot en behulpzaam. Alles bij elkaar was het een prima avond samen met onze gasten die ook zeer tevreden waren. Tot een volgende keer!
Planje .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bediening is prima en voorkomend. Inrichting is in orde echter jammer dat er zo veel nepbloemen zijn toegepast. Het culinaire niveau is maar matigjes en niets bijzonders. Een culinaire liefhebber moet hier niet zijn!
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig samenzijn met 4 familieleden. Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend.
Ondanks het feit dat het restaurant behoorlijk bezet was hebben wij in alle rust ons diner kunnen eten.
Er was ruime tijd tussen de gerechten door en dat was ook de bedoeling.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het menu voor de AHrestaurantactie bood genoeg keuze. De gerechten waren heel lekker en de wachttijd tot het eerste gerecht en tussen de gerechten was niet te lang.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zuurvlees was mieren zoet. De rest was prima alleen veel te weinig,
volgens mij is het menu ook gehalveerd net zoals de prijs voor twee.
De mannen gingen met honger naar buiten.
De bediende was volgens ons een beetje de weg kwijt. Komt dingen opnemen waar ze al voor geweest was.
en komt iets vertellen wat er niet was , wat we helemaal niet besteld hadden.
Rosa C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het ontvangst was zeer vriendelijk...ook de bediening was vlot en vriendelijk...het eten mocht wat warmer geserveerd worden
Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Weer uitstekend menu. Personeel was vriendelijk en ervarener als de vorige keer toen er nog enkele "jongen" dames er waren.
De arretjes toetje was helemaal uitmuntend.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het eten was prima in orde. We konden kiezen uit drie voor-, hoofd- en nagerechten. De bediening was vriendelijk. Het wachten tussen de gangen soms wat te lang.
Welmoedjac .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prettige ambiance binnen, je hoort niets van snelheid. Geen harde muziek en lekker ruim opgezet. Zeer vriendelijke bediening. Omdat we met kinderen waren, vroegen we of de gerechten snel konden komen. En dat deden ze. Heel fijn!
vera D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
voorgerecht was goed maar nauwelijks dressing. hoofdgerecht had ik een mooie bief, met bij betaling,
daar zat een nasmaak aan echt niet lekker, (maar wel mals),heb het niet opgegeten. de saus was uit een pakje,niet lekker.
nagerecht ook een lachertje -sabayon-,binnen 5 tellen op tafel. ook uit pak. ijs niet goed.
de wijn duur 7 euro de glas. mijn opmerking van het vlees werd onderkent- zij waren er om geroemd. jammer.
wij komen er niet meer
jankorving .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vriendelijke bediening, er werd zelfs gevraagd of we de volgende gang al geserveerd wilde hebben of nog even wachten. Honden zijn in het restaurant niet toegestaan maar wij kregen een leuke tafel bij de ingang van het restaurant waar Tommy uit het zicht in een hoekje kon liggen. Lief!
Mia W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vriendelijk personeel en uitstekende bediening.
Het opdienen van de steak op een plankje vonden wij niet fijn.
Verder een goede sfeer.
roseryniessen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De ambiance was heerlijk, buiten in de ondergaande zon. De gerechten smaakvol en een hele prettige service. Het dessert viel in positieve zin op, verrassend de bosbessen sabayon en een rijkgevuld kaasplankje.
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten na een verblijf in het hotel. Het eten heeft de mindere nacht helemaal goed gemaakt. Met een enorm lastig dieet dat ik moet volgen ivm een autoimuunziekte heeft de kok 3 gangen samengesteld waar hij speiaal voor aan tafel kwam om dit samen te bespreken. Resultaat was een heerlijke maaltijd. Ook de mosselen van mijn vriendin waren erg lekker. Met een erg vriendelijke bediening en een heerlijk zonnetje kon dit diner niet beter. Complimenten aan de kok!
plderks .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
1 menu: Nierpatiënt (duidelijk aangegeven)gevraagd geen zout, was veel te gezouten.
2menu:Vis (poon) zat vol graten, terwijl de juffrouw aangaf dat die gefileerd had moeten zijn.

Ik vond het een rommeltje, zeker voor die prijs en zal niemand aanraden dit te gaan eten.
Jammer dat ik u dit moet laten weten.
Jgmreulen R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was verrukkelijk en de bediening perfect. De Anjes bief was uit de kunst en de opmaak van de schotel was heel leuk gevonden,
riaknoben .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heel vriendelijke bediening.Het eten was heerlijk.Hielden rekening met lactose-allergie en kwamen met een alternatief.Voor herhaling vatbaar!!!
Lindaenjean .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het was jammer dat we vooraf bij de reservering niet konden zien wat de prijs was van een drie gangen menu .
Dat we geen karaf met water konden krijgen en dat ze alleen flessenwater van 0,75 liter hadden voor een prijs van 5,75 € dat vonden we er prijzig ?