Fletcher Landhotel Bosrijk

Maalbroek 102 6042 KN Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Heerlijk Limburg

Op creatieve wijze zet de chef-kok je seizoensgebonden en regionale specialiteiten voor. Genieten dus! Kom je voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner? Niet alleen van al dat lekkere eten, maar ook van de ontspannen ambiance, de heerlijke wijnen en de gastvrije bediening kun je hier optimaal genieten. Wanneer gaan we weer?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Landhotel Bosrijk

Marion C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was in alle opzichten goed.Alleen vind ik het toch nog duur ondanks dat 1menuutje gratis is.We hebben erg genoten.Het restaurant was gezellig druk en er waren meer gasten vd actie.
Y. E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Soep was ronduit slecht; niet warm en geen verse bospaddestoelen. Black angus steak, creme brulee en kaasplankje een absolute aanrader;
Har H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
OK, behalve hoofdgerecht (tongrolletjes): weinig smaak en weinig saus. Bij navraag wist men niet welke vis het was.
Ambiance verder in orde.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het restaurant heeft het goed voor elkaar. Je krijgt de tijd om samen een gezellige avond te hebben. De speciale kaart gaf je veel vrijheid in je keuze. Goed en smaakvol.
Hennie O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het is een gezellig restaurant, goede sfeer. Maar het hoofdgerecht was niet zo goed, er zaten teveel botjes aan de kip. Was niet zo smakelijk.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het hoofdgerecht, tongrolletjes, was ronduit slecht. Vis was niet gaar, hard, niet te pruimen. Ook anderen hadden, onafhankelijk van ons, dezelfde klacht. De keuken weet het aan het vel van de vis. Smoesje.
Een extra glaasje van de te dure wijn maakte het niet goed. Zeer ontevreden.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hadden een broodplankje besteld maar kregen toen de voorgerechten na een tijdje wachten. Stond wel op de rekening maar hebben we niet betaald. Mijn man zijn hoofdgerecht was goed alleen ik kreeg patat ipv Roseval aardappeltjes een erg kleine schol droge rucola en spinazie met zand erin. Mijn dessert was pannacotta die geen smaak en kreeg ik moeilijk uit het glas geschept. Niet lekker dus. Ik zou er niet meer gaan eten
C.j.m W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
was een topper, voor ons ouder mensen precies de juiste grote van de gerechten. wel via ah bon betaalbaar anders voor 6 personen erg prijzig.
a.lempers .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Evenals vorig jaar hebben we hetzelfde ervaren. te weinig personeel. De dames lopen zich te pletter en kunnen het nauwelijks aan. Had rode wijn bij hoofdgerecht besteld Het kwam niet. We gaven een seintje en de dame liep voorbij. Ik kom zo maar kwam niet. De wijn stond wel op de rekening. Is wel vriendelijk met excuses terug gedraaid..
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Mooie kennismaking met het restaurant waar we gebruik maakten van de AH restaurantaktie. Prima lokatie met voldoende parkeergelegenheid. Goede service en prettige pauzes tussen de gangen van het diner. De gerechten waren goed en smakelijk klaargemaakt. Hou aandacht voor de temperatuur van de gerechten als die naar de gasten gaan.
We zullen zeker nog eens komen.
edstrik .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij waren met 6 personen, 5 hebben uitstekend gegeten, 1 persoon had mosselen besteld en dit was een misser. De kwaliteit van de mosselen was ver onder de maat. Niet schoongemaakt (pokken), kapot en weinig mosselvlees. De overige gerechten waren topklasse. Vriendelijk personeel en een mooie ambiance. Kortom een aanrader en wij komen zeker terug.
Ernique B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een geslaagde avond. Voldoende menukeuze met lekkere gerechten in een gezellige ambiance. De bediening was vriendelijke en attent.
heerlijketenbuiten .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
te weinig personeel, lang wachten, dessert was een ontdooit geval, een beetje opgefleurd, onsmakelijk. Soep, karige portie , kwaliteit eten was goed
A B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Met de alh bon gegeten, was goed , garnalen cooktaile was te gepeperd niet zo lekker .op hoofdgerecht lang moeten wachten ,te weinig personeel,was druk voor een woensdagavond.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wij hebben super gegeten! En dat voor €17,25 per persoon :)
Ruime reuze in gerechten, doordat ze een keuzemenu aanbieden.
Vooraf een drankje op het terras en daarna naar het restaurant dineren.
Wij hebben het als heel prettig ervaren en komen snel terug!
Welmoed J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk buiten gezeten, tafel was netjes gedekt. We hadden het AH-menu. We vonden de mosterdsoep nogal zoet en vullend. De snoekbaars had weinig smaak en was waterig. De andere gerechten waren oké. Omdat de plek super is (aan de Meinweg), komen we vast vaker.
romaagf .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben hier zelfs twee dagen gegeten voortreffelijk 3 gangen diner met mooie combinatie van producten vlees vis groenten kwaliteit hoog niveau we komen hier zeker nog terug top genoten.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij maakten gebruik van de AH restaurant actie. We konden uit verschillende gerechten ons 3 gangen menu samenstellen en het eten was heerlijk. De bediening was snel en zeer vriendelijk. Er werd ook prima rekening gehouden met mijn voedselallergie. Een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Bij het hoofdgerecht was het vlees erg taai. Zou worden doorgegeven aan de keuken.
We hadden restaurantbon van AH en moesten voor dit vlees gerecht E 2.50 bijbetalen. Deze E 2.50 is niet door berekend.
paula.knops .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gedineerd, goede en vriendelijke bediening, korte wachttijden in een relaxte sfeer. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.